Salkkarit päätösjakso 2018

Salkkarit

Mitä tunteita herätti? Tuo loppu oli kyllä hämmentävä. Kertokaa omat teorianne liittyen tuohon Camillan "kaksoisolentoon"

28

6864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keväänpäätös

      Joko se on seireeni naamioituneena Camillaksi tai sitten Camillan kaksoissisko. Camilla on mahdollisesti adoptoitu kaksonen tai kaksoissisko annettu pois tai kadonnut tms. Gunnarin ja Dahlian salaisuus.

      • egegeg

        Veikkaan, että Camillalla on kaksoisisko joka todellkin on gunnarin ja dhalian salaisuus. Magnus on oikeasti täysin terve, mutta tämä sairas lapsi ei varmaan olekkaan Magnus vaan Camillan kaksois siskon lapsi. Tai sitten Monica on vaihtanut sairaan Magnuksen Camillan kaksois siskon terveeseen lapseen. Alissan kuvoita ei voi oikein arvailla, mutta veikkaan, että Peppi ei ole tuonut Segein uurnaa sen sängyn pöydälle vaan joku ihan muu.


      • Keväänpäätös

        Mitenhän Dahlian keskenmeno/keskenmenot liittyy Camillan kaksoissiskon olemassa oloon, onko Camilla todella adoptoitu kaksonen vai onko kaksoissisko "mennyt kesken".


      • Keväänpäätös

        Veikkaus meni oikein, Camilla todella on adoptoitu kaksonen.


    • Keväänpäätös

      Joko se on seireeni naamioituneena Camillaksi tai Camillan kaksoissisko. Camilla on mahdollisesti adoptoitu kaksonen tai kaksoissisko annettu pois tai kadonnut tms. Gunnarin ja Dahlian varjeltu salaisuus.

    • Keväänpäätös

      Veikkaan että Sergei palaa syksyllä, sillä Sergein kuvio jäi kuitenkin jollainlailla avoimeksi, enkä oikein ole alunperinkään uskonut että on kuitenkaan oikeasti kuollut. Sivulla luki että tuttu kovanaama palaa.

      • sirGay

        Eiks SerGay palannu Salkkareihin jo nyt tuhkauurnassa? Oli tuhkat sitten karannu uurnasta, kun ne oli levinneet pitkin Alissan naamaa ja sänkyä.


    • salsutjee

      Mistähän voisin nähdä päätösjakson..? Olen ulkomailla joten katsomo ei toimi:/

      • SalkkariHenkka

        Mä voin lähettää sen jakson sulle. Haluatko maistaa vähän kun tulet takaisin Suomeen? 👍👍👍 Isoa ja paksua kalua on tarjolla, tykkäät kuitenkin nam nam ;)


      • Imutusta
        SalkkariHenkka kirjoitti:

        Mä voin lähettää sen jakson sulle. Haluatko maistaa vähän kun tulet takaisin Suomeen? 👍👍👍 Isoa ja paksua kalua on tarjolla, tykkäät kuitenkin nam nam ;)

        Nam, nam!
        Kaikki mukaan!


      • Oreo

        Lataa vpn ja paikaksi suomi.


      • paskaltahaisee
        Oreo kirjoitti:

        Lataa vpn ja paikaksi suomi.

        Paikaksi lata suoli.


      • JirppaTietää

        Se nyt oli semmoinen päästöjakso vaan.


    • lopettakaa_salkkarit

      Salkkareissa kaikki on mahdollista joten turha arvuutella ainakaan realismin kautta...

    • TietäjätTietää

      Hommaha on näi. Camilla ei ole oikeasti camilla, vaan se kuka on nähty telkkarissa on sen kaksoissisko ja nyt ovesta tullut on oikea camilla, koska lähti aikanaan helikopterilla ja jätti ken ojalan ruikuttamaan rannalle. Ja uskon kanssa, että sen uurna ja koko alissa keissin takana on koko ajan ollut sergei.

      • Ja vasta uusinnoissa piikitteli Pirjoa samasta asiasta (eli ettei oo kuka väittää).
        Hmmm. kovasti peppi esteli Akia menemästä sinne Alissan luokse (liekkö sitten harhaanjohtamista kirjoittajilta tuo?)

        Oli kyllä aika hyvä tuo päätösjakso! Tuohan oiskii aika looginen kuvio että Seireeni naamioitunu Camillaksi ja näin yrittää päästä Akin lähelle murhatakseen tämän. Mutta toisaalta oliko se se kaksoisolento joka sanoi jotain "Mitä helvettiä!?" eli se kyllä viittaisi, siihen ettei oo ennen Camillaa nähnykää (muualta ku peilistä :D). Ja lisäksi aika selvältä vaikuttaa, että se olisi Camillan kaksoissisko ottaen huomioon yhdennäköisyyden paljouden (osaisiko Seireenikään noin taitavasti naamioitua) ja Dahlian puheet keskenmenoista.

        Mitenköhän muuten, oliko se sama näyttelijä ja toteutettu kuin tämä Aaro/Eero juttu?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ja vasta uusinnoissa piikitteli Pirjoa samasta asiasta (eli ettei oo kuka väittää).
        Hmmm. kovasti peppi esteli Akia menemästä sinne Alissan luokse (liekkö sitten harhaanjohtamista kirjoittajilta tuo?)

        Oli kyllä aika hyvä tuo päätösjakso! Tuohan oiskii aika looginen kuvio että Seireeni naamioitunu Camillaksi ja näin yrittää päästä Akin lähelle murhatakseen tämän. Mutta toisaalta oliko se se kaksoisolento joka sanoi jotain "Mitä helvettiä!?" eli se kyllä viittaisi, siihen ettei oo ennen Camillaa nähnykää (muualta ku peilistä :D). Ja lisäksi aika selvältä vaikuttaa, että se olisi Camillan kaksoissisko ottaen huomioon yhdennäköisyyden paljouden (osaisiko Seireenikään noin taitavasti naamioitua) ja Dahlian puheet keskenmenoista.

        Mitenköhän muuten, oliko se sama näyttelijä ja toteutettu kuin tämä Aaro/Eero juttu?

        Tai Peppi ja Sergei yhteistyössä. Eli Peppi tietäisikin että Sergei on elossa... Saa nähdä!


      • sönköttäjä
        minkkilaukku kirjoitti:

        Ja vasta uusinnoissa piikitteli Pirjoa samasta asiasta (eli ettei oo kuka väittää).
        Hmmm. kovasti peppi esteli Akia menemästä sinne Alissan luokse (liekkö sitten harhaanjohtamista kirjoittajilta tuo?)

        Oli kyllä aika hyvä tuo päätösjakso! Tuohan oiskii aika looginen kuvio että Seireeni naamioitunu Camillaksi ja näin yrittää päästä Akin lähelle murhatakseen tämän. Mutta toisaalta oliko se se kaksoisolento joka sanoi jotain "Mitä helvettiä!?" eli se kyllä viittaisi, siihen ettei oo ennen Camillaa nähnykää (muualta ku peilistä :D). Ja lisäksi aika selvältä vaikuttaa, että se olisi Camillan kaksoissisko ottaen huomioon yhdennäköisyyden paljouden (osaisiko Seireenikään noin taitavasti naamioitua) ja Dahlian puheet keskenmenoista.

        Mitenköhän muuten, oliko se sama näyttelijä ja toteutettu kuin tämä Aaro/Eero juttu?

        Sönkkö t-t-täällä, t-t-tervee, o-o-on se ju-ju-juttu i-ii-ihan kuin Aaro-Eeron ju-ju-juttu.


    • Seppo-

      Aaro tulee takaisin Salkkareihin syyskaudella.
      Seppo palaa sarjaan myöhemmin.

    • NytOotellaanElokuulle

      En mä nyt oikein usko, että Seireeni olis naamioitunut Camillaksi. Vähän turhan yllättynyt ilme oli Camillan kaksoissiskolla, ollakseen Camillaksi naamioitunut Seireeni. "Mitä helvettiä?" tuli molempien suusta samaan aikaan. Camillalla on kaksoissisko ja kumpikaan ei tiedä toistensa olemassaolosta. Siksi tuli pikkasen puskista tuo kohtaamistilanne.

    • Satsuuu

      Olisiko Camillalla skitsofrenia tms, eli kuvitellut kaiken. Ollut itse oman päänsä sisällä "Seireeni". Mielentila järkkyy..

    • Seppo-Salkkari

      Seppo,Ulla ja Kari heti takaisin Salkkareihin.

      • Salkut

        Taalasmaan klaani pääsis sitten piereskelemään keskenään, kun pyytäisivät vielä Talenkin ja miksei Sanninkin mukaan. Gunnarin sais jo unohtaa.


      • SeppoVakiCastiin

        Ulla ja Kari ovat nykyisissä Salkkareissa kyllä mukana, mutta samaa mieltä siitä, että olisi kiva jos Seppo tulisi vielä takaisin.


    • Ufo-

      Se onkin UFO joka on ottanut Camillan muodon.

    • sikailun-opetusta

      Niin sairasta koko sarja. Perverssit käsikirjoittajat. Miten näytetäänkin tommosta sontaa. Lapset katsoo ja luulee että elämä on pelkkää rikollista toimintaa ja selällään olemista.

    • SalkkariSari

      Niin tai näin mutta se Camillan kaksoisolento on Alissan äiti

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe