Iän arvioimisesta - vaihteeksi ja viihteeksi

Mun nähdäkseni etenkin miehet arvioivat sekä omaa, että toistensa ikiä nuoremmaksi..

Väittäisin että nainen, jolla on syvät otsakurtut, silmäpussit ja roikuvat posket arvioidaan vanhemmaksi kuin samanlainen mies.

Esim..
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2017/25/SUSAN-2.gif?itok=WfKkoaKS

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/inline-images/2017/26/SEPPO.jpg?itok=eBGBFDSF

Kyseessä on siis sama henkilö, mutta miten arvioisitte iän jos näin ei olisikaan..?

Käsi sydämellä.

108

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

      Esimerkkisi on kertakaikkiaan naurettava.


      Jopa kolmekymppinen mies naiseksi puettuna olisi karseampaa nähtävää kuin satavuotias mies omana itsenään.

      • Ei ny sentäs..

        Onhan niitä upean näköisiä drag gueenejä.

        Eikä se nyt ollut aloituksen pointti edes.


      • Ananias.Palstamäki
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ny sentäs..

        Onhan niitä upean näköisiä drag gueenejä.

        Eikä se nyt ollut aloituksen pointti edes.

        Älä viitsi naurattaa. Naiseksi laittautunut mies on irvokas näky, se vain on.


      • NainenRuudunTakaa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Älä viitsi naurattaa. Naiseksi laittautunut mies on irvokas näky, se vain on.

        Isoa viihdettähän tuo Suomessa ja maailmalla. Amerikkalaiset drag queenit myy Finlandia-talon täyteen monena päivänä, jos tänne tulevat keikkailemaan ja ihmiset fanittaa positiivisesti eikä pilkaillisesti.

        Ei oo mikään kaikkien juttu, mutta kannattaa miettiä missä seurassa mitäkin kailottaa ällöävänsä.


      • mitä.saa.sanoa
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Isoa viihdettähän tuo Suomessa ja maailmalla. Amerikkalaiset drag queenit myy Finlandia-talon täyteen monena päivänä, jos tänne tulevat keikkailemaan ja ihmiset fanittaa positiivisesti eikä pilkaillisesti.

        Ei oo mikään kaikkien juttu, mutta kannattaa miettiä missä seurassa mitäkin kailottaa ällöävänsä.

        Eikö mielipiteenvapaus päde tässä kohtaa Palstamäkeen?


      • mklbgflrt
        mitä.saa.sanoa kirjoitti:

        Eikö mielipiteenvapaus päde tässä kohtaa Palstamäkeen?

        Mielipiteenvapaus pätee yleensä vain samaa mieltä oleviin. Eri mieltä olevilla ei ole oikeutta pitää omaa, selvästi väärää mieltä olevaa näkemystään, vaan hänen pitää muuttaa näkemyksensä vaatimusten mukaiseksi. Vasta sitten hänellä on mielipiteenvapaus.


    • Susan näyttää tyypillliseltä kolmevitoselta suominaiselta, Seppo näyttäisi olevan jotain viisviis viiva kuusikymppinen mies.

      • Käsi sydämellä piti sanoa..


      • nytnautitvarmasti

        Harmaaritari on heti elementissään, ulkonäköä arvostelemassa! Muuten, et ole komea itsekään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Käsi sydämellä piti sanoa..

        Ei kai käden paikka suominaisten elämntapojen tuomaa pikaista rupsahdusta poista? Ennemminkin pitäisi varmaan ottaa tukevat humalat niin ehkä arvio muuttuisi :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kai käden paikka suominaisten elämntapojen tuomaa pikaista rupsahdusta poista? Ennemminkin pitäisi varmaan ottaa tukevat humalat niin ehkä arvio muuttuisi :D

        Lässynlässyn..


      • nytnautitvarmasti kirjoitti:

        Harmaaritari on heti elementissään, ulkonäköä arvostelemassa! Muuten, et ole komea itsekään.

        Se johtuu tässäkin tapauksessa siitä, että Harmiksella itsellään on jotain ongelmia ulkonäkönsä suhteen. Hän on pariin kertaan kertonut että ihmiset vaihtavat kadun toiselle puolelle hänet nähdessään ja että joku lapsi osoitti häntä sormella..

        Ei kyllä vaan tule mieleen yhtään niin friikin näköistä ihmisolentoa, että sen takia vaihtaisin kadun toiselle puolen.. Ehkä Harmiksella on Touretten syndrooma ja hänellä on tic-liikkeitä ja huutelee noloja sanoja? Semmoista saattais säikähtää..
        Tai sitten hänestä on jossain pienessä kylässä levinnyt maine, esim tunnettuna itsensäpaljastelijana..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se johtuu tässäkin tapauksessa siitä, että Harmiksella itsellään on jotain ongelmia ulkonäkönsä suhteen. Hän on pariin kertaan kertonut että ihmiset vaihtavat kadun toiselle puolelle hänet nähdessään ja että joku lapsi osoitti häntä sormella..

        Ei kyllä vaan tule mieleen yhtään niin friikin näköistä ihmisolentoa, että sen takia vaihtaisin kadun toiselle puolen.. Ehkä Harmiksella on Touretten syndrooma ja hänellä on tic-liikkeitä ja huutelee noloja sanoja? Semmoista saattais säikähtää..
        Tai sitten hänestä on jossain pienessä kylässä levinnyt maine, esim tunnettuna itsensäpaljastelijana..

        Joo no ei ole. En ole koskaan kertonut että ihmiset vaihtaisi kadun toiselle puolelle, muistelet varmaan jotain konnan kertomaan. Sensijaan olen kyllä kertonut että kerran joku varmaankin mt-potilas ukko varmaankin rivakan kävelytyyilin vuoksi ensin kiihdytti vauhtiaan ja sitten meni jo juoksemalla karkuun mutta ei siihen mitään järkisyytä ollut. Lapsi ositti sormella ja sillä oli hauskaa kun olin varmaan ensimmäinen länsimaalainen ihminen jonka se oli ikinä nähnyt, ei siinä sen kummempaa ollut.

        Aika hauskaa kun ensin esität kysymyksen ja sitten kun siihen vastataan niin vastaukseen sitten vastaat henkilöhyökkäyksellä. Olisit voinut tuohon avaukseen jo laittaa millaisia mielipiteitä haluat jos ei kerran kaikki vastaukset sulle kelpaakaan. Olisin sitten voinut leikkiä mukana tai jättää vastaamatta. Muutenkin jännä' toi sun tyyli aina lähteä keksimään juttuja toisista, meissä on se ero että minä arvostelen naisia yleisellä tasolla mutta sinä näytät aina tarvitsevan jonkun henkilöhyökkäyskohteen,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo no ei ole. En ole koskaan kertonut että ihmiset vaihtaisi kadun toiselle puolelle, muistelet varmaan jotain konnan kertomaan. Sensijaan olen kyllä kertonut että kerran joku varmaankin mt-potilas ukko varmaankin rivakan kävelytyyilin vuoksi ensin kiihdytti vauhtiaan ja sitten meni jo juoksemalla karkuun mutta ei siihen mitään järkisyytä ollut. Lapsi ositti sormella ja sillä oli hauskaa kun olin varmaan ensimmäinen länsimaalainen ihminen jonka se oli ikinä nähnyt, ei siinä sen kummempaa ollut.

        Aika hauskaa kun ensin esität kysymyksen ja sitten kun siihen vastataan niin vastaukseen sitten vastaat henkilöhyökkäyksellä. Olisit voinut tuohon avaukseen jo laittaa millaisia mielipiteitä haluat jos ei kerran kaikki vastaukset sulle kelpaakaan. Olisin sitten voinut leikkiä mukana tai jättää vastaamatta. Muutenkin jännä' toi sun tyyli aina lähteä keksimään juttuja toisista, meissä on se ero että minä arvostelen naisia yleisellä tasolla mutta sinä näytät aina tarvitsevan jonkun henkilöhyökkäyskohteen,

        Ei kyllä se sä olit. Muistan kun laitoin sen linkin jonka otsikoin Harmis päiväkävelyllä..ja siinä joku juoppo heilui ympäri katua.

        Itse asiassa vihapuhe jotain ryhmää kohtaa on tuomittavampaa kuin yksittäisen henkilön arvostelu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kyllä se sä olit. Muistan kun laitoin sen linkin jonka otsikoin Harmis päiväkävelyllä..ja siinä joku juoppo heilui ympäri katua.

        Itse asiassa vihapuhe jotain ryhmää kohtaa on tuomittavampaa kuin yksittäisen henkilön arvostelu.

        Okei, et sanonut ainakaan tuossa, että vaihtavat kadun toiselle puolen, vaan väistävät sivuun..
        Outoa silti..

        "Minähän säteilen......tai no jaa, kyllä sitä kai aikalailla naama peruslukemilla tulee tuolla kylillä usein liikuttua, itsekukin saa nähdä miten haluaa. No sen olen huomannut että ihmiset väistää ja antaa tietä kiitettävästi, joskus pannut merkille että jo hyvän matkan päässä astuvat sivuun jotta pääsen ohitse- Mistä lie sitten johtuneekaan, varmaan mun energisesta kävelytyylistä."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15071849/mikset-sateilisi-hyvyytta-itsekkyyden-sijaan

        "Lapsi ositti sormella ja sillä oli hauskaa kun olin varmaan ensimmäinen länsimaalainen ihminen jonka se oli ikinä nähnyt, "

        Oletko sä stuertti ehkä..?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Okei, et sanonut ainakaan tuossa, että vaihtavat kadun toiselle puolen, vaan väistävät sivuun..
        Outoa silti..

        "Minähän säteilen......tai no jaa, kyllä sitä kai aikalailla naama peruslukemilla tulee tuolla kylillä usein liikuttua, itsekukin saa nähdä miten haluaa. No sen olen huomannut että ihmiset väistää ja antaa tietä kiitettävästi, joskus pannut merkille että jo hyvän matkan päässä astuvat sivuun jotta pääsen ohitse- Mistä lie sitten johtuneekaan, varmaan mun energisesta kävelytyylistä."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15071849/mikset-sateilisi-hyvyytta-itsekkyyden-sijaan

        "Lapsi ositti sormella ja sillä oli hauskaa kun olin varmaan ensimmäinen länsimaalainen ihminen jonka se oli ikinä nähnyt, "

        Oletko sä stuertti ehkä..?

        No niin, eli taas yritit valehdella mustamaalataksesi toista palstakirjoittajaa, Onkohan sulla narsistinen persoonallisuushäiriö?

        Mitä siinä on outoa? kyllähän sitä itsekin tulee annettua tilaa ihmisille.

        No kyllä se työasioihin liittyi mutta en ole stuertti, ihan muita juttuja.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niin, eli taas yritit valehdella mustamaalataksesi toista palstakirjoittajaa, Onkohan sulla narsistinen persoonallisuushäiriö?

        Mitä siinä on outoa? kyllähän sitä itsekin tulee annettua tilaa ihmisille.

        No kyllä se työasioihin liittyi mutta en ole stuertti, ihan muita juttuja.

        Se ja sama, jos sanot että hyvissä ajoin ihmiset väistäisivät tien sivuun kuin jos mä sanon kadun toiselle puolen..

        Yrität vaan esittää jotain niin isoa ja mahtavaa, että sulle muka tietä annettaisiin.

        Vaikka oikeesti vaan pelkäät että naiset vertailevat sua toisiin miehiin sängyssä..

        No joo..mä meen nyt nukkumaan..plääh.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se ja sama, jos sanot että hyvissä ajoin ihmiset väistäisivät tien sivuun kuin jos mä sanon kadun toiselle puolen..

        Yrität vaan esittää jotain niin isoa ja mahtavaa, että sulle muka tietä annettaisiin.

        Vaikka oikeesti vaan pelkäät että naiset vertailevat sua toisiin miehiin sängyssä..

        No joo..mä meen nyt nukkumaan..plääh.

        Ei vaan kuten siinä kirjoitan kävelen nopeasti ja energisesti enkä laahustamalla, on ihan normaalia silloin antaa tietä mutta jos vaihtaisivat kadun puolta olisi siinä jotain varmaan pelkoakin mukana.

        Ei sänky ole ongelma mutta se kaikki muu, en halua joutua olemaan supermies ihan kaikilla sektoreilla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kai käden paikka suominaisten elämntapojen tuomaa pikaista rupsahdusta poista? Ennemminkin pitäisi varmaan ottaa tukevat humalat niin ehkä arvio muuttuisi :D

        Toi ei ole totta


    • 666.666

      Nainen on pönttisneito 50v. Mies on Ananias.Palstamäki 50v. kirjoittamassa runoa pönttikselle.

      • Ananias.Palstamäki

        Höpö höpö. Harmis kirjoittelee runoja Pönttöneidille, ei Ananias.

        Heräsin tänä aamuna ja tajusin että tunteeni Pönttöneitiä kohtaan ovat tiessään, tämä on fakta.


      • einekatoa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Höpö höpö. Harmis kirjoittelee runoja Pönttöneidille, ei Ananias.

        Heräsin tänä aamuna ja tajusin että tunteeni Pönttöneitiä kohtaan ovat tiessään, tämä on fakta.

        Ei tunteet yhdessä yössä katoa.


      • Ananias.Palstamäki
        einekatoa kirjoitti:

        Ei tunteet yhdessä yössä katoa.

        Sitten olin varmaan kuvitellut ne "tunteet". Mene ja tiedä.


      • ruudussakiinni
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Höpö höpö. Harmis kirjoittelee runoja Pönttöneidille, ei Ananias.

        Heräsin tänä aamuna ja tajusin että tunteeni Pönttöneitiä kohtaan ovat tiessään, tämä on fakta.

        Ei et voi tehdä niin. Sarjaa ei saa lopettaa, ostin popcornitkin jo viikonlopun jaksoja varten..


    • Voi Wuppis kun miehen aivot on optimoitu siihen, että erotetaan 17-vuotiaat ja 18-vuotiaat naiset toisistaan ja 15-vuotiaat tytöt 16-vuotiaista. Kaikki kolmenkymmenen ja kuoleman välillä olevat näyttää ihan samanlaisilta lyhtypylväiltä.

      • trolli

        Voi Sergei, nyt kyllä sun kuvauksestas saa käsityksen ett olet uroskoira... lyhtypylväines.

        Mulla meni melkein vuosi aikaa opettaa uros koiralle; ettei niitä lyhtypylväitä kuseksita ruostumaan, ne ovat olemassa ihan muuta tarkoitusta varten pystytetty, kuin rakeille ilmoirustauluiksi ! Saman hajujäljen; (ilmoituksen) voi jättää myös puun tai puskan juureen, ja samalla lannoittaa sen kasvin.


      • trolli kirjoitti:

        Voi Sergei, nyt kyllä sun kuvauksestas saa käsityksen ett olet uroskoira... lyhtypylväines.

        Mulla meni melkein vuosi aikaa opettaa uros koiralle; ettei niitä lyhtypylväitä kuseksita ruostumaan, ne ovat olemassa ihan muuta tarkoitusta varten pystytetty, kuin rakeille ilmoirustauluiksi ! Saman hajujäljen; (ilmoituksen) voi jättää myös puun tai puskan juureen, ja samalla lannoittaa sen kasvin.

        Kusemiset hoidetaan posliiniastiaan, hohtavan valkoiseen hankeen tai metsässä sienille. Lyhtypylväitä väistetään sen verran ettei päin kävellä.

        Sen paremmin Seppo kuin Susan ei näytä naiselta. Jos miehelle puetaan mekko, pannaan peruukki päähän ja maalataan huulet, niin se ei mun ajatuksissa sillä naiseksi muutu. Ei sen enempää kuin että Sepon miehekkyys tulisi siitä, että on puettu kuvassa pikkutakkiin, jollaisia yleensä miehet käyttävät ja tukka leikattu niin kuin usein miehillä on. Mutta jos jonkun mielestä ikä on vain numeroita tai sukupuoli sosiaalinen konstruktio, niin kaikin mokomin. Mitä väliä silloin edes on henkilön oletetulla sukupuolella, minkä ikäisiä he ovat tai minkä ikäiseltä näyttävät.


      • scrg kirjoitti:

        Kusemiset hoidetaan posliiniastiaan, hohtavan valkoiseen hankeen tai metsässä sienille. Lyhtypylväitä väistetään sen verran ettei päin kävellä.

        Sen paremmin Seppo kuin Susan ei näytä naiselta. Jos miehelle puetaan mekko, pannaan peruukki päähän ja maalataan huulet, niin se ei mun ajatuksissa sillä naiseksi muutu. Ei sen enempää kuin että Sepon miehekkyys tulisi siitä, että on puettu kuvassa pikkutakkiin, jollaisia yleensä miehet käyttävät ja tukka leikattu niin kuin usein miehillä on. Mutta jos jonkun mielestä ikä on vain numeroita tai sukupuoli sosiaalinen konstruktio, niin kaikin mokomin. Mitä väliä silloin edes on henkilön oletetulla sukupuolella, minkä ikäisiä he ovat tai minkä ikäiseltä näyttävät.

        Metsässä sienille?

        Tänä syksynä, ensimmäistä kertaa elämässäni , ajattelin mennä sieniä poimimaan, eli sienestämään..asiaan perehtynyt henkilökin oli tiedossa ja mukaan lähdössä.

        Jotenkin siinä kuitenkin kävi niin, että sienestys päätyi kaupan hevi-osastolle...

        Mutta tulipa hyvää sienisoppaa! Ihan saven väristä tosin..

        (Pitäis olla joku appi, joka kertois onko juuri tämä sieni syötävä..)


      • dchjumkoin
        Wwuwuw kirjoitti:

        Metsässä sienille?

        Tänä syksynä, ensimmäistä kertaa elämässäni , ajattelin mennä sieniä poimimaan, eli sienestämään..asiaan perehtynyt henkilökin oli tiedossa ja mukaan lähdössä.

        Jotenkin siinä kuitenkin kävi niin, että sienestys päätyi kaupan hevi-osastolle...

        Mutta tulipa hyvää sienisoppaa! Ihan saven väristä tosin..

        (Pitäis olla joku appi, joka kertois onko juuri tämä sieni syötävä..)

        ”Pitäis olla joku appi, joka kertois onko juuri tämä sieni syötävä..)”

        Tää ois muuten hyvä. Kameralla sienestä kuva ja appi poimisi omasta tietokannastaan tiedot sienen syötävyydestä.

        (Hitto nyt joku koodaripoika tai tyttö lyö rahoiksi sieniapilla)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Metsässä sienille?

        Tänä syksynä, ensimmäistä kertaa elämässäni , ajattelin mennä sieniä poimimaan, eli sienestämään..asiaan perehtynyt henkilökin oli tiedossa ja mukaan lähdössä.

        Jotenkin siinä kuitenkin kävi niin, että sienestys päätyi kaupan hevi-osastolle...

        Mutta tulipa hyvää sienisoppaa! Ihan saven väristä tosin..

        (Pitäis olla joku appi, joka kertois onko juuri tämä sieni syötävä..)

        Kaikkia sienet on syötäviä ainakin kerran.


      • dchjumkoin kirjoitti:

        ”Pitäis olla joku appi, joka kertois onko juuri tämä sieni syötävä..)”

        Tää ois muuten hyvä. Kameralla sienestä kuva ja appi poimisi omasta tietokannastaan tiedot sienen syötävyydestä.

        (Hitto nyt joku koodaripoika tai tyttö lyö rahoiksi sieniapilla)

        Mutta just tuollainen osa on sitä miksi metsästäjä-keräilijällä pitää olla ymmärrystä, jota ei voi ohjelmoida yksinkertaiselle apille. Automaatio osaa poimia mansikat pensaasta ja leikata viljan, mutta ei erottaa syötäviä sieniä. Pitää tunnistaa se ympäröivä maasto, vuodenaika ja olosuhteet, värit, rakenteet ja hajut. Ja joskus tutkia mitä on sisällä. Hahmottaa kokonaisuus.


      • trolli
        scrg kirjoitti:

        Mutta just tuollainen osa on sitä miksi metsästäjä-keräilijällä pitää olla ymmärrystä, jota ei voi ohjelmoida yksinkertaiselle apille. Automaatio osaa poimia mansikat pensaasta ja leikata viljan, mutta ei erottaa syötäviä sieniä. Pitää tunnistaa se ympäröivä maasto, vuodenaika ja olosuhteet, värit, rakenteet ja hajut. Ja joskus tutkia mitä on sisällä. Hahmottaa kokonaisuus.

        Jos metsässä sienille kuseksit... tuli vaan mieleen; syötkö sä venkula itse sieniä?

        Sepon ja Susanin suhde on ihan oma asiansa... Seppo on se tunnetumpi varmaan noista kahdesta persoonasta, siviilissä. Susan varmaan se kotona viihtyvä hahmo. Muutamia julkisia tapahtumia lukuunottamatta... kuvittelisin niin. Mutt ei ole mun asia pohtia syntyjä syviä.

        Eikä tuon Susanin kintuissa ole valittamista yli kuusikymppisen naisen sääriksikään... mitä nyt kengän nr:o taitaa olla pikkasen iso. =))

        Jokaisen oma asia miten pukeutuu, mutt tuskin kuitenkaan Susanin kanssa ilta rientoihin yhdessä lähtisin. Sepon kanssa kyllä parketillakin voisin pyörähdellä, paritkin tangot... siis jos Susan on suostunut jäämään yksin kotiin.


      • trolli kirjoitti:

        Jos metsässä sienille kuseksit... tuli vaan mieleen; syötkö sä venkula itse sieniä?

        Sepon ja Susanin suhde on ihan oma asiansa... Seppo on se tunnetumpi varmaan noista kahdesta persoonasta, siviilissä. Susan varmaan se kotona viihtyvä hahmo. Muutamia julkisia tapahtumia lukuunottamatta... kuvittelisin niin. Mutt ei ole mun asia pohtia syntyjä syviä.

        Eikä tuon Susanin kintuissa ole valittamista yli kuusikymppisen naisen sääriksikään... mitä nyt kengän nr:o taitaa olla pikkasen iso. =))

        Jokaisen oma asia miten pukeutuu, mutt tuskin kuitenkaan Susanin kanssa ilta rientoihin yhdessä lähtisin. Sepon kanssa kyllä parketillakin voisin pyörähdellä, paritkin tangot... siis jos Susan on suostunut jäämään yksin kotiin.

        Syön. Mutta ei mun just niille sienille tarvitse kuseksia. Juuri nyt voi olla hyvin valikoiva ja päättää esim. lannoittavansa pelkästään punaisia kärpässieniä ja silti löytyy pasikuikka helposti vaikka olisi miten lyhyt rakko. Hauskuus on tähdätä ja osua ja vielä parempi jos tekee kaadon. :D

        Mä tuntisin ainakin aluksi itseni vaivaantuneeksi, jos liikkuisin Susanin seurassa, mutta ehkä se menisi ohi. Olen mä joskus ollut porukassa, jossa on sukupuolensa muuttanut tyyppi ja ainakaan se ei jaksanut hämmentää sen kummemmin hetkeä enempää. Tosin tuntemattomien suhtautuminen oli välillä kiinnostavaa seurattavaa.


    • Analysaattori

      Minusta tuo Susan näyttää vanhemmalta. Jos ihan käsi sydämmellä katson. Se tuntemus tulee, mutta kun mietin, niin Seppo on samanikäinen, ehkä kumpikin lähentelee eläkeikää. Ehkä Susan ei ole ihan rento itsensä tuossa kuvassa, vaan jollaintavalla tekeytyy, josta tulee jonkinlainen väkinäisyys läpi, mikä sotkee mielikuvan alussa. Varmuus itsestä on se juttu. Toisaalta olisiko Seppokin tyytyväisempi, kun voisi tuoda feminiinisiä arvoja muuten esiin, kuin pukeutumalla naiseksi? Ehkä hällä voi olla väärä tapa tehdä se? Mene ja tiedä? Tapa tuokin tietenkin....

      • Mä olen samaa mieltä.

        Toisaalta kai se sitten kertoo siitä, että naiset ovat yleensä nuoremman näköisiä kuin samanikäiset miehet, hah.


      • touhuinmyass
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä.

        Toisaalta kai se sitten kertoo siitä, että naiset ovat yleensä nuoremman näköisiä kuin samanikäiset miehet, hah.

        No minun mielestä sellainen itseensä tyytyväisyys paistaa nuorekkaista ihmisistä läpi. Jotkut tosi vanhatkin osaa olla ihan hitokseen nuorekkaita ja elinvoimaisen näköisiä, kun jotkut tosiaan ukkoutuu tai mummoutuu jo varhain.
        Feikkaaminen vanhentaa...

        No vaikea sanoa mitään yleistävää sukupuolten välillä, kun sitä näkee molemmissa niin nuorekkaita vanhempia ja toistepäin... Mutta jos sä tuolla saat hyvän päivän itselles, niin suotakoon....meinaako mummous valllata liikaa tilaa, vai muutenko vaan on tylsää?


      • touhuinmyass kirjoitti:

        No minun mielestä sellainen itseensä tyytyväisyys paistaa nuorekkaista ihmisistä läpi. Jotkut tosi vanhatkin osaa olla ihan hitokseen nuorekkaita ja elinvoimaisen näköisiä, kun jotkut tosiaan ukkoutuu tai mummoutuu jo varhain.
        Feikkaaminen vanhentaa...

        No vaikea sanoa mitään yleistävää sukupuolten välillä, kun sitä näkee molemmissa niin nuorekkaita vanhempia ja toistepäin... Mutta jos sä tuolla saat hyvän päivän itselles, niin suotakoon....meinaako mummous valllata liikaa tilaa, vai muutenko vaan on tylsää?

        Mummous on henkinen mielentila. Se on tyyntä, sisua ja vähän sammakoita samaan aikaan.

        Jos katsoit Suomen selviytyjiä, niin siinä oli Katja Sthål ja Helena Ahti-Hallberg. Mä hämmästyin kun jossain oli juttua, että he ovat samanikäisiä. Sitten mä hämmästyin sitä että mä hämmästyin..mutta se oli vaan se erilainen asenne miksi mä luulin Katja Ståhlia semmoset kymmenen vuotta nuoremmaksi.


      • tyttönenmiltei
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mummous on henkinen mielentila. Se on tyyntä, sisua ja vähän sammakoita samaan aikaan.

        Jos katsoit Suomen selviytyjiä, niin siinä oli Katja Sthål ja Helena Ahti-Hallberg. Mä hämmästyin kun jossain oli juttua, että he ovat samanikäisiä. Sitten mä hämmästyin sitä että mä hämmästyin..mutta se oli vaan se erilainen asenne miksi mä luulin Katja Ståhlia semmoset kymmenen vuotta nuoremmaksi.

        Enpä ole katsonut, mutta törmäsin kaupassa Helena Lingreniin...oli vähän aikaa olo ihan kuin hoomoilasella, mutta hän pyysi minun kurkottamaan hälle lähdevettä hyllystä. Siinä on tosi nuorekkaan oloinen mummo... Ei uskoisi 61 vuotiaaksi... Sen verta tiedän, että ikää jo on, mutta menis ihan 45-50 vuotiaasta täysin...


      • tyttönenmiltei kirjoitti:

        Enpä ole katsonut, mutta törmäsin kaupassa Helena Lingreniin...oli vähän aikaa olo ihan kuin hoomoilasella, mutta hän pyysi minun kurkottamaan hälle lähdevettä hyllystä. Siinä on tosi nuorekkaan oloinen mummo... Ei uskoisi 61 vuotiaaksi... Sen verta tiedän, että ikää jo on, mutta menis ihan 45-50 vuotiaasta täysin...

        Helena Lindgren menee 35-vuotiaasta ja allekin, kuvista päätellen.


      • väärälajimulle
        Wwuwuw kirjoitti:

        Helena Lindgren menee 35-vuotiaasta ja allekin, kuvista päätellen.

        Noh kuka mitenkin näkee.... Minusta se tyyneys ja rauhallisuus oli käsinkosketeltavissa. Äänikin oli niin tyynenrauhallinen ja lempeä. Jotenkin käytös ei vaan soveltunut 35 vuotiaalle, ne tuppaa stressaamaan liikaa... Ja ei se nuorekkuus ole tosiaan ikäsidonnaista....35 vuotias nuorekas ois jo teinin näköinen...35 vuotias taas ikäisensä näköinen on käsitteenä jo outo...en osaa kuin pitää ihmisiä ääripäissä....

        Mä oon helkutin huono määrittelemään mitään ulkonäöstä ja huomaan, että käsitys muuttuu oitis, kun mä jonkun tapaan livenä. Jotain pienenpientä haikua voi kuvasta saada, mutta sekin voi huijata ihan pirusti kokonaisfiilistä ihmisestä... ei oo mun laji tää ulkonäön miettiminen...


      • väärälajimulle kirjoitti:

        Noh kuka mitenkin näkee.... Minusta se tyyneys ja rauhallisuus oli käsinkosketeltavissa. Äänikin oli niin tyynenrauhallinen ja lempeä. Jotenkin käytös ei vaan soveltunut 35 vuotiaalle, ne tuppaa stressaamaan liikaa... Ja ei se nuorekkuus ole tosiaan ikäsidonnaista....35 vuotias nuorekas ois jo teinin näköinen...35 vuotias taas ikäisensä näköinen on käsitteenä jo outo...en osaa kuin pitää ihmisiä ääripäissä....

        Mä oon helkutin huono määrittelemään mitään ulkonäöstä ja huomaan, että käsitys muuttuu oitis, kun mä jonkun tapaan livenä. Jotain pienenpientä haikua voi kuvasta saada, mutta sekin voi huijata ihan pirusti kokonaisfiilistä ihmisestä... ei oo mun laji tää ulkonäön miettiminen...

        Tämä kaimansa Ahti-Hallberg oli myös sellainen..jotenkin tyynen arvokas..kun taas Katja Ståhl semmonen kikattelija.. kappas kummaa kun samaistunkin Katjaan, mutta en yhtään Helenaan..Mähän oon siis samanikäinen kuin he.


      • naked_dog
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tämä kaimansa Ahti-Hallberg oli myös sellainen..jotenkin tyynen arvokas..kun taas Katja Ståhl semmonen kikattelija.. kappas kummaa kun samaistunkin Katjaan, mutta en yhtään Helenaan..Mähän oon siis samanikäinen kuin he.

        No Katja vaikuttaa kyllä eloisalta tyypiltä, mutta jokseenkin rauhalliselta luonteeltaan silti... Ehkä sellainen rempseys on siinä naisessa se oikea termi, mikä kuvaa sitä naista. Sellainen on kyllä hyvä piirre ihmisessä, ettei ole liian pikkutarkanoloinen... Mutta toisten...vaikka se Lingrenkin vaikuttaa ulkonäön takia hieman jäykältä, niin kuitenkin se oli aika mukava, kun sitten vastavuoroisesti mun kurkottelusta päästi mut jonossa ohi, vaikka vetosi mun kevyempiin ostoksiin...

        Mutta ei pitäis koiraakaan katsella karvoihin...


      • naked_dog kirjoitti:

        No Katja vaikuttaa kyllä eloisalta tyypiltä, mutta jokseenkin rauhalliselta luonteeltaan silti... Ehkä sellainen rempseys on siinä naisessa se oikea termi, mikä kuvaa sitä naista. Sellainen on kyllä hyvä piirre ihmisessä, ettei ole liian pikkutarkanoloinen... Mutta toisten...vaikka se Lingrenkin vaikuttaa ulkonäön takia hieman jäykältä, niin kuitenkin se oli aika mukava, kun sitten vastavuoroisesti mun kurkottelusta päästi mut jonossa ohi, vaikka vetosi mun kevyempiin ostoksiin...

        Mutta ei pitäis koiraakaan katsella karvoihin...

        Pitäähän koiraa karvoihin katsella, siellä voi olla takkujen lisäksi punkkeja. Tyhmä sanonta, sanonpa vaan.😋


      • savethemite
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pitäähän koiraa karvoihin katsella, siellä voi olla takkujen lisäksi punkkeja. Tyhmä sanonta, sanonpa vaan.😋

        Mitä? Eikö punkkienkin pidä saada elää?


      • savethemite kirjoitti:

        Mitä? Eikö punkkienkin pidä saada elää?

        Ei mun koirissa. (Nimb)
        Tosin tähän sileäkarvaiseen koiraan, jonka lempinimi on muuten Pupu, ei ole tainnut kuin kerran punkki tarttua..Eikä ole mitään myrkkyjä käytetty.

        Jaa, mut ukolla oli kerran punkki, pitäs kyllä sekin muistaa tarkistaa..sai meinaan borrelioositartunnan.


      • yyyyyhhh
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei mun koirissa. (Nimb)
        Tosin tähän sileäkarvaiseen koiraan, jonka lempinimi on muuten Pupu, ei ole tainnut kuin kerran punkki tarttua..Eikä ole mitään myrkkyjä käytetty.

        Jaa, mut ukolla oli kerran punkki, pitäs kyllä sekin muistaa tarkistaa..sai meinaan borrelioositartunnan.

        Mulla pari kesää sitten tarras tuohon kylkeen kiinni punkki...pakko oli teekoossa poistattaa, kun en ite ylettänyt...piti ottaa kuvakin kännykällä, kun ei taittunut mitenkään sitä katsomaan...

        Onhan ne ällöjä virus ja pöpöruiskuja oikein.... kaikkea mahdollista tartuttamassa mokomat...


      • yyyyyhhh kirjoitti:

        Mulla pari kesää sitten tarras tuohon kylkeen kiinni punkki...pakko oli teekoossa poistattaa, kun en ite ylettänyt...piti ottaa kuvakin kännykällä, kun ei taittunut mitenkään sitä katsomaan...

        Onhan ne ällöjä virus ja pöpöruiskuja oikein.... kaikkea mahdollista tartuttamassa mokomat...

        Kai niilläkin on joku lokero ekologisessa systeemissä..


      • jokaisellajokinsyy
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kai niilläkin on joku lokero ekologisessa systeemissä..

        Virusten ja pöpiäisten levittäjän homma...

        Jossainhan oli juttua, että onhan kaikenmaailman viruksia ollut ja tulee olemaan, mitkä koittavat jalostua sellaisiksi, ettei niistä ole kuolemaksi isäntäeläimelle/ihmiselle.... Eli jopa on todettu afrikkalaisissa maksullisissa jotain hi-virusta, mistä ei tule aids... Porskuttavat tehä "duunia" ihan täyspäiväisesti ihan ilman oireita...


      • jokaisellajokinsyy kirjoitti:

        Virusten ja pöpiäisten levittäjän homma...

        Jossainhan oli juttua, että onhan kaikenmaailman viruksia ollut ja tulee olemaan, mitkä koittavat jalostua sellaisiksi, ettei niistä ole kuolemaksi isäntäeläimelle/ihmiselle.... Eli jopa on todettu afrikkalaisissa maksullisissa jotain hi-virusta, mistä ei tule aids... Porskuttavat tehä "duunia" ihan täyspäiväisesti ihan ilman oireita...

        https://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/onko_punkeilla_luontaisia_vihollisia

        Eipä niillä ole edes kunnon vihollisia..

        Ihmisen jälkeen hyönteiset sun muut öttiäiset valtaavat maapallon. Sano mun sanoneen, lyödäänkö vaikka vetoa..Karhukainen on silti mun supersuosikki.


      • luontoillastailtaa
        Wwuwuw kirjoitti:

        https://www.tiede.fi/artikkeli/kysy/onko_punkeilla_luontaisia_vihollisia

        Eipä niillä ole edes kunnon vihollisia..

        Ihmisen jälkeen hyönteiset sun muut öttiäiset valtaavat maapallon. Sano mun sanoneen, lyödäänkö vaikka vetoa..Karhukainen on silti mun supersuosikki.

        No esimerkiks kyykäärme, mitä ihmiset helposti listii, vetää rottiin ja myyrin majoittuneita punkkeja samalla helposti 20-30 kpl kk;een, että siinähän niitä menee... Ja tietty ketut, linnut ja muut, mitkä pistelee noita myyriä ja muita karvaisia metsän asukkeja huiviinsa....

        Karhukainenhan vissiin on aika sinnikäs ömmiäinen...eikös se kestäis jotain gammasäteilyäkin? Vai muistanko väärin?


      • luontoillastailtaa kirjoitti:

        No esimerkiks kyykäärme, mitä ihmiset helposti listii, vetää rottiin ja myyrin majoittuneita punkkeja samalla helposti 20-30 kpl kk;een, että siinähän niitä menee... Ja tietty ketut, linnut ja muut, mitkä pistelee noita myyriä ja muita karvaisia metsän asukkeja huiviinsa....

        Karhukainenhan vissiin on aika sinnikäs ömmiäinen...eikös se kestäis jotain gammasäteilyäkin? Vai muistanko väärin?

        Karhuksinen on aito supersankari.

        Hitto Emtsukka menee ohi..


      • himbeentöistätästä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Karhuksinen on aito supersankari.

        Hitto Emtsukka menee ohi..

        Sinä ja sun Emmerdales.... Sulla on vakavanlaatuinen riippuvuus!

        Jossain lasten kirjassa oli päästäinen nimeltään karhu murhinen.... se otti tuon nimen, että ois sitä statusta....tais sekin olla joku ätmi?


      • On niitä toisin päin. Tässä kahvilassa tapasin yhden naisen. Kahvilan pitäjä oli kertonut sen, että hän oli 60-vuotias, mutta löytänyt itselleen paljon nuoremman miehen netin kautta. Itsekin arviosin hänet vähän yli 40-vuotiaaksi, tämän 60-vuotiaan. Lisäksi yksi kertoi minulle joskus kahden vuoden sisällä äidistään, jolta kysellään papereita ravintolassa ihan oikeasti, sillä hän näyttää niin nuorelta. Ei kuulema ole rypyn ryppyä, vaikka hän on yli 50-vuotias. Tämä äiti näyttää noin 20-vuotiaalta, jopa alle, miksi häntä epäillään raflassa jopa ala-ikäiseksi. Tuo riippuu ihmisestä. Itsekin tässä kysyin yhdeltä naiselta, minkä ikäinen olen hän sanoi rehellisesti, että "27", kun todellinen ikä oli "41" eli näytin nuoremmalta. Tästä rohkaistuneena kyselin muilta systemaattisesti: yleisesti minua pidettiin 31-37-vuotiaana. Toisaalta tämä, jolla oli 20-vuotiaan näköinen äiti sanoi, että hänen äitinsä näyttää nuoremmalta kuin minä, vaikka on monta vuotta vanhempi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        On niitä toisin päin. Tässä kahvilassa tapasin yhden naisen. Kahvilan pitäjä oli kertonut sen, että hän oli 60-vuotias, mutta löytänyt itselleen paljon nuoremman miehen netin kautta. Itsekin arviosin hänet vähän yli 40-vuotiaaksi, tämän 60-vuotiaan. Lisäksi yksi kertoi minulle joskus kahden vuoden sisällä äidistään, jolta kysellään papereita ravintolassa ihan oikeasti, sillä hän näyttää niin nuorelta. Ei kuulema ole rypyn ryppyä, vaikka hän on yli 50-vuotias. Tämä äiti näyttää noin 20-vuotiaalta, jopa alle, miksi häntä epäillään raflassa jopa ala-ikäiseksi. Tuo riippuu ihmisestä. Itsekin tässä kysyin yhdeltä naiselta, minkä ikäinen olen hän sanoi rehellisesti, että "27", kun todellinen ikä oli "41" eli näytin nuoremmalta. Tästä rohkaistuneena kyselin muilta systemaattisesti: yleisesti minua pidettiin 31-37-vuotiaana. Toisaalta tämä, jolla oli 20-vuotiaan näköinen äiti sanoi, että hänen äitinsä näyttää nuoremmalta kuin minä, vaikka on monta vuotta vanhempi.

        Kyllä mun mielestä ikä näkyy niidenkin Hollywood-tähtien naamasta, vaikka kuinka olisi rypyttömäksi vedetty.

        Monet ihmiset arvioivat sekä oman, että muiden iän paljon ikäistään nuoremmaksi. Luulen että suurin syy siihen on, että meillä on mielikuva entisajoista, jolloin huono ravinto ja raskas työ näkyivät jo varhain ihmisten kasvoista.

        Mäkin voin kertoa yhden tosijutun.. Työpaikan puheenjohtaja, ennen kokousta kysyi multa, että olenko mä vielä edes 30 vuotta. Olin silloin 44v. Se puheenjohtaja oli sitten nainen, ettei tarvi siitä alkaa,.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä ikä näkyy niidenkin Hollywood-tähtien naamasta, vaikka kuinka olisi rypyttömäksi vedetty.

        Monet ihmiset arvioivat sekä oman, että muiden iän paljon ikäistään nuoremmaksi. Luulen että suurin syy siihen on, että meillä on mielikuva entisajoista, jolloin huono ravinto ja raskas työ näkyivät jo varhain ihmisten kasvoista.

        Mäkin voin kertoa yhden tosijutun.. Työpaikan puheenjohtaja, ennen kokousta kysyi multa, että olenko mä vielä edes 30 vuotta. Olin silloin 44v. Se puheenjohtaja oli sitten nainen, ettei tarvi siitä alkaa,.

        Lisään vielä, että nykyäänhän paperit pitää kysyä, jos henkilö näyttää kysyjän mielestä alle 30v ja sen että toisen ikää on sitä vaikeampi arvioida mitä enemmän hänellä on ikäeroa itseensä.

        Toinen ikäjuttu: kerran yhdessä pitseriassa istuin yhden tytön pöytään ja ajattelin että hän on noin 25v ja siinä kun juteltiin, niin hän sanoikin olevansa 15v. Hän taas luuli minua paljon nuoremmaksi mitä olin, en muista enää kuinka paljon. Eli me kummatkin kuvittelimme toisemme olevan lähempänä meidän omaa ikäämme.

        Onko nuoresta ulkonäöstä tullut itseisarvo? (Retorisesti kysyy hän)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä ikä näkyy niidenkin Hollywood-tähtien naamasta, vaikka kuinka olisi rypyttömäksi vedetty.

        Monet ihmiset arvioivat sekä oman, että muiden iän paljon ikäistään nuoremmaksi. Luulen että suurin syy siihen on, että meillä on mielikuva entisajoista, jolloin huono ravinto ja raskas työ näkyivät jo varhain ihmisten kasvoista.

        Mäkin voin kertoa yhden tosijutun.. Työpaikan puheenjohtaja, ennen kokousta kysyi multa, että olenko mä vielä edes 30 vuotta. Olin silloin 44v. Se puheenjohtaja oli sitten nainen, ettei tarvi siitä alkaa,.

        Wwuwuw: "Työpaikan puheenjohtaja, ennen kokousta kysyi multa, että olenko mä vielä edes 30 vuotta. Olin silloin 44v. Se puheenjohtaja oli sitten nainen, ettei tarvi siitä alkaa,. "

        Itsekin todistat, että voi näyttää nuoremmalta. Ehkä olet oikeassa, että monet saattavat ajatella jonkun toisen olevan lähemmäs heidän ikää. Esimerkiksi yksi tässä kysyi minulta, että "sinä et tainut ihan sotaan ehtiä?". Siihen vastasin, että en ihan, sillä olen 70-luvulla syntynyt. Eli sodankäynyt arveli minun olevan lähelle omaa ikäänsä, kun kaikki muutkin lähipiirissään on. Minulla oli huppu päässä ja siksi hän ei tiennyt ikää. Sen sijaan 90-luvulla syntynyt nainen olettaa ilmeisesti monesti sen, että olen 90-luvun alussa tai 80-luvulla syntynyt, sillä olen lähempänä silloin heidän ikäänsä. Yksikin kysyi aloitinko minä opinnot ennen vuotta 2005, joka yliopistossa ikuisen opiskeluoikeuden raja. Hän ei ollut kovin varma iästäni vuonna 2016, sillä saatoin hänestä olla 30 ikävuoden kummalla puolella tahansa. Toinen arvioi minun syntyneen ennen sotaa ja arveli sitä, että ehdinkö sotaan?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Wwuwuw: "Työpaikan puheenjohtaja, ennen kokousta kysyi multa, että olenko mä vielä edes 30 vuotta. Olin silloin 44v. Se puheenjohtaja oli sitten nainen, ettei tarvi siitä alkaa,. "

        Itsekin todistat, että voi näyttää nuoremmalta. Ehkä olet oikeassa, että monet saattavat ajatella jonkun toisen olevan lähemmäs heidän ikää. Esimerkiksi yksi tässä kysyi minulta, että "sinä et tainut ihan sotaan ehtiä?". Siihen vastasin, että en ihan, sillä olen 70-luvulla syntynyt. Eli sodankäynyt arveli minun olevan lähelle omaa ikäänsä, kun kaikki muutkin lähipiirissään on. Minulla oli huppu päässä ja siksi hän ei tiennyt ikää. Sen sijaan 90-luvulla syntynyt nainen olettaa ilmeisesti monesti sen, että olen 90-luvun alussa tai 80-luvulla syntynyt, sillä olen lähempänä silloin heidän ikäänsä. Yksikin kysyi aloitinko minä opinnot ennen vuotta 2005, joka yliopistossa ikuisen opiskeluoikeuden raja. Hän ei ollut kovin varma iästäni vuonna 2016, sillä saatoin hänestä olla 30 ikävuoden kummalla puolella tahansa. Toinen arvioi minun syntyneen ennen sotaa ja arveli sitä, että ehdinkö sotaan?

        Tässä taitaa olla vähän sama ilmiö kuin siinä, että suurin osa ihmisistä kuvittelee olevansa keskimääräistä parempia kuskeja..


      • lkllllk
        Wwuwuw kirjoitti:

        Lisään vielä, että nykyäänhän paperit pitää kysyä, jos henkilö näyttää kysyjän mielestä alle 30v ja sen että toisen ikää on sitä vaikeampi arvioida mitä enemmän hänellä on ikäeroa itseensä.

        Toinen ikäjuttu: kerran yhdessä pitseriassa istuin yhden tytön pöytään ja ajattelin että hän on noin 25v ja siinä kun juteltiin, niin hän sanoikin olevansa 15v. Hän taas luuli minua paljon nuoremmaksi mitä olin, en muista enää kuinka paljon. Eli me kummatkin kuvittelimme toisemme olevan lähempänä meidän omaa ikäämme.

        Onko nuoresta ulkonäöstä tullut itseisarvo? (Retorisesti kysyy hän)

        Parturissa kävin viikolla. Parturinainen kertoi että on ollut samoissa tiloissa parturoimassa 20 vuotta. Oon kokoajan kuvitellut iäksi noin 30v mutta olisko voinut aloittaa kampaamotyöt 10 vuotiaana?


      • lkllllk kirjoitti:

        Parturissa kävin viikolla. Parturinainen kertoi että on ollut samoissa tiloissa parturoimassa 20 vuotta. Oon kokoajan kuvitellut iäksi noin 30v mutta olisko voinut aloittaa kampaamotyöt 10 vuotiaana?

        No ei ne papereitten kysymiset koske partureita..joten sori, en osaa sanoa mitään..


      • lkllllk kirjoitti:

        Parturissa kävin viikolla. Parturinainen kertoi että on ollut samoissa tiloissa parturoimassa 20 vuotta. Oon kokoajan kuvitellut iäksi noin 30v mutta olisko voinut aloittaa kampaamotyöt 10 vuotiaana?

        Minäkin kävin tänään parturissa. Arvioisin puolestani oman naispartunini iäksi noin 50 vuotta. Kävin hänen luonaan parturissa ilmeisesti vuonna 2000 ensimmäisen kerran. Hänkin on ollut parturi-kampaaja ainakin 18 vuotta. Itsestäni tuntuu siltä, että voin erehtyä hänen iästään 20 vuotta suuntaan tai toiseen eli hän voi olla 40-vuotias tai jopa lähemmäs 60-vuotias, mutta sitä en oikein usko. Saman tavalla sinä voit erehtyä arviossasi suuntaan tai toiseen eli tämä parturisi on mitä ilmeisemmin n. 40-vuotias nainen? Nainen voi näyttää paljon nuoremmalta kuin mitä on? Samoin mies?


    • Tämä-selvä

      Mies ajattelee ettei iällä ei ole väliä jos nainen on kaunis ja nainen ajattelee ettei miehen iällä ole väliä jos mies on komea ja rikas. Hollywoodissakin parikymppiset naiset seurustelee 60 v miesten kanssa koska ovat rikkaita. Miehen korkea ikä unohtuu naisen mielessä kun miehen rikkauden takia josta naiset yrittävät hyötyä. Mies kyllä hymyilee pitkään jos saa nuoren kauniin naisen.

    • kuinvaahteranlehti

      Eikös Martina Aitolehti, syksyn tipahtanut lehti ole 99-vuotias?
      Sara Chavak on varmastikin yli 100-vuotias?

    • Mietin.vaan

      Nainen, jolla on syvät otsakurtut, silmäpussit ja roikuvat posket arvioidaan vanhemmaksi kuin samanlainen mies ennen kaikkea siksi, koska naisilla on suuri tarve peittää tällaiset asiat meikillä. Yleensä vähemmän meikkaavatkin käyttävät meikkivoidetta tmv peittääkseen ikää kertovat tekijät. Jos naisella on noita piirteitä, niin se on yleensä tiedostomaton merkki siitä, että nainen on niin vanha ettei niiden peittäminen enää onnistu.

      Mitä tulee iän arvioimiseen, niin väittäisin ennemmin niin, että ihmiset arvioivat itseään vanhempien ihmisten iän väärin, mutta itsensä ikäiset ja nuoremmat paremmin. Näin eräs ystäväni minulle sanoi, ja väitteessä vaikuttaisi olevan perää. Minullekin on muutaman (tai useammakin) kerran nuoremmat ihmiset sanoneet, että näytän nuorelta ikäisekseni. Joskus se ilahdutti, mutta nyt tiedän, että se on vain kokemuksen puutteen tuottamaa harhaa.

      • Ei nuo meikillä peity. Meikkivoiteella voi tasoittaa ihon väriä ja peitellä vaikka finnejä, mutta ei sillä rypyt ja juonteet mihinkään katoa, pikemmin päinvastoin kun värivoide tai puuteri paakkuuntuu ryppyihin.

        Kuten tuostakin yo kuvasta huomaat.

        Mä oon sitä mieltä, että oman ikäluokan ihmiset on helpoin tunnistaa. En osaa sanoa onko joku 15v, vai 25v..todistetusti.


      • Mietin.vaan
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei nuo meikillä peity. Meikkivoiteella voi tasoittaa ihon väriä ja peitellä vaikka finnejä, mutta ei sillä rypyt ja juonteet mihinkään katoa, pikemmin päinvastoin kun värivoide tai puuteri paakkuuntuu ryppyihin.

        Kuten tuostakin yo kuvasta huomaat.

        Mä oon sitä mieltä, että oman ikäluokan ihmiset on helpoin tunnistaa. En osaa sanoa onko joku 15v, vai 25v..todistetusti.

        Sanoisinpa, että olet ainakin osittain väärässä. Kokonaan peittoon niitä ei ehkä saa, mutta niitä saa sen verran siloteltua, että näennäisestä iästä lähtee ainakin kymmenen vuotta.

        Proof:
        https://www.youtube.com/watch?v=mjwVJBgYTKg


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Sanoisinpa, että olet ainakin osittain väärässä. Kokonaan peittoon niitä ei ehkä saa, mutta niitä saa sen verran siloteltua, että näennäisestä iästä lähtee ainakin kymmenen vuotta.

        Proof:
        https://www.youtube.com/watch?v=mjwVJBgYTKg

        Juuh, mäkin olen nähnyt noita..myös sellaisia missä maskeerataan vähän eri tyyliin.

        https://youtu.be/wPTxtxDSWM4

        Mut hei, aika kaukana nuo meikkitaiteilijat on tavallisen ihmisen kyvyistä..ja tavallisista meikkivoiteista.. Nuohan levittää naamalle jotain tekoihon näköistä möhnää..mitä lie silikonia. Samantein vois ostaa naamarin.


    • Naisena hän näyttää 70 vuotiaalta ja miehenä 48vuotiaalta.

      • Eikun miehenä 50 vuotiaalta


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikun miehenä 50 vuotiaalta

        Mä aattelin ihan samoin.


    • Olisin arvioinut "naisen" 70 ikäiseksi ja miehen 60 ikäiseksi. "Naisen" jalat olivat tosin selvästi nuoremman.

      • Mietin.vaan

        Mä olen kyllä nähnyt hämmästyttävän nuorekkaita sääriä vanhoillakin naisilla. Yleistä se ei ole, mutta ei nyt ihan tolkuttoman harvinaistakaan.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Mä olen kyllä nähnyt hämmästyttävän nuorekkaita sääriä vanhoillakin naisilla. Yleistä se ei ole, mutta ei nyt ihan tolkuttoman harvinaistakaan.

        Totta. Nuorekkaita sääriä on jonkin verran. Mutta reidet on harvemmin kimmoisat ja lihaksikkaat ikääntyneillä. Tuossa oli vain häiritsevän ristiriitaista ylä- ja alaraajojen epäsymmetrisyys. Veltot käsivarret ja napakat kintut on hieman kumma yhdistelmä.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Mä olen kyllä nähnyt hämmästyttävän nuorekkaita sääriä vanhoillakin naisilla. Yleistä se ei ole, mutta ei nyt ihan tolkuttoman harvinaistakaan.

        Sääret?

        Miten ne muka vanhenee?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sääret?

        Miten ne muka vanhenee?

        Ihon kimmoisuudesta voi jotain päätellä. Ihon väri myös muuttuu vanhemmilla ihmisillä. Plus laskimoverenkierron ongelmat aika yleisiä, hiussuonisto nousee pintaan tai tulee pigmentaatiomuutoksia. Ennenkaikkea lihasmassa vähenee.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ihon kimmoisuudesta voi jotain päätellä. Ihon väri myös muuttuu vanhemmilla ihmisillä. Plus laskimoverenkierron ongelmat aika yleisiä, hiussuonisto nousee pintaan tai tulee pigmentaatiomuutoksia. Ennenkaikkea lihasmassa vähenee.

        Mä meen vkl katsomaan mutsia. Hän on aina ollut ylpeä kauniista sääristään..on nyt 79. Tosin eipä hän enää piittaa noin turhista asioista..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä meen vkl katsomaan mutsia. Hän on aina ollut ylpeä kauniista sääristään..on nyt 79. Tosin eipä hän enää piittaa noin turhista asioista..

        Hyvät geenit. Ja terveet elämäntavat. Ilmeisesti on ollut ikiliikkujatyyppiä aina. Kaikkein paras liikuntamuoto on muuten kävely, tässä asiainyhteydessä.

        No, olen nähnyt aika paljon eri-ikäisten kinttuja.

        Terveisiä mutsille:)


      • sipsutisipsuti
        elisakettu kirjoitti:

        Hyvät geenit. Ja terveet elämäntavat. Ilmeisesti on ollut ikiliikkujatyyppiä aina. Kaikkein paras liikuntamuoto on muuten kävely, tässä asiainyhteydessä.

        No, olen nähnyt aika paljon eri-ikäisten kinttuja.

        Terveisiä mutsille:)

        Eräs vanhempi nais-ihminen sipsutteli aina...siis aina korkokantakengissä...ja hällä oli huikeat pohkeet aina... varmaan hautaan asti...


      • elisakettu kirjoitti:

        Hyvät geenit. Ja terveet elämäntavat. Ilmeisesti on ollut ikiliikkujatyyppiä aina. Kaikkein paras liikuntamuoto on muuten kävely, tässä asiainyhteydessä.

        No, olen nähnyt aika paljon eri-ikäisten kinttuja.

        Terveisiä mutsille:)

        elisakettu: "Terveisiä mutsille:) "

        Nyt en ymmärtänyt - wwuw.... sinut mutsisi? Vai mitä oikein terveisillä tarkoitit?

        Ehkä se ikä ei ole kaikki elämässä - sitä esimerkiksi Sauli Niinistö todistaa Jenni Haukion kanssa. Myös Chaplinilla oli vanhoilla päivillään nuori vaimo ja lapsia. Myös Ranskan presidentti todistaa samaa toisin päin. Nuori mies rakastuu opettajaansa ja menee myöhemmin hänen kanssaan naimisiin. Minä en jaksanut niin noita kuvia pohtia, vaikka vilkaisinkin ne.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        elisakettu: "Terveisiä mutsille:) "

        Nyt en ymmärtänyt - wwuw.... sinut mutsisi? Vai mitä oikein terveisillä tarkoitit?

        Ehkä se ikä ei ole kaikki elämässä - sitä esimerkiksi Sauli Niinistö todistaa Jenni Haukion kanssa. Myös Chaplinilla oli vanhoilla päivillään nuori vaimo ja lapsia. Myös Ranskan presidentti todistaa samaa toisin päin. Nuori mies rakastuu opettajaansa ja menee myöhemmin hänen kanssaan naimisiin. Minä en jaksanut niin noita kuvia pohtia, vaikka vilkaisinkin ne.

        Sehän oli vain tuollainen kohtelias heitto..

        Ei mun mutsi enää muista juuri mitään..Jos jotain kertoo, niin se on minuutin päästä unohtunut. Eipä hän enää minuakaan edes tunnista..
        Vaan olipa taisto saada hänet hoivan piiriin, kaikki ne harhat ja poliiseille soittelut..Se oli kamalaa aikaa. Onneksi hän ei muistanut missä mä olen töissä..ettei sinne soitellut. Jossain hoivakodissa jouduttiin soittamaan poliisit ja ambulanssi paikalle, kun mutsi oli kantanut telkkarin huoneestaan ja rikkonut sen peilipöydän yms..Onneksi nyt on mieli tasaantunut.

        Koskaan ei voi tietää omastakaan tulevaisuudesta, vaikka näin ehkä joku kuvitteleekin..

        Ellukettu on kai hotoalalla töissä? Joten nää on tuttuja asioita..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän oli vain tuollainen kohtelias heitto..

        Ei mun mutsi enää muista juuri mitään..Jos jotain kertoo, niin se on minuutin päästä unohtunut. Eipä hän enää minuakaan edes tunnista..
        Vaan olipa taisto saada hänet hoivan piiriin, kaikki ne harhat ja poliiseille soittelut..Se oli kamalaa aikaa. Onneksi hän ei muistanut missä mä olen töissä..ettei sinne soitellut. Jossain hoivakodissa jouduttiin soittamaan poliisit ja ambulanssi paikalle, kun mutsi oli kantanut telkkarin huoneestaan ja rikkonut sen peilipöydän yms..Onneksi nyt on mieli tasaantunut.

        Koskaan ei voi tietää omastakaan tulevaisuudesta, vaikka näin ehkä joku kuvitteleekin..

        Ellukettu on kai hotoalalla töissä? Joten nää on tuttuja asioita..

        Tuosta tuli mieleen muutama asia vanhainkodilta, jossa kävin harrastuksena mummeja ja pappoja ulkoiluttamassa. Yksi oli dementtiaosastolta. Kyseli marraskuun lopussa sitä, että joko nyt jo joulukuu, mutta ei ole lunta. Ostin mummille suklaajoulukalenterin, sillä hän saattoi ulkoilureissulla kysyä sitä - onko nyt joulukuu monta kertaa muistamatta, että oli jo kysynyt ja saanut vastauksen. Ajattelin, että joka aamuinen suklaakalenteri sitten joulukuussa saisi muistamaan, että on joulukuu. Seuraavalla kerralla olin hämästynyt siitä, että mummi muisti etunimeni, mutta ei muistanut sitä, että oli saanut joulukalenterin. Ehkä suklaahimoiset hoitajat söivät itse mummin suklaat, mutta minulle he kertoivat sen, että kyllä sen suklaan tämä mummi sai joka aamu. Ostamani suklaakalenteri oli mennyt kuulema perille dementtiaosastolle, mutta olemassa oloa ei muistettu niin kuin sitä, että oliko nyt joulukuu?

        Toinen oli yli 90-vuotias mies, joka muisteli lapsuuttaan - oliko se vuosi 23 vai 24, kun pääkatu korjattiin. Tuntui tosi vanhalta jutulta, sillä kohta on nuo vuodet tällä vuosisadalla. Hänellä ei ollut dementiaa.


      • sipsutisipsuti kirjoitti:

        Eräs vanhempi nais-ihminen sipsutteli aina...siis aina korkokantakengissä...ja hällä oli huikeat pohkeet aina... varmaan hautaan asti...

        Juu, olen itsekin törmännyt näihin. Kaikkien tuntemalla Lenitalla on myös upeat sääret. Tosi tyylikäs korkkareissa

        Mun suvun patriarkkanaisella (89-v) on punaiset korkkarit. On aikas simpsakka pakkaus kun painelee tuolla Lahden keskustassa menemään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän oli vain tuollainen kohtelias heitto..

        Ei mun mutsi enää muista juuri mitään..Jos jotain kertoo, niin se on minuutin päästä unohtunut. Eipä hän enää minuakaan edes tunnista..
        Vaan olipa taisto saada hänet hoivan piiriin, kaikki ne harhat ja poliiseille soittelut..Se oli kamalaa aikaa. Onneksi hän ei muistanut missä mä olen töissä..ettei sinne soitellut. Jossain hoivakodissa jouduttiin soittamaan poliisit ja ambulanssi paikalle, kun mutsi oli kantanut telkkarin huoneestaan ja rikkonut sen peilipöydän yms..Onneksi nyt on mieli tasaantunut.

        Koskaan ei voi tietää omastakaan tulevaisuudesta, vaikka näin ehkä joku kuvitteleekin..

        Ellukettu on kai hotoalalla töissä? Joten nää on tuttuja asioita..

        Tulkitsit terveiset oikein. Muistin että olit maininnut äitisi muistisairaudesta. Rankkoja juttuja. Omaiselle nämä on aina raskaimmat kantaa.

        Kuka tahansa voi mennä sekavaksi muistakin syistä. Ja käytös voi muuttua aivan käsittämättömäksi.


      • suoratluut
        elisakettu kirjoitti:

        Juu, olen itsekin törmännyt näihin. Kaikkien tuntemalla Lenitalla on myös upeat sääret. Tosi tyylikäs korkkareissa

        Mun suvun patriarkkanaisella (89-v) on punaiset korkkarit. On aikas simpsakka pakkaus kun painelee tuolla Lahden keskustassa menemään.

        Pohkeet on naisella kyllä seksikäs alue... Tai yksi niistä. Ja vaikuttaa ne korkkarit kuulemma ryhtiinkin positiivisesti kuulemma...itse ei ole tullut korkeuksissa vipotettua... mutta voisin kuvitella, että näin voisi myös olla. Ryhtihän on yksi arvokkuuden merkki... Kyllä kun vertaa noita sotien veteraaneja vaikka ostarinkulmilla maleksiviin, on ero huikea...


    • Ha_Haa

      Tämä aloitushan vaan todistaa palstalla pyörivän väitteen siitä, että miehille ikä tuo vain karismaa, kun naiset kurppaantuvat. Oliko se aloituksen tarkoitus?

      • Pointti oli siinä että mies näyttää tosiasiassa vanhemmalta kuin samanikäinen nainen.


      • Naisasialooser11

        Ei näytä, älä valehtele itsellesi katkera rupsakko. Minua ja 10 vuotta nuorempaa kamunaista luultiin baarissa samanikäisiksi, minä 35, kamunainen 35 ja kumpaakin luultiin 28 vuotiaaksi. Ja minulla oli vielä parta, ilma sitä olisin mennyt kamunaista nuoremmasta.

        Nainen rupsahtaa noin 30 vuotta miestä nopeammin ja siitäkin huolimatta mies voi olla superYTM, mutta nainen on YTN vain alle 25 vuotiaana.

        Ja mitä tarkoiti tuolla, että mies arvioi oman ikänsä nuoremmaksi, eikö mies tiedä omaa ikäänsä kun sitä arvioida pitää?


      • sopgph
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei näytä, älä valehtele itsellesi katkera rupsakko. Minua ja 10 vuotta nuorempaa kamunaista luultiin baarissa samanikäisiksi, minä 35, kamunainen 35 ja kumpaakin luultiin 28 vuotiaaksi. Ja minulla oli vielä parta, ilma sitä olisin mennyt kamunaista nuoremmasta.

        Nainen rupsahtaa noin 30 vuotta miestä nopeammin ja siitäkin huolimatta mies voi olla superYTM, mutta nainen on YTN vain alle 25 vuotiaana.

        Ja mitä tarkoiti tuolla, että mies arvioi oman ikänsä nuoremmaksi, eikö mies tiedä omaa ikäänsä kun sitä arvioida pitää?

        "Minua ja 10 vuotta nuorempaa kamunaista luultiin baarissa samanikäisiksi, minä 35, kamunainen 35 ja kumpaakin luultiin 28 vuotiaaksi. "

        What? Älä valehtele itsellesi.


    • Susan näyttää 29-vuotiaalta suomalaiselta naiselta.

      • Harmis käytti jo ton vitsin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Harmis käytti jo ton vitsin..

        Ei oo vitsi..

        Elämäntavat on mitä on.

        Aina puhutaan suomalais miehen juopottelusta.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ei oo vitsi..

        Elämäntavat on mitä on.

        Aina puhutaan suomalais miehen juopottelusta.. :D

        Vastaan samalla tavalla kuin Harmikselle, että läpätilää ja annas aivojes ensin kehittyä valmiiksi ennen kuin vastaat.

        Napero.



      • sorkkevaan
        Harmaaritari kirjoitti:

        wuppis vaan ei halua myöntää länsimaisen rappiotilaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=UvtVz42PFGQ

        https://www.youtube.com/watch?v=x1UfMl9PcD0

        Kittaavatko nuo linkitetyt pullotolkulla viiniä? Lojuvatko auringossa ihan vartavasten? onko tatskoja? mässytttävätkö karkkia & sipsejä päärävinnoksi? mitä?

        Kyllä se on useimmiten geeneistä kiinni, vaikka moni haluaa ajatella vaikuttaneensa itse asioihin. Tiedän ryypänneitä, auringossa lojuneita jotka näyttää edelleen raikkailta ja nuorilta, sen sijaan toisilla elmäntavat kunnossa eikä se näy naamasta.


      • sorkkevaan kirjoitti:

        Kyllä se on useimmiten geeneistä kiinni, vaikka moni haluaa ajatella vaikuttaneensa itse asioihin. Tiedän ryypänneitä, auringossa lojuneita jotka näyttää edelleen raikkailta ja nuorilta, sen sijaan toisilla elmäntavat kunnossa eikä se näy naamasta.

        Tulee mieleen Nigella Lawson vs Gillian McKeith.. :D

        Nigella on seksikäs kurvitar joka syö ihan mitä haluaa..

        Gillian on paska vegaani narttu joka vittuilee toisten ruokavalioista..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tulee mieleen Nigella Lawson vs Gillian McKeith.. :D

        Nigella on seksikäs kurvitar joka syö ihan mitä haluaa..

        Gillian on paska vegaani narttu joka vittuilee toisten ruokavalioista..

        Nigella myös tykkää vetää kaikenlaista kamaa siinä välissä ja muuta mukavaa lol Gillian luultavasti vetää vain porkkanaa: p


      • peppupupu kirjoitti:

        Nigella myös tykkää vetää kaikenlaista kamaa siinä välissä ja muuta mukavaa lol Gillian luultavasti vetää vain porkkanaa: p

        Tiedän keistä puhutte, mutta biologinen ikä voi näyttää muuta kuin ulkoinen..


      • peppupupu kirjoitti:

        Nigella myös tykkää vetää kaikenlaista kamaa siinä välissä ja muuta mukavaa lol Gillian luultavasti vetää vain porkkanaa: p

        No niin ei muutako kokkelia nokkaan niin pysyy nuorena. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        No niin ei muutako kokkelia nokkaan niin pysyy nuorena. :D

        Se sun nigella on ihan samannäköinen kuin muutkin ikäisensä ilman kaikkia niitä lisukkeita ja filttereitä. Paitsi onhan sille pistetty ehm muutama piikki lärviin ja snip sieltä täältä..Mä olen aina tykännyt gillianista enemmän koska se on enemmän "aito" se ei yritä esittää mitään nuorempaa silleen..sillähän on ollut kovia kipuja koko elämänsä..
        tää toinen ahmii kermaa ja sokeria..vetelee viivoja siinä välissä tapellen ukkojensa kanssa,ja tää on hottista?


      • peppupupu kirjoitti:

        Se sun nigella on ihan samannäköinen kuin muutkin ikäisensä ilman kaikkia niitä lisukkeita ja filttereitä. Paitsi onhan sille pistetty ehm muutama piikki lärviin ja snip sieltä täältä..Mä olen aina tykännyt gillianista enemmän koska se on enemmän "aito" se ei yritä esittää mitään nuorempaa silleen..sillähän on ollut kovia kipuja koko elämänsä..
        tää toinen ahmii kermaa ja sokeria..vetelee viivoja siinä välissä tapellen ukkojensa kanssa,ja tää on hottista?

        Nuo "kivut" on aika tyypillisiä vegaaneille..

        Niillä on aina joku kipu.

        Ne ukot pahoinpitelee sitä..
        Aika alakynnessä on Nigella kuvista päätellen. :D


        Tuo rasvaprosentti nolla linja vanhentaa naista..
        Nigella on hyvässä lihassa ja näyttäis ilman leikkelyjäki aikas namulta.



      • katsopas
        KonnaKettu kirjoitti:

        Nuo "kivut" on aika tyypillisiä vegaaneille..

        Niillä on aina joku kipu.

        Ne ukot pahoinpitelee sitä..
        Aika alakynnessä on Nigella kuvista päätellen. :D


        Tuo rasvaprosentti nolla linja vanhentaa naista..
        Nigella on hyvässä lihassa ja näyttäis ilman leikkelyjäki aikas namulta.

        Nigella on laihduttanut, ulkonäkö muuttunut, katso uusimmat kuvat.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Nuo "kivut" on aika tyypillisiä vegaaneille..

        Niillä on aina joku kipu.

        Ne ukot pahoinpitelee sitä..
        Aika alakynnessä on Nigella kuvista päätellen. :D


        Tuo rasvaprosentti nolla linja vanhentaa naista..
        Nigella on hyvässä lihassa ja näyttäis ilman leikkelyjäki aikas namulta.

        Sillä on tota lärviä fiksailtu ajat sitten ja vähän ankka huulien poikasta myös..mä en ymmärrä miks jotkut teistä miehistä valitsee just näitä helkkarin filtteri täyte naamoja,onko vähän yksinkertaista eh?: p luuletko sä todellakin että jo reilusti mummu ikäinen omaa kiiltävän ja sileän ihon niinkuin teini? (varsinkin kun todellakin on tullut sitä rasvaa,sokeria ja kokkelia vedettyä) ja vaikka sä tykkäisitkin vähän pullukoista tälläsen ruokavalion omaavilla on extra hyllyvä kroppa varsinkin jos on jo ikää. Jotain realiteettia näihin luuloihin eikä uskota kaikkea mitä media näyttää lol. tosiaan nigella on laihtunut ihan sikana ja ennen kuin läähätät taas älä usko kaikkea mitä media näyttää,kuvat voi näyttää hyvälle mutta oikeasti luultavasti jotain muuta: p


      • peppupupu kirjoitti:

        Sillä on tota lärviä fiksailtu ajat sitten ja vähän ankka huulien poikasta myös..mä en ymmärrä miks jotkut teistä miehistä valitsee just näitä helkkarin filtteri täyte naamoja,onko vähän yksinkertaista eh?: p luuletko sä todellakin että jo reilusti mummu ikäinen omaa kiiltävän ja sileän ihon niinkuin teini? (varsinkin kun todellakin on tullut sitä rasvaa,sokeria ja kokkelia vedettyä) ja vaikka sä tykkäisitkin vähän pullukoista tälläsen ruokavalion omaavilla on extra hyllyvä kroppa varsinkin jos on jo ikää. Jotain realiteettia näihin luuloihin eikä uskota kaikkea mitä media näyttää lol. tosiaan nigella on laihtunut ihan sikana ja ennen kuin läähätät taas älä usko kaikkea mitä media näyttää,kuvat voi näyttää hyvälle mutta oikeasti luultavasti jotain muuta: p

        gillianilla on skolioosi.


    • Naisasialooser11

      Susan näyttää tyypilliseltä suomalaiselta 35v naiselta. Hyvä esimerkki siinä mielessä että sekä mies että nainen miehistyy vanhetessaan.

      • Ei näytä.


    • Ne on noi jälkimmäisen kuvan tyylikkäät ja vaatteet ja nuorekas läppärillä surffailu mitkä sen tekee.

      Ja puhumattakaan nyt miten epäluonnolliselle tietenkin naistenvaatteessa näyttää, ni tuo luukkiha on varmaan niiku jostai viiskytluvulta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe