Naisen ilme kun ätmi yrittää iskeä

Kaisanoasaa

36

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännämiestekee

      Ätmi yrittää. Jännämies ei yritä, jännämies tekee. Siinä ero.

      • div_l

        "Ätmi" ei edes yritä...


      • mklbgflrt
        div_l kirjoitti:

        "Ätmi" ei edes yritä...

        No ei kai, kun ei ole sallittua. Ätmi saa jokaiselta naiselta "jatka matkaa/en ole kiinnostunut" tms kommentin ja sen jälkeen kaikenlainen yrityksen jatkaminen menisi metoon puolelle.


    • Totuus-

      Nainen hymyilee kun saa jännämieheltä seksiä.

      • Lisää.totuuksia-

        Nainen huokailee tylsistyneesti ja katselee kelloaan, kun ätmi nylkyttää minuutin munallaan.


      • nounou
        Lisää.totuuksia- kirjoitti:

        Nainen huokailee tylsistyneesti ja katselee kelloaan, kun ätmi nylkyttää minuutin munallaan.

        Ei ätmi pääse nylkyttämään.


    • Puolireuho

      Olen jo monta kertaa sanonut, että joku "ätmi" on mielikuvitusolento, jota ei ole olemassakaan. Kertoisitte mieluummin, millainen ilme naisella on silloin, kun joku reuho yrittää tehdä tuttavuutta. Tosin eri naisilla on erilainen ilme, koska eri naiset ovat erilaisia.

      • ddfsfgfdg45tg

        Reuho = jännämies joten se tuli jo aloitusviestissä katettua.

        Ätmi taas ei ole mikään mielikuvitusolento, sillä jokainen mies joka ei saa naista koska on mitä on, on ätmi.

        Ja kaikki naiset ovat samanlaisia. Kaikki. Naisten väliset erot ovat nimellisiä ja vähäisiä.


      • SivistynytMan

        Naisten väliset erot ovat aivan valtavan suuria. Olen asunut eri puolilla Suomea, ja nähnyt paljon. No, ehkä jossain Elimäellä sekä Kuopion ympäristössä naiset suhtautuvat miehiin omituisesti, mutta kun mennään Turun ympäristöön, niin naiset osaavat jopa halata ja olla oikein ystävällisiä.


      • SivistynytMan kirjoitti:

        Naisten väliset erot ovat aivan valtavan suuria. Olen asunut eri puolilla Suomea, ja nähnyt paljon. No, ehkä jossain Elimäellä sekä Kuopion ympäristössä naiset suhtautuvat miehiin omituisesti, mutta kun mennään Turun ympäristöön, niin naiset osaavat jopa halata ja olla oikein ystävällisiä.

        Minä taas olen kuullut Turun olevan todella sisäänpäni lämpiävä kaupunki, jossa ulkopaikkakuntalisia karsatetaan.


      • h567jh67
        hullu_ukko kirjoitti:

        Minä taas olen kuullut Turun olevan todella sisäänpäni lämpiävä kaupunki, jossa ulkopaikkakuntalisia karsatetaan.

        Siksihän nuo turkulaismiehet kuvittelevatkin, että turkulaisnaiset halailevat myös muualta Suomesta tulevia miehiä. Eivät halaile.


      • RumaÄtmi

        Reuho nimihän on selvästi: Kiihkeästi munaansa naisen pillussa reuhtova mies.
        Ätmi taas ei ole mikään mielikuvitus olento, vaan mies, joka ei saa naista huonoista sosiaalista taidoista johtuen ja arkuudesta naisisa kohtaan.
        Naiset myös nauravat, pilkkaavat ja vähättelevät ätmiä.


    • Ruma-ätmi

      Tuollaisia ilmeitä olen naisilla nähnyt kun olen yrittänyt tuttavutta tehdä.

    • ahdistaa

      Tänään R-kioskilla nuori nainen kääntyi kassalta pois ja jonossa seuraavana oli joku tumma komea ulkomaalaisen näköinen mies. Kassan edessä oli hieman ahdasta ja kun nainen ohitti miehen, hän katsoi häntä ja hymyili. Minä olin seuraavana jonossa, mitättömänä kuten aina. En tiedä mikä on naisten motiivi antaa tällaisia signaaleja ulkonäön perusteella? Tuskin R-kioskilla nyt mitään suurta tapahtuu. Ehkä se vaan tulee luonnostaan naisilta että komealle miehelle pitää antaa varmuuden vuoksi jokin hyväksyvä ja myönteinen merkki.

      Voi kun saisi jo kuolla pois niin ei tarvitsisi elää tällaisessa maailmassa.

      • RumaÄtmi

        Nainen antaa tuolla tavalla signaalin komealle miehelle, että iske minut, olen sinua varten.
        Ätmin kohdatessaan nainen kääntää katseensa toisaalle ja on kuin ei huomaisi ätmiä.


    • Likinäkörillitäti

      Minulla on kiukkuinen ilme, jos seuraani tuppautuu mieshenkilö, jolla heikko koulutustaso.

      • Linja-autonkuljettaja

        Kelpaako linja-autonkuljettaja?


      • Likinäkörillitäti

        Linja-autonkuljettaja saattaa kelvata, mikäli linja-autonkuljettajalla on korkeakoulututkinto.


    • mikä.naurattaa

      joillain naisilla on aina salaperäinen hymy naamalla kun kulkevat julkisella paikalla. Mikähän heitä naurattaa, ei kai vaan ätminkäiset? Vai sekö että ovat juuri saaneet ytmiltä munaa tai menossa saamaan sitä?

      • tämä.on.totuus

        Naisia hymyilyttää se että juuri salaa pieraisivat hiljaisen mutta pahanhajuisen tuhnun eikä kukaan osaa epäillä mitään.


      • Likinäkörillitäti

        Kirjoittakaa sivistyneemmin.


      • tämä.on.totuus
        Likinäkörillitäti kirjoitti:

        Kirjoittakaa sivistyneemmin.

        Naisia hymyilyttää se että juuri salaa pieraisivat sivistyneen hiljaisen mutta pahanhajuisen tuhnun eikä kukaan osaa epäillä mitään.
        Kelpaako nyt?


    • niikävi
      • ÄtmiToteaa

        Jännämies suoritti ilmaisen kauneusleikkauksen naiselle.
        Naisen tulisi olla iloinen, kun sai jännämieheltä täysin ilmaisen kauneusleikkauksen.
        Tuollainen leikkaus olisi maksanut vähintään 5000€ kauneusleikkaus kirurgin suorittamana.


    • Ei kai nyt tuohon ekaankaan kuvaan olla mitään rumaa olla valitta vaan todella kuuma mies! Näyttelevät vaan.

      • mklbgflrt

        Totta, ei julkisiin kuviin rumia miehiä päästetä. Mutta asia ei siitä muuksi muutu vaikka mies onkin "hollywood ugly":

        "Congratulations to Milk in Edinburgh on taking what I suspect may be the most relatable nightclub photo in the history of the art."

        "Most relatable" = kaikille naisille turhankin tuttu tilanne, kun ätmit yrittävät tehdä tuttavuutta eivätkä ymmärrä ettei heidän paikkansa ole yökerhossa.


    • varma_saanti
    • hienoahienoa

      Luulisi, että feminismin aikakaudella vaadittaisiin tasa-arvoa tai edes holhouksen tasa-arvoista poistamista kaikilta. Mikä ihmeen yksipuolinen velvollisuus on mukamas miehellä saada nainen olemaan "ei-tylsistynyt" tai hauskuuttaa naista? Naisten holhous pitää loppua ja heidän pitää itse alkaa ottamaan vastuuta omasta hauskuuttamisestaan. Ei tasa-arvoisessa yhteiskunnassa miehellä ole mitään velvollisuutta poistaa naisen tylsistyneisyyttä. Kuten ei naisellakaan miehen.

    • ÄtmiToteaa

      Eka kuvassa naisen katse on katse tyhjyyteen ja aivotoiminta pysähtynyt, kuvasta sen selvästi näkee.

    • Hah_haa_hauskaa

      Jännää olisi tietää, millainen on ätmin ilme kun nainen yrittää iskeä. Veikkaan, että ätmillä lienee silloin pelästynyt ilme.

      • mklbgflrt

        Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi iskeä ätmiä? Tuntevatko he viehtymystä epämiellyttävän näköisiin miehiin vai miksi?


      • sdklsdjfkjjkld

        Ätmillä on kauhistunut ilme ja menee lukkoon sekä suorastaan shokkiin jos nainen puhuu hänelle. Kