Puumat on kuumia tapauksia.
Varokaahan puumia
71
1029
Vastaukset
Eikös niitä ole Kanadassa? Suomessa on vaan Ilveksiä. 🤔
Niin se on, että...
https://yle.fi/uutiset/3-7062626
puuman paikka ei ole keittiössä, kyseinen keittiöön hairahtanut puumeli oli Chilessä :)" Kiva" yllätys aamulla töpsötellä keittiöön ja löytää tommonen katti riekkumasta. Ihmeen kiltisti käyttäytynyt, kun ei ole hyökkinyt koiraa eikä perhettä päin...
Joskus käynyt mielessä, että meillä on aika vähän eläimiä vaarana nurkissa..eikä kummempia luonnonmullistuksiakaan.
😌LadyZorro kirjoitti:
" Kiva" yllätys aamulla töpsötellä keittiöön ja löytää tommonen katti riekkumasta. Ihmeen kiltisti käyttäytynyt, kun ei ole hyökkinyt koiraa eikä perhettä päin...
Joskus käynyt mielessä, että meillä on aika vähän eläimiä vaarana nurkissa..eikä kummempia luonnonmullistuksiakaan.
😌V..u., täällä on punkkeja, v..u.
LadyZorro kirjoitti:
Ja hyttysiä. 😣
Hyttysille sentään voi laittaa ansan ja noi oikeesti toimii kuulemma. Insvestoisin jos asusin hyttysalueella, on ne niin v..umaisia elukoita:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/423175/Mosquito-Magnet-Patriot-hyttysansaHarmaaritari kirjoitti:
V..u., täällä on punkkeja, v..u.
"Punkki riehui keittiössä"
kirjoittaa välieteläitäpohjoislänsisuomen sanomat.
"Supisuomalainen perheenisä koki elämänsä yllätyksen, kun hän aamiaista laittaessaan kuuli outoa meteliä. Metelin aiheuttajaksi paljastui nuori punkki, joka parhaillaan repi sälekaihtimia keittiön ikkunasta.
Mies sulki eläimen keittiöön ja hälytti paikalle viranomaiset.
Peto teki aikamoista tuhoa kalusteille, mutta supisuomalaisen maatalousviraston asiantuntijat arvelivat silti, ettei kyseessä ollut villi ketopunkki, vaan todennäköisesti kesy eläin, joka oli karannut tai päästetty vapaaksi. Mahdollisesti lemmikkinä pidetty punkki oli hyväkuntoinen.
Punkki tuhosi sälekaihtimia ilmeisesti vain siksi, että se halusi ulos talosta, johon oli jostain syystä eksynyt. Peto ei yrittänytkään hyökätä perheen tai sen koiran kimppuun.
Maatalousviraston ammattilaiset ampuivat eläimeen nukutusnuolia ja veivät sen Ranuan eläintarhaan.
Nukuttaminen ei onnistunut ensi yrittämällä, koska eläin ajoi kerran ampujat ulos talosta, isäntä kertoo."
Uutinenhan voisi mennä näinkin, kai? :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
"Punkki riehui keittiössä"
kirjoittaa välieteläitäpohjoislänsisuomen sanomat.
"Supisuomalainen perheenisä koki elämänsä yllätyksen, kun hän aamiaista laittaessaan kuuli outoa meteliä. Metelin aiheuttajaksi paljastui nuori punkki, joka parhaillaan repi sälekaihtimia keittiön ikkunasta.
Mies sulki eläimen keittiöön ja hälytti paikalle viranomaiset.
Peto teki aikamoista tuhoa kalusteille, mutta supisuomalaisen maatalousviraston asiantuntijat arvelivat silti, ettei kyseessä ollut villi ketopunkki, vaan todennäköisesti kesy eläin, joka oli karannut tai päästetty vapaaksi. Mahdollisesti lemmikkinä pidetty punkki oli hyväkuntoinen.
Punkki tuhosi sälekaihtimia ilmeisesti vain siksi, että se halusi ulos talosta, johon oli jostain syystä eksynyt. Peto ei yrittänytkään hyökätä perheen tai sen koiran kimppuun.
Maatalousviraston ammattilaiset ampuivat eläimeen nukutusnuolia ja veivät sen Ranuan eläintarhaan.
