Mihin on kaupoista kadonnut Becelin saksanpähkinämargariini?
Creme Bonjourin Inkivääri sitruunaruoho tuorejuusto?
Onko teillä tuotteita joita ette löydä millään, mutta niitä edelleen valmistetaan?
Monta tuotetta on kadonnut kauppojen hyllyiltä, vaikka niitä valmistetaan edelleen. Miten kuluttajat, me asiakkaat, siis saamme ja voimme ostaa niitä kun niitä ei löydy kauppojen hyllyiltä eivätkä kauppiaat ota niitä takaisin myyntiin?
Miksi kauppiaat eivät kuuntele asiakkaiden toiveita?
Tukkujen sivuilla ja valmistajien sivuilla löytyy näitä tuotteita, mutta miten niitä pääsisi ostamaan, miksi ei tavallinen asiakas/kansalainen pääse tukkuun ostamaan mitä haluaa, ilman kauppiaiden välisähläyksiä?
Mitä tuotteita kauppiaat panttaavat, kerro
2
335
Vastaukset
- öljy_juttu
Kauppaketjujen asiakaspalaute vaan käyttöön !
Ei rypsiöljylle eli Becel margariini on valmistettu auringonkukka,- rypsi- ja pellavansiemenöljyistä
vt CREME BONJOUR 400G VOI-OLIIVIÖLJY RASVASEOS
Olen rypsiöljykielteinen ja antanut palautteena toiveen, Borges:Viinirypäleen siemenöljy kun se käy iholle , salaattikastikeeseen ja pannulle eli
Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil - Kotikokki62
Onneksi on netti, aika monesta paikasta voi tilata öljyjä. Itse olen käyttänyt yli 10 vuotta viinirypäleen siemenöljyä jota saa muutamasta CM tavaratalosta ja netistä, ei Borges vaan Huilerie Cauvin - sopii lähes kaikeen ja kestää myös lämpöä hyvin. Seesaminsiemenöljy wokkiruokiin ja oliiviöljyä salaatteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890