Ylemmyydentunne

Kaikysyäsaa

Tunne omasta paremmuudesta muihin nähden.

Tunnistatko itsessäsi?

34

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl, silloin kun nään jonkun ihmisen räyhäämässä perseet olalla ja läpsimässä muita perseelle. Tai haastamassa riitaa millon kenenkin kanssa.

Muuten enpä juuri koe olevani parempi, jokaisella on oma hyvänsä ja parempi elämänsä. Ei oo kilpailun asia tai pätemisen.

• Varattuna olet sinkkua parempi (?) kiertoilmaistuna aloittajalta

;-)

• super-ytm kirjoitti:

Varattuna olet sinkkua parempi (?) kiertoilmaistuna aloittajalta

;-)

Miten meinaat parempi? Ehän tässä semmosesta mitään puhuttu. Ja en ole parempi, olen onnekkaampi ja ehkä motivoituneempi tarttumaan tilaisuuksiin ja kehittelemään tilaisuuksia.

Se on eri asia, kun olla parempi siksi, että on motivoituneempi ja onnekkaampi. 🙂

Motivaatio ja onnekkuus ei ole synonyymi paremmalle.

• LadyZorro kirjoitti:

Miten meinaat parempi? Ehän tässä semmosesta mitään puhuttu. Ja en ole parempi, olen onnekkaampi ja ehkä motivoituneempi tarttumaan tilaisuuksiin ja kehittelemään tilaisuuksia.

Se on eri asia, kun olla parempi siksi, että on motivoituneempi ja onnekkaampi. 🙂

Motivaatio ja onnekkuus ei ole synonyymi paremmalle.

Aloittajan (sinkun) mielestä voi olla

:-)

• super-ytm kirjoitti:

Tulitko ylemmyydentunnosta selventämään mitä ap tarkoittaa?

Vai onko kaikysyäsaa yksi sinun lukuisista trollailunikeistäsi?

• super-ytm kirjoitti:

Mjaa, no sille ei sitten mahda mitään, jos niin ajattelee. Paremmuus harvoin liittyy tähän hommaan ja jos niin siten, että joku voi olla jollekin parempi valinta, kuin joku toinen.

Tiiätkö, jos on 2 mistä valita. Ja se valitsija kokee sen toisen itselleen paremmaksi vaihtoehdoksi. Eikö se valittu ole silloin ns. onnekas jos on tullut valituksi eikä ihmisenä toista parempi?

• Ananias kirjoitti:

Tulin härnäämään, vähän huumoria iltaan

• super-ytm kirjoitti:

Tulin härnäämään, vähän huumoria iltaan

On ok härnätä jos siihen on lahjoja.

Lahjattomien ei kannata vaivautua.

• Ananias kirjoitti:

On ok härnätä jos siihen on lahjoja.

Lahjattomien ei kannata vaivautua.

Vitsi vitsi.

• LadyZorro kirjoitti:

Mjaa, no sille ei sitten mahda mitään, jos niin ajattelee. Paremmuus harvoin liittyy tähän hommaan ja jos niin siten, että joku voi olla jollekin parempi valinta, kuin joku toinen.

Tiiätkö, jos on 2 mistä valita. Ja se valitsija kokee sen toisen itselleen paremmaksi vaihtoehdoksi. Eikö se valittu ole silloin ns. onnekas jos on tullut valituksi eikä ihmisenä toista parempi?

Väännätkö rautalangasta? Olet parempi ihminen valitsijalle, paitsi jos valitsija ei tiedä valinneensa huonomman

;-)

• super-ytm kirjoitti:

Väännätkö rautalangasta? Olet parempi ihminen valitsijalle, paitsi jos valitsija ei tiedä valinneensa huonomman

;-)

Höh, tahalleen käännät ja väännät! Mutta periaatteessa kyllä se niinkin saattaa mennä. 😃

• wanhapuska
        Ananias kirjoitti:

Super-YTM on joku Lady.Zorron vanha tuttu, ilmeisesti Miehen Logiikasta. Oliskohan petexzr vai miten se nikki meni? Roikkunut LZ:n kintereillä täällä nyt muutaman kuukauden.

• wanhapuska kirjoitti:

Super-YTM on joku Lady.Zorron vanha tuttu, ilmeisesti Miehen Logiikasta. Oliskohan petexzr vai miten se nikki meni? Roikkunut LZ:n kintereillä täällä nyt muutaman kuukauden.

Ymmärsin kyllä, joku trolli siis.

• LadyZorro kirjoitti:

Höh, tahalleen käännät ja väännät! Mutta periaatteessa kyllä se niinkin saattaa mennä. 😃

Uimassa käynyt, vaikka kalat on veteen pissineet?

;-D

• Ananias kirjoitti:

Ymmärsin kyllä, joku trolli siis.

Trolli trollin tuntee

• super-ytm kirjoitti:

Uimassa käynyt, vaikka kalat on veteen pissineet?

;-D

En ole. Ootko ite käyny jäämeressä viimeaikoina?!😆

• super-ytm kirjoitti:

Trolli trollin tuntee

Sinhän tuon tietänet.

• LadyZorro kirjoitti:

En ole. Ootko ite käyny jäämeressä viimeaikoina?!😆

Jäämeri vaihtui Gardajärveen, katkarapu kiittää

;-)

• Ananias kirjoitti:

Sinhän tuon tietänet.

Kaikesta kaiken

• super-ytm kirjoitti:

Kaikesta kaiken

Parempi ytm kuin atm, se on positiivista.

• super-ytm kirjoitti:

Jäämeri vaihtui Gardajärveen, katkarapu kiittää

;-)

On taas semmoset jutut, että en viitti sanoa. Öitä vaan joka sorkka. 😴

• LadyZorro kirjoitti:

Näyttäs sille, että tyypin olis hyvä palata alkuruutuun eli palata jäämerelle. On tainnut kuula saada liikaa aurinkoa..🤔

????????

• super-ytm kirjoitti:

????????

Yömyöhään voi olla huumori hiukka hukassa. Ja mulla oli pää kipee eilen ja tänäänkin. Enkä ymmärtäny, että mitä toi kappale/theme liittyi mihinkään? Hyppäs niin ikään yli hilseen...

Ilmeisesti olis pitänyt nähdä elokuvaunia, jotakin kauhua? 🤔

Ohi meni mut eipä mitään. Ja toi jäämeri ihan viittas viilennykseen, jos aurinko meinaa pistää vipottaa. 😇

Qiao!

• LadyZorro kirjoitti:

Yömyöhään voi olla huumori hiukka hukassa. Ja mulla oli pää kipee eilen ja tänäänkin. Enkä ymmärtäny, että mitä toi kappale/theme liittyi mihinkään? Hyppäs niin ikään yli hilseen...

Ilmeisesti olis pitänyt nähdä elokuvaunia, jotakin kauhua? 🤔

Ohi meni mut eipä mitään. Ja toi jäämeri ihan viittas viilennykseen, jos aurinko meinaa pistää vipottaa. 😇

Qiao!

Ainii ja tuli vielä mieleen, että merellä vois vaikka laulaa,

https://youtu.be/1MYEu4X9gNE

belladonnalle tai miksikä nyt sanotaankaan,näkyy sullakin olevan parta, järvi ja ehkä vene. Ja se donna. 😃

• Tää nyt taas vaikuttaa alemmuudentuntoisen ätmiluuserin aloitukselta.

• Ylemmyydentuntoisen vastaus

• super-ytm kirjoitti:

Ylemmyydentuntoisen vastaus

Vähän huumoria iltaan.

• Kullliman

Ihan pienestä asti olen pitänyt itseäni paljon parempana ja vihannut niitä, jotka ovat olleet jossain parempia kuin minä!

• NainenRuudunTakaa

Joo. En tosin muualla kuin täällä ja joskus uutisten kommentteja lukiessa. Täällä siksi, että on vaan enemmän elämänkokemusta ja siihen perustuvaa realismia ja parempi vastuunkantokyky omasta hyvinvoinnista kuin uhriutuvilla ätmeillä.

Uutisten kommentteja lukiessa, kun nään jotain omasta mielestäni todella kapeakatsesista. Toki muut voi ajatella ja varmaan ajatteleekin samaa mun jutuista.

• Eipä sillä ole väliä että onko ylempi johonki paskakasaan verrattuna.. :D

• No jo on sillä välin yksi ukko sotkenut koko palstan.

Ihan sama minkä ketjun avaa, niin siinä se mätköttää. Huumoriako täällä on joka ketjussa opiskeltu?

• Kullllimann

Olen minä parempi silleen että olen vaikka nopea päässä laskija elikkä vaikka lasken et 536 x 16 = 8576!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe