Oletko mielestäsi seksuaalisesti kiinnostava?
Kysymys lukijoille
11
242
Vastaukset
Taidan olla ensimmäinen ja viimeinen vastaaja. Kysymys on ehkä arka aihe, tällä palstalla?
Vastaan aloituksen kyssään, en ole omissa silmissäni. Jonkun muun silmissä olen.En olen hyperseksuaalinen ajan kyseisellä keskustelulla ihmiset kauemmas😱
Se että olen suhteessa ja tämmöiset keskustelut täällä aikuisten kesken tekee minua kohtaa epäluuloiseksi ja minua herjaaviksi koska koetaan minut miksikin pettäjäksi vaikka en ole. Elämä vain raskasta elää rajoittunutta elämää.
💕🌸💕🌸💕🌸
- kirpaseehanse
En ole. Kaljuuntuva, ylipainoinen, keski-ikäinen jne.jne.
En omasta mielestäni. Ehkä kasvot ovat komeat.
Monien mielestä kyllä hyvinkin kiihottava.Olen.
- Nainen59
Jostain syystä saan positiivistä huomiota kaikenikäisiltä miehiltä.
Kumppanillani pitää olla erinomainen itseluottamus ... Tietenkin. Vielä viitsitään kysyä. On se rasittavaa. Ja näin kuumallakin. Hohhoijakkaa. Milloinhan saisi rauhaa. Ei tuu mittään. Ärsyttää. Voisitteko lopettaa. En minä kaikkia ota. Setämiehet kuriin ja muutkin. Minun bikinipyllyä ei tuijoteta. Näpit irti. Hus. Pois. Tähän ei aleta. Lomat on ohi. Seksit pois. Rannoilla ei panna. Miettikää töitä. Naisille rauha. Tissit on naisen omat. Turha kuolata. Syksyllä sienestetään, ei seksiä. Ei irtoo. Menkää mustikkaan. Kassajonossa ei korvaan kiinni läähättämään. Ei tirkitä kauluksesta sisään, ei poskitangoa, älä juokse lenkillä perseessä kiinni ja kyykyt on kuntoilua varten, ei hipelöintiä.
Hyi! Että voi olla uupunut olo. Miehet voivat uuvuttaa naisen olemalla tomppeleita. Riittää yksi mies, jonka mielestä on seksuaalisesti kiinnostava, muut voi lähteä vaikka Nepaliin norsuvaellukselle.- tikkl
Kyllä olen . olen asteikolla samalla tasolla sateen pieksämän lehmänpaskan kanssa.
Tästä tuli mieleen....että mullahan oli täällä joskus seksitiedustelu
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14711460/seksitiedustelu- Karvamuna-
Tottakai olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760