Ok-talon pihallamme oleilee pieniä 2-3 sentin sammakonpoikia kun tonttia marjapensaineen ei ajeta auringon polttamaksi "millinkoneella" niin että siellä on suojaa ja hyönteisiäkin.
On myös iso lehtosammakko, poikasetkin ovat vaaleita. Yks iltayö satoi. Pikkusammakkoja ei pihavalon alla näkynyt, mutta se iso, hyvin pulleavatsainen.
Tuli mieleen että se iso sammakko ei saalistaan valitse vaan voi syödä oman lajinsa pienempiä.
Syökö sammakko lajikumppaneitaan?
onko.tietoa.kui.on
3
376
Vastaukset
- kannibaaleja-ovat
https://www.livescience.com/52086-frog-cannibalism-study.html
Ilmeisesti kannibalismi ei sammakoille ole tuntematonta.- ap.aprikoija
On se aivan ilmeistä. Pari,kolmesenttiset sammakonpoikaset lienevät mieluisia makupaloja isoille sammakoille siinä missä etanat ja hyönteisetkin.
- niinkatos
Jos ei ole emo vahtimassa niin vapaata riistaahan ne ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331028