Humalahakuinen juominen

Kaikysyäsaa

Juotteko humalahakuisesti, paljonko juotte? Baareihin ei saa päästää kännisiä ihmisiä eikä kännissä olevalle saa myydä alkoholia mutta ainahan ne päästää koska muuten yksikään baarii ei olisi pystyssä. Kukaan ei tule selvänä baariin muutenkaan.

15

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastakysymys

Jos juominen on humalahakuista, niin onko huominen jumalahakuista?

• selvämies-

Humalahakuisen on turhaa olla Pilluhakuinen

Pilluhakuinen pano-ohjus on myös koordinaattihakuinen ja lämpöhakuinen
      ettei osu räkälän siiderhakuiseen kassialmaan

bordellin madame on tiukempi, kuin räkälän portsari
      juopolle ei myydä mitään

yösijan saa juoppoputkastakin ja ainoa nainenkin konstaapeliamazooni

• Viinamies---

Mitä enemmän kännissä , sitä enemmän suosiota naisten kanssa. Naiset tykkää sekoboltseista.

• Huuhaa123

Pieleen meni,koska moni ei tykkää..kuka jaksaa jotain sönköttävää lerppaa

• Vilimipoikki

Juon humalahakuisesti. En käy baareissa vaan kännään yksin kotona niin kauan että taju menee. Kun herään jatkan juomista kunnes juomat on loppu tai kun sammun uudelleen.

• Yksinäinensinkkumies

Olen jo 7 vuotta juonut silleen, tosin ei joka kerta ole päässyt baariin.

• LaiskaLahna

Ostin viikolla lonkeroa sixpackin, yhden olen juonut, eilen.
      Olin ajatellut tänään jalkautua, mutta en taidakaan jaksaa, peitto ehkä kuitenkin tänään paras kaveri.

• taas.niin.suppeaa

Harvemmin juon humalahakuisesti, pienemmätkin annosmäärät vaikuttavat elimistöön. On olemassa päihtymisasteita, kuten alkoholinvaikutuksen alainen ja humalatila näin mm.

Eihän baareihin pääse kännisiä tai kännisille myydä alkoholia. Baariin pääsee maistissa ja maistissa olevalle myydään alkoholia.

• .. Tulee ehkä tänään oltua Humalan Vaikutuksessa.. Tai siis tulee.. ;D

• .. Noh, Mitä mä nyt säärän.. Siis ollaan Näemmä jo.. ;D

• Mä juon nykyään oikeastaan vaan sen takia, koska humalassa usein unohdan, kuinka yksinäinen olen. Tällä hetkellä kuitenkin olen täysin selvin päin, siksi höpisen moneen ketjuun sitä sun tätä siinä toivossa, että joku vastaisi. Varmaan kannattais taas mennä nukkumaan... nukkuessa on helpompaa, koska silloin en tunne yksinäisyyttä.

Mitä tuohon humalahakuisuuteen tulee, se on mulle aika turhaa. Mulle riittää sellainen kohtuullinen nousuhumala, ja kun sitä on kestänyt vaikka tunnin kaks, riippuen millaista vauhtia juo, niin sitten lopetan juomisen joka tapauksessa, koska vaikka vetäisin yli 1,5 promilleen, ei se tilanne siitä miksikään muutu, tulee vaan sekava olo silleen negatiivisella tavalla. Tuskin kukaan edes huomaisi että olen 1,5 promillen humalassa, koska se ei näy musta mitenkään päällepäin tavanomaisessa vuorovaikutuksessani, olemuksessani tai käytöksessäni. Vasta tarkempi tilanteen tarkkailu tai tutkimus paljastaisi tuon humalatilani. Siksi tyydyn lähes joka kerta johonkin 0,25-0,8 promillen humalaan, koska sellainen humaltuminen riittää mulle aivan erinomaisesti.

• tenukeppi.chocha

Erään ruotsalaisen tutkimuxen mukaan optimihumala on 0,6promillea
        hyvänolontunne ei enempää parane ja kontrollikyky säilyy hyvänä

Minulla on tarkempi alkometri, jolla seurasin ravintolatyössä vapaaehtoisia asiakkaita
        jotka esm halusivat tarkistaa ajokuntonsa aamulla. Poikkeuxetta ihmiset itse
        arvoivat alakanttiin

• Viinamies---

Jos ei juo, ei saa naista ja jää ikisinkuksi. Kylmä fakta elämästä.

• Eli sulla ei naisista pitäis olla pulaa. Miks kuiteski vaikutat sinkut-palstalla?

• Pieni hymyhumala riittää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65