Tässä joitakin omia kokemuksiani:
- Kerran 10-vuotiaana, kun olimme luokkaretkellä uimahallissa, luokanopettajamme kuulutti hallin pihalla: "Jos joltakulta on jäänyt uikkarit kotiin, niin sitten joutuu uimaan ilmaan". Eräs luokkamme tyttö katsoi silloin minua kohti viekas virne kasvoillaan ja sanoi ironisella äänensävyllä: "...Joutuu uimaan ilman uikkareita". Tämä tyttö oli käsittääkseni vähän ihastunut minuun.
- Kerran välitunnilla ammattikoulussa olin luokkahuoneessa yhdessä kolmen luokkalaiseni tytön kanssa. Nämä tytöt keskustelivat jostain tulevista vappubileistä ja yksi heistä kertoi laittavansa päähänsä jonkun naamiaisasuliikkeestä tilaamansa pippelipääpannan mennessään sinne. Sitten nämä tytöt alkoivat supisemaan keskenään, että onko poikia lähistöllä, ja katsahdettuaan minuun päin he alkoivat hihittämään.
- Joku 19v nainen väitti kerran netissä, että olen sullonut kalsareihini sukan, jotta etumukseni pullottaisi enemmän, mikä ei tosin pitänyt paikkaansa todellisuudessa.
- Eräässä nettigalleriassa joku rippikouluikäinen tyttö sanoi kiusallaan, että joku hänen tyttökaverinsa on sitä mieltä, että minulla on iso pippeli ja hän haluaisi kuulemma imeä sitä.
- Laitoin kerran paidattoman selfiekuvan nettiin, jonka olin ottanut vessan peilin edessä. Joku 19v nainen kommentoi kuvaa viitaten peilin edessä oleviin posliinikippoihin: "Sensuroiko noi purnukat vahingossa vai tahallaan?"
- Baarissa joku lihava nuori nainen asetti puoliksi juomansa karpalolonkerolasin nojaamaan haarojeni väliä vasten.
- Kerran baarissa joku thaimaalainen nainen otti juomalasistaan jääpaloja ja alkoi tiputtelemaan niitä housuistani sisään nauraen samalla.
Herää vaan kysymys, että vaikka pojat ovatkin tiettävästi keskimäärin tyttöjä kiinnostuneempia vastakkaisen sukupuolen härpäkkeistä, niin uskaltavatkohan he kuitenkaan puhua ja laskea niistä leikkiä yhtä häpeämättömän vapautuneesti ja avoimesti kuin tytöt?
Naisten tapa kiusata miehiä sukuelimiin liittyen
21
310
Vastaukset
Mutta leikkiä se minusta on😁eikä vihjaus paha ole, ethän sinä ikinä muuten tietäisi että sinustakin kiinnostusta ,sinä toisen karkki.
- yxrossi
valtakunta kirjoitti:
Kuin vihjaus” ilman uikkareita”
💕🌸💕🌸💕🌸Voi ku tekis miäli oikke karvaista hirviötä...........slurppssss
Mihis ne kauniit kukat on kadonnut?
Karvahirviöllä puolukkapäivät.
Minkälainen se sinun avo/vaimosi oli?
Oletko enää miettinyt perhe elämää?yxrossi kirjoitti:
Voi ku tekis miäli oikke karvaista hirviötä...........slurppssss
vaikka ukolleni vihjasin että mennään pesemään kun sillä on sopiva väline että saa hyvin isommat mehut pois. Ei se oikein innostunut.😱
- pitkätukka-68
En pystynyt lukemaan tuota, otsikon vain ja pari riviä. Minä kun en ole tilannut Satakunnan Kansaa (miksi olisin?).
Eli en tarkkaaottaen tiedä mistä on kysynyt, mutta mulla on vielä esiteinitytön vaatteita. Ei kai niitä kellekään pervolle uskalla antaa.
Ja minneköhän tytön vauvanvaatteet on päätyneet. pitkätukka-68 kirjoitti:
En pystynyt lukemaan tuota, otsikon vain ja pari riviä. Minä kun en ole tilannut Satakunnan Kansaa (miksi olisin?).
Eli en tarkkaaottaen tiedä mistä on kysynyt, mutta mulla on vielä esiteinitytön vaatteita. Ei kai niitä kellekään pervolle uskalla antaa.
Ja minneköhän tytön vauvanvaatteet on päätyneet.En minäkään ole. Otsikko kertoi kaiken.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ja minneköhän tytön vauvanvaatteet on päätyneet.Katsoessa Satakuntaa on tekaistu kuva että kyseessä varmasti ollut naisten housut, mutta en suosittele facebookia.
Yritin tehdä tilin Facebookiin vaativat kuvan annoin tilini tiedot yhdelle ystävälle, joka halusi että olisin arvioinut kuvansa mutta näin hiukan ennen kuin Facebookin vaati kuvaa. Ystäväni poisti tilini ja suuri kiitos hänelle. En halunnut luovuttaa kuvaa joten ystäväni antoi kuvansa ja poisti tilini.💕🌸💕🌸💕🌸- fbrossi
valtakunta kirjoitti:
Katsoessa Satakuntaa on tekaistu kuva että kyseessä varmasti ollut naisten housut, mutta en suosittele facebookia.
Yritin tehdä tilin Facebookiin vaativat kuvan annoin tilini tiedot yhdelle ystävälle, joka halusi että olisin arvioinut kuvansa mutta näin hiukan ennen kuin Facebookin vaati kuvaa. Ystäväni poisti tilini ja suuri kiitos hänelle. En halunnut luovuttaa kuvaa joten ystäväni antoi kuvansa ja poisti tilini.💕🌸💕🌸💕🌸kyll pillun kuvia ja oikeitkin karvapilluja fbuukki kuhisee njom njom
- Niih
#metoo
- Niih
Mut ihan oikeesti onko sun elämä noin vaikeeta et pahastut?
- 25v_mies
Emmä siitä pahastunut ole, korkeintaan huvittunut. Kertoo kuitenkin siitä, ettei miehen sukuelimillä ole naisten sukuelinten tapaan sellaista tabuluonteisuutta, joka kieltäisi puhumasta niistä avoimesti ja jopa leikkiä laskien.
- Toisaalta
Loukkaahan tuo kai jos miestä tytöt inhottaa.
Ihan sama jos homo flirttailee heteromiehelle, ei se varmaan kivaa ole. - pitkätukka-68
25v_mies kirjoitti:
Emmä siitä pahastunut ole, korkeintaan huvittunut. Kertoo kuitenkin siitä, ettei miehen sukuelimillä ole naisten sukuelinten tapaan sellaista tabuluonteisuutta, joka kieltäisi puhumasta niistä avoimesti ja jopa leikkiä laskien.
Ihan vastaavasti meitä laihoja saa arvostella laihuudesta, mutta kaikki paheksuu jos lihavan lihavuuteen edes viitataan.
- 25v_mies
Toisaalta kirjoitti:
Loukkaahan tuo kai jos miestä tytöt inhottaa.
Ihan sama jos homo flirttailee heteromiehelle, ei se varmaan kivaa ole.Ei se mua mitenkään loukannut/loukkaa. Tuskin kukaan silti nimittäisi naisia halveksivasti lesboiksi, jos joku heistä ei ottaisikaan mielihyvällä vastaan kaikkia heihin kohdistettuja seksuaalissävytteisiä kommentteja.
- HeteroMale
Kuulostaa hyvältä! Mutta onko sinulla myös iso kikkeli? kuulostaa hyvältä! Oletko muuten saanut paljon pimppsaa?
- 25v_mies
Joku 18-senttinen se on juhlakunnossa mitattuna häpyluusta alkaen. Ympärysmitta on sellaiset 13 cm ja risat. On mulle useampikin nainen sanonut, että olen isokaluinen ja että minun kuulemma tarvitse jalkoväliäni ollenkaan hävetä.
- UseaNainen
25v_mies kirjoitti:
Joku 18-senttinen se on juhlakunnossa mitattuna häpyluusta alkaen. Ympärysmitta on sellaiset 13 cm ja risat. On mulle useampikin nainen sanonut, että olen isokaluinen ja että minun kuulemma tarvitse jalkoväliäni ollenkaan hävetä.
Muistiko mainita et käyttötaidossa ois parantamista paljonkin?
Kaikenlaista kommenttia on tullu vastaan..
Miespuoliset tyttökaverit voi vapaasti kertoa pimppivitsejä.. :D- Huu66666611
Siis oliko noi kiusaamista? Ehkä parempi "härnätä" olisi parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859