Naapurissa ollaan alasti

mies--

Nainen ottaa rusketusta alasti ja mulla on suora näkymä ikkunasta. Noin 30 v naine kauniit kiinteet tissit sillä. Menen itsekkin ulos kohta kastelee nurmikkoa että pääse lähemmäs

24

2090

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pois sieltä! Sinne et mene (ärinää). Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin mukaruohikonleikkaajahawaiipaitapuskatirkistelijäsukkasandaaligrillilastamies, joita esiintyy myös autoissa, jotka pysähtyvät pensasaidan katveeseen ja yhtäkkiä hoksaavat -kymmenen kerran sinä päivänä-, että pyyhkijän sulka repsottaa oudosti.

      On oikeus ottaa aurinkoa rauhassa.

      (murr)

      • 867kyj6trehr

        Jollei halua olla nähtävissä on oikeus olla piilossa, tontin rajat eivät sentään vielä määrää muiden katselusuuntaa, toki eri juttu jos kyseessä on oikeasti joku puskarunkkari.


      • Niin mutta jos yksilönvapautta ajatellaan niin onko yhtään oikeutetumpaa naapurin naisen paljailla tisseillään vaatia ettei naapuri tulisi pihalle kuin että naapuri vaatisi ettei naapurissa saa tissisillään aurinkoa ottaa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta jos yksilönvapautta ajatellaan niin onko yhtään oikeutetumpaa naapurin naisen paljailla tisseillään vaatia ettei naapuri tulisi pihalle kuin että naapuri vaatisi ettei naapurissa saa tissisillään aurinkoa ottaa?

        No en minä mene tirkistelemään jos mies m.nasillaan aurinkoa ottaa...
        Ette tekään uskoisi, että tässä perennoja kastellaan tai tutkitaan, onko kirva iskenyt raparperiin.

        Joltain lainapeitteeltä saa sellaisia isoja pressuja.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No en minä mene tirkistelemään jos mies m.nasillaan aurinkoa ottaa...
        Ette tekään uskoisi, että tässä perennoja kastellaan tai tutkitaan, onko kirva iskenyt raparperiin.

        Joltain lainapeitteeltä saa sellaisia isoja pressuja.

        Niin kun just se nainen ois voinut tehdä pressuista sellasen seinäkkeen ätmin puolelle niin ei ois ongelmaa ollenkaan, ätmi ois onnellisen tietämätön pressun takana nakuilusta mutta kun ei, siihen vaan pitää ängetä ätmin ikkunan alle häiritsemään, ihan tahalleen ja sitten ei sais ätmi tulla muka pihalle ihmettä katselemaan :( Ätmille alaston nainen on kuin kolmipäinen vasikka, pakkohan se on nähdä jos tilaisuus tulee :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin kun just se nainen ois voinut tehdä pressuista sellasen seinäkkeen ätmin puolelle niin ei ois ongelmaa ollenkaan, ätmi ois onnellisen tietämätön pressun takana nakuilusta mutta kun ei, siihen vaan pitää ängetä ätmin ikkunan alle häiritsemään, ihan tahalleen ja sitten ei sais ätmi tulla muka pihalle ihmettä katselemaan :( Ätmille alaston nainen on kuin kolmipäinen vasikka, pakkohan se on nähdä jos tilaisuus tulee :D

        Ei sitä pressu ois pidellyt. Se ois tullu siitä läpi ku liito-orava.
        Ei naapurin Highland-sonnikaan pysynyt puomeissa kun toivat uuden hiehon rantahakaan.


    • Sitä varten on sadetin. Panet sen päälle jos on pakko.

    • .. Kysy siltä, että saatko ottaa todisteeksi ValoKuvan SinkutPalstalaisille.. Me ei meinaa muuten Usota.. ;D

      • .. Ja pitää sitten myös jotenkin Todistaa, että Kuva on Aito ja TämänPäiväinen jne.. Kirjoita vaikka Masuun Joku Hauska Tervehdys tjmv.. ;D


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja pitää sitten myös jotenkin Todistaa, että Kuva on Aito ja TämänPäiväinen jne.. Kirjoita vaikka Masuun Joku Hauska Tervehdys tjmv.. ;D

        No moi, Nuuska! Mä tulin taas käymään uudella asunnollani, maksamaan maalarille katon valkaisusta. Hyvä tästä tuli, eikä maksanut edes paljon ja on ainakin ammattilaisen tekemä, jos jotain kysyttävää huomautettavaa tai vaikka uutta keikkaa... niin sain uuden käyntikortin häneltä. On vasta nyt hankkinut käyntikortteja itselleen, aikaisemmin puskaradio on välittänyt hänelle keikkaa ja puhelinnumero kiertänyt paperilapuilla kädestä käteen.
        Aloitteleva itsenäinen yrittäjä siis, aikaisemmin ollut suuren firman palveluksessa, kyllästyi kun sielläkin oli niitä kultapossukerhon jäseniä pomoilla.

        Nyt mä odottelen "kaihdin miestä" tulee kohta mittaamaan ja tarkistamaan millaiset kaihtimet ja mihinhintaan tänne asennetaan (jos asennetaan) kyllä me jo puhelimessa jotain asioita ratkaisimme, mutt päätöksen mä teen vasta täällä kun olen nähnyt myös kaihdin mallien värit ja kuosit... metallisia, muovisia ja puisia ...(laskosverhot paperista, mökeille tarkoitettuja)
        Firma meni varmaan jo kiinni, joten pian olen päätösten edessä taas. Verhokankaat kävin jo ostamassa. 12m pilkottuna neljäksi suoraksi palaseksi, pitää vain ommella tänään. Pullon vihreät.

        Taidan mennä pihalle odottamaa...


      • trollikka kirjoitti:

        No moi, Nuuska! Mä tulin taas käymään uudella asunnollani, maksamaan maalarille katon valkaisusta. Hyvä tästä tuli, eikä maksanut edes paljon ja on ainakin ammattilaisen tekemä, jos jotain kysyttävää huomautettavaa tai vaikka uutta keikkaa... niin sain uuden käyntikortin häneltä. On vasta nyt hankkinut käyntikortteja itselleen, aikaisemmin puskaradio on välittänyt hänelle keikkaa ja puhelinnumero kiertänyt paperilapuilla kädestä käteen.
        Aloitteleva itsenäinen yrittäjä siis, aikaisemmin ollut suuren firman palveluksessa, kyllästyi kun sielläkin oli niitä kultapossukerhon jäseniä pomoilla.

        Nyt mä odottelen "kaihdin miestä" tulee kohta mittaamaan ja tarkistamaan millaiset kaihtimet ja mihinhintaan tänne asennetaan (jos asennetaan) kyllä me jo puhelimessa jotain asioita ratkaisimme, mutt päätöksen mä teen vasta täällä kun olen nähnyt myös kaihdin mallien värit ja kuosit... metallisia, muovisia ja puisia ...(laskosverhot paperista, mökeille tarkoitettuja)
        Firma meni varmaan jo kiinni, joten pian olen päätösten edessä taas. Verhokankaat kävin jo ostamassa. 12m pilkottuna neljäksi suoraksi palaseksi, pitää vain ommella tänään. Pullon vihreät.

        Taidan mennä pihalle odottamaa...

        .. No Moi.. Myy.. =)

        .. Ei ole Viikingeille Sopivat ilmat ollenkaan.. =(.. Tuskasta on ja SääTiedotuksetkaan ei lupaile Helpotusta pitkään aikaan.. ;P

        .. Vai, että Pesän EhostusPuuhissa taas.. Noh, Toivottavasti Sulla on siellä Viileemmät oltavat, niin ettei tarvitse kauheasti Kärvistellä.. ;P


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. No Moi.. Myy.. =)

        .. Ei ole Viikingeille Sopivat ilmat ollenkaan.. =(.. Tuskasta on ja SääTiedotuksetkaan ei lupaile Helpotusta pitkään aikaan.. ;P

        .. Vai, että Pesän EhostusPuuhissa taas.. Noh, Toivottavasti Sulla on siellä Viileemmät oltavat, niin ettei tarvitse kauheasti Kärvistellä.. ;P

        Tuleva kotini on 1900 luvun alussa rakennettu työläisten hirsitalo. Monta hellahuonetta rivissä. On tuolla isojakin huoneistoja huone ja keittiö 35-39m². Ihan naapuri korttelissa on asuntoja; huone, keittiö ja makuualkovi kokonaista 44m². Ne muuten on kaikki jo rakennettu suuremmiksi asunnoiksi, kolmeen kerrokseen 100-120m² edustaviks perheasunnoiksi. Kun mun asunto on valmis myös alakertakin... siihen menee vuosia varmaan. Silloin neliöitä on asuin käytössä n. 50-55m².

        Kuvia olen nähnyt niistä; asuntovälittäjien sivuilla.. yhdessäkään todella isossa puutalo asunnossa en ole käynyt edes myyntinäyttelyssä. Yksinkertaisesti en sijoita yli 300000 € ruutukaava alueellakaan olevaan yli 100 vuotiaaseen "rivitalo asuntoon" en edes rempattuun ja yli vakuutettuun. Nämä eivät ole ikuisia ja asunnoissa on puulämmitys melkein kaikissa, sähköpatterit vain apulämpönä useinmissa, joten palovaara on aina olemassa ja häkä kuolema.

        15-20 min. kävelymatka TurunKauppatorille, tai KauppaHalliin tai linkkarikyydillä, jos ei halua kävellä. Sisäpihat, keinut ja puutarhakalustot siellä täällä ja hiekkalaatikot, omat kukkapenkit ja yrtteijä niiden joukossa omat kiviraput ulko-ovesi edessä. Tämä on idylliä, keskellä kaupunkia!
        On sireeni pensaita, jasminit kukkii parasta aikaa ja ruusut, lilljat, freesiat jne. kukka-amppeleita melkein joka oven pielessä. Väsyn hehkuttamiseen, pitää vetää välillä henkeä!

        Tuli tilattua sälekaihtimet tupakeittiön ikkunoihin, saan ne elokuun eka päivä asennettuna, helmen harmaat oikeastaan melkein valkoiset. Silloin voin kulkea kotonani hieman vapaammin kun kadulta ei näe suoraan sisälle. Linja-auto esim. kulkee noin 15m päästä ikkunoideni ohi ja ruuhkassa ne pysähtyvätkin... sitä olis kuin akvaariossa silloin.
        Tällaisella helteellä mä oon ritsikoissa tai T-paidassa ja hipstereissä kotioloissa, ei ole niin kuumaa silloin. En ihan tarkkaan ajatellut asioita, silloin kun tämän löysin... ois pitänyt hakea ja valita joku sisäpihan taloissa olevista asunnoista, kyllä niitäkin vielä jokunen on varmaan myynnissä.
        Turhaa kitinää multa... kun tässä vähän turhautuu odotellessa, remontin keskelle en muuta, koska mulla ei ole pakko tilanne.

        Ne verhot ompelen myöhemmin... Kaikki tuulettimet olen nyt virittänyt täällä kotona ja lattia tuulettimien kehikoihin ripustin kylmävaraajia kiinni korkeistaan narulla... oikeita virityksiä!
        Sisällä on nyt 23 astetta enää... eli olen saanut huushollia viileämmäksi 10litran vesikannun jäädytin säiliöpakastimessa aamusta asti... hain sen ½-tuntia sitten vanhempieni makkariin. Kanisteri on nyt pesuvadissa ja yhden tuulettimen puhallus osuu aina kierroksellaan siihen, ihan kivasti alkanut viilentämään huonetta.
        Mä oikeesti pelkään Faijan puolesta... viime yö oli järkyttävä varmaan hänelle, vaikka ei hän sitä myönnä. Mä kuulin kun kulki kuin kulkukoira, paikasta toiseen. Poju makaa lattialla lähellä pesuvatia ja roikottaa kieltään ulkona... ilmavirtaus viilentää sitäkin.

        Moikka!


      • trollikka kirjoitti:

        Tuleva kotini on 1900 luvun alussa rakennettu työläisten hirsitalo. Monta hellahuonetta rivissä. On tuolla isojakin huoneistoja huone ja keittiö 35-39m². Ihan naapuri korttelissa on asuntoja; huone, keittiö ja makuualkovi kokonaista 44m². Ne muuten on kaikki jo rakennettu suuremmiksi asunnoiksi, kolmeen kerrokseen 100-120m² edustaviks perheasunnoiksi. Kun mun asunto on valmis myös alakertakin... siihen menee vuosia varmaan. Silloin neliöitä on asuin käytössä n. 50-55m².

        Kuvia olen nähnyt niistä; asuntovälittäjien sivuilla.. yhdessäkään todella isossa puutalo asunnossa en ole käynyt edes myyntinäyttelyssä. Yksinkertaisesti en sijoita yli 300000 € ruutukaava alueellakaan olevaan yli 100 vuotiaaseen "rivitalo asuntoon" en edes rempattuun ja yli vakuutettuun. Nämä eivät ole ikuisia ja asunnoissa on puulämmitys melkein kaikissa, sähköpatterit vain apulämpönä useinmissa, joten palovaara on aina olemassa ja häkä kuolema.

        15-20 min. kävelymatka TurunKauppatorille, tai KauppaHalliin tai linkkarikyydillä, jos ei halua kävellä. Sisäpihat, keinut ja puutarhakalustot siellä täällä ja hiekkalaatikot, omat kukkapenkit ja yrtteijä niiden joukossa omat kiviraput ulko-ovesi edessä. Tämä on idylliä, keskellä kaupunkia!
        On sireeni pensaita, jasminit kukkii parasta aikaa ja ruusut, lilljat, freesiat jne. kukka-amppeleita melkein joka oven pielessä. Väsyn hehkuttamiseen, pitää vetää välillä henkeä!

        Tuli tilattua sälekaihtimet tupakeittiön ikkunoihin, saan ne elokuun eka päivä asennettuna, helmen harmaat oikeastaan melkein valkoiset. Silloin voin kulkea kotonani hieman vapaammin kun kadulta ei näe suoraan sisälle. Linja-auto esim. kulkee noin 15m päästä ikkunoideni ohi ja ruuhkassa ne pysähtyvätkin... sitä olis kuin akvaariossa silloin.
        Tällaisella helteellä mä oon ritsikoissa tai T-paidassa ja hipstereissä kotioloissa, ei ole niin kuumaa silloin. En ihan tarkkaan ajatellut asioita, silloin kun tämän löysin... ois pitänyt hakea ja valita joku sisäpihan taloissa olevista asunnoista, kyllä niitäkin vielä jokunen on varmaan myynnissä.
        Turhaa kitinää multa... kun tässä vähän turhautuu odotellessa, remontin keskelle en muuta, koska mulla ei ole pakko tilanne.

        Ne verhot ompelen myöhemmin... Kaikki tuulettimet olen nyt virittänyt täällä kotona ja lattia tuulettimien kehikoihin ripustin kylmävaraajia kiinni korkeistaan narulla... oikeita virityksiä!
        Sisällä on nyt 23 astetta enää... eli olen saanut huushollia viileämmäksi 10litran vesikannun jäädytin säiliöpakastimessa aamusta asti... hain sen ½-tuntia sitten vanhempieni makkariin. Kanisteri on nyt pesuvadissa ja yhden tuulettimen puhallus osuu aina kierroksellaan siihen, ihan kivasti alkanut viilentämään huonetta.
        Mä oikeesti pelkään Faijan puolesta... viime yö oli järkyttävä varmaan hänelle, vaikka ei hän sitä myönnä. Mä kuulin kun kulki kuin kulkukoira, paikasta toiseen. Poju makaa lattialla lähellä pesuvatia ja roikottaa kieltään ulkona... ilmavirtaus viilentää sitäkin.

        Moikka!

        "Väsyn hehkuttamiseen, pitää vetää välillä henkeä!"

        .. No hyvähän se on, että Neidillä on Innostunut&Iloinen Fiilis Piällänsä.. =).. *Hymyillen kuuntelee neidin selostusta.. =).. Hikisenä&Nuutuneena.. ;D*

        .. Jeps.. Sama vika Rahikaisella, nää ilmat on aivan Syvältä.. ;D.. Mut Hyvä homma, jos siellä ollaan pystytty parantelemaan OleskeluViihtyvyyttä edes hieman.. Faijallas on varmasti vielä pahempi olotila, vaikka olisi ollut nuorempana&terveempänä Helteistä Naatiskelija.. Ja vielä pahempi, jos ei ole ollut.. ;P

        .. Ajatuksetkin tuntuvat valuvan TönkkönäPuurona.. ;(.. Mä en Niin Ala, jos Tätä "naatintoa" kestää vielä pitkään.. ;D


    • Mene itsekin alasti nurmikon kasteluun niin ehkä naapurin nainen innostuu ehdottelemaan. ensikontaktin saat aikaan kun rennosti ruiskautat aidan yli vettä kiinteille pallukoille ja sanot että "ohoh", siitä se juttu sitten lähtee.

      • Se lähtee todella nopeasti siitä.
        Sen voisi melkein taata.

        Pitäisi pitää ne letkut vaan omalla puolella tai säätää se sadetin. Nainen kyllä osaa kastella omat orvokkinsa.


    • mies--

      Oioi kun hyvännäköinen naapuri. Ei tuota aitaa ole kun metrin korkeudella. Tietää varmaan että katselen kun ei ole mitään suojaa. kävin uittamassa koiraa pienessä piha altaassa. On niin kuuma että koira tarvii vilvoittavaa kylpyä.

    • Se nainen on ekshibionisti. Kastelemaan nurmikkoa menet,... eli kuselle? Kuka hullu nyt tuhlaa vettä jonkun nurtsin kasteluun, palakoon korpuks.

    • Tindermies

      Eikai tuo nyt ole elämää mullistava juttu että näkee naisen alasti.

    • Lerpukkaa

      Mahtaa nainen säikähtää, kun vanha irstas ukko tulee säikyttelee..

    • ÄtmiToteaa

      Pönttöuuni käy kuumana,taitaa olla mustasukkainen.
      Pönttöuuni, jos naapurin nainen pötköttää pihallaan alasti, niin se ei tarkoita ulkonaliikkumiskielto naapurin miehelle.
      Naapurin mies voi ihan vapaasti liikkua pihallaan ja tulla pihan rajalle ja katsella naapurin alastonta näistä.
      Ei nainen tulisi alastomana pihalleen aurinkoa ottamaan, josei halua,että naapurin mies näkee.
      Nainen laittaisi vähintään jonkun pressun näkösuojaksi.

      • Pönttö käy niin kuumana, että sotkeutuu pressuun.
        Kyllä nyt on härskiä.

        (tuisk)


    • Oot todella ihana siis ihan oikeasti tuo videolle pitäisi ottaa kohta siivoathänen terassia ihan muina miehinä.

    • KilttiMies89

      On se sen verran harvinainen näky jos näkee alastoman hyväkroppaisen hyvännäköisen naisen että pakko olis itsekkin käyttää tilaisuus hyväkseen ja mennä tirkistelemään. Ottaisin heti oikein kiikarit esiin ja katselisin niillä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe