Seuran erittäin huolestuneena tämänhetkistä euroopan kehitystä. Sosialistit edistää maahanmuuttopoliitikallaan islamilaisen vallankumouksen leviämistä kristilliseen eurooppaan. Kyllä minä näen sen todellisena piruna,että Kristillistä Eurooppaa tullaan tietoisesti ja salakavalasti muuttamaan ei-kristilliseksi. Asialle olisi jotain tehtävä, muuten on kohta meidän kaikkien kotien läheisyydessä moskejioita ja silloin on jo myöhäistä valittaa ja olla jälkiviisaita. Myöskin tämä suomalaisten sosialistien "suvaitsevuus" ja "hyvinvointiyhteiskunta" ovat käsitteitä, jotka saavat islamin ja juuri ääri-islamin ryntäyksen Suomeen ja se tulee aiheuttamaan vakavia ongelmia koko yhteiskunnassa. Varmaan muistatte hyvin,miten jotkut johtavat turkkilaispoliitikot lähti heti uhkailemaan, mikäli EU ei aloittaisi nyt liittymisneuvotteluja...
Kehotan suhtautumaan erittäin varauksellisesti siihen islamin leviämiseen myöskin Suomeen. Me kaikki tiedämme,kuinka paljon ongelmia on islam maailmassa jo aiheuttanut. Oikeistolaiset voimat Suomessa saisi nyt näyttää, että ovat eurooppalaisia kristillisiä arvoja puolustamassa kun islam on hyökkämässä Eurooppaan.
ISLAMIN VALLOITUS
8
337
Vastaukset
se ole vain hyvä jos kotien lähellä on moskeija? tuosta tuli muutenkin mieleen karin piirroksissa näkynyt pappi natsikypärä päässä.
- Yrjö Ärjylä
Muslimit ovat kaikkein huonoin ja myös vaarallisin vaihtoehto maahanmuutajien tänne roudaamisessa.
Ne ovat niin indoktrinoituja ja aivopestyjä koraanin käskyihin, että niistä on TODELLINEN uhka maallemme ja koko kristitylle sivistyneelle länsimaailmalle.
Meidän oikeistokristittyjen on aika yhdistää voimamme ja aloitta vastakampanjat tilanteen saattamiseksi hallintaan.
Muslimien supernopea sikiäminen tekee niistä kaikkein vaarallisimman ryhmän.
Nyhveröpolitikkomme eivät ole vielä tajunneet tilannetta eivätkä uskalla nostaa sormeaan tai ottaa kantaa tähän maallemme vaaralliseen kehitykseen.
Ruotsissa on jo toimimassa Forum mot islam ja meille on saatava samanlainen vastaorganisaatio.
Jos asia kiinnostaa mailaa minulle:
[email protected]
Tehdään jotain asian eteen ennenuikn on liian myöhäistä ja ne piruparat vievät leivän lastemme lautaselta.
Ne myös aina tulevat vatimaan lainsäädäntöä islamistien etujen vaalimiseksi ja se on vihonviimeinen tie salliessaa kunniamurhat sharian lait ja kaiken maalilman fatwat.
Annetaan niille sen sijaan hatkat ja potkut pyllistävään perseeseen.
Mikään muu lahko ei sorra naisia niin kuin islamistit.
Kellään muulla ei ole sellaisia terroriorganisaatioita käytössään ja valmiita iskemään kuin islamisteilla.
Tämä uhka on torjuttava.- Hertha
Vaikutat aika uhkaavalta.
- Shari Ärjylä
Hertha kirjoitti:
Vaikutat aika uhkaavalta.
Islami on rakennettu sairaan ja fyysiseltä (tämän päivän mittapuun mukaan) iältään yli sata vuotiaan miehen horinoita ja harhanäkyjä.
Niitä voi verrata skitsofreniapotilaiden todellisiin näkyihin ja siihen, että sairas ei myönnä missään olosuhteissa olevansa vakavasti sairas.
Yrittäkääpä jututtaa jotain muhametin ikää vastaava nykypäivän 100 vuotta täyttänyttä skitsofreenista höppänää, niin saatte oikean kuvan islamin perustajan aivoituksista.
Siksi koraani on huuhaa sepustusta. - Hertha
Shari Ärjylä kirjoitti:
Islami on rakennettu sairaan ja fyysiseltä (tämän päivän mittapuun mukaan) iältään yli sata vuotiaan miehen horinoita ja harhanäkyjä.
Niitä voi verrata skitsofreniapotilaiden todellisiin näkyihin ja siihen, että sairas ei myönnä missään olosuhteissa olevansa vakavasti sairas.
Yrittäkääpä jututtaa jotain muhametin ikää vastaava nykypäivän 100 vuotta täyttänyttä skitsofreenista höppänää, niin saatte oikean kuvan islamin perustajan aivoituksista.
Siksi koraani on huuhaa sepustusta.Sivistyneelle suurin uhka on alentuminen sivistymättömäksi.
Siihen voi syyllistyä vain itse. - kristitty euroopplainen
Hertha kirjoitti:
Sivistyneelle suurin uhka on alentuminen sivistymättömäksi.
Siihen voi syyllistyä vain itse.Juuri islam syyllistää kaikkia muita, jotka ovat ns. "vääräuskoisia" asioissa,joihin ne eivät ole syyllistyneet. Kyllä islam on saatanasta ja kurjuuta täynnä, väkivaltaa, naisten syrjintää, skitsofreniaa, paholainen itse pukeutunut karitsan vaatteisiin. Se on kamala meininki ja sillä ei ole mitään tekemistä hyvyyde ja lähimmäisen rakkauden kanssa. Islam on vihan ja koston uskonto, joka on saatu aikaiseksi aivopesulla ja natsimaisella terrorilla. Islamia vastaan on ryhdyttävä tekemään myös Suomessa jotain, muuten kohta pommit räjähtelee Helsingissäkin ja kaikki elämme pelon alla. Sitä se islam juuri onkin.
- seija
Shari Ärjylä kirjoitti:
Siksi koraani on huuhaa sepustusta." Islami on rakennettu siraan ja fyysiseltä (TÄMÄN PÄIVÄN MITTAPUUN MUKAAN) iältään yli sata vuotiaan miehen...jne.
Laskekaapas Aishan ikä uudelleen!!!! - Hertha
kristitty euroopplainen kirjoitti:
Juuri islam syyllistää kaikkia muita, jotka ovat ns. "vääräuskoisia" asioissa,joihin ne eivät ole syyllistyneet. Kyllä islam on saatanasta ja kurjuuta täynnä, väkivaltaa, naisten syrjintää, skitsofreniaa, paholainen itse pukeutunut karitsan vaatteisiin. Se on kamala meininki ja sillä ei ole mitään tekemistä hyvyyde ja lähimmäisen rakkauden kanssa. Islam on vihan ja koston uskonto, joka on saatu aikaiseksi aivopesulla ja natsimaisella terrorilla. Islamia vastaan on ryhdyttävä tekemään myös Suomessa jotain, muuten kohta pommit räjähtelee Helsingissäkin ja kaikki elämme pelon alla. Sitä se islam juuri onkin.
Mikään uskonto ja ideologia (tai pommi) ei uhkaa sitä, jolla on oma uskonto ja ideologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873