naista?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8681984/mies-voitko-rakastaa
Tää kuulostaa varmaan vähän tyhmältä kysymykseltä, mutta luin tuolta toiselta palstalta miehestä, joka kertoi keväästä asti seurustelleensa kahden naisen kanssa. Naiset eivät siis tiedä toisistaan. Eli tuohan jo kertoo sen, että mies pitää näitä naisia sokeina ja tyhminä, kun kerran on näinkin kauan pystynyt jatkamaan peliään.
Millainen mies siis haluaa tyhmän ja umpisokean naisen ja vielä kaksin kappalein?
Voisitko rakastaa tyhmää
11
235
Vastaukset
- Kylmät__kädet__
Siis naisethan ovat tyhmiä.. anteeksi, mutta niin se vain on.
Onneksi mies rakastaa minua aina kun ajattelen, alkaa peitot heiluu.
Miehet haluu hiljentää nainen himolla.Ei jää paljoa valikoimaa jäljelle jos ottaa kaikki tyhmät naiset pois. :)
- eivaikeaa
On mullakin ollut kaksi tyhmää miestä yhtä aikaa.
- Mac.Donald
Ja sitten kerroshampurilaisen pihvinä jäit vain katselemaan
puppelipoikien vehtaamista kahdestaan
Mjaa, millainen? Sellainen joka pelailee...
Ei kai jämptillä ja rehellisellä tyypillä ole tarvetta moiseen? Se, että mies pitää jotakin naista sokeena ja tyhmänä, kertoo huonoa. Ja mistäpä mies tietää miten hyvin nainen oikeastaan onkaan perillä miehen pelailuista, monesti vaisto sanoo enemmän kun suu kertoo.- miskalkulaattori--
Nainen ei itse tidä tyhmyytänsä ja laskee väärin
kuinka monta miestä on pukilla
- pitkätukka-68
Luulen, että toi on vallankäyttöä: haluaa pitää älyllisen ylivertaisuuden.
En kyllä oikeen usko, et tuollasta tekee muut ky tyhmät ihmiset, jotka alemmuuskompleksissaan etsii vielä tyhmempiä et pystyy pätemään. - kyllä.rakastaisin
kyllä voisin ja jos on tyhmä niin silti se on minun naiseni mutta en minäkään ole välkky eli kai samalla viivalla oltais ja täydennettäis toisiamme ja jos ei tiedä niin sitten kysytään toiselta neuvoa ja mielipidettä ja yhdessä tehdään päätös
- Ikisinkkunainen
On tyhmiä miehiä ja naisia. Itse sen verran viisas kuitenkin että miestä en ota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1096441Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243667- 1822378
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2472236Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1881894Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001710Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91465- 691164
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1241160Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211130