Sinä joka kuulet Jeesuksen äänen, voisitko rukoilla puolestani ja kertoa jos saat jotakin Jumalalta minulle? Olen epätoivoinen.. Minulla on ollut yksi suuri kysymys Jumalalle jo muutaman vuoden ajan ja tarvitsisin siihen vastauksen! Jos saat profetian tai näyn minulle niin jaathan sen kanssani! Arvostan!
Sinä joka kuulet Jeesuksen äänen!
11
534
Vastaukset
Vastaus on: 42
- Ateisti-Atte
Jeesus sanoi minulle, etten saa puhua kanssasi.
- NIMESSÄNI
Älä mene politiikkaan. Liity Pohjolan Kuningaskuntaan. (facebook)
- ddfg543
Tässä linkissä on vahva Pyhän Hengen vaikutus ja kuulijat tulee terveeksi ja uudistuu uskossaan ja saa voiman elää voitollisesti tässä lopunajassa. https://www.youtube.com/watch?v=U8etzRDO7no
- HerranOdottajaErämaassa
Aluksi laitan, ETTEN SUOSITTELE tätä "kanavaa", uskovaa "opettajaksi" tahi "sielun-hoitajaksi".
Henkilö, saattaa olla esi-rukoilija, tahi muuta, mutta itse kuuntelin muutaman "videon" ja sekä yhden opetuksen, ja se riitti.
Joten tämä henkilö. jos itse tätä luet, niin saattaa olla että, olet esirukoilija, mutta, näillä "näytöillä", sillä kaikkihan tulee koetella, et ole palvelija jonka tehtävä on JULKISESTI toimia.
Toki ilosanoman eli todistajan PERUS tehtävä on kaikilla, mutta ei näin.
Joten kehoitan, Ole ja viivy Herran edessä ja Hän, itse, Jumala Kaikkivaltias, osoittaa mikä on tänäpäivänä sekä tulevaisuudessa tehtäväsi sekä missä se on.
Julkisuudessa se ei ole.
Into on hyväksi, se on ALTTIUS, valmius menemään ja tekemään.
JOTEN, ODOTA HERRAA ja Hän sitten sanoo mitä ja missä ja miten.
- oletkokieltäjä
Oletko ollut tilanteessa jossa sinulta kysyttiin oletko uskossa ja
sinä et uskaltanut tunnustaa uskovasi Jeesukseen vaan katsoit
häpeissäsi maahan ja vaikenit? Tämän jälkeen vihollinen painaa
päälle ja syyttää. Joku jossakin kokee tällaista. Oletko se sinä? - Kirjakääröt
5Moos.30:8 Biblia (1776) Ja sinä käännyt ja kuulet Herran äänen, tehdäkses kaikki hänen käskynsä, jotka minä tätäpänä käsken.
- JaLisääKahvia
Tässä muutamassa viestissä on jo se mitä on ja tuli itsellekin mieleen.
Kuuliaisuus ja tottelevaisuus.
ja sitten ODOTTAMINEN!
Jumala puhuu tavalla ja toisella:
Job 33:14
Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
ja Jos ja kun on ongelma, hätä, kysymys tahi "vaatimus" Jumalalle, niin Jumala kyllä vastaa OMALLA ajallaan.
Pietari, on tässä "hyvä ja paha" esimerkki.
JOS EI TAHDO olla kuuliainen ja tottelevainen, ihminen saa ja voi joutua odottamaan.
Kuintenkin, kuten Pietarin tapauksessa, Jumala voi käyttää voimallisesti, jopa niitä jotka opettavat väärin tahi jopa väärää oppia eli henkeä.
Kuten Pietari. (Galatakaiskirja, Korneelius ja Rooman Kirkko)
se että, vaikka, Herra Jeesus, näyttäisi isoja näkyjä, ilmsetyksiä ja ihmeitä, ei ole tae että kutienkaan ihminen, uskova olisi kuuliainen ja tottelevainen.
Jeesus itse kehuu Pietaria, Pietari saa suuria näkyjä, sekä mahtava TAIVAS kokemus!
Kuitenkaan Pietari ei ollut KUULIAINEN sille opille mitä OLI JO SAANUT!
galatalaiskirje, apostolein teot ja "koko Pietarin" elämä.
Se että on VÄHÄSSÄ kuuliainen on Jumalan mieleen ja uskovalle "oikein".
Monet ihmiset, uskovat, pyrkivät peittämään Jumalalta sitä mitä oikeasti "tarkoittavat" ja pyytävät!
eli sielun syvyyksissä kuvittelevat ettei Jumala sitä tiedä ja näe!
eli se on taas jo valheen eräs tapa.
tapaus Saul ja Daavid.
Saul ei kuullut Jumalan ääntä, SEN JÄLKEEN kun oli tietoinen mitä Jumala tahtoo eli on jo antanut, opettanut, ja se hiljaisuus kesti sitten koko elämän loppuun asti.
1. Sam. 15:22
Silloin Samuel sanoi: "Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuliaisuutta Herran äänelle? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva.
Tässä edessä on siis ASIAN ydin. tähän asai yhteyteen, KUULIAISUUS, TOTTELEVAISUUS.
sitten Vilpittömyys, avoimuus, Jumalan edessä:
2. Sam. 22:
17 Hän ojensi kätensä korkeudesta ja tarttui minuun, veti minut ylös suurista vesistä.
18 Hän pelasti minut voimallisesta vihollisestani, minun vihamiehistäni, sillä he olivat minua väkevämmät.
19 He hyökkäsivät minun kimppuuni hätäni päivänä, mutta Herra tuli minun tuekseni.
20 Hän toi minut avaraan paikkaan, hän vapautti minut, sillä hän oli mielistynyt minuun.
21 Herra tekee minulle minun vanhurskauteni mukaan; minun kätteni puhtauden mukaan hän minulle maksaa.
22 Sillä minä olen noudattanut Herran teitä enkä ole luopunut pois Jumalastani, jumalattomuuteen.
23 Kaikki hänen oikeutensa ovat minun silmieni edessä, enkä minä poikkea hänen käskyistänsä.
24 Minä olen vilpitön häntä kohtaan ja varon itseni pahoista teoista.
25 Sentähden Herra palkitsee minulle vanhurskauteni mukaan, sen mukaan kuin olen puhdas hänen silmiensä edessä.
26 Hurskasta kohtaan sinä olet hurskas, nuhteetonta sankaria kohtaan nuhteeton;
27 puhdasta kohtaan sinä olet puhdas, mutta kieroa kohtaan nurja.
------
24 Minä olen vilpitön häntä kohtaan ja varon itseni pahoista teoista.
Vilpitön avoin, rehellinen Jumalan edessä.
Joten tässä lyhyesti, sama:
Ole rehellinen Jumalan edessä, ja Kun olet asian viennyt Jumalan eteen tulee sitten kärsivällisesti odottaa eikä itse pyrkiä sitä, (ei aina näin) toimia, saamaan.
Joten Kun asia on viety rukouksessa Jumalan eteen se on siellä ja ajallaan Jumala vastaa.
se ettei ihminen ole tyytyväinen Jumalan vastaukseen, on monelle tosi.
eli Jumalan vastaus on, kyllä, ei tahi sitten odota kunnes on oikea aika.
Itse olen odottanut, monia asioita "vasta", ;) noin 40 vuotta ja monesti on uskoni, ja jopa toivoni mennyt pahasti "pakkasen" puolelle.
ja senkin vien ja esitän Jumalalle, eli pyrin olemaan vilpitön ja avoin Jumalalle.
Se ettei Jumala ole VIELÄKÄÄN vastanut ja monia asioita ei voi enään edes "inhimillisesti" saada, ei itseäni haittaa, sillä TIEDÄN, että Jumala on ne kuullut ja ne ovat edelleen Jumalan edessä.
ja tässä sitten on se että TIEDÄN, en ole sitä kokenut tahi saanut näkyjä enkä ilmestyksiä, vaan Jumalan SANAN perusteella ettei monet omat tahtoni ole itselleni hyväksi.
vaikka ne olisivat Jumalan itsensä sanomia ja tekemiä hyviä tahi sangen hyviä asioita.
joten koska en tiedä enkä utele mikä on asiasi, en voi suoraan mitään sanoa.
Tämä tuli mieleeni, kuten tässä on jo edellä olevassa kahdessa muussa vastauksessa sinulle.
Ole uskollinen, KUULIAINEN, siinä mitä TIEDÄT Herran tahdoksi,ja sitten "kova" sana:
ja tyydy siihen ellet ole sitä asiaa saanut tahi saa.
Pää tarkoitus, ihmisen elämälle on SIELUN pelastus ja sitten sitä odotellessa kuuliaisuus Jumalan SANALLE.
Näet ovat harvinaisia ja taivas kokemuset, lähes mahdottomia.
Job 35:14 saati jos sanot, ettet voi häntä nähdä;
- - - asia on hänen edessänsä: odota häntä. - - -
1. Kun. 11:38
Jos sinä olet kuuliainen kaikessa, mitä minä käsken sinun tehdä, ja vaellat minun tietäni ja teet sitä, mikä on oikein minun silmissäni, ja noudatat minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin minun palvelijani Daavid teki, ... - 12____13
"Minulla on ollut yksi suuri kysymys Jumalalle jo muutaman vuoden ajan ja tarvitsisin siihen vastauksen! "
Olisitko ystävällinen ja kerrot kysymyksesi? Jeesuksen ääni ja hänen vastaus moniin asioihin on ilmoitettu Raamatussa. Siksi, jos et ole vastausta kuullut, haluaisin tietää, mikä se kysymys on. - 123f123f13f1
sain viestin: olet mörkö lasissa.
- Hoiuy
Olet tehnyt virheen mutta Jumala on kääntävä sen voitoksi.Et näe voittoa kun katsot virheesen jonka teit.Et tule menettämään mitään mitä pelkäät.Jeesus on suurempi kuin kalvava epätoivo.Hän on myös rakkaittesi suoja.siis älä pelkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752809Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2251504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671119Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21097Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961