Sanoakko suoraan vai vihjailemalla tai viestiä lähettämällä?
Miten vonkata seksiä naisilta?
11
241
Vastaukset
- KurppaN
Mun suositus on, että keskityt ihan vaan suoraan toimintaan. Baarissa kannattaa toimia suunnilleen näin:
"Moi, mä olen (tähän oma nimi)! Sulla on makeet daisarit ja upee perse. Mennäänkö panemaan?"
Samalla kannattaa hivuttaa kouraa kohti tyttösen pakaroita ja pitää tuijotus tiiviisti tissivaossa, me naiset tykätään siitä kun te miehet puhutte meidän tisseille ettekä meille.
Et tuhlaa pokausaikaa turhaan bullshittiin, ei small talk kuitenkaan ätmiltä luonnistu. Jos tulee pakit, niin siirryt vaan järjestyksessä seuraavaan naiseen. Jne kunnes koko kapakka on käyty läpi. Jos ei tärppää, vaihda mestaa ja aloita kierros alusta.Olin jo melkeen vastaamassa tänne että "Ei mitenkään", mutta kun luin tämän, niin ajattelin vaan että no, käyhän se noinkin... :) ... siis jos mies ihan tosi tosi paljon haluaa saada lunta tupaan eikä anna sen haitata :D
- kasva.henkisesti
Ei naisilta vongata. Etkö ole vuosien saatossa ymmärtänyt yhtään mitään? Kaikki vain tapahtuu.
- Ätmin_ongelma
Ongelma on siinä, että ätmi on 38-vuotiaana seksuaalisten kokemustensa kanssa suunnilleen samalla tasolla kuin me muut oltiin joskus viitos- tai kuutosluokan mehudiskossa ja otettiin ensimmäisiä haparoivia askeleita tyttöjen kanssa.
Ätmi nyt vaan ei oikein tiedä, kuinka olla naisseurassa, kun kokemusta ei ole. Ja sitten kun ätmi menee hieromaan tuttavuutta naisen kanssa, lopputulos on ennalta arvattava, koska ei kukaan nainen syty siitä, kun aikamies käyttäytyy samalla lailla kuin joku alakoulujolppi. Kokemusta ei pääse syntymään, juna meni jo, ja ovi sulkeutui viimeistään yläkouluvuosina. Sitten ätmi aikansa tupellettuaan oivaltaa notta perskules, kysästäänpäs muilta miehiltä, kuinka sitä pimppalooraa oikein saa. Ja mitä muut miehet tekee? Nauraa ja vittuilee ätmille päin naamaa.
- Kokenutmies-
Netissä kannattaa vonkata suoraan ja usein se toimii. Jossain baarissa sitten hillitymmin tai jos menet treffeille niin vie kukkasia naiselle, tarjoo drinkki tai kaksi. Kehu naista, halaa naista ja hymyile sen jutuille. Pitää antaa vaikutelma että olet hyvä mies ja että tosissaan olet suhdetta hakemassa.
- hyväkuvansaa
Kerrot kuinka olet seksittömässä liitossa ja eroamassa. Samoin ostelet kukkia ja lahjoja. Viet syömään ja elokuviin "ystävinä kyllä herkistynyt antamaan kun ymmärtää että haluat sitä seksiä. Tämä on toiminut hyvin mulla. Se on hyvä tapa saada seksiä ilman säälittävällä vonkaamisella.
- panomiesvaan
Jos haluaa saada hyvännäköiseltä naiselta pillua niin seuraava kaava toimii aina. Myös vähemmän komeilla toimii.
Eli kalliita kaulaketjuja, kello, kännykkä, sormus. Kalliin/hienon auto, moottoripyörän, veneen ja huvilan kuvia.
Mene parin metrin päähän naisesta niin että hän näkee sinun kalliit asusteesi, katso silmiin, hymyile, mene naisen luo kerro kuinka hän pisti silmiin muiden ihmisten seasta, kysy onko hän urheilija, malli, joku julkisuuden henkilö. Sanot että olet suomessa kun etsit asuntoa täältä kun muutit juuri ulkomailta. Siitä sitten voikin esitellä niitä kuvia huvilasta ja lipsauttaa muitakin kuvia. Muista tarjota drinkki ja kysellä naiselta asioita, mielipiteitä. Kerro ajattelevasi monista asioista samalla tavalla.
Sitten pyydät mukaan syömään ja ehdotat että voisitte syödä daamin luona. Ruualla ei ole enään väliä. Daamin kotona sanot että on ihmeellistä tavata noin mielenkiintoinen ihminen heti kun on suomeen palannut. Toivot että tapaisitte useamminkin vaikka veneajelulla ja sitten hellä suudelma. Muista katsoa usein silmiin ja hymyillä.
Pillun saanti on tällä tavalla ollut 100%.- mnbvfhkmnb
Mun kohdalla ei toimisi!
- aisurimies-
Seksiä ei vonkata. Naisesta näkee haluaako panna miehen kanssa. Naisen katse ja eleet kertoo haluaako miestä. Nainen myös halaa ja pussaa miestä. Ei kukaan kysy naiselta suoraan että haluaako seksiä. Sen vaan tietää ja tuntee että haluaa ja sitten kun alaette pussailee niin kehon kieli kertoo että nainen haluaa.
- jokumies83
Juuri näin. Tosin jos nainen on ujo niin itse joutuu tekemään hiljalleen työtä sinne päin, mutta ei suoraan vaan epäsuorasti :) Sen kyllä näkee jos pitää pienistä eleistä tai jos ei pidä...
- Viinamies
Juottamalla ensin viinaa ja sitten pikku hiljaa hivuttaudut iholle ja kuiskit naisen korvaan miten ihanaa olisi rakastella sen kanssa. Selvänä naiset ei sinua halua vaan pitää olla kännissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226