Panen aina paljaalla

no.condom

Viimeiset 5v olen pannut paljaalla jokaista tyttöä/naista kenen kanssa on tullut oltua, valtaosalle on ollut suoraan ok jättää kumi pois ja vain muutamaa on täytynyt hiukan suostutella. Jotkut kysyvät aluksi, että onko kumeja, mutta lähinnä vain siksi, että vaikuttaisivat "kunnollisilta". Oikeasti miltei kaikki antavat laittaa sisään paljaalla viimeistään kiihkeän esileikin jälkeen, jolloin panetus on kova. Yleensä myös heitän mällit sisälle, monilla on pillerit ja joillekin on ihan toimiva vaihtoehto käydä hakemassa jälkiehkäisy, koska naisetkin haluavat tuntea miehen laukeavan sisälleen.

19

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minäkin nautin niistä lemmen mehuista.

      • Parhain suojelu itsensä kannalta on vakituinen kumppani.


      • Samoin, ihanaa se on.


      • pettääkö.hän
        valtakunta kirjoitti:

        Parhain suojelu itsensä kannalta on vakituinen kumppani.

        Entäs jos sun ukkos käykin vieraissa sulta salaa?


      • pettääkö.hän kirjoitti:

        Entäs jos sun ukkos käykin vieraissa sulta salaa?

        Ei se käy sen verran fiksu se on.


      • kommenttejalukenut
        pettääkö.hän kirjoitti:

        Entäs jos sun ukkos käykin vieraissa sulta salaa?

        Miksi kävisi kun tuntuu saavan kotonakin vähintäänkin riittävästi.


      • kommenttejalukenut kirjoitti:

        Miksi kävisi kun tuntuu saavan kotonakin vähintäänkin riittävästi.

        Kyllä saa säännöllisen pussin tyhjennyksen


    • aina.paljaalla

      Melko sama mutta kumia en ole käyttänyt koskaan ja ainakin yhden muijan betamies kasvattaa minun lastani :D ehin aina nähdä sitä perhettä jossain ja hymyillä pikkuvaimolle leveästi.

      Ja tosiaan tauteja ei oo ollu mitä ihmettelen suuresti

    • kirkkainsilmin

      Sillä lailla. Muista hankkia se hiv Pietarin matkoillasi!

    • Kyllä se on parasta saada paljaana sisään. Tuntuu hienolta kun se nytkähtelee sisällä.

    • eiihansimppeliä

      Oletteko tietoisia, että maailmalla varoitetaan uudenlaisesta seksitaudista, joka saattaa olla huomaamaton, mutta on kuitenkin sellainen superbakteeri, johon eivät antibiootit tehoa. Ei ole tietoa, mihin kaikkeen se voi johtaa.

    • rewsat

      Kauheeta mihin tämä maailma on menos kohta ne siellä ameriikan pii laksos saa selville et hiv/aids yms voi saada omasta kädestäkin , sit se on runkkauksen loppu :(

    • 30072018

      Klamydia on paha pöpö.
      Ajattele, poika höpö,
      Alat pienen teerenpelin,
      sairastuukin syytön elin.
      Tauti alkaa alapäästä,
      Mutta maksaakaan se ei säästä.

      Aa ja Ii ja Dee ja Ässä,
      tässä kirjainrykelmässä
      miettimistä ehkä tovin,
      takana on tauti kovin.
      Elämästähän ei nauti,
      jos on moinen tauti.

    • panisin-mies

      Ilman kumia se tuntuu parhaimmalta. Kyllä minulla usein kumeja on ettei sitten jää saamatta jos nainen vaatii kumia.

    • Ikiselibaattimies77

      Minäpä en pane. Piste. Säästyy taudeilta ja muilta asioilta.

    • Oujee

      Kaks vuotta sitten sain hiv:n.ainavaan panen paljaalla.

    • Drr

      Ai viimeisten viiden vuoden aikana joka kerta? Siis kerran.

    • Yh-Lover82

      kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa truutata klunssinsa vaginan sisäiholle. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.

    • Hyi hel*etti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe