Miten on. Mikä maa voittaa? Kiihottaako futarin reidet tai pohkeet?
Seuraatteko futiksen MM-kisoja?
58
3237
Vastaukset
Voidaanko tämä nyt lopettaa?
- voit.lukea.muuta
Eihän tähän keskusteluun ole mikään pakko osallistua.
voit.lukea.muuta kirjoitti:
En pysty. Olette nenäni alla pall...palloinenne.
(vie maaleja varastoon & siivoaa kenttää tyhjäksi)
Game Over! Kotio siitä..voit.lukea.muuta kirjoitti:
Waka waka
https://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0
vuan sinnekin...
Onhan niillä äijillä kyllä reidet kuin ravihevosilla... Yksi piste.
Oho. Garard Pique vilahti! Toinen piste. Tskurrrr!misspönttöuuni kirjoitti:
Waka waka
https://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0
vuan sinnekin...
Onhan niillä äijillä kyllä reidet kuin ravihevosilla... Yksi piste.
Oho. Garard Pique vilahti! Toinen piste. Tskurrrr!Prkl, Gerard, heti sekosin :'D
Saksa on varma valinta. Maalikuningas on Belgian Romelu Lukaku
- vaikkasamapatuo
Argentiina voittaa ja Messi nousee vihdoinkin suurimpien joukkoon. Belgia yltää yhtä korkealle kuin 1986 eli välieriin. Jonkun on pakko pudottaa Saksa tai muuten on kesä pilalla.
hILJAAA!
pujotteIija kirjoitti:
Älä nyt vielä hermostu, perjantaina vasta päästään kunnon vauhtiin
Minulla alkaa ilmetä jalkapallohuliganismia.
misspönttöuuni kirjoitti:
Minulla alkaa ilmetä jalkapallohuliganismia.
Se onkin vaarallista. Luulisin että suosikkisi voisi olla Brasilia, niitähän kutsutaan sambafutareiksi
- EdesUnissa
Tiesithän että Suomi boikotoi näitä jalkapallon MM-kisoja ? Ei ole syytä huliganismiin.
pujotteIija kirjoitti:
Se onkin vaarallista. Luulisin että suosikkisi voisi olla Brasilia, niitähän kutsutaan sambafutareiksi
Mistä tiesit, että minulla on brassien keltavihreä pelipaita?! Se rimmaa hyvin sinisten farkkujen kanssa.
Vain siksi. Ulkonäön takia tuli hankittua ( että voi nainen olla turhamainen...) Ei mis-sään nimessä fudiksen takia.
Brassien paidassa on jännä lisäefekti mukana; aina kun sen nakkaa ylle ja tekee kikkarat tukkaan, miekkoset tulevat puhumaan pöntölle enklantija. :'D No comprendo no comprendo hokee pönttö ja muinaiselta mieheltäni kysyttiin eräässä yleisötapahtumassa, että mistä maasta minä olen ja puhuttiin ohi kun en ymmärrä suomea "sano sille, että". :'D Kyllä ovat humalaiset jalkapallofanit sitten hauskaa seurattavaa kesätapahtumissa, ei voi muuta kuin nauraa. Minä vielä lisäilin miehelle, että ai don't undestand, ja joku känniläinen huutaa tekobrassille olutteltan liepeiltä, että muy linda! :'D
Että ei oo jaliksesta ku haittaa!
(naurua)
Eli valinta on Brasilia. Kyllä.EdesUnissa kirjoitti:
Tiesithän että Suomi boikotoi näitä jalkapallon MM-kisoja ? Ei ole syytä huliganismiin.
Mitä boikotointia? En tiedä sellaisesta mitään? Ja sitäkö te nyt möllötätte, koko perjantai-yön ja hamaan tappiin asi? Ja minut jätetään yksin palstailemaan? Ei ole yhtään herrasmiesmäisyyttä.
En kyllä ala. Tsiuuuuh!
(aivastaa)
Helve**iin jalkapallo.pujotteIija kirjoitti:
Älä nyt vielä hermostu, perjantaina vasta päästään kunnon vauhtiin
Miehet on viety.
Sadaksi vuodeksi.misspönttöuuni kirjoitti:
Mistä tiesit, että minulla on brassien keltavihreä pelipaita?! Se rimmaa hyvin sinisten farkkujen kanssa.
Vain siksi. Ulkonäön takia tuli hankittua ( että voi nainen olla turhamainen...) Ei mis-sään nimessä fudiksen takia.
Brassien paidassa on jännä lisäefekti mukana; aina kun sen nakkaa ylle ja tekee kikkarat tukkaan, miekkoset tulevat puhumaan pöntölle enklantija. :'D No comprendo no comprendo hokee pönttö ja muinaiselta mieheltäni kysyttiin eräässä yleisötapahtumassa, että mistä maasta minä olen ja puhuttiin ohi kun en ymmärrä suomea "sano sille, että". :'D Kyllä ovat humalaiset jalkapallofanit sitten hauskaa seurattavaa kesätapahtumissa, ei voi muuta kuin nauraa. Minä vielä lisäilin miehelle, että ai don't undestand, ja joku känniläinen huutaa tekobrassille olutteltan liepeiltä, että muy linda! :'D
Että ei oo jaliksesta ku haittaa!
(naurua)
Eli valinta on Brasilia. Kyllä.No kun olet aina tanssimassa, ja sitten niiku toi Brassien samba. Mulla jos on vähän pidemmät hiukset, niin alkavat luonnostaan kihartamaan
Miehet on viety.
Sadaksi vuodeksi.Ohhoh, tänään tuleekin neljä peliä
pujotteIija kirjoitti:
No kun olet aina tanssimassa, ja sitten niiku toi Brassien samba. Mulla jos on vähän pidemmät hiukset, niin alkavat luonnostaan kihartamaan
Aika hemmetin hyvin profiloitu :), voisi melkein luulla, että ukkeli on käynyt vaatekaapillani mylläämässä hui:D
Nyt vaan siitä kasvattamaan jalkapallotukkaa. Sinä tietysti jo nökötät täysvalmiudessa sohvalla, Saksan paidassa ja viineri toisessa kädessä :D
Milloin riivatussa ne pelit sitten loppuu? Kaksi viikkoa? Kaksi kuukautta?
Miksei kaikki voi olla ohi kahdessa päivässä, mikä siinä kestää??
Että oikeasti on raskasta yh :(pujotteIija kirjoitti:
Ohhoh, tänään tuleekin neljä peliä
Miinuspeukku, saako antaa miinuspeukun...
- huomasinvaan
Aika hemmetin hyvin profiloitu :), voisi melkein luulla, että ukkeli on käynyt vaatekaapillani mylläämässä hui:D
Nyt vaan siitä kasvattamaan jalkapallotukkaa. Sinä tietysti jo nökötät täysvalmiudessa sohvalla, Saksan paidassa ja viineri toisessa kädessä :D
Milloin riivatussa ne pelit sitten loppuu? Kaksi viikkoa? Kaksi kuukautta?
Miksei kaikki voi olla ohi kahdessa päivässä, mikä siinä kestää??
Että oikeasti on raskasta yh :(Varo vaan, pujis aikoo vietellä sut.
huomasinvaan kirjoitti:
Varo vaan, pujis aikoo vietellä sut.
Kunhan nyt ei kaiva enempää minun vaatekaappiani, kohta on stay-upit ja pitsihörhelötkin esillä..
Semmonen selvännäkijä se.
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Kunhan nyt ei kaiva enempää minun vaatekaappiani, kohta on stay-upit ja pitsihörhelötkin esillä..
Semmonen selvännäkijä se.
(naurua)Just olin aloittamassa viettelyä, toisessa ketjussa
pujotteIija kirjoitti:
Just olin aloittamassa viettelyä, toisessa ketjussa
*kiristää push-uppeja ja nostaa stay-uppeja*
nyt pitää olla tarkkana...miekkonen pyörii iholla...
Viettelysten saareksiko tämä paikka muuttuu? Miten kävikään jalkapallolle?
(kikattaa)- EdesUnissa
Mitä boikotointia? En tiedä sellaisesta mitään? Ja sitäkö te nyt möllötätte, koko perjantai-yön ja hamaan tappiin asi? Ja minut jätetään yksin palstailemaan? Ei ole yhtään herrasmiesmäisyyttä.
En kyllä ala. Tsiuuuuh!
(aivastaa)
Helve**iin jalkapallo.Et tiedä Suomen MM-boikotista ? Sehän on jatkunut vuodesta toiseen. Vittu, Suomi on ainoa maa jonka tunnen ja joka ei ikinä ole mukana jalkapallon MM-kisoissa.
Selvää boikotointia !
Totta kai aion futiskisoja katsoa niin paljon kun vaan ehdin. Melko varmasti Saksa tulee nämäkin kisat voittamaan, mutta toivoisin, että sieltä löytyisi hyviä haastajia muiden maiden joukosta.
Kovimmat haastajat ovat varmasti mm. Espanja, Brasilia ja Ranska. Arvoituksia ovat sitten Portugali, Argentiina, Englanti, Belgia ja Kolumbia.- Nyttiedät
Tiesitkö muuten että Bicky pelaa Belgian maalissa?
Nyttiedät kirjoitti:
Tiesitkö muuten että Bicky pelaa Belgian maalissa?
Tuskin sentään pelaa, sillä Belgian ykkösveskari on Chelsean Thibault Courtois. Ei Bicky varmaan itse ole futista pelannut, mutta kyllä hän saattaa katsoa niitä pelejä telkkarista Varissuolla Penetrators MC:n kerhotiloilla.
Luulen että näin kisojen alla Timppa on saattanut ostaa pojalleen Bicky jr:lle kenties kalliin Suomen maajoukkueen futispaidan. Mutta se paita tuskin on pojalle kelvannut, jos hänen OIKEA isänsä onkin ostanut hänelle Belgiasta aidon Belgian maajoukkueen pelipaidan:))))))))))))))))))))))) Siinä voi jäädä helposti Prisman Suomi-paita kakkoseksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tuskin se Bicky jr. suostuu käyttämään mitään aisuri-Suomen pelipaitoja:)))))))))))))))))))))))))))))- Nyttiedät
DarkFear kirjoitti:
Tuskin sentään pelaa, sillä Belgian ykkösveskari on Chelsean Thibault Courtois. Ei Bicky varmaan itse ole futista pelannut, mutta kyllä hän saattaa katsoa niitä pelejä telkkarista Varissuolla Penetrators MC:n kerhotiloilla.
Luulen että näin kisojen alla Timppa on saattanut ostaa pojalleen Bicky jr:lle kenties kalliin Suomen maajoukkueen futispaidan. Mutta se paita tuskin on pojalle kelvannut, jos hänen OIKEA isänsä onkin ostanut hänelle Belgiasta aidon Belgian maajoukkueen pelipaidan:))))))))))))))))))))))) Siinä voi jäädä helposti Prisman Suomi-paita kakkoseksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tuskin se Bicky jr. suostuu käyttämään mitään aisuri-Suomen pelipaitoja:)))))))))))))))))))))))))))))Kyllä vaan Bicky on maalissa. Hän on kisoja varten tiputtanut painoa 29 kiloa. Mietis tätä...Pelkän leuan alta lähti yksistään 3 kiloa veks ;) Bicky on nykyään niin hoikka poika että tuskin tunnistaisit jos hän tulisi kadulla vastaan.
- Kaisanoasaa
Kunhan sakemannit ei voita niin olen tyytyväinen
- lihavihatipunen
Pelaaks Ruud Gullit vielä? 😁
Ihan yhtä älytön nimi kuin lajikin. Onko tuo edes totta. "Gullit kentällä".
Ei kenttäratsastuksessa ole mitään tuollaista...
(mutinaa)- kaisanoasaa
Ihan yhtä älytön nimi kuin lajikin. Onko tuo edes totta. "Gullit kentällä".
Ei kenttäratsastuksessa ole mitään tuollaista...
(mutinaa)Ruud Gullit ja Helmut Pallit olivat vuoden -90 MM-kisojen parhaat pelaajat.
kaisanoasaa kirjoitti:
Ruud Gullit ja Helmut Pallit olivat vuoden -90 MM-kisojen parhaat pelaajat.
Juuh. Ja maalikuninkuuden voitti Tsekkoslovakian hyökkääjä, Metrin Slerba.
- Markku_Näätä
Senegal! Ihania keenereitä koko joukkue täynnä.
- potkupalloPönttö
Miunkii pittääp lyyvä kossupullo vetua Vatikaanin puolest,
ettei tarvihe olla taas potkupalloleskenä- ripsipiirakkapönttö
Sulle annetaan karjalanpiirakka.
Ottaisin sen karjalanpiirakan ilman ketsuppia
Ja pittääp olla ohrapuuroo sisäs, eikä mithään unclebensivää
munavoit roiskasen itse
- Kurppa-nainen
Kyllä minä katson kisoja koska siellä paljon komeita miehiä. Paljon komeempia kuin palstan ätmit.
- Markku_Näätä
Ja jos tuuri käy, musta molo voi vilahtaa tv-kuvassakin <3
En.
Ei hajuakaan.
Ei, olisivat ilman paitaa niin voisin vähän vilkuillakin...- tuijotaniitä
Voi mitä tuosta paidasta. Eks sää nauti himoittavista pakaroista.
tuijotaniitä kirjoitti:
Voi mitä tuosta paidasta. Eks sää nauti himoittavista pakaroista.
Ooo...onks ne ilman pöksyjä...⚽️😗
- mielenkiintoistakin
Mielenkiintoinen joukkio kisoissa on tämä Kolumbia, jota pitää seurata, taitojoukkue, jolla on erittäin huonoa historiaa, kun joskus MM-kilpailuissa puolustaja yritti syöttää Rene Hiquitalle arvaamattomasti, tuli lähtö kotimaahan sitten heti kilpailuista ja joukkueesta potkut, kun teki oman maalin.
Kuolikin sitten jonkun huumekartellin murhaamana tämä puolustuja palattuaan kotimaahansa Kolumbiaan, olivat niin vihaisia siitä omasta maalista. Kyllähän sitä pitää hieman vilkuilla. Saksa nyt on varmasti vahva; tovottavasti Englanti tai Tanska yllättävät positiivisesti.
- EVVK
Voiko mikään olla futista tylsempää?
Aina sanotaan että jalkapalloa pelataan kaikkialla maailmassa, mutta kuitenkaan yksikään neljästä väkirikkaimmasta maasta ei ole mukana.
Islanti voittaa.- Erheellistä
tietämystä.
Kyllä ne väkirikkaimmatkin ovat mukana, mutta eivät selviä karsintalohkoistaan lopputurnaukseen. Laatu, ei määrä hyvä scgr. Erheellistä kirjoitti:
tietämystä.
Kyllä ne väkirikkaimmatkin ovat mukana, mutta eivät selviä karsintalohkoistaan lopputurnaukseen. Laatu, ei määrä hyvä scgr.Kuitenkin intialaiset ja pakistanilaiset juniorit on ihan kaikista taitavimpia pallonkäsittelijöitä. Neula ja lankaa käsissä.
Intialla ja Indonesialla kaikkiaan ei ole kovin kummoista roolia kansainvälisessä urheilussa. Kiina ja USA sitten taas on mitalirohmuja esim. olympiakisailuissa, mutta jalkapallossa liigat on sitä tasoa, että nimekkäitä jäähdyttelijöitä hankitaan suht isolla rahalla.
- kaisanoasaa
Ei kiinnosta futarin reidet eikä pohkeet kun en ole mikään homojussi.
Mutta muuten kyllä seuraan jalkapalloa vaikkakaan ei se enää niin paljon kiinnosta kuin nuorempana. Jalkapallo on äärimmäisen tylsä peli jos ei tule maaleja, esim. Uruguay-Egypti ja Marokko-Iran. Sitten taas eilen iltainen Espanja-Portugali oli oikein hyvää futista.
Mitään suosikkijoukkuetta minulla ei kisoissa ole.- lihavihatipunen
Uruguay lausutaan "juu aar gei"
- kaisanoasaa
Jos ei ole suosikkijoukkuetta, joudut kannattamaan Brasiliaa.
(merkitsee pöytäkirjaan)No Brasilia on ihan hyvä vaihtoehto. Mielellään sen mestaruuden soisin joukkueelle joka pelaa tapahtuma- ja maalirikasta jalkapalloa, kuten eilen illalla Espanja ja Portugali tekivät. Brasilia kuuluu samaan kastiin.
- Entykkääfbeestä
Sauli kiihottuu ennustuksistaan, vaikka Juha sotkee kepulina kaiken.
- hehjaheh
Totta kai kaikki seuraa urheilua. Suomalaiset urheilijat ei pärjää, mutta meillähän maailman parhaat kommentoijat ja se on jotain heh
Katsoin ensimmäisen kerran turnausta tänään, Argentiina-Islanti. Islannin otteet tekivät muhun suuren vaikutuksen! Peli meni jännäksi heti alkuvaiheessa, joska molemmat osoittivat kyvykkyyttä tehdä maaleja ☺
Islanti, niin pieni maa mutta niin taitava joukkue... ei todellakaan ole mikään heittopussi!- Totuus-
Ronaldo on maalikunkku. Teki jo kolme maalia ja varmaan tekee lisää. Brasilia ja argentiina on mun suosikki mutta en usko argentiinan pärjäävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272790Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442455Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891538- 591482
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751163Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751138- 391119
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288970