Ensimmäistä kertaa tänä keväänä
https://aijaa.com/5yxYLN
Nurmikko leikattu eilen
69
721
Vastaukset
- eikoskaan
Yks kerrostaloasumisen hyvistä puolista on, ettei tarvi leikata nurmikkoa.
Ei se nyt välttämättä niin ikävää hommaa ole, eilenkin oli niin kuivaa, ettei tökkinyt yhtään
- peräkontti
pujotteIija kirjoitti:
Ei se nyt välttämättä niin ikävää hommaa ole, eilenkin oli niin kuivaa, ettei tökkinyt yhtään
Mukavata hommaa
- KurppaN
On sitten näköjään hinkattu ruohoa...! 😅
Hinkkaamistakin oli, kun bensa loppui, ja piti siirtyä käyttämään moottoritonta kelaleikkuria
Miten minä olen luullut että olet Hämeestä? Siellä nyt on pitänyt leikata jo montakin kertaa nurtsi. Samoin tuolla pohjoisemmassa.
pujotteIija kirjoitti:
Kymenlaaksosta olen. Olihan tuo jo aika pitkää, ei vaan aiemmin ehtinyt leikkaamaan
Sulla on paljon palsta(piha)hommaa. Metsähommia ja istutusta. Viljelystä? Karjaa?
elisakettu kirjoitti:
Sulla on paljon palsta(piha)hommaa. Metsähommia ja istutusta. Viljelystä? Karjaa?
Juu, näinäaikoina on yleensä kiireitä. Ei oo mitään elukoita, ei edes kissaa
pujotteIija kirjoitti:
Juu, näinäaikoina on yleensä kiireitä. Ei oo mitään elukoita, ei edes kissaa
Juuh, kevät ja kesä on aika kiireistä itsekellekin. Vaikkei oo mitään viljelyksiäkään, kasvimaista puhumattakaan. Mutta säntäily sinne tänne huolehtimaan milloin minkäkin paikan kunnossapidosta ottaa hieman luokille. Valmistahan ei koskaan tule. Tai että olisi tehty "ajoissa". Kaikki tehdään kun ehtii tai jaksaa.
Toisaalta, ei jouda miettimään, ettei ole mitään tekemistä. Mutta jos nyt yhden kerran tänä kesänä yrittäisi päästä veneilemään ja onkimaan ahvenia. Yhden kerran.elisakettu kirjoitti:
Juuh, kevät ja kesä on aika kiireistä itsekellekin. Vaikkei oo mitään viljelyksiäkään, kasvimaista puhumattakaan. Mutta säntäily sinne tänne huolehtimaan milloin minkäkin paikan kunnossapidosta ottaa hieman luokille. Valmistahan ei koskaan tule. Tai että olisi tehty "ajoissa". Kaikki tehdään kun ehtii tai jaksaa.
Toisaalta, ei jouda miettimään, ettei ole mitään tekemistä. Mutta jos nyt yhden kerran tänä kesänä yrittäisi päästä veneilemään ja onkimaan ahvenia. Yhden kerran.Veneily kyllä kiinnostaisi, oishan täällä kymijoki ihan lähellä
pujotteIija kirjoitti:
Veneily kyllä kiinnostaisi, oishan täällä kymijoki ihan lähellä
Vaikuttiko tulvat miten pahasti?
Rauhallinen soutelu toisinaan on kivaa, samoilla pitkin outoja rantoja ja pukamia. Samoin se loppuillan onkiminen. Mutta pakko myöntää, etten edes muista milloin viimeksi olisi tullut harrastettua. Mutta nyt olen kesästä irrottanut juuri tähän tarkoitukseen hieman aikaa.Ei täälläpäin tainnut tulvia olla, eikä kymijokikaan ihan tulvaetäisyydellä ole. Naapurin lammikolla olen tänä keväänä melonut lautalla, että sellasta huimaa veneilyä
pujotteIija kirjoitti:
Ei täälläpäin tainnut tulvia olla, eikä kymijokikaan ihan tulvaetäisyydellä ole. Naapurin lammikolla olen tänä keväänä melonut lautalla, että sellasta huimaa veneilyä
Lauttamelonta onkin aika extremelaji. Meinaan se tasapainoilu ei ole ihan helpommasta päästä.
elisakettu kirjoitti:
Lauttamelonta onkin aika extremelaji. Meinaan se tasapainoilu ei ole ihan helpommasta päästä.
Juu, eikä siinä mitään vauhdinhurmaa koeta
Tääl kans saa ajella yhtenään. Nyt on jo niin lyhyt nurmi, että etelän ouolella alkaa kuivumaan. Pitää antaa taas kasvaa...
Mutta säät suosii ainakin vielä alkuviikon!
https://aijaa.com/xF1DWA
Piti istuskella itsekin, ettei ylikuumene. 😃Teillä on kevyempi (siirrellä) malli tuo mulausallas kun meillä. Tosin ei siellä oo joutanu ikinä istuskelemaan. Mutta kunhan entinen on lähtenyt pois, hommaan samanlaisen keskelle pihaa ja vilkuttelen iloisesti ohikulkijoille. Lämpenee se vesikin nopeempaan. Ihan virkistävää vaihtelua hikihommien jälkeen.
pujotteIija kirjoitti:
Tuossahan vois tehdä mahaplätsin
Mukulat ainakin, vaikka on tuo tavanomaista lastenallasta isompi. Mahtuu muksut ja kaksi aikuista hyvin istumaan jalat suorina. Mutta sitten se tila loppuukin, missä melskata.😄
Täyteen jos laittaa, voin istua leukaperät vedessä.elisakettu kirjoitti:
Teillä on kevyempi (siirrellä) malli tuo mulausallas kun meillä. Tosin ei siellä oo joutanu ikinä istuskelemaan. Mutta kunhan entinen on lähtenyt pois, hommaan samanlaisen keskelle pihaa ja vilkuttelen iloisesti ohikulkijoille. Lämpenee se vesikin nopeempaan. Ihan virkistävää vaihtelua hikihommien jälkeen.
Joo, tää on varmaan vähän piskuinen aikuisten käyttöön. Eikä maksanut kuin 8 euroa. ☺️
Olen kyllä haaveillut isostakin uima-altaasta, mutta ehkä ensin ne pihanmuokkaukset. Oikeestaan kylpytynnyri on se mitä himoitsen...vois talvellakin hytistä taivasalla.😉
Kesällä viilennellä itteensä, kun jättää lämmittämättä vedet.LadyZorro kirjoitti:
Mukulat ainakin, vaikka on tuo tavanomaista lastenallasta isompi. Mahtuu muksut ja kaksi aikuista hyvin istumaan jalat suorina. Mutta sitten se tila loppuukin, missä melskata.😄
Täyteen jos laittaa, voin istua leukaperät vedessä.Jos laittaa ihan täyteen, niin sitten minäkin varmaan voisin tehdä mahaplätsin
pujotteIija kirjoitti:
Jos laittaa ihan täyteen, niin sitten minäkin varmaan voisin tehdä mahaplätsin
Se saattaa olla jo mahdollistakin. 😅
Voi vaikka sukeltaa!LadyZorro kirjoitti:
Joo, tää on varmaan vähän piskuinen aikuisten käyttöön. Eikä maksanut kuin 8 euroa. ☺️
Olen kyllä haaveillut isostakin uima-altaasta, mutta ehkä ensin ne pihanmuokkaukset. Oikeestaan kylpytynnyri on se mitä himoitsen...vois talvellakin hytistä taivasalla.😉
Kesällä viilennellä itteensä, kun jättää lämmittämättä vedet.Iso allas vaan vaatii tolkuttomasti vettä. Ja sitten miten pitkään sitä siinä voi seisottaa...ja tyhjentäminen oma juttunsa.
Kyllä mie tyytyisin ihan siihen lasten alteeseen. Ehkä naapurit kattoo hieman pimeeksi, kun jos polskuttelin siinä keskellä kaunista päivää, mutta mitäpä uutta siinä olisi? Ovat vain salaa kateellisia kun joku kehtaa. Joskus tuntuu ettei hämäläiset ihan ymmärrä tälläistä toispuoleista suomalaista mutkattomuutta.LadyZorro kirjoitti:
Se saattaa olla jo mahdollistakin. 😅
Voi vaikka sukeltaa!Mie voisin sukellella, jos siellä ois joku sinkkunainen istumassa
elisakettu kirjoitti:
Iso allas vaan vaatii tolkuttomasti vettä. Ja sitten miten pitkään sitä siinä voi seisottaa...ja tyhjentäminen oma juttunsa.
Kyllä mie tyytyisin ihan siihen lasten alteeseen. Ehkä naapurit kattoo hieman pimeeksi, kun jos polskuttelin siinä keskellä kaunista päivää, mutta mitäpä uutta siinä olisi? Ovat vain salaa kateellisia kun joku kehtaa. Joskus tuntuu ettei hämäläiset ihan ymmärrä tälläistä toispuoleista suomalaista mutkattomuutta.Se on ihan totta, veden jatkuva vaihtaminen ja puhdistaminen se on mullakin hiukan hillinnyt ostohaluja sen isomman altaan suhteen.
Ajatuksena kiva, vaan suomen kesätkin vaihtelee kylmästä kuumaan. Voi olla kesiä ettei koko allasta ilkiä ees käyttää. Toi lasten allas on helppo, ilmat pihalle ja pakettiin. Kesällä taas tarpeen mukaan käyttöön.
Juuuu pieni hulluus on vaan hyväksi, naapuritkin pitää huumorintajuisena kun polskit lastenaltaassa. Ja mielellään vesilelujen kanssa!😀
Mulla on noi lapset hyvä veruke, istun vahtimassa tai houkuttelen uimaan...vaikka vaan itse tykkään istua siellä. Meillä on kyllä hyvin rentoja naapureita molemmin puolin.☺️pujotteIija kirjoitti:
Mie voisin sukellella, jos siellä ois joku sinkkunainen istumassa
Voi hitsi. Mä en uskalla ketään sinkkunaista pyytää meidän pihalle lasten altaaseen istumaan, sitten sua sinne sukeltamaan. Vois mun ukkelini hämmästyä, mitäs jehvattia nää touhuaa!?
Ja kakrujen altaassa!😋
Tai pian kattoskin, että jumankauta nythän sinne mimmi ilmestyi..täydynkin mennä seuraksi.LadyZorro kirjoitti:
Voi hitsi. Mä en uskalla ketään sinkkunaista pyytää meidän pihalle lasten altaaseen istumaan, sitten sua sinne sukeltamaan. Vois mun ukkelini hämmästyä, mitäs jehvattia nää touhuaa!?
Ja kakrujen altaassa!😋
Tai pian kattoskin, että jumankauta nythän sinne mimmi ilmestyi..täydynkin mennä seuraksi.Joo mutta....ihmeiden aika ei ole ohi
pujotteIija kirjoitti:
Joo mutta....ihmeiden aika ei ole ohi
Ei niin, luultavasti herään joku aamu siihen, että sinä polskit jonkun sinkku mimmin kanssa meidän altaassa. 😝
No sittenpä tulee hyvä syy tarjota kahvit ja käntytkin. 😊LadyZorro kirjoitti:
Se on ihan totta, veden jatkuva vaihtaminen ja puhdistaminen se on mullakin hiukan hillinnyt ostohaluja sen isomman altaan suhteen.
Ajatuksena kiva, vaan suomen kesätkin vaihtelee kylmästä kuumaan. Voi olla kesiä ettei koko allasta ilkiä ees käyttää. Toi lasten allas on helppo, ilmat pihalle ja pakettiin. Kesällä taas tarpeen mukaan käyttöön.
Juuuu pieni hulluus on vaan hyväksi, naapuritkin pitää huumorintajuisena kun polskit lastenaltaassa. Ja mielellään vesilelujen kanssa!😀
Mulla on noi lapset hyvä veruke, istun vahtimassa tai houkuttelen uimaan...vaikka vaan itse tykkään istua siellä. Meillä on kyllä hyvin rentoja naapureita molemmin puolin.☺️Pitäisiköhän ostoslistalle laittaa kahluuallas ja keltainen kumiankka?
Mutta minnekähän sen kristallisen kuohuviinilasin voisi laittaa? Nurinpäin käännetyille kottareille?
Joo, sen teen. Ohikulkiessasi muistat sitten tulla morjenstamaan :)LadyZorro kirjoitti:
Ei niin, luultavasti herään joku aamu siihen, että sinä polskit jonkun sinkku mimmin kanssa meidän altaassa. 😝
No sittenpä tulee hyvä syy tarjota kahvit ja käntytkin. 😊Sehän sopii, kuhan ei ole peruspullaa, heh heh
elisakettu kirjoitti:
Pitäisiköhän ostoslistalle laittaa kahluuallas ja keltainen kumiankka?
Mutta minnekähän sen kristallisen kuohuviinilasin voisi laittaa? Nurinpäin käännetyille kottareille?
Joo, sen teen. Ohikulkiessasi muistat sitten tulla morjenstamaan :)Ilmanmuuta! Ääh, joku mukavan salskean komea lasinpitäjä altaan viereen päivystämään. ☺️
Minä lupaan pitää uikkaritkin matkassa, toivottavasti vaan en erehdy väärään pihaan. 😆pujotteIija kirjoitti:
Sehän sopii, kuhan ei ole peruspullaa, heh heh
Ei takuulla, mun pullat on pikavoitto hammaslääkärille! Haljenneet hampaat on ihan mukava kesämuisto, eikös vuan?☺️
En kuitenkaan taida tarjoilla sitä nisupullaa, enkä vi**upullaa, mitä yks päivähoitolapsi erheessä luuli paistavansa, kun paistelimme tikkupullaa. Kuullut kaiketi väärin....🤔LadyZorro kirjoitti:
Ei takuulla, mun pullat on pikavoitto hammaslääkärille! Haljenneet hampaat on ihan mukava kesämuisto, eikös vuan?☺️
En kuitenkaan taida tarjoilla sitä nisupullaa, enkä vi**upullaa, mitä yks päivähoitolapsi erheessä luuli paistavansa, kun paistelimme tikkupullaa. Kuullut kaiketi väärin....🤔Ties mitä pullia onkaan olemassa. Nythän muutes näyttää että meidän kymiring tapaaminen voi toteutua
LadyZorro kirjoitti:
Ilmanmuuta! Ääh, joku mukavan salskean komea lasinpitäjä altaan viereen päivystämään. ☺️
Minä lupaan pitää uikkaritkin matkassa, toivottavasti vaan en erehdy väärään pihaan. 😆Saapastelet vaan pihaan ja ilmoitat tulevasi uimaan ja lasilliselle. Kunhan näät sopivan kettumaisen misun lastenaltaaassa uittamassa keltaista kumiankkaa. Kyllä sie suunnilleen tiijät, missäpäin ollaan.
Tiedän miten sen lasinpitäjän kanssa käy. Ei se malta kuitenkaan pysyä aloillaan. Luultavasti änkeää siihen samaan altaaseen ja viimeisetkin vedet loiskuu yli laidan. Mutta toisaalta, hämäläiseksi ei mikään mahdoton tapa pitää kyseenalaista mainetta yllä.pujotteIija kirjoitti:
Ties mitä pullia onkaan olemassa. Nythän muutes näyttää että meidän kymiring tapaaminen voi toteutua
Joo, se näyttää hyvin mahdolliselle. Moto Gp
ajetaan suomessa 2019–2023. :)
Jos näin, niin olen 100% varma, että täältä on lähdössä kaksi kokolailla sukkelaan seuraamaan kisoja. :)LadyZorro kirjoitti:
Joo, se näyttää hyvin mahdolliselle. Moto Gp
ajetaan suomessa 2019–2023. :)
Jos näin, niin olen 100% varma, että täältä on lähdössä kaksi kokolailla sukkelaan seuraamaan kisoja. :)Pitäskin mopoilla sinne huvikseen, kattomaan onko tapahtunut edistystä
elisakettu kirjoitti:
Saapastelet vaan pihaan ja ilmoitat tulevasi uimaan ja lasilliselle. Kunhan näät sopivan kettumaisen misun lastenaltaaassa uittamassa keltaista kumiankkaa. Kyllä sie suunnilleen tiijät, missäpäin ollaan.
Tiedän miten sen lasinpitäjän kanssa käy. Ei se malta kuitenkaan pysyä aloillaan. Luultavasti änkeää siihen samaan altaaseen ja viimeisetkin vedet loiskuu yli laidan. Mutta toisaalta, hämäläiseksi ei mikään mahdoton tapa pitää kyseenalaista mainetta yllä.Huiskuttelen huudellen jo tontinkulmasta, moro moro! Tulin teille uimaan. Jos ilme on hyväksyvä, taidan olla oikeassa paikassa ja oikean ihmisen seurassa. Jos taas ilme on vähintäänkin eriskummallinen ja ehkäpä jopa nuiva, voipi olla että olen rehtynyt pihapiiristä. :)
Tai sitten Ketulla on kettumainen päivä. :D
Lasinpitäjät on kyllä aika epäluotettavaa sakkia, yleensä ne myös pitkästyy nopeesti ja vähintäänkin alkaa mankumaan jotakin mille istua. Jalat väsyy, jalat väsyy, emminä jaksa tätä lasia pidellä...
Joten voi olla varminta hommata vaan joku rahi, jolle laskea lasi tai kristallilasin sijasta suosia lippislakkia, jossa on juomateline ja pullokin paikallaan valmiiksi. :PpujotteIija kirjoitti:
Pitäskin mopoilla sinne huvikseen, kattomaan onko tapahtunut edistystä
Mopoilehan ja kerro sitten miltä näyttää. :D
Mä "mopoilen" nukkumaan, on hirnee urakka huomenna eessä...pesuhommia kaiken päivää. Helteessä. :S
Iltoja samalla muillekin!! :)LadyZorro kirjoitti:
Mopoilehan ja kerro sitten miltä näyttää. :D
Mä "mopoilen" nukkumaan, on hirnee urakka huomenna eessä...pesuhommia kaiken päivää. Helteessä. :S
Iltoja samalla muillekin!! :)Makoisia unia vaan
- snorksu
pujotteIija kirjoitti:
Mie voisin sukellella, jos siellä ois joku sinkkunainen istumassa
Liian ahdas allas, sais varoo ettei sohi naista snorkkelilla.
snorksu kirjoitti:
Liian ahdas allas, sais varoo ettei sohi naista snorkkelilla.
Halkaisija on 1,96 cm. :)
Siis pakkauksen mukaan.LadyZorro kirjoitti:
Siis pakkauksen mukaan.Täsmennys, ALTAAN halkaisija, ei snorkkelin! :)
- plötrö
LadyZorro kirjoitti:
Siis pakkauksen mukaan.Pujiksen oltava aika notkee jos siinä sukeltelis. Vaikka mihinkäpä se ei pystyis jos nainen kyseessä. Siksi se onkin pujottelija.
- kjfdjkfdjfh
Nurmikko pitää leikata kerran viikossa!
Posliinikin on muodissa nykyään te wanhanaikset!LadyZorro kirjoitti:
Mä olen ajanut 2 kertaa. Villimpänä kasvukautena.
Ja puhun siis NURMIKOSTA!😛
Täsmennyshhhh...- innonsent
LadyZorro kirjoitti:
Ja puhun siis NURMIKOSTA!😛
Täsmennyshhhh...Joku on kommentoinut zorrasetän ammekuvaa.........
- huttuloora
innonsent kirjoitti:
Joku on kommentoinut zorrasetän ammekuvaa.........
keltainen kumiankka oikealla yläkulmassa.
- wanhapuska
innonsent kirjoitti:
Joku on kommentoinut zorrasetän ammekuvaa.........
Kylpyammeseilori-alve kaipasi kumiankkaa, muttei nähnyt vanhoilla silmillään, että oikealla yläkulmassahan se on.
wanhapuska kirjoitti:
Kylpyammeseilori-alve kaipasi kumiankkaa, muttei nähnyt vanhoilla silmillään, että oikealla yläkulmassahan se on.
Oiskohan merisairautta tai vesisokeutta.... ;)
Laineet ne liplattaa...lala lal lal laa...
Itse jo kahdesti ajanut nurmikon. Tänään lyhensin orapihlaja-aitaa.
Huomenna pitäisi alkaa purkaa talon toiselta puolen lankkuaitaa ja
pistää senkin tilalle orapihlajaa.pujotteIija kirjoitti:
Kuusiaita ois senpuoleen hyvä, et ois vihreä talvellakin
Toki, Ajattelin myös muuttaa kulkureitin talolle hiukan eri paikasta ja kuusiaita orapihlajan jatkeena ei oikein sovi.
Tänään pitäis ajaa jo toistamiseen. Viimeviikolla ajoin puolijuoksua kiireessä, mutta nyt voisi siimailla puskat ja nurkkaukset ensin ja ajaa rauhassa alueen nätiksi kerralla.
Mieli tekis kyllä hommata automaattileikkuri. Vaikka mukavaa hommaa se on, olis muutakin tekemistä. Ensi viikolla pitää koittaa myydä homma pojalle... jos sais välillä pidettyä vapaat vapaina kaikista hommista.No pitäähän se kuvakin laittaa, kun puikkarikin niitä viljelee...
https://aijaa.com/6tN06C
Kelpaa taas katsella pihamaalle...Dissident kirjoitti:
No pitäähän se kuvakin laittaa, kun puikkarikin niitä viljelee...
Kelpaa taas katsella pihamaalle...Sitä pian innostuu kuvia laittelemaan oikeen massoittain, itsekin ensin meinasin nappasta kunnon nurmikuvan sitten jätinkin laittamatta. Joku naapuri pian tunnistaa pihapiirin ja jokaisessa kuvassa näkyy lapset, niiden kuvia en nettiin laita ikinä. Mistään kuvakulmasta. Niin jäi liipaisematta. :)
Mutta onko sulla se naapurin koiratarha siinä noin lähellä? Veä joku sermi eteen. xDLadyZorro kirjoitti:
Sitä pian innostuu kuvia laittelemaan oikeen massoittain, itsekin ensin meinasin nappasta kunnon nurmikuvan sitten jätinkin laittamatta. Joku naapuri pian tunnistaa pihapiirin ja jokaisessa kuvassa näkyy lapset, niiden kuvia en nettiin laita ikinä. Mistään kuvakulmasta. Niin jäi liipaisematta. :)
Mutta onko sulla se naapurin koiratarha siinä noin lähellä? Veä joku sermi eteen. xDJoo. On. Makkari vielä ihan siinä kohti.
Teen pakkasrukkaset niistä salavihkaa joskus.Dissident kirjoitti:
Joo. On. Makkari vielä ihan siinä kohti.
Teen pakkasrukkaset niistä salavihkaa joskus.Heh, karvalakki ja kintaat. Sitten hyvä traktorilla vetää paukkupakksillakin. :P
Meillä tuossa jonkun matkan päässä on koiria, jotka lennätetään aina yöksi ulos räksyttämään. Koirahan tekee tietysti itselleen luontaista työtään (haukkua louskuttaa), mutta yöksi...gggrrrr. >:/
Ei siinä paljon muita ajatella...
Tulin just töistä, kippaan vettä kurkkuun ja meinaan tanssia kolme varttia, sitten hakemaan muksuja hoidosta. :)
https://www.youtube.com/watch?v=-_Znz6QfjaM
Jalka kyllä särkee jo ihan helkkaristi, mutta on pakko...tanssi rentouttaa mua. :)
Palataaan!LadyZorro kirjoitti:
Heh, karvalakki ja kintaat. Sitten hyvä traktorilla vetää paukkupakksillakin. :P
Meillä tuossa jonkun matkan päässä on koiria, jotka lennätetään aina yöksi ulos räksyttämään. Koirahan tekee tietysti itselleen luontaista työtään (haukkua louskuttaa), mutta yöksi...gggrrrr. >:/
Ei siinä paljon muita ajatella...
Tulin just töistä, kippaan vettä kurkkuun ja meinaan tanssia kolme varttia, sitten hakemaan muksuja hoidosta. :)
https://www.youtube.com/watch?v=-_Znz6QfjaM
Jalka kyllä särkee jo ihan helkkaristi, mutta on pakko...tanssi rentouttaa mua. :)
Palataaan!Hei tanssityttö, tanssityttö, tanssi sinä vaan....
Oli joskus tollanen biisi...eikö ollutkin?- janatuinenj
Dissident kirjoitti:
Hei tanssityttö, tanssityttö, tanssi sinä vaan....
Oli joskus tollanen biisi...eikö ollutkin?https://youtu.be/vlTolglMN-o
Jatsityttö Dissident kirjoitti:
No pitäähän se kuvakin laittaa, kun puikkarikin niitä viljelee...
Kelpaa taas katsella pihamaalle...Onko klippo?
pujotteIija kirjoitti:
Onko klippo?
Jep. Poika otti huoltohomman haltuun, pistän pari kymppiä rahaa siitä edestä. Putsaa kaasarin, vaihtaa kalvot, vaihtaa öljyt, putsaa ilmansuodattimen, teroittaa terän, tulpanvaihto ja kiristelee löystyneet pultit ja laittaa puuttuneiden tilalle uudet. Sit pitäis taas kesän antaa soittaa.
Dissident kirjoitti:
Hei tanssityttö, tanssityttö, tanssi sinä vaan....
Oli joskus tollanen biisi...eikö ollutkin?Ööö, kuulostaa tutulta oisko se toi jatsityttö?
LadyZorro kirjoitti:
Ööö, kuulostaa tutulta oisko se toi jatsityttö?
Ois. Koitin vastata kaks kertaa hälle, että niinhän se meni, mutta aina kirjas mut jo ulos....
Ihan hanurista taas tää suoli24....
Viikko sitten. Sen verran pieni piha että trimmerilläkin menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514