Oletteko harrastaneet seksiä säälistä? Minä olen

kaverityttö

Yksi mukava, ujo insinöörismies, viihdyin hänen seurassaan tosi hyvin ja meillä oli aina mukavaa, mutta ei minkäänlaista kipinää. Kerran tultiin baarista mun luo ja mun kävi jotenkin se niin sääliksi, kun ei sillä ollut naiskontakteja juurikaan, niin "annoin säälistä". No, kavereita ollaan edelleen eikä tuo ole toistunut! :D

55

1579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisvee

      miehenä olin vastaavassa pitkässä suhteessa joka alkoi ja loppui kaverina,tälläiset suhteet eivät ainakaan ole suoritus keskeisiä paineineen,

    • En anna säälistä, mutta kerran törmäsin niin seinähulluun muijaan että otin sen luokseni yöksi ihan juttujensa takia.

      Alkoa oli nautittu, ja molemmat oltiin hilpeällä tuulella. Otettiin asunnollani lasit viiniä ennen seksiä, ja yö oli kiva. Naitiin ja naurettiin.

      En tiedä mitä muija oli napannut, mutta heräsin aamulla siihen kun hän veti jotakin aariaa saatanan kovaa ja korkealta. Kiitin kohteliaasti esityksestä, tilasin taksin ja annoin muutaman kympin matkarahaa käteen.

      • Justiinjoo

        Suosittelen Posliinipojalle vähentämään elokuvien katselua. Sitä pian alkaa itsekin elämään elokuvia päässään.


      • Justiinjoo kirjoitti:

        Suosittelen Posliinipojalle vähentämään elokuvien katselua. Sitä pian alkaa itsekin elämään elokuvia päässään.

        Mistähän elokuvasta tuo kohtaus oli?


    • säälittävä.ätmi

      Mulle kanssa!

    • Myötätunnosta joo, en ehkä sanoiksi sääliksi. :D

      • KumpuIainen

        Se oli ihanaa <3


      • KumpuIainen kirjoitti:

        Se oli ihanaa <3

        Sä et ole se epäonnekas. Oli ihan eri sukunimi äijällä. :D

        Semmosta sanotaan myötätuntoseksiksi, kun itellä ei tee mieli mutta ukolla tekee. Siis parisuhteessa. Sitten sen mieliksi harrastat seksiä, että ressukka pääsee paineistaan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Sä et ole se epäonnekas. Oli ihan eri sukunimi äijällä. :D

        Semmosta sanotaan myötätuntoseksiksi, kun itellä ei tee mieli mutta ukolla tekee. Siis parisuhteessa. Sitten sen mieliksi harrastat seksiä, että ressukka pääsee paineistaan.

        Tuo on sitä tosirakkautta.. :D


      • Sanokko miehelle että tässä sitä nyt on kun niin tekkee mieli.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Sanokko miehelle että tässä sitä nyt on kun niin tekkee mieli.. :D

        Ei, mutta oon kyllä sanonut suoraan että mun ei tee yhtään mieli. Eikö pystys varttuu, että taas tekis, niin ei aina pysty. Voitko ees vähän paijailla. ☺️

        Onhan se sitten joskus pakko heltyä, kun ihan sydämetönkään ole.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ei, mutta oon kyllä sanonut suoraan että mun ei tee yhtään mieli. Eikö pystys varttuu, että taas tekis, niin ei aina pysty. Voitko ees vähän paijailla. ☺️

        Onhan se sitten joskus pakko heltyä, kun ihan sydämetönkään ole.

        Yleensä se on sitten itestäkin kivaa, vaikka yhtään eintehnyt ensin mieli. Jotenkin käynnistyy matkalla.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Yleensä se on sitten itestäkin kivaa, vaikka yhtään eintehnyt ensin mieli. Jotenkin käynnistyy matkalla.

        Noinhan se menee..

        Sen takia met miehet hipelöidään ja puhutaan hävyttömyyksiä. :D

        Se on lämmittelyä.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ei, mutta oon kyllä sanonut suoraan että mun ei tee yhtään mieli. Eikö pystys varttuu, että taas tekis, niin ei aina pysty. Voitko ees vähän paijailla. ☺️

        Onhan se sitten joskus pakko heltyä, kun ihan sydämetönkään ole.

        Ittellä on sellanen tapa että hieron ja suukottelen aina..

        Keinuttelen lantiota naisen pyllyä vasten... Kourin rintoja, suukottelen niskaan ja tohon korvan alapuolelle.

        Kaippa se menee esileikistä.


      • KumpuIainen
        LadyZorro kirjoitti:

        Sä et ole se epäonnekas. Oli ihan eri sukunimi äijällä. :D

        Semmosta sanotaan myötätuntoseksiksi, kun itellä ei tee mieli mutta ukolla tekee. Siis parisuhteessa. Sitten sen mieliksi harrastat seksiä, että ressukka pääsee paineistaan.

        Ei salata yhteistä onneamme! <3


      • KumpuIainen kirjoitti:

        Ei salata yhteistä onneamme! <3

        Kuule se oikea Kumpulainen jota esität, ei minusta tykkää tipan tippaa. Sarkastinen huumorisi on huvittavaa, mutta jottei totuus unohtuisi ajattelin muistuttaa. 😊

        He hates me...


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ittellä on sellanen tapa että hieron ja suukottelen aina..

        Keinuttelen lantiota naisen pyllyä vasten... Kourin rintoja, suukottelen niskaan ja tohon korvan alapuolelle.

        Kaippa se menee esileikistä.

        Jaaha, kohta tulee seksimaanikot sun kimppuusi ja repii neljäntuulen lakkis ja poronnahkatossut riekaleiksi. 😉


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Noinhan se menee..

        Sen takia met miehet hipelöidään ja puhutaan hävyttömyyksiä. :D

        Se on lämmittelyä.

        Ei kaikki puhu, ne vaan kuolaa...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jaaha, kohta tulee seksimaanikot sun kimppuusi ja repii neljäntuulen lakkis ja poronnahkatossut riekaleiksi. 😉

        ;D
        Sitä ei näemmä sitten muut miehet harrasta. :D

        Kyllähän se luo jännitystä miehellekki.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ei kaikki puhu, ne vaan kuolaa...

        No mie kuolaan kans mutta samalla sanon mitä kaikkea mulla on mielessä ja suunnitelmissa. :D


        Ei sitten jää mitään epäselväksi. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        No mie kuolaan kans mutta samalla sanon mitä kaikkea mulla on mielessä ja suunnitelmissa. :D


        Ei sitten jää mitään epäselväksi. :D

        Mää oon aina luullu, että lappilaiset vaan murisee ko ne aikoo astua. 😆


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mää oon aina luullu, että lappilaiset vaan murisee ko ne aikoo astua. 😆

        Se on sillon kun ollaan astunta etäisyydellä..

        Murisen, suukottelen ja puren niskaa. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Se on sillon kun ollaan astunta etäisyydellä..

        Murisen, suukottelen ja puren niskaa. :D

        Valtikkaaaa!!!!! Täällä kaivataan sua, tuu pelastamaan!!!! 😅


      • LadyZorro kirjoitti:

        Valtikkaaaa!!!!! Täällä kaivataan sua, tuu pelastamaan!!!! 😅

        Kohta kattelet jo lippujen hintoja lappiin. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Kohta kattelet jo lippujen hintoja lappiin. :D

        Äääää, tällä palstalla on miehet seonneet!!😲

        Karkuun ja äkkiä!...........🕳️💨


      • LadyZorro kirjoitti:

        Äääää, tällä palstalla on miehet seonneet!!😲

        Karkuun ja äkkiä!...........🕳️💨

        Nyt on ne kuuluisat panoviikot?
        Miehet ovat sekaisin.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Se on sillon kun ollaan astunta etäisyydellä..

        Murisen, suukottelen ja puren niskaa. :D

        Jumankauta...


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Se on sillon kun ollaan astunta etäisyydellä..

        Murisen, suukottelen ja puren niskaa. :D

        Ettet sie nyt vaan ois sotkenu riekonmehtuukautta, alakhaa olla jutut aika lämpösenä :D

        Piiskaa sulle ois annettava.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt on ne kuuluisat panoviikot?
        Miehet ovat sekaisin.

        Onneks on nukkumaan meno justiinsa käsillä, niin pääsee pakoon. Taino sängyssä on yks kaheli lisää. 🤣

        Hyvät yöt!😀


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ittellä on sellanen tapa että hieron ja suukottelen aina..

        Keinuttelen lantiota naisen pyllyä vasten... Kourin rintoja, suukottelen niskaan ja tohon korvan alapuolelle.

        Kaippa se menee esileikistä.

        "Keinuttelen lantiota.."

        Lapin Shakira.

        (pyyhkii vettä silmistä)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Onneks on nukkumaan meno justiinsa käsillä, niin pääsee pakoon. Taino sängyssä on yks kaheli lisää. 🤣

        Hyvät yöt!😀

        Nyt he ovat juoneet vissyä vahvempaa, tai soidinkausi tai jotain muuta fantastista. Äläs sano, tuo tulloo vielä perässä...Juokse!

        Lantiot ne ei vuan valehtele, ei ainakaan Lapin mailla.

        (itkunaurua)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Äääää, tällä palstalla on miehet seonneet!!😲

        Karkuun ja äkkiä!...........🕳️💨

        Älä mee!

        Pusi pusi!

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ittellä on sellanen tapa että hieron ja suukottelen aina..

        Keinuttelen lantiota naisen pyllyä vasten... Kourin rintoja, suukottelen niskaan ja tohon korvan alapuolelle.

        Kaippa se menee esileikistä.

        Mitä sinä nyt yrität. Näitä ei kärsi lukea (kädet silmillä). Teet tahallas. Näytätkö muillekin mallia vai mistäpäin siellä tuntureilla tuulee?

        Sie niinku halluut kertoo, että tuommosta on luvassa. Että etelän naiset tietää. Pittää olla miehellä himot. Oot nyt ainakin tasan viikon jo hokenut, että panettaa. Millon se rauhottuu?


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Älä mee!

        Pusi pusi!

        :D

        Mouruava ukko!


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mää oon aina luullu, että lappilaiset vaan murisee ko ne aikoo astua. 😆

        Just kun saatiin Lapin markkinointi kuntoon, niin eikö tule tämä yks.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä sinä nyt yrität. Näitä ei kärsi lukea (kädet silmillä). Teet tahallas. Näytätkö muillekin mallia vai mistäpäin siellä tuntureilla tuulee?

        Sie niinku halluut kertoo, että tuommosta on luvassa. Että etelän naiset tietää. Pittää olla miehellä himot. Oot nyt ainakin tasan viikon jo hokenut, että panettaa. Millon se rauhottuu?

        Varmaan se rauhottuu sitten kun oon haudassa. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Varmaan se rauhottuu sitten kun oon haudassa. :D

        Japanilaiset eivät tule enää sinne eikä David Beckham eikä Hasselhoff, poroajelut on ajeltu. Tiiät sie, miten kova työ met ollaan tehty, ja ukko mouruvvaapi lasi-igluloihen ovilla. Net pelkää sinnuu. Himot haltuun nyt.

        Mie tulen syksyllä metälle sinne ja paan sinut kurriin. Kuvataan samalla turistiesite, etkä muuten munasillas jänkhällä sillo hypi, se on varma. Paa mielehes.

        Matkailussa pyöris isot rahat, mutta.


      • Pääasia että annoit.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Japanilaiset eivät tule enää sinne eikä David Beckham eikä Hasselhoff, poroajelut on ajeltu. Tiiät sie, miten kova työ met ollaan tehty, ja ukko mouruvvaapi lasi-igluloihen ovilla. Net pelkää sinnuu. Himot haltuun nyt.

        Mie tulen syksyllä metälle sinne ja paan sinut kurriin. Kuvataan samalla turistiesite, etkä muuten munasillas jänkhällä sillo hypi, se on varma. Paa mielehes.

        Matkailussa pyöris isot rahat, mutta.

        Oppaiden seksuaalinen häirintä on ihan normipäivää..

        Ne turistinaiset juttelee hävyttömyyksiä. :D


    • Kaisanoasaa

      Anna nyt sitä seksiä. Ei se käytössö kulu? Oon säälittävä ätmi joten seksiä nyt tänne.

      • Montas kiloa sais herralle seksiä olla ja laitetaanko pakettiin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Montas kiloa sais herralle seksiä olla ja laitetaanko pakettiin?

        Hahah Wuu :'D, tuli ihan mieleen kyläkaupan muinainen, siniessuinen hiippalakkinen kauppias; läiskäytti käsiä yhteen, hieroi niitä siinä hetken ja tuumas, "mitä laitetaan, paljonko pannaan?" Hih.

        (naurua)


      • Kyllä se kuluu, jos kuivana kihnää...auts.


    • totenkopfverbände

      Mies oli varmaan onnessaan, kun joku hiv-huora antoi hänelle pillua.

      • kumi.suojaa

        Tuskin ap. paljaalla antoi


    • ahdistaa

      Insinööri on varmaan ainoa koulutusnimike joka tällaisessa yhteydessä ansaitsee tulla mainituksi. Tuskin olisit kertonut jos hän olisi ollut fysioterapeutti tai ilmalämpöpumppuasentaja?

      • Ehkä mainittavan arvoinen ois ollu myös gigolo tai presidentti?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ehkä mainittavan arvoinen ois ollu myös gigolo tai presidentti?

        tai no, ne ei taia olla koulutusnimikkeitä


      • gfdhfd5t54gf

        Ilppiasentaja on duunarina todennäköisesti tosi- ja panomies ja fysioterapeutti taas osaisi kosketella oikein, joten kumpikaan noista ei menisi säälipanona läpi. Kaikki taas tietävät että insinööri on epäseksikkyyden huippu joten kukaan ei kyseenalaista AP:ta siitä että häntä ei itseään kiinnostanut seksi insinöörin kanssa lainkaan.


    • eiminun

      En, en pysty sellaiseen.

    • Kai sitä on lasten äitin kanssa säälistäkin tullut niin tehtyä. Mutta ei se toimi, toi alapään pikkudissi silloin. Ei auta mielikuvat, eikä mitkään.

      Elämäni pisimmiltä piinoilta tuntuvia kokemuksia ever! Huhhuh... en varmalla suostu enää ikinä samaan. En ikinä...

      • Toisaalta jos en ois yrittänyt, en tietäis miltä sekin tuntuis...


    • Panisin-mies

      Sääliseksiä ei ole olemassakaan. Aina kun seksiä harrastaa , sitä harrastaa sen takia että seksi tuntuu hyvältä, sen toisen ihmisen kosketus tuntuu hyvältä, seksi rentouttaa, seksi on kivaa, seksin harrastus on normaalia elämässä. Seksiä harrastetaan koska tykkää siitä toisesta ihmisestä, ei säälin takia siksi ettei toinen ole saanut seksiä.

      • loru.qullihaukasta

        Ennen niin herkkä ja hyvä
        Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
        Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
        Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
        Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.


      • h567jh67

        Aika moni av(i)ovaimo antaa miehelleen ihan sen takia että pääsisi siitä vonkaamisesta edes vähäksi aikaa ja saisi olla rauhassa. En tiedä voiko sitä sanoa säälipanoksi, mutta ei ainakaan siksi että se tuntuisi hyvältä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2568
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1651
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1598
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1343
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      80
      831
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      680
    Aihe