Feministinainen pilkkaa miehen elimen pienuutta

tasa-arvoa.miehille

" sä oot mies vain lainausmerkeissä ja sun elimestäs ei voi puhuu edes senteissä"

https://m.youtube.com/watch?v=IVfEUT4fNCk

Minullakin on kyllä tämän jälkeen oikeus pilkata naisten ruumiillisia puutteita kuten esim. läskiyttä.

40

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.noinkaan
      • en.usko

        Uskoiskohan tuota. Kaikki femakot vihaa miehiä


      • Mietin.vaan

        Mielenkiintoiset olivat Bentson itsensä perustelut kappaleelleen. Kaksi vääryyttä ei tuota yhtä oikeutta.


      • EdesUnissa
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Mielenkiintoiset olivat Bentson itsensä perustelut kappaleelleen. Kaksi vääryyttä ei tuota yhtä oikeutta.

        Tuo on jo vanha kappale. Selitykset annetaan aina jälkikäteen ja yritetään sovittaa tilanteeseen sopiviksi. Jos räppäri sanoisi rehellisesti "Sanoitus on tehty jotta kappale saisi huomiota ja tulisi myydyksi, niin se rehellisyys veisi pohjan räppärin imagolta." Räp-musiikki on vaikea sovittaa pohjoismaiseen hyvinvointiyhteiskuntaan. Tuo Bentson yritys ei ole huonoin mahdollinen, koska siinä on gangsta räpin tylin, mutta kun ei ole katu gangstoja Suomessa, niin aiheeksi on valittu sukupuoli roolit.
        Muutoin olen sitä mieltä että Suomen ainoa hyvä räppäri on (tai oli) Mariska, joka kykeni tuomaan räpin suomalaiseen kulttuuriin sopivaksi, yrittämättä sen kummemmin olla sensaatio hakuinen.

        Tässäpä olisi yksi esimerkki:

        https://www.youtube.com/watch?v=yL97AocwuaE


      • jhgfdsa
        en.usko kirjoitti:

        Uskoiskohan tuota. Kaikki femakot vihaa miehiä

        Suomalaisfemakot jumaloi muslimimiehiä, kuten Katju Aro.


    • pillujen--asiantuntija

      Jännänainen Bentso on jokaisen ätmin unelmien nainen.

      • sehäon

        Murhaajan kanssa kimpassa oleva jännäjenna.


      • kiltti.ja.kunnollinen
        sehäon kirjoitti:

        Murhaajan kanssa kimpassa oleva jännäjenna.

        Pahat pojat saa sen tussun märäksi. Kilteistä ja kunnollisista se ei syty


      • ne5gdfbg67
        kiltti.ja.kunnollinen kirjoitti:

        Pahat pojat saa sen tussun märäksi. Kilteistä ja kunnollisista se ei syty

        Eihän kilteistä ja kunnollisista syty kukaan nainen.


    • Miehiä vihaava lepakko
      Sen parantaa kepakko
      Mul on dildo, jol mä ne raiskaan
      No ei vaiskaan, se on oikeesti kaktus
      Nii piikikäs, et ei voi koskee
      Se hankaa sun pillunposkees
      Sä kuset omiin haavoihis verta
      Sun vitun lihoistas täyttyy muutama ravun merta

      Näin vois lähtee räppäilemään...

      • JossainMuualla

        No ei ollu sun riiimitys paha.
        Mut mulla ois femuille moottorisaha.

        Sillä säärikarvat vois pois ajaa,
        jos muistaa välillä terän teroittaa.

        Turhaan on sitä kuiteski sääreen koittaa,
        kun nartun viiksikarvat niin rehottaa.

        Ja pennut siitä pelästyy,
        kun femun naama paljastuu.

        No ...ttu, pannaan vaikka oma levy-yhtiö pystyyn!

        Vaikka Death-kill-burn records?


    • nää kultalusikka persessä olevat nuoret pikku lirpukat ei tiedä elämästä eikä varsinkaan OIKEASTA feminismistä yhtään mitään. Noi pitäis keittää lol

      • nää suomen "gangstat" huvittaa aina ihan hitosti,oo ikinä edes kuullu oikeeta UG suomi räpäytystä mutta samaa uuden sukupolven paskaa se on muuallakin,varsinkin jenkkilässä. sieltä ne pahimmat dollari perseessä, kumi-naama/tissi/perse loistaen feministi "räppärit" tulee lol


      • 12121212121212

        "Noi pitäis keittää lol"

        peppupupun ja NALin *kuumaa* palstaromanssia odotellessa.

        Kumpi hoitaa kokkaamisen?


      • nihhhhhhhhhhh

        Ei ole olemassa mitään yhtä ja oikeaa feminismiä. On vain monta eri feminismiä, jotka ovat keskittyneet ajamaan jokainen omien kannattajiensa etuja, jotka ovat keskenään ristiriidassa ja
        usein toisilleen täysin vastakkaisia.

        Ei taida feministeillä olla muuta yhdistävää tekijää kuin miesten syytteleminen ja uhriutumisen käyttäminen oman edun saavuttamisen työkaluna.


      • peppupupu
        nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään yhtä ja oikeaa feminismiä. On vain monta eri feminismiä, jotka ovat keskittyneet ajamaan jokainen omien kannattajiensa etuja, jotka ovat keskenään ristiriidassa ja
        usein toisilleen täysin vastakkaisia.

        Ei taida feministeillä olla muuta yhdistävää tekijää kuin miesten syytteleminen ja uhriutumisen käyttäminen oman edun saavuttamisen työkaluna.

        Eipä tienneet entiset suffragettit mihin heidän liikkeensä johtaa..huorahtaneeseen länsimaailmaan jota johtaa pimahtaneet mies vihaaja eukot ja heidän sylikoiransa,trans hyypiöt. <---erittäin pahana jenkeissä,kannattaa lukea..


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Noi pitäis keittää lol"

        peppupupun ja NALin *kuumaa* palstaromanssia odotellessa.

        Kumpi hoitaa kokkaamisen?

        haha katos,niimpä olikin:D mäkin joskus haluan keittää tiettyjä otuksia lol
        vois olla mielenkiintoinen deitti,me varmaan keiteltäis epämiellyttäviä tyyppejä: p
        se kyllä vois yrittää keittää mutkin mutta koska olen kannibaali,ei onnistu..järsin sitä kädestä: p


      • xbxbxbbbbxbxxb
        peppupupu kirjoitti:

        Eipä tienneet entiset suffragettit mihin heidän liikkeensä johtaa..huorahtaneeseen länsimaailmaan jota johtaa pimahtaneet mies vihaaja eukot ja heidän sylikoiransa,trans hyypiöt. <---erittäin pahana jenkeissä,kannattaa lukea..

        No luulet vissiin olevasi jotenkin muita ylempänä netissä meuhkaamalla, tosi yllättävää että elämänkoululainen on ylimielinen.


      • xbxbxbbbbxbxxb kirjoitti:

        No luulet vissiin olevasi jotenkin muita ylempänä netissä meuhkaamalla, tosi yllättävää että elämänkoululainen on ylimielinen.

        Hei poijjaat,kattookas tätä:D
        Tällä kertaa olen vakavalla päällä lol..Kuules, mä luulen että mä tiedän asioista vähän enemmän kuin sinä mutta antaa tän olla,mulla on hyvät fiilikset tänään..Joko tykkäät tosta pelle-bentsosta tai et tiedä historiasta mitään. Feministi kouhkaajien ja varsinkin kultalusikkaperse uus"feministien" kannattaa vähän lukaista tuota historiaa mitä feminismi alunperin tarkoitti.


      • YlimielinenOlet
        peppupupu kirjoitti:

        Hei poijjaat,kattookas tätä:D
        Tällä kertaa olen vakavalla päällä lol..Kuules, mä luulen että mä tiedän asioista vähän enemmän kuin sinä mutta antaa tän olla,mulla on hyvät fiilikset tänään..Joko tykkäät tosta pelle-bentsosta tai et tiedä historiasta mitään. Feministi kouhkaajien ja varsinkin kultalusikkaperse uus"feministien" kannattaa vähän lukaista tuota historiaa mitä feminismi alunperin tarkoitti.

        Joo kyllähän laaja "tietämyksesi" ja ymmärryksesi oikein hohkaa viesteistäsi. Mutta kuten tossa ylempänä "tosi yllättävää että elämänkoululainen on ylimielinen".


      • YlimielinenOlet kirjoitti:

        Joo kyllähän laaja "tietämyksesi" ja ymmärryksesi oikein hohkaa viesteistäsi. Mutta kuten tossa ylempänä "tosi yllättävää että elämänkoululainen on ylimielinen".

        Mä edelleenkin palan halusta kuulla, mikä on elämänkoululainen? : p Sä tuskin olet nainen niin en ymmärrä miksi sua tää keskustelu niin rassaa,kun mä kerroin feminismistä? Jos sä diggaat bentsosta fine, mutta älä vedä hernettä nenuliin jos joku muu ei.


    • Naisasialooseri1

      Tyhmä nainen tuo Bentso, jos kuvittelee, että miestä kiinnostavat pätkän vertaa naisensa lesboilut. Lesboilu ei ole mitään seksiä, koska seksiin tarvitaan miehen penistä. Ihan eri asia, jos nainen ottaisi sisäänsä, jonkun paskan iljettävän peniksen. Sellainen nainen pitäisi keittää.

      • 3456667

        Sunkin penis on sitten iljettävä!


    • sitätehdäänjo

      "Minullakin on kyllä tämän jälkeen oikeus pilkata naisten ruumiillisia puutteita kuten esim. läskiyttä."

      No miehethän tekee sitä jo, lue nyt vaikka tätäkin palstaa.

      • lihavihatipunen

        No niinpä. Ja läskiyshän ei ole varsinaisesti puute 😁. Liiasta saa pois mutta jos on liian vähän, ei saa lisää...


      • jkdfsdfsdf

        Tuo oli kieltämättä huvittava kohta... :D


      • Läskipoju
        lihavihatipunen kirjoitti:

        No niinpä. Ja läskiyshän ei ole varsinaisesti puute 😁. Liiasta saa pois mutta jos on liian vähän, ei saa lisää...

        Ihmisille kyllä on helpompaa sen painon kerryttäminen kuin siitä eroon pääseminen.


      • Läskipoju kirjoitti:

        Ihmisille kyllä on helpompaa sen painon kerryttäminen kuin siitä eroon pääseminen.

        näin on. voikun oliskin toisin päin..aina sanotaan että kyllä sä siitä painosta pääset eroon. niin, jos nälkäkuoleman partaalle dieettaat ittes,ainut keino joillekkin.


      • lihavihatipunen
        peppupupu kirjoitti:

        näin on. voikun oliskin toisin päin..aina sanotaan että kyllä sä siitä painosta pääset eroon. niin, jos nälkäkuoleman partaalle dieettaat ittes,ainut keino joillekkin.

        No aloittajahan vertasi läskiä ja lyhyttä pippeliä toisiinsa, joten siksi tuo lause.

        Kai minä nyt itsekin lihavana tiedän, että ei ole ihan helppoa päästä laardista eroon silleen, että se ei tule takaisin.


    • sellainen_tapaus

      Tuo antaa kaksoismurhaajalle pillua

      • ne5gdfbg67

        Jokainen nainen antaisi jos vaan voisi.


      • nuori.kaunis.nainen
        ne5gdfbg67 kirjoitti:

        Jokainen nainen antaisi jos vaan voisi.

        Höpö höpö. Murhaajat ja muut rikolliset ei vois vähempää kiinnostaa


      • ne5gdfbg67
        nuori.kaunis.nainen kirjoitti:

        Höpö höpö. Murhaajat ja muut rikolliset ei vois vähempää kiinnostaa

        Eihän niistä sen takia tykätäkään että ne murhaajia ja muita rikollisia, vaan sen takia koska ne on niin erityisiä, jotenkin elämää suurempia hahmoja ja aitoja ihmisiä, joita on vaan kohdeltu kaltoin.


    • 01234543210

      No voi kyynel nyt sentään, varmaan tässä oma miehisyyskin menee kun joku on tuollaisen "biisin" tehnyt. Vitty nyt sentään, enemmän palstan ätmien ainainen ininä laskee nykymiehen mittaa.

      • Äijä-Mies

        ÄIJÄ-kommentti. Kyllä nyt on tosi ÄIJÄÄÄÄ !!! Oikein Tosi-Mies.


    • sorry.mikromunat

      No ei kyllä pienimunaisesta miehestä naiselle ole mitään iloa

      • Naisasialoosri1

        Nainen, jolle munan koolla on merkitystä, pitäisi keittää


    • nettisentit

      Aika monella palstamiehellä on minikikkeli. Ovat sen itse myöntäneet.

      • mitä.sitten_

        So what


      • valitettavasti_
        mitä.sitten_ kirjoitti:

        So what

        No eivät ainakaan pysty tuottamaan sillä naiselle orkkua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe