Veneily on periaatteessa kivaa

Totuus-

mutta kuitenkin tylsää yksin. Olin veneilemässä ja tuli vastaan tai meni ohi varmaan 200 muuta venettä niin jokaisessa oli mies ja nainen tai perhe vähintään. Ätmi veneilee yksin kun komeilla miehillä on naisia veneessä. Sain sääliviä katseita perään kun eihän ruman kanssa kukaan halua veneillä.

42

1415

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paita pois ja Pepsodenttihymy päälle.
      Sulla on tietysti muskelivene. (ojentaa itseruskettavaa Totuudelle)

      Sitten laitat reggaen
      https://www.youtube.com/watch?v=c5ZoKcVJpoc

      soimaan ja sheikkaat ajaessa.

      (pönttö taputtaa)

      Sä mitään naista sinne loppupeleissä kaipaa kun ampiaisen tullessa keskiselällä kyytiin, nainen kaataisi veneen.

      • ätmitveneileeyksin

        Itsekin etenkin näillä keleillä ilman paitaa veneilen kalassa viikonloppuisin ja ulkoilutan tatuointejani, mutta niin vaan kaikki vastaantulevat veneet ovat kuten aloittajakin mainitsi pariskuntia. Ätmi voi olla kropaltaan komea, mutta pää on yleensä sellainen joka pitäisi vaihtaa. Itse ainakin tykkään vartalostani, koska olen hyvässä kunnossa. Pää on taas vituttanu neljäkymmentä vuotta.


      • ätmitveneileeyksin kirjoitti:

        Itsekin etenkin näillä keleillä ilman paitaa veneilen kalassa viikonloppuisin ja ulkoilutan tatuointejani, mutta niin vaan kaikki vastaantulevat veneet ovat kuten aloittajakin mainitsi pariskuntia. Ätmi voi olla kropaltaan komea, mutta pää on yleensä sellainen joka pitäisi vaihtaa. Itse ainakin tykkään vartalostani, koska olen hyvässä kunnossa. Pää on taas vituttanu neljäkymmentä vuotta.

        Äsh, nou probleemo, arskat vaan päähän jos mukamas(!) itsestä siltä tuntuu.
        Etkä sä edes niitä tarttee. Luulet vaan. Täällä on muutama hemppa omalla kuvallaan ja koko ajan aliarvioi itseään, niin mä en vaan tajua kun nekin sällit on just komeita. Ihanat silmät ja hartialinjaa. Jos te kaikki ootte sellasia ja luulottelette vaan itsellenne, että tää ei oo hyvä...

        Höh.

        Sheikit, vähän lannetta aalloille, kokeile, ja hymyä huuleen :D


    • trollikka

      Ätmillä on nainen veneessään; kun tuo ruikutus ja itsesääli loppuu. Panet kuulokenapit korviis ja kuuntelet musiikkia, tavoittelet vaikka laulunsanoja... ulospäin se näyttää et puhut kännyyn jonkun kanssa juuri.
      Puol´huolimattomasti morjestat toisia venelijöitä... joku jossain kyllä sunt huomaa ja tulee juttusille... jos et itse uskalla keskustelua aloittaa. Jutustelu on vieraankin kanssa helppoa, jos ei toinen kovin tungettelevaiseksi heti herkeä.

    • Kaikysyäsaa
      • trollikka

        Ei näillä helteillä kannata kalastaa, korkeintaan haukea saa uitellen. Iltasyönnissä tyyneellä ilmalla alamittaista siikaa, mutt kyllä mä olen merellä käynyt silti ja välillä ihan yksinkin.
        Vaikka onhan juttu seuraakin kiva olla matkassa, ja kovassa aallokossa on erittäin tärkeää jos on toinen apuna laituriin tultaessa.


    • Kaikysyäsaa
    • Et veneile oikein..

      Jos haluat veneillä kunnolla niin nainen jätetään rannalle..

      • Nainen on kapteeni!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nainen on kapteeni!

        No mitenköhän siinä tapauksessa sitten kun naiset ja lapset pitää pelastaa ensin, mutta toisaalta kapteenin täytyy upota laivansa kanssa?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        No mitenköhän siinä tapauksessa sitten kun naiset ja lapset pitää pelastaa ensin, mutta toisaalta kapteenin täytyy upota laivansa kanssa?

        No sitten mennään. Ei voi mittään.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        No mitenköhän siinä tapauksessa sitten kun naiset ja lapset pitää pelastaa ensin, mutta toisaalta kapteenin täytyy upota laivansa kanssa?

        Ja siihen vähän
        https://www.youtube.com/watch?v=DNyKDI9pn0Q

        Titanicia kylkeen :D


      • minkkilaukku kirjoitti:

        No mitenköhän siinä tapauksessa sitten kun naiset ja lapset pitää pelastaa ensin, mutta toisaalta kapteenin täytyy upota laivansa kanssa?

        Naiset haluaa vaan kapteenina olon positiiviset puolet..

        Ei niitä negatiivisia.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Naiset haluaa vaan kapteenina olon positiiviset puolet..

        Ei niitä negatiivisia.

        Joo, suurempi hytti.
        Kapteenin hytti. Ja olkapäälaatat.
        Komentosiltaa unohtamatta.

        Ja saa rassata sitä suurta tutkaa. Se, mikä pyörii siellä huipulla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, suurempi hytti.
        Kapteenin hytti. Ja olkapäälaatat.
        Komentosiltaa unohtamatta.

        Ja saa rassata sitä suurta tutkaa. Se, mikä pyörii siellä huipulla.

        Ja pittää saaha samaa palkkaa vaikka ottaa enemmän saikkua ja pukkaa ulos lapsia päntiönään.

        :D


    • Naisen paikka ei ole veneessä..


      Eihän naista voi ees laittaa verkon painoksi kun ei se pysy pohjassa. :D

      • Ja mies ei pääse ikinä pohjaan asti. Eiköhän se mene niin.
        Otetaanpa asia pikkuisen tarkemmin.


      • läpinäkyvää

        Konnalla on jäänyt saamatta ja siksi täällä vittuilee.


      • läpinäkyvää kirjoitti:

        Konnalla on jäänyt saamatta ja siksi täällä vittuilee.

        En mie mitään vittuile..

        Mietihän nyt vähän..

        Jos esim. lähet kelkkailemaan niin otakko hössöttävän emännän mukaan?
        Ei siinä voi mitenkään päästätellä täysillä.

        Sama homma veneilyn kanssa.


    • Kaikysyäsaa
    • Pitäs vissiin iskeä veneellinen nainen, en meinaan ole veneillyt pariinkymmeneen vuoteen. Hoituis 2 asiaa yhdellä iskulla

      • Koska olet sieltä mettiköstä lähtenyt metsästää naista?


      • Myöhästyit.

        Nyt edetään lihasvoimalla vesilläkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Koska olet sieltä mettiköstä lähtenyt metsästää naista?

        Lähden sitten venemessuille


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Myöhästyit.

        Nyt edetään lihasvoimalla vesilläkin.

        Onko sulla hauis kasvanut, kun olet lihasvoimalla melonut?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onko sulla hauis kasvanut, kun olet lihasvoimalla melonut?

        Juu, se on aivannn waltava..ei tässä mitään muskeliveneitä tarvita, kun meikä pyyhältää ohi..


    • Kaisanoasaa

      Ei naiset ruman miehen kanssa halua veneillä koska meetoo

    • Eikun frittailemaan. Täällä on ilkeilijät perässä huomasitteko?🧐

    • 42-Sinkkumies

      Ei tule kalaa näillä helteillä. Oon ollut kalassa mutta mitään ei oikein tule. alamittasta kuhaa tullut ja hiukan ahvenia.

      • mjooo---

        Näin maakrapuna tiedän jopa sen ettei helteillä kannata kalastaa pienellä sateella on kai paras


    • Timppa-Turusta

      dark fear ei veneile koska naiset ajattelee kaikkea negatiivista yksinäisestä miehestä joka veneilee.

    • etyjryjyjkywryyj

      Riippuu millanen kippo on, jos jokin soutuvene niin eipä sinne ketään kyytiin saa, mutta jos sellainen missä jokin beibe voi ottaa kannella aurinkoa niin ei muuta kuin satamapaikalle ja kutsuja esittelemään.

      • Aurinkobeibe

        Minä kyllä menisin mieluiten just soutelemaan. Varsinkin järvellä. Olen jotenkin nuoresta asti ärsyyntynyt siitä, että luonnonrauhaa häiritään turhalla moottorin äänellä. Eli minuun jos haluaisi tehdä vaikutuksen, ehdottaisi nimenomaan souturetkeä jossain pienellä järvellä. Ja jos aurinkoa haluaa ottaa, niin ihan yhtä hyvin se aurinko paistaa soutuveneeseenkin.


    • fjord1

      Ap myy vene pois mitä sä veneellä teet jos se on noin vaikeaa että tänne pitää siitä kirjoitella.
      200 muuta venettä, joo just..

    • Kaisanoasaa

      Verkot vesille Tinderiin ja OkCupidiin, että oot veneilyseuraa vailla. Oot kuvassa ilman paitaa ja hymyilet kameralle. Jätät sen rumuusharhan rannalle.

    • Veneily on helkutin siistiä, olipa yksin, kaksin tai porukalla.

      Silloin loppuu kiire ja kaikille morjestetaan. Vesille mahtuu kaikki. Ja siellä autetaan toisia.

      Kun veneilyn idean ja lupsakkuuden saisikin jaettua muualle kiireiseen maailmaan...

      Just sain kiepautettua Suomen suurimman sisäsaaren ympäri veneellä. Puolet matkasta yksin ja toisen puolikkaan maailman parhaassa seurassa.

    • ätminelämää

      Minulla on terhi vene ja 6 hv yamaha. Kalapaikoille kestää 30-50 minsaa ajella. Näillä helteillä pitää lähtee kalaan kolmen aikaa yöllä koska aamualla syö kala parhaiten.

    • Anonyymi

      Tähän auttaa face ryhmä Sinkkuveneilijät siellä mukana yli 1800 veneilystä kiinnostunutta sinkkua ja supupuolijakauma noin. 45/55

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe