Tällainen tapaus

840573851712

Olen 33v mies. En ole koskaan ollut minkäänlaisessa suhteessa kehenkään, kavereitakaan ei ole. Päätin eristäytyä joskus 17-vuotiaana ja sillä tiellä olen edelleen. Puhelin ei koskaan soi ja käytännössä ainoat keskustelut käyn täällä netissä erilaisilla palstoilla. Rahaa hankin sijoittamalla perimääni omaisuutta, olen opiskellut asian myös netin kautta. Ulkona käyn yleensä vain öisin, mutta välillä on pakko jaksaa mennä kauppaan päivällä. Yritän myös käydä mahdollisimman monessa eri kaupassa, ettei kenestäkään vaan tule ns. tuttua missään, joka alkaisi kysellä jotain tai jutella muuten vaan. Yritän myös näyttää niin neutraalilta ja tavalliselta kuin mahdollista, mitään ylimääräisiä ilmeitä tai eleitä en tee. Pelaan tietokoneella pelejä, katselen urheilua ja käyn öisin pyöräilemässä, juoksemassa, pelaamassa jalkapalloa, kalastamassa jne. Tunnen olevani maailman omistaja ja yksin tässä kaikkeudessa, kun ketään muita ei ole ympärillä. Mutta se ei ole mielestäni surullista tai ahdistavaa. Päinvastoin.

18

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miks päätit eristäytyä 17v eteenpäin?

• 840573851712

Koin itseni huonoksi ihmiseksi muiden seurassa. Aina vain ahdisti ja halusin puhua itsestäni säälittäviä juttuja. Ei se kovin hauskaa ollut sekään. Olin kesätöissä pari viikkoa myös ja sain potkut kun koko ajan valitin etten jaksa mitään eikä minusta ole mihinkään.

• 840573851712 kirjoitti:

Koin itseni huonoksi ihmiseksi muiden seurassa. Aina vain ahdisti ja halusin puhua itsestäni säälittäviä juttuja. Ei se kovin hauskaa ollut sekään. Olin kesätöissä pari viikkoa myös ja sain potkut kun koko ajan valitin etten jaksa mitään eikä minusta ole mihinkään.

Kuulostaa hyvältä!

• Nythän pakotetaan töihin.😩
      Alatko elämään omaisuudella, oletko laskenut kuinka pitkälle se kantaa?

• crfchomfy

Käyt öisin pelaamassa jalkapalloa. Teitä samanmielisiä maailman omistajia on siis useampikin?

• Mietinkin miten on rakentanut pelikentän💕

• pitkätukka-68

Ja pelaa sitä jalkapakloa yksin!

• 840573851712

No kyllähän sitä voi yksin pelata. Käyppä kokeilemassa. Etsi tyhjä kenttä ja ala potkia maaliin.

• fjkxgi
        840573851712 kirjoitti:

No kyllähän sitä voi yksin pelata. Käyppä kokeilemassa. Etsi tyhjä kenttä ja ala potkia maaliin.

Ei yksin potkimista mielletä suoranaiseksi pelaamiseksi.

• Totuus-

Kuka pakottaa ätmin töihin. *Ätmin ei ole pakko tehdä töitä. Tehkööt ne töitä joita rakastetaan ja jotka saa naisia. Työ on niille jotka perustaa perheen ja seurustelee. Ätmit voi vaikka kalastaa ja pelata jalista ja pyöräillä ajankuluksi.

• 840573851712

Mikä lie tuo ätmi, muuten olen samaa mieltä. Tuskin kukaan edes haluaisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa joka tarkoituksellakin yrittää tehdä itsestään epähoukuttelevan ja vaikuttaa siltä ettei halua olla missään tekemisissä kenenkään kanssa. Tosin kaikilla ei ole niin hyvä tilanne, että voi heittäytyä elämään tällaista elämää, kun on valmis talo missä asua ja päälle vielä käyttörahaa ihan pitkäksi aikaa...

• tammipuu

Joskus vähän vaikuttaa että vähintään joka toinen tässä maassa edustaa tuota AP:n tyyppiä. Ja sitten näitä on tullut lisää tuolta etelän maista rajojen yli...

• Ahh, nyt tajusin... sulla ei ole mitään ongelmaa, kaikki on hyvin!
      Kiitos kun tulit jakamaan kokemuksesi meille, jatka samaan malliin vaan :)

• NainenRuudunTakaa

Ihan mahtavaa, että oot löytänyt sulle sopivan elämäntyylin ja pystyt toteuttamaan sitä. Yöt on kauniita, varsinkin näin kesällä.

• omituista

Eikö vanhempasikaan pidä mitään yhteyttä?

• Omituista on se, että sinä kysyt tällaisia.

• 67457245w46w4ut

Mikäs tossa oli pointti? Ei ketään vissiin pakoteta olemaan sosiaalinen, jos kerran massia on niin mikäs siinä pelaillessa ja kauppoja kierrellessä.

• Mies-yksin

Aloita nyt vaikka siitä että menet maksulliselle naiselle niin saat tuntumaa miltä nainen tuntuu. Kun kerran rahaa on niin pari kolme sataa maksulliselle naiselle ei ole mitään että saat kokemusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      176
      2135
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      38
      1483
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1174
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      932
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      866
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      252
      845
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      802
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      723
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      202
      679
    Aihe