Miksi suomessa on niin vaarallista olla

Kiltti-Ja-Kunnollinen

parisuhteessa miehen kanssa? Suomessa on euroopan vaarallisimmat perheet. Naiset nai siis väkivaltaisia jännämiehiä.

16

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onvaarallista

En nai minkäänlaista miestä koska kaikki miehet on paskakasoja.

• Niin, onhan se kyllä aika omituista että ollaan naisten väitteiden mukaan maailman väkivaltaisin maa varmaan, Omituista kmun minä tai minun kaverit ei varmaan ole koskaan lyöneet naista enkä oikeiun usko että tutuissakaan semmoisia juuri olisi. Silti liki kaikki naiset tuntuu kohdanneen väkivaltaa parisuhteissaan, on se aika ihmeellinen yhtälö. En minä väitä että kaikki miehet olisi parisuhdeväkivallattomia, onhan jännämiehet. Ehkä yksi viidestäkymmenestä miehestä varmaan voisi olla väklivaltainen suhteessa.

Se vaan on omituista että jos sata naista valitsee parisuhdekumppanin ne kaikki ekana valitsee ne 2 sadasta väkivaltaista miestä. Sitten kun ne kaikki ottaa niiltä kahdelta huolella pataan ne on kohdanneet parisuhdeväkivaltaa, totta. Sitten kun joku näistä 98:sta rannalle jääneestä miehestä toteaa "No itsepähän valitsi väkivaltaisen jännäpaskan" niin ullatuis ullatus, naisten vihaaja ei olekaan se väkivaltainen jännäpaska vaan se yksi niistä 98:sta joka vaan sanoi ääneen sen minkä kaikki tietää.

• Nykypäivää

Miksi mies ottaa väkivaltaisen kumppanin? Koskee sekä homo että hetero miehiä. Naisten väkivaltaisuus parisuhteessa on lisääntynyt eikä ole enää harvinaista. Miksi mies haluaa elää sellaisessa parisuhteessa?

• Ihanoikein

Juuri näin. Olen aina ollut sitä mieltä että naisiin kohdistuva väkivalta on itse aiheutettua. Itsehän he kumppaninsa valitsevat. Ei heru apua eikä sympatiaa, koska itse haluavat jännää. Kannattaa katsoa naisia venäjältä, siellä on myös paljon paskoja äijiä ja jännät on pahinta pohjamutaa ja normi suomimies on kovaa valuuttaa. See and learn. Täällä taas jännät on niitä halutuimpia. Hyi helv.

• Ikisinkkunainen

Miehet on kaikki hakkaavia paskakasoja. Ei ole vaihtoehtoja. Sinkkuus on tietenkin vaihtoehto ja mulle ainoa mahdollinen.

• Pillujen--asiantuntija

Jännämies on parempi rakastaja ja parempi ihminen kuin joku ruma ätmi. On paljon sellaisia naisia jotka ei kerro että oma mies on jännämies. Nainen on mielummin jännämiehen kanssa kuin kunnollisen ruman miehen kanssa. Nainen siis ottaa turpaan mielummin.

• ällöukko

Mulla oli jännämies. Piereksi ja röyhtäili. En ilmennyt kertoa kenellekään. Otin eron loppujen lopuksi.

• Neitinen37

Miehet on kaikki jännämiehiä. Siksi on parempi elää yksin.

• 76ke76ketke7tktyketk

Mitenköhän noitakin tilastoja lasketaan, voisinpa kuvitella ettei jossain maailmalla machokulttuureissa nainen mene aivan yhtä helposti poliisille ilmoittelemaan. Myöskin suomessa on monia naisia jotka hakevat huomiota valehtelemalla, itsekin olen tuntenut sellaisen tapauksen ja sata varmasti tiedän että oli valetta.
      Mutta toki yksikin turpaan veto on liikaa.

• patutin

Parisuhdeväkivalta on aika sallittua. Kyllä polliisikin ja psykkolooki sen ymmäärtää, kun tulee sitä itsekin aina vaimoa välillä piestyä. Mutta sen sijaan jos jonkin mielenterveysdiagnoosin saat, niin sitten sinua kyllä kytätään vuosikymmeniä, vaikka et olisi koskaan kenenkään kimppuun käynyt kun sen lääkärin pitää saada lissää rahhaa kun ei ferraria vielä saa palkoilla.

• Joissakin tapauksissa nainen on nöyryyttänyt ja hakannu miestään jo vuosia..

Ja sitten kerran kun lyö takas niin heti soitetaan poliisit paikalle. :D

Ja nämä kurpat sitten uhriutuu kun eihän mies saa tollasta tehdä ja nainen on aina oikeassa. :D

• onjapaljon

Tuossa listauksessa ei tainnut olla Venäjä mukana siellä ei taideta asioita listata? tai mites nuo pommeista kuuluisat Lähi-idän maat? no Tanska oli listalla vaikka on ihan "minimaa" ja silti on parisuhde väkivaltaa sielläkin. Osa maista ei varmasti listaa asioita totuudenmukaisesti tai hävittää tilastot, onhan se jo nähty ettei uhreja aina kuunnella..

• islamin.ihanuus

Ottakaa kaikki Suomen naiset muslimimies puolisoksi, niin väkivalta loppuu siihen.

• Aamuunastikaljaa

Eikös monesti parisuhteessa väkivaltaisen käyttäytymisen taustalla ole sitä harjoittavan heikko itsetunto ja tietysti psyykkinen sairaus tai jopa siihen velvoittava niin sanottu uskonto ?

• Mä taas nään asian toisin, että meillä on suomessa aikas turvallista olla parisuhteessa miehen kanssa. Sittenkin, vaikka itsekin olen törmännyt suhteissani hankaliin miehiin. Jotka turvautuu pahanpaikan eessä joko henkiseen- tai fyysiseen väkivaltaan.

Tunteidenhallinnan ongelmia...
      Kuitenkin uskoisin, että muita maita ja kulttuureja löytyy, missä naisen asema jo lähtökohtaisesti on heikompi kuin meillä suomessa.

Naista ei lähtökohtaisestikaan siis pidetä yhtä arvokkaana olentona, kuin miestä. Ja näin ajattelevat miehet onkin juuri näitä aikapommeja pahimmasta päästä. Et jos näät miehen, jonka asenne on ettei naiset ole yhtä arvokkaita ihmisiä, mitä miehet...kierrä se mies helvetin kaukaa...sen kanssa menetät mielenterveytes. Ehkäpä jopa muutakin...kuten hengen.

Naista väheksyvät miehet on pahimmat naisen viholliset. MOT. Arvot on pielessä...kunnioitus hukassa.

• Jälleen kerran, luullaan että se väkivalta on esillä alusta alkaen, te nutipäät ette tiedä että monesti se piekseminen astuu kuvioihin pikkuhiljaa. Harva nainen oikeasti valitsee sekopää miestä(unohtakaa roska uutiset mielenterveysongelma naisista jotka jahtaavat murhaajia)
      Mistä helkkarista sä olisit voinut tietää että se sun "kiltti" mies omaa uusia puolia vuosien seurustelun jälkeen? Alkaa muutenkin yököttää jo toi "kiltti&kunnollinen" ulina,ainakin epäempaattisia osaavat olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9112
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3710
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2173
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1367
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      108
      1084
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55