Nukuttaminen ei onnistunut ensi yrittämällä, koska eläin ajoi kerran ampujat ulos talosta, isäntä kertoo."
Uutinenhan voisi mennä näinkin, kai? :DNo ois voinu nutta ku ei vois, kun toi kisulihan on kiva, ois vaan antaneet maittoo mutta punkinpaskiainen hyppää iholle ja taruttaa piilevät kuolemantaudit prkl, ne pitäis kyllä kaikki hävittää, en suris lajin sukupuuttoa.
Harmaaritari kirjoitti:
No ois voinu nutta ku ei vois, kun toi kisulihan on kiva, ois vaan antaneet maittoo mutta punkinpaskiainen hyppää iholle ja taruttaa piilevät kuolemantaudit prkl, ne pitäis kyllä kaikki hävittää, en suris lajin sukupuuttoa.
No kerro nyt äkkiä tuliko siitä mitään...
Tuliko siitä mitään jälkeä senkin nalle?
Menitkö tohtorille? Nyt on kulunu jo niin monta päivää..misspönttöuuni kirjoitti:
No kerro nyt äkkiä tuliko siitä mitään...
Tuliko siitä mitään jälkeä senkin nalle?
Menitkö tohtorille? Nyt on kulunu jo niin monta päivää..Ei siitä sitä rinkulaa oo tullu, ei mitään semmosta mitä kuvahaku näyttää. Jonkun verran oli punotusta, oikeestaan eniten siinä missä oli teippiä että siihenkin varmaan reagoi niin tuskin tuosta mitään seuraa muuta kuin ikunen pelko maaseutuympäristöön ja loppumaton viha punkkeja kohtaan. Ny siinä on vaan semmonen punanen piste, ei kovin iso. Ei ehken tarvii jatkotoimia.
Harmaaritari kirjoitti:
Hyttysille sentään voi laittaa ansan ja noi oikeesti toimii kuulemma. Insvestoisin jos asusin hyttysalueella, on ne niin v..umaisia elukoita:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/423175/Mosquito-Magnet-Patriot-hyttysansaPitkähihaiset pusakat, pitkät lahkeet auttaa punkkipunkeroisia vastaan...vaan kesällä tekee mieli olla niukemmissa.
https://www.suomela.fi/uutta/free-punkkikarkote-suojaa-tehokkaasti-punkeilta/
Tuote soveltuu koko perheelle, niin pienille lapsille kuin vanhemmillekin. Mikä parasta, tuote on hajuton, eikä se ärsytä ihoa.
Karkotteita löytyy, vaan en tiedä toimiiko. Jotkut sanoo, että laventeliöljyä kun sivelee iholle niin ötökät karttaisi sitä...Harmaaritari kirjoitti:
Ei siitä sitä rinkulaa oo tullu, ei mitään semmosta mitä kuvahaku näyttää. Jonkun verran oli punotusta, oikeestaan eniten siinä missä oli teippiä että siihenkin varmaan reagoi niin tuskin tuosta mitään seuraa muuta kuin ikunen pelko maaseutuympäristöön ja loppumaton viha punkkeja kohtaan. Ny siinä on vaan semmonen punanen piste, ei kovin iso. Ei ehken tarvii jatkotoimia.
En ole lääkäri, mutta kuvauksen perusteella kuulostaa, että kaikki on jees.
Olisi se siitä nopeaan laajentunut (punainen alue), ja jos ei kuumeillukaan eikä niveliä särkenyt, niin ei kun nautit kesästä. Ja unohdat sen, ei sitä tarvii huolia sitten enää :)
Höh...kyllä se sinnuu vähän säikäytti, mutta ketäpä ei...:/
Ymmärrän.
Nyt vaan valmiiksi punkkirokote pyllyyn. Itekin olen sitä miettinyt, ei ole vielä.LadyZorro kirjoitti:
Pitkähihaiset pusakat, pitkät lahkeet auttaa punkkipunkeroisia vastaan...vaan kesällä tekee mieli olla niukemmissa.
https://www.suomela.fi/uutta/free-punkkikarkote-suojaa-tehokkaasti-punkeilta/
Tuote soveltuu koko perheelle, niin pienille lapsille kuin vanhemmillekin. Mikä parasta, tuote on hajuton, eikä se ärsytä ihoa.
Karkotteita löytyy, vaan en tiedä toimiiko. Jotkut sanoo, että laventeliöljyä kun sivelee iholle niin ötökät karttaisi sitä...Kiits linkistä. En ollu ite hoksannu ees kattoo että onko just punkeille karkotetta kun luulin ettei oo ihmisile mutta näkys tosiaan olevan. Pitääpä tuota free punkkikarkotetta hommata ainakin 1 suihkepullollinen varulta. Näky olevan tosiaan jotain ohjeita itsetehtäviinkin mutta ainaki koirilla tuntu toimivan kaupalliset paremmin niin ehkä ihmisilläkin.
misspönttöuuni kirjoitti:
En ole lääkäri, mutta kuvauksen perusteella kuulostaa, että kaikki on jees.
Olisi se siitä nopeaan laajentunut (punainen alue), ja jos ei kuumeillukaan eikä niveliä särkenyt, niin ei kun nautit kesästä. Ja unohdat sen, ei sitä tarvii huolia sitten enää :)
Höh...kyllä se sinnuu vähän säikäytti, mutta ketäpä ei...:/
Ymmärrän.
Nyt vaan valmiiksi punkkirokote pyllyyn. Itekin olen sitä miettinyt, ei ole vielä.Juu, ei siitä varmaan mitään jää :) Enskerralla suihkin maalla semmosen suojakerroksen tuota LZ:n ehdottamaa että pysyvät poissa, jos muistan, tuskin muistan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Kiits linkistä. En ollu ite hoksannu ees kattoo että onko just punkeille karkotetta kun luulin ettei oo ihmisile mutta näkys tosiaan olevan. Pitääpä tuota free punkkikarkotetta hommata ainakin 1 suihkepullollinen varulta. Näky olevan tosiaan jotain ohjeita itsetehtäviinkin mutta ainaki koirilla tuntu toimivan kaupalliset paremmin niin ehkä ihmisilläkin.
Ole hyvä. ☺️
Kerran vahingossa "osui" silmään tuommoinen pullo kauppa ja apteekkireissulla. Mä olen käyttänyt laventeliöljyä eikä ole punkkeja näkynyt, mutta voi myös olla etten vaan kiinnosta punkkeja. Että tuuri, sattuma...eikä öljyn ansiota. En tiedä...
Sama kuin hyttysissä, joku vetää kaikki puoleensa ja joku saa olla aika rauhassa..mua kyllä hyttyset popsii innoissaan. Mutta punkeilta olen välttynyt...toivottavasti muksutkin. Ei tosiaan kaivata borrelioosia tms.Harmaaritari kirjoitti:
Juu, ei siitä varmaan mitään jää :) Enskerralla suihkin maalla semmosen suojakerroksen tuota LZ:n ehdottamaa että pysyvät poissa, jos muistan, tuskin muistan :D
No hyvä...:)
Mie katon nyt tuota elokuvaa..
kesällä ehtii keskittymään noihinkin,
Liviltä tulee Oikeanlaista kemiaa.
Sotamies Ryanin katoin kans ja P.s. Rakastan sinua-elokuvan..misspönttöuuni kirjoitti:
No hyvä...:)
Mie katon nyt tuota elokuvaa..
kesällä ehtii keskittymään noihinkin,
Liviltä tulee Oikeanlaista kemiaa.
Sotamies Ryanin katoin kans ja P.s. Rakastan sinua-elokuvan..Näky olevan aika paljon leffartarjontaa mutta mie kattelen tuota kroatia-tanskla peliä, sekin meni jatkoajalle ja luultavasti rankkareihin.
Harmaaritari kirjoitti:
Näky olevan aika paljon leffartarjontaa mutta mie kattelen tuota kroatia-tanskla peliä, sekin meni jatkoajalle ja luultavasti rankkareihin.
Elokuva oli vähän hömppä (ei niin hyvä), mutta katsoin loppuun asti kun kerta alotin...
Joku puuma oli napannut nuoren kollin. Se kai oli idea.
Ehkä Kroatia-Tanska olisi ollut jopa jännittävämpi.misspönttöuuni kirjoitti:
Elokuva oli vähän hömppä (ei niin hyvä), mutta katsoin loppuun asti kun kerta alotin...
Joku puuma oli napannut nuoren kollin. Se kai oli idea.
Ehkä Kroatia-Tanska olisi ollut jopa jännittävämpi.Oli muuten, meni rankkareille ja jännitys säily loppuun asti kun hyvät mokkerit oli molemmilla. Tänään katotaan taas potkupalloo :)
LadyZorro kirjoitti:
Ole hyvä. ☺️
Kerran vahingossa "osui" silmään tuommoinen pullo kauppa ja apteekkireissulla. Mä olen käyttänyt laventeliöljyä eikä ole punkkeja näkynyt, mutta voi myös olla etten vaan kiinnosta punkkeja. Että tuuri, sattuma...eikä öljyn ansiota. En tiedä...
Sama kuin hyttysissä, joku vetää kaikki puoleensa ja joku saa olla aika rauhassa..mua kyllä hyttyset popsii innoissaan. Mutta punkeilta olen välttynyt...toivottavasti muksutkin. Ei tosiaan kaivata borrelioosia tms.Kiuits vielä linkistä, ny on just tuota hankittuna:
https://www.free-karkotteet.fi/tuote/free-punkkikarkote/
Pitää viedä maalle, mutsille ainakin tarpeeseen kun se möyrii pihalla ja kasvimaalla aina jos vaan sää sallii. Aika jännä kun ei sitä vissiin oo punkki purassu vielä, yks ehkä on kun oli joku öttiäinen korvaan pistäny tuossa alkukesästä mutta saa opetella tuota käyttämään, ihan hyvä kun muihinkin öttiäisiin vissiin antaa suojaa.Harmaaritari kirjoitti:
Oli muuten, meni rankkareille ja jännitys säily loppuun asti kun hyvät mokkerit oli molemmilla. Tänään katotaan taas potkupalloo :)
Nyt sieltä tulee Aavikon kukka, Waris Dirien tarina, tosielämään pohjautuva draama..
No tämä on ollut hyvä! Kohta loppuu..misspönttöuuni kirjoitti:
Nyt sieltä tulee Aavikon kukka, Waris Dirien tarina, tosielämään pohjautuva draama..
No tämä on ollut hyvä! Kohta loppuu..Aika puhutteleva paikoin tai mulla kävi tunteisiin, kun joskus aiemmin katsoin ko. elokuvan.
LadyZorro kirjoitti:
Aika puhutteleva paikoin tai mulla kävi tunteisiin, kun joskus aiemmin katsoin ko. elokuvan.
No joo, nenäliinapaketti vähän hupeni...:'(
Koskettava.misspönttöuuni kirjoitti:
No joo, nenäliinapaketti vähän hupeni...:'(
Koskettava.Joitakin elokuvia valkatessa, pitäis pystyä valkkaamaan myös mielentila.
Mulla on tullut mm. lasten myötä herkistyminen joitakin elokuvia ja aiheita kohtaan niin etten pysty katsomaan ollenkaan. Yleensä niihin liittyy lapsuus tai lapsia joita kohdellaan jotenkin huonosti...
Pakko luovuttaa semmosten kohdalla tai jää ahdistunut olo.
V*ttu, ukot kahtoo taas sitä typerää peliä.
Kirjoitan kohta Niinistölle.
Jos joku edes reagoisi ja saisin vaikka vastauslähetyksenä sen koiran kuvan.Harmaaritari kirjoitti:
Tuossa sulle koirovideo:
https://www.youtube.com/watch?v=fXqEbkxREpQHih hah :'D
Vappuna mä tuun portaat tuolleen alas aina :D
Söpö oli juu.
nO nii no niin, herrat suvaitsevat sitten aktivoitua kun pallot on pussitettu. Ja söpön koiravideon varjolla yritetään siinä nyt tyylikkäästi ja sujuvasti asettua keskusteluvirtaan.
Huomaamattomasti.
Ettei muka nainen ehtisi mäkättää.misspönttöuuni kirjoitti:
Hih hah :'D
Vappuna mä tuun portaat tuolleen alas aina :D
Söpö oli juu.
nO nii no niin, herrat suvaitsevat sitten aktivoitua kun pallot on pussitettu. Ja söpön koiravideon varjolla yritetään siinä nyt tyylikkäästi ja sujuvasti asettua keskusteluvirtaan.
Huomaamattomasti.
Ettei muka nainen ehtisi mäkättää.Joo, kohtahan toi kyllä alkaa seuraava peli :D Ookko ny jo paremmalla tuulella? kysysin mistä kiikastaa mutta koska julkinen foorumi en taia, kerrot sitten jos haluut ja on semmonen syy minkä voi puolel valtakunnalle julkasta.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kohtahan toi kyllä alkaa seuraava peli :D Ookko ny jo paremmalla tuulella? kysysin mistä kiikastaa mutta koska julkinen foorumi en taia, kerrot sitten jos haluut ja on semmonen syy minkä voi puolel valtakunnalle julkasta.
No ainakin ekaan jo vastaan, että oon :D
surrur...
Ei hättää, en aio viskoa perunoilla..tai millään muullakaan.
(vähän jo naurattaa)misspönttöuuni kirjoitti:
No ainakin ekaan jo vastaan, että oon :D
surrur...
Ei hättää, en aio viskoa perunoilla..tai millään muullakaan.
(vähän jo naurattaa)No kiva , ärtymtys oli havaittavissa, huonompikin tulkitsija ois hoksannu :D
Harmaaritari kirjoitti:
No kiva , ärtymtys oli havaittavissa, huonompikin tulkitsija ois hoksannu :D
Heh...
Mikä lie...
öh...tullunna...
(nolostuu)misspönttöuuni kirjoitti:
Heh...
Mikä lie...
öh...tullunna...
(nolostuu)Oisko se ihan vaan toi:
https://www.youtube.com/watch?v=OQS2eUqH0_IHarmaaritari kirjoitti:
Oisko se ihan vaan toi:
https://www.youtube.com/watch?v=OQS2eUqH0_IHah, tuota en ollu kuullukaan :'D
Juuh...no joo...voiphan se olla niinniii (naurua)
Nyt koskee vatsaan kahdesta syystä :'D
Sinun kanssas sitä ei näköjään pysty etes murjottammaan.
(pyyhkii silmistä vesiä)
Oijoi, ei kärsi nauraa... :D
hÖperö..misspönttöuuni kirjoitti:
Ai siun ukkois ei katso?
Anna sille pusu <3Se kyllä kysy vähän aikadit katsotaanko jalkapalloa vai ohjelma💕
valtakunta kirjoitti:
Se kyllä kysy vähän aikadit katsotaanko jalkapalloa vai ohjelma💕
Ottaa sinut huomioon...<3
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta tänää taas kuulin hänen ensimmäistä kertaa muunnellun ikävät sanat ”missä se eutanasia tehtiikään oliko Saksassa?”
Ja totea ”lopeta toi”
Sitä harmittaa ettei vieläkään päässyt yliopistoon ja häirittee sekin minun palstalla olo ja se on jumissa meillä tulot tippuu koska hän ei voi mennä töihin. Se pää käy kuumana ja meillä alkaa rankka vuosi juosta joka puolella.
Se on jokin ikävä ikävä ikävä tapa epävarmuutensa itsestään minua kohtaa ikävä kyllä uskon hänen tekevän sen joku kerta. Ei ole ensimmäinen kerta.misspönttöuuni kirjoitti:
Se kuvittelee että jätän sen se on ihan ikävä kunnaille päälle sattuu, tuossa epävarmuudessa uskon hänen jättävän kyllä minut. Miten ihmeessä saan hänet eloon.
valtakunta kirjoitti:
Se kuvittelee että jätän sen se on ihan ikävä kunnaille päälle sattuu, tuossa epävarmuudessa uskon hänen jättävän kyllä minut. Miten ihmeessä saan hänet eloon.
Siis kun sille päälle sattuu
valtakunta kirjoitti:
Älä ole noin huolissasi, pöntöstäkin tulee surullinen...
Kyllä te nyt jonkun keinon keksitte..
Kun on parisuhteessa hyvät välit niin muutkin ongelmat on helpompi kohdata kun ei ole yksin.
(silittää valtakuntaa olkapäästä)valtakunta kirjoitti:
Tiedän tuon tunteen; kun toinen pelkää, että toinen jättää, niin se yrittää toteuttaa sen ensin. Vaikkei semmoista olisi koko taivaanrannassa näkyvissä. Pitää yrittää rohkaista, että vaikka tapahtuisi mitä, niin rinnalla pysyy.
Oi..
Minusta tuntuu, että sinulla on aina paljon mielen päällä, se on ihan hyvä, että jos vaikka yöaikaan saat omaa aikaa ja voit kirjoittaa tänne. Jos se helpottaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Älä ole noin huolissasi, pöntöstäkin tulee surullinen...
Kyllä te nyt jonkun keinon keksitte..
Kun on parisuhteessa hyvät välit niin muutkin ongelmat on helpompi kohdata kun ei ole yksin.
(silittää valtakuntaa olkapäästä)Nii mutta koen olevani yksin kun se mielummin tiskaa kokopäivän ja pistää ruokaa, joudun kanteleen pikkuista ja pikkuinen ei viihdy paikallaan niin sit syötän ja nukkuuu hetken ja pistän pyykkiä ja sit se taas tulee syliin kun taas miehen olo on vähän alla päin. Mietitään maksaa yliopisto mutta meidän rahat tippuu 400€ koska joudumme maksamaan joka kuukausi sen verran yliopistoon.
Muutenkin kun taas alkaa ne kuntoutukset ja minut pitää saada toimimaan ja olemaan todella ahkera väsymätön ja vielä hoitaa ruuat kodin lapset kuntoutukset ja peräti kaupan kokonaisuudessa yksin ja se ajoissa olo, koska se aikoo olla 8 tuntia siellä ja 4tuntia läksyjä.
Mietti 5päivää mennä toiseen kuntaan opiskelen nonii tää pakotus olisin kyllä selvinnyt jos noi lapset olisi normaaleja.valtakunta kirjoitti:
Nii mutta koen olevani yksin kun se mielummin tiskaa kokopäivän ja pistää ruokaa, joudun kanteleen pikkuista ja pikkuinen ei viihdy paikallaan niin sit syötän ja nukkuuu hetken ja pistän pyykkiä ja sit se taas tulee syliin kun taas miehen olo on vähän alla päin. Mietitään maksaa yliopisto mutta meidän rahat tippuu 400€ koska joudumme maksamaan joka kuukausi sen verran yliopistoon.
Muutenkin kun taas alkaa ne kuntoutukset ja minut pitää saada toimimaan ja olemaan todella ahkera väsymätön ja vielä hoitaa ruuat kodin lapset kuntoutukset ja peräti kaupan kokonaisuudessa yksin ja se ajoissa olo, koska se aikoo olla 8 tuntia siellä ja 4tuntia läksyjä.
Mietti 5päivää mennä toiseen kuntaan opiskelen nonii tää pakotus olisin kyllä selvinnyt jos noi lapset olisi normaaleja.Siinä on paljon työn alla...
Saisikohan tilanteeseen jotain ulkopuolista kotiapua lasten kanssa ym.
Suvulta, kunnalta tai vaikka SPR:lta tai vastaavalta organisaatiolta.
Kunnioitettavaa kyllä, että miehesi yliopistoon haluaa. Siinä on tavoite ja päämäärä. Kyllähän se talouteen hetkellisesti aina notkahdusta tarkoittaa, mutta on myös panostus tulevaisuuteen.
Mie nostan kyllä hattua teille. Itse aina kitisen vaikkei ole edes noin paljon huolta..
Sun jutut pistää ajattelemaan.misspönttöuuni kirjoitti:
Siinä on paljon työn alla...
Saisikohan tilanteeseen jotain ulkopuolista kotiapua lasten kanssa ym.
Suvulta, kunnalta tai vaikka SPR:lta tai vastaavalta organisaatiolta.
Kunnioitettavaa kyllä, että miehesi yliopistoon haluaa. Siinä on tavoite ja päämäärä. Kyllähän se talouteen hetkellisesti aina notkahdusta tarkoittaa, mutta on myös panostus tulevaisuuteen.
Mie nostan kyllä hattua teille. Itse aina kitisen vaikkei ole edes noin paljon huolta..
Sun jutut pistää ajattelemaan.En tykkää niistä henkilöistä ne valittaa minulle mun lapsista ja kun en ole täydellinen esim yksi valitti miksei lapsi heti valmiina pihalle lähdössä ja toinen että valitti minulle kun ei uskonut häntä ja kyseesssä oli minun vanhimmainen 5vuotiaana.
Kuin valitti kun hukkaan jotain tai esim yhdelle hoitajalle sanoin heipat ja se sano ”en minä sulle sanonut helppoja”
En minä luota muihin kun ne ei pärjää mun lapsien kanssa mutta kun äitini on hoitanut niin annan lapsien pelata sen ajan ettei äiti kärsi ja kotiapu ohjeet on ettei TV ole päällä.
En tiedä miten kestän niiden valitusta kun en ole täydellinen ja lapseni ei ole.
Ei minulla ihmispelkoa ihan syyttä ole ja nykyää kestän huonommin arvostelua.valtakunta kirjoitti:
En tykkää niistä henkilöistä ne valittaa minulle mun lapsista ja kun en ole täydellinen esim yksi valitti miksei lapsi heti valmiina pihalle lähdössä ja toinen että valitti minulle kun ei uskonut häntä ja kyseesssä oli minun vanhimmainen 5vuotiaana.
Kuin valitti kun hukkaan jotain tai esim yhdelle hoitajalle sanoin heipat ja se sano ”en minä sulle sanonut helppoja”
En minä luota muihin kun ne ei pärjää mun lapsien kanssa mutta kun äitini on hoitanut niin annan lapsien pelata sen ajan ettei äiti kärsi ja kotiapu ohjeet on ettei TV ole päällä.
En tiedä miten kestän niiden valitusta kun en ole täydellinen ja lapseni ei ole.
Ei minulla ihmispelkoa ihan syyttä ole ja nykyää kestän huonommin arvostelua.Ok. Ymmärrän. Ei sitä kyllä kelle tahaan tietämättömälle lapsiaan jättäisi, ei varsinkaan jos ne vielä ovat koppavia tms. Onpas sattunut kummallisia tyyppejä auttamaan, älä välitä semmoisesta. Monelta ihmiseltä puuttuu sydämen sivistys. Sitten sanotaan ilkeästi.
Ja muista ettei sinun tarvitse ilkeilyä kuunnella. Ei keneltäkään.
Ihmispelko voi tulla aiheesta. On kuitenkin ihanaa, että sulla on sun äiti lähellä. Äitiköihin voi aina luottaa.
Mutta sinä olet hyvä ja suloinen omana itsenäsi ja lapset kans, vaikka ois mitä, hekin on yksilöitä. Teillä on perheenä toisenne, läheisyys ja kaikki..jos johonkin muuhun täydelliseen vertaat. Toisilta puuttuu sellainen. Niih..
Ajattele vaikka tulevaa vanhuutta, teillä on tosi paljon rakkautta ja rakkaita ympärillä.
Minä ajattelen esimerkiksi oman kohdan helposti niin, että olen yksin.
(pönttö halaa valtakuntaa)
Kauniita unia..valtakunta kirjoitti:
En tykkää niistä henkilöistä ne valittaa minulle mun lapsista ja kun en ole täydellinen esim yksi valitti miksei lapsi heti valmiina pihalle lähdössä ja toinen että valitti minulle kun ei uskonut häntä ja kyseesssä oli minun vanhimmainen 5vuotiaana.
Ei minulla ihmispelkoa ihan syyttä ole ja nykyää kestän huonommin arvostelua.Ok. Ymmärrän. Ei sitä kyllä kelle tahaan tietämättömälle lapsiaan jättäisi, ei varsinkaan jos ne vielä ovat koppavia tms. Onpas sattunut kummallisia tyyppejä auttamaan, älä välitä semmoisesta. Monelta ihmiseltä puuttuu sydämen sivistys. Sitten sanotaan ilkeästi.
Ja muista ettei sinun tarvitse ilkeilyä kuunnella. Ei keneltäkään.
Ihmispelko voi tulla aiheesta. On kuitenkin ihanaa, että sulla on sun äiti lähellä. Äitiköihin voi aina luottaa.
Mutta sinä olet hyvä ja suloinen omana itsenäsi ja lapset kans, vaikka ois mitä, hekin on yksilöitä. Teillä on perheenä toisenne, läheisyys ja kaikki..jos johonkin muuhun täydelliseen vertaat. Toisilta puuttuu sellainen. Niih..
Ajattele vaikka tulevaa vanhuutta, teillä on tosi paljon rakkautta ja rakkaita ympärillä.
Minä ajattelen esimerkiksi oman kohdan helposti niin, että olen yksin.
(pönttö halaa valtakuntaa)
Kauniita unia..
Ne on tosi kuuumia💕🔥💕🔥💕🔥
Puumaa mä metsästän....
- vaimitäs
pujotteIija kirjoitti:
Tein juuri sormuksen, jäätelötuutin hopeisesta paperista
Yritätkö vihjailla jotain?
pujotteIija kirjoitti:
Tein juuri sormuksen, jäätelötuutin hopeisesta paperista
Ei taida riittää, Sukari asetti palstalle 20te pohjahinnan sormuksille.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei taida riittää, Sukari asetti palstalle 20te pohjahinnan sormuksille.
Luulen että naiset arvostavat enemmän itsetehtyä
pujotteIija kirjoitti:
Luulen että naiset arvostavat enemmän itsetehtyä
Voithan sä kokeilla jäätelöpaperisormusta jos uskallat, saattaa kyllä tulla poski kipeeks :D
Harmaaritari kirjoitti:
Voithan sä kokeilla jäätelöpaperisormusta jos uskallat, saattaa kyllä tulla poski kipeeks :D
Oikeen kiiltelee
https://aijaa.com/G54WNwpujotteIija kirjoitti:
Oikeen kiiltelee
https://aijaa.com/G54WNwOnhan tuo kyllä hieno, jos ei palstan naisille kelpaa voidaan syyttää niitä hypergamiasta.
pujotteIija kirjoitti:
Oikeen kiiltelee
https://aijaa.com/G54WNwOnko tuo paikka jonkun pesukoneen päällä ihan tarkoituksella?
M184 kirjoitti:
Onko tuo paikka jonkun pesukoneen päällä ihan tarkoituksella?
Taitaa olla tulostin mutta kieltämättä siinä piilee varman symbolinen viesti palstanaisille. Ejhkä pujopttelija hommaa sitten kihlajaikslahjaksi pesukoneen ja häälahjaksi sen mankelin mistä jo aiemmin palstalla ansiokkaasti kirjoittelit.
Harmaaritari kirjoitti:
Taitaa olla tulostin mutta kieltämättä siinä piilee varman symbolinen viesti palstanaisille. Ejhkä pujopttelija hommaa sitten kihlajaikslahjaksi pesukoneen ja häälahjaksi sen mankelin mistä jo aiemmin palstalla ansiokkaasti kirjoittelit.
Itse tietysti hommaisin kihlajaislahjaksi vatkaimen ja häälahjaksi kiertoilmauunin.
M184 kirjoitti:
Onko tuo paikka jonkun pesukoneen päällä ihan tarkoituksella?
Joo....kyllä se tulostimen päällä on
Harmaaritari kirjoitti:
Ostaisin ehkä moottorisahan, voisimme sitten yhdessä harrastaa kaatohommia
- 85706
pujotteIija kirjoitti:
Oikeen kiiltelee
https://aijaa.com/G54WNwTinasormus
https://www.youtube.com/watch?v=NSpW1DBOKSQ
Hurme Janne
Eihän sillä naisen iällä niin väliä ole..
Pelkkiä tytön tylleröitä te ootta kaikki. :D- Viinamies--
Puumat voi olla kuumia. Kyllä sellaisia löytää hotellien baareista ja yökerhoista mutta ette tiedä sitä koska ette käy yökerhoissa.
- mies--
Tuossa naapurissa asui yks puuma noin nelikymppinen. Panemaan en päässyt mutta juteltiin monta kertaa ja oli se nätti ja se vaan muutti pois justiinsa.
Tässä iässä puuman haku voisi olla ihan mielenkiintoista. Ne alkaa olla jo siinä iässä että aina tulevat uudestaan ensitreffeille.
- Tämä-selvä
Puumalta saa helposti. Kaikki heti vaan etsimään puumia.
Vai niin...
WRÄYHHH.. 👊🐯- kaalimatonen
Varokaahan Pekkapuupäätä, sillä on HÄNTÄ😱🐛
- Kakkinen
SUSI KOKO PEKKA🎆💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684