Minulla on derbi xtreme 2010 niin huomasin ajaessa kun olin saapumassa risteykseen ja yritin tiputtaa vaihteita niin vaihteet tippuivat kuutoselta kolmoselle eikä siitä alaspäin, sitten paikallaan sain jotenkin rämpytettyä vaihteet ykköselle. Missä vika? Tätä on käynnyt jo muutaman kerran ajaessa
Derbi rikki?
5
480
Vastaukset
- nääin
Ihan normaalia. Koita seuraavan kerran löysäillä kytkintä samalla kun vaihdat tai työnnä mopoa edestakas.
- Pem
Iha normaalia tuo on. Kannattaa liikkeessä aina vaihtaa vaihteet alemmas. Jossei mene vaihteet alemmas kun olet paikallaan, ja poljin vain menee muutaman sentin alespäin löysänä niin mene mopon kanssa muutama sentti taaksepäin ja vaihde menee näin sitten alas kun painat polkimesta ja sit taas eteenpäin ja paina alemmas vaihdepolkimesta!:)
- Haarukka
Laske vaihteistoöljyt pois ja katso onko metallihilettä, jos on niin joudut avaamaan moottorin. Saattaa olla jokin vaihteensiirtäjän jousi tai vaihderummun haarukka poikki. Myös käynnistinpolkimen stoppari on joskus katkennut ja mennyt vaihteiston hammasrattaiden väliin.
- Seonaivanhyvä
Iha normaalii ainaki itellä tekee nii kans välillä vaihoin öljyt se autto vähän asiassa mut jos nii sulle tapahtuu kokeile nostaa pikkase jalalla sitä vaihtee vaihtajaa ylös päin mutta älä kuiteskaa nosta vaihetta ja ala taas vaihtaa vaihetta pienemmälle lupaan se auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503884
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342841Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51849- 1861777
- 311621
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258