Pelkäättekö pettämistä parisuhteessa?

Yksinjatyytyväinen

Jos seurustelette jonkun tytön kanssa, niin ettekö pelkää, että tämä rakastuu esim. johonkin YTM-laulajaan tai NHL-tähteen ja pettää teitä hänen kanssaan, jos siihen vain tulisi tilaisuus? Päästätte tyttöystävän lempiartistin keikalle, hän menee eturiviin kirkumaan ja ihailemaan idoliaan ja jatkoilla hän sitten pettää sinua tämän rakastamansa supertähden kanssa.

Tai vastaavasti toistepäin. Poikaystävänne on yksin yökerhossa ja löytää sieltä jonkun YTN-missin. Loppuillasta he päätyvät samaan sänkyyn ähkimään.

Kuulostaa varmaan ihan hölynpölyltä, mutta tosiasia on, että pettämistä tapahtuu aika paljon. Ei tietysti tarvitse olla mikään YTM/YTN, pettämistä tehdään ihan samalla lailla tavallisten pulliaisten kanssa. Iltasanomien 2018 kesäseksikyselyyn osallistui 26 000 ihmistä. Miehistä 36,6 prosenttia tunnusti pettäneensä. Naisistakin 32,4 prosentilla on ollut syrjähyppy.

Tämän takia olen mielummin yksinäinen susi koko elämän ajan. En kestäisi toisen osapuolen pettämistä. Jos parisuhteessa ollaan, niin silloin ei petetä. Piste.

25

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

Mitäpä olisi elämä johon liittyy riskejä? Se olisi kaaosta.

Mutta aikuisten oikeeasti, on paljon parempi etteivät sinun laillasi ajattelevat ihmiset seurustele. Mustasukkaiset pahoinpitelijät ovat juuri kaltaisiasi pelkureita jotka ovat jossakin mielenhäiriössä menneet suhteeseen.

• Aisuri84

Minun naisystäväni on monesti sanonut, että voisi panna erästä miesartistia, jos tämä tulisi häntä iskemään. Aisurina olen sitten vain nyökytellyt päätä nöyränä.

• Nöyrtyminen

Älä nyökyttele vaan sano sinne et mene.

• Mie kyllä luotan ihan täysillä..

Mutta meikäläiseen ei naiset luota sitten yhtään.

Ei tarvii ku vahingossa sanoa että oon jutellu jonku naispuolisen henkilön kanssa niin johan alkaa naputus.

• Sulla pitää vaa olla miespuolisia kavereita :d onkohan sitten naisilla jotain itsetunto ongelmia?

• AinaNorsu kirjoitti:

Sulla pitää vaa olla miespuolisia kavereita :d onkohan sitten naisilla jotain itsetunto ongelmia?

Se voipi olla.

Oon kuulemma liian sanavalmis myyntimies.. :D

Mutta ei sillä ole väliä vaikka kaikki maailman naiset tulee iholle.

Pysyn lukkiutuneena siihen yhteen naiseen ja haaveilen sen kanssa melomisesta ja kuksimisesta.

:b

• KonnaKettu kirjoitti:

Se voipi olla.

Oon kuulemma liian sanavalmis myyntimies.. :D

Mutta ei sillä ole väliä vaikka kaikki maailman naiset tulee iholle.

Pysyn lukkiutuneena siihen yhteen naiseen ja haaveilen sen kanssa melomisesta ja kuksimisesta.

:b

🤔 Eikö miehen yleensä tule olla aikalailla sana valmis tai ainakin osais puhua?
        Vai pitääkö vain olla hiljaa paikallaan :d
        😂 ai sä pysyt lukossa?

• AinaNorsu kirjoitti:

🤔 Eikö miehen yleensä tule olla aikalailla sana valmis tai ainakin osais puhua?
        Vai pitääkö vain olla hiljaa paikallaan :d
        😂 ai sä pysyt lukossa?

Oon varmaan keskivertoa lipevämpi herrasmies. :D

Oot itekki kummiski heti soittelemassa ja korva tarkkana kuuntelemassa että kuuluuko taustalta naisten ääniä.

Joo... Eukko sanoi että mut pitäs laittaa häkkiin ja päästää ulos vain silloinkun häntä panettaa.
        Ja että mua ei voi päästää häiritsemään muita naisia.

• KonnaKettu kirjoitti:

Oon varmaan keskivertoa lipevämpi herrasmies. :D

Oot itekki kummiski heti soittelemassa ja korva tarkkana kuuntelemassa että kuuluuko taustalta naisten ääniä.

Joo... Eukko sanoi että mut pitäs laittaa häkkiin ja päästää ulos vain silloinkun häntä panettaa.
        Ja että mua ei voi päästää häiritsemään muita naisia.

😂🤞 pois se minusta.. Tosin ei oo kyllä pahemmin kokemusta mutta epäilenpä että ei tarvi tehdä moista.
        Ainoastaan exsästä näki että oli kiinnostunut toisesta enkä silloinkaan sanonut yhtään mitään joka tapauksessa ne välit meni poikki.
        Mun mielestä kyllä miehilläkin saa olla naispuolisia kavereita eikä ainoastaan naisilla miehiä kavereina.
        🤔 ai sä olit joku eläin kun häkkiin pitäs pistää.

• AinaNorsu kirjoitti:

😂🤞 pois se minusta.. Tosin ei oo kyllä pahemmin kokemusta mutta epäilenpä että ei tarvi tehdä moista.
        Ainoastaan exsästä näki että oli kiinnostunut toisesta enkä silloinkaan sanonut yhtään mitään joka tapauksessa ne välit meni poikki.
        Mun mielestä kyllä miehilläkin saa olla naispuolisia kavereita eikä ainoastaan naisilla miehiä kavereina.
        🤔 ai sä olit joku eläin kun häkkiin pitäs pistää.

Saa nähä.. :D

Sun pitää opetella laittamaan välit poikki heti kun ukko näyttää olevan kiinnostunu muista naisista.
        Ei sellasta kannata pitää.

Totta kai.. Jos mulla ei saa olla naispuolisia kavereita niin ei saa naisellakaan olla miespuolisia kavereita..

En nyt tiiä miten suhtaudun miespuolisiin kavereihin.. En mie niitä ainakaan taloon sisälle päästä. :D

Se sano että oon kiimanen niinkuin koira.. Aina yrittämässä kuksia...

:D mitäs menee pyllistelemään.

• KonnaKettu kirjoitti:

Saa nähä.. :D

Sun pitää opetella laittamaan välit poikki heti kun ukko näyttää olevan kiinnostunu muista naisista.
        Ei sellasta kannata pitää.

Totta kai.. Jos mulla ei saa olla naispuolisia kavereita niin ei saa naisellakaan olla miespuolisia kavereita..

En nyt tiiä miten suhtaudun miespuolisiin kavereihin.. En mie niitä ainakaan taloon sisälle päästä. :D

Se sano että oon kiimanen niinkuin koira.. Aina yrittämässä kuksia...

:D mitäs menee pyllistelemään.

mitäs sä nyt vihjailet tuolla? 🤔🙄
        Mua nyt ei kirveelläkään saa hermostumaan helposti sekin tulee sitten viiveellä joskus 😂
        Ei saisi ylipäätään olla vainoharhainen seurustelusuhteessa.

No sehän jo selittääkin jotain toinen härnää aikansa takamuksellaan.

• AinaNorsu kirjoitti:

mitäs sä nyt vihjailet tuolla? 🤔🙄
        Mua nyt ei kirveelläkään saa hermostumaan helposti sekin tulee sitten viiveellä joskus 😂
        Ei saisi ylipäätään olla vainoharhainen seurustelusuhteessa.

No sehän jo selittääkin jotain toinen härnää aikansa takamuksellaan.

Sinustakin saattaa kuoriutua aikamoinen naputtaja. :D

No ehkä sie et ollu niin ihastunu sun karjuus... Ei hyvää voi jakaa toisten kanssa. :D

Niin ei se nyt tosissaan ollu. :D Kuhan vitsaili.. Tykkäs vaan.

• KonnaKettu kirjoitti:

Sinustakin saattaa kuoriutua aikamoinen naputtaja. :D

No ehkä sie et ollu niin ihastunu sun karjuus... Ei hyvää voi jakaa toisten kanssa. :D

Niin ei se nyt tosissaan ollu. :D Kuhan vitsaili.. Tykkäs vaan.

Talutan seuraavaa miestä.
        Pidän hihnasta kiinni ja lujaa
        (ei nyt sentäs) 😉

En oikeastaa enää tiedä mitä se oli
        5 vuotta nuorempi olin niin ehkä se vain nyt oli jotain hulluutta ja väärän ihmisen tuli otettuakin. 😌

Hyvä kun vitsaili.
        Kyllähän tuon arveliki että vitsiä oli.

• AinaNorsu kirjoitti:

Talutan seuraavaa miestä.
        Pidän hihnasta kiinni ja lujaa
        (ei nyt sentäs) 😉

En oikeastaa enää tiedä mitä se oli
        5 vuotta nuorempi olin niin ehkä se vain nyt oli jotain hulluutta ja väärän ihmisen tuli otettuakin. 😌

Hyvä kun vitsaili.
        Kyllähän tuon arveliki että vitsiä oli.

No pieni mustasukkasuus on ihan tervettä..

Ite olen koettanu vältellä kaikenlaisia ihmissuhde koukeroita.

Siltä naiselta tulee kokoajan kaikenlaista miesten alistamis juttua. :D

Sitten se kuitenkin on ite niin alistuvainen kun vähän kutittelee..

• KonnaKettu kirjoitti:

No pieni mustasukkasuus on ihan tervettä..

Ite olen koettanu vältellä kaikenlaisia ihmissuhde koukeroita.

Siltä naiselta tulee kokoajan kaikenlaista miesten alistamis juttua. :D

Sitten se kuitenkin on ite niin alistuvainen kun vähän kutittelee..

Onhan se tervettä mutta jos jatkuvasti nii ei hyvä. 😰
        Tiedät mistä vetää 😁

• AinaNorsu kirjoitti:

Onhan se tervettä mutta jos jatkuvasti nii ei hyvä. 😰
        Tiedät mistä vetää 😁

Ei se naisen mustasukkaisuus niin paha ole..
        Ainakaan ei tule selkäsaunaa.

Korkeintaan tulee kaulimesta päähän. :D

Siltä on saanu kuulla kaikenlaisia solvauksia.. Mutta ne kuulostaa sulosäveliltä mun kiimasiin korviin. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Ei se naisen mustasukkaisuus niin paha ole..
        Ainakaan ei tule selkäsaunaa.

Korkeintaan tulee kaulimesta päähän. :D

Siltä on saanu kuulla kaikenlaisia solvauksia.. Mutta ne kuulostaa sulosäveliltä mun kiimasiin korviin. :D

Kaulinta kannattaapi varoa 😂
        Eli ei oo kumminkaan pahoja solvauksia :DD

• pitkätukka-68

Pettäjät pelkää et toinenkin pettää.

Ite sain syytöksen, kun en ole tarpeeks mustasukkainen.
      Musta ihmisen pitää tietää mitä saa, ja mitä ei saa tehdä.

• 234234234234234

Tuntemistani ihmisistä suurin osa on pettänyt, itselläni ei ole siihen mitään mielenkiintoa mutta exeukkolla oli, sen takia onkin ex.

• kyllävainn

Kyllä pelkään etenkin jos seurustelen kauniin naisen kanssa. Palstasta poiketen itselläni on ollut useita suhteita. Nätin naisen kanssa on tavallaan ylentävää mutta lopulta ahdistavaa kun hänen perään kuolaa esim kaupassa miehet. En ole mustasukkainen enkä esim kiusaa toista estämällä hänen menojaan yms mutta pää on hajota kun ei ole ihan varma. Vähemmän kauniin naisen kanssa seurustellessa tuo ahdistus ei vaivaa juuri ollenkaan. Onhan siinä sekin syy että naiseni on pettänyt myös ihan aidostikin joskus että kyllä se jäljen jättää. Ja kun tiedän kaverieni parisuhteista että lähes jokaisessa on petetty niin ei se paljoa mairittele miksi ei sitten minunkaan suhteissani nainen hairahtuisi.

• Sepi17

Ei kannata seurustella

• Minäkin pelkää että tuo löytää herkun ja nuolen näppejäni vaikka hän on lupautunut minulle.

• Kevennyys

Haluan prisenssan ja puoli valtakuntaa.

• NeitsytATM

Aika teoreettinen ongelma. Jos seurustelen jonkun tytön kanssa... heh heh heh.

• realistique

En pelkää. Rakastan kumppaniani, mutta ei se maailma siihen lopu, jos hän pettäisikin, ja jopa päättäisi lähteä uuden löytönsä mukaan. Kirpaisee toki ja jonkinlainen henkinen härdellihän siinä pyörähtäisi, mutta ei siihen kuole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5005
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      3982
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2621
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2061
    5. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      1913
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1697
    9. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1541
    10. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1404
    Aihe