Mihin on kaupoista kadonnut Becelin saksanpähkinämargariini?
Creme Bonjourin Inkivääri sitruunaruoho tuorejuusto?
Onko teillä tuotteita joita ette löydä millään, mutta niitä edelleen valmistetaan?
Monta tuotetta on kadonnut kauppojen hyllyiltä, vaikka niitä valmistetaan edelleen. Miten kuluttajat, me asiakkaat, siis saamme ja voimme ostaa niitä kun niitä ei löydy kauppojen hyllyiltä eivätkä kauppiaat ota niitä takaisin myyntiin?
Miksi kauppiaat eivät kuuntele asiakkaiden toiveita?
Tukkujen sivuilla ja valmistajien sivuilla löytyy näitä tuotteita, mutta miten niitä pääsisi ostamaan, miksi ei tavallinen asiakas/kansalainen pääse tukkuun ostamaan mitä haluaa, ilman kauppiaiden välisähläyksiä?
Mitä tuotteita kauppiaat panttaavat, kerro
2
427
Vastaukset 2
- öljy_juttu
Kauppaketjujen asiakaspalaute vaan käyttöön !
Ei rypsiöljylle eli Becel margariini on valmistettu auringonkukka,- rypsi- ja pellavansiemenöljyistä
vt CREME BONJOUR 400G VOI-OLIIVIÖLJY RASVASEOS
Olen rypsiöljykielteinen ja antanut palautteena toiveen, Borges:Viinirypäleen siemenöljy kun se käy iholle , salaattikastikeeseen ja pannulle eli
Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil - Kotikokki62
Onneksi on netti, aika monesta paikasta voi tilata öljyjä. Itse olen käyttänyt yli 10 vuotta viinirypäleen siemenöljyä jota saa muutamasta CM tavaratalosta ja netistä, ei Borges vaan Huilerie Cauvin - sopii lähes kaikeen ja kestää myös lämpöä hyvin. Seesaminsiemenöljy wokkiruokiin ja oliiviöljyä salaatteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601236- 861140
- 711057
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35837- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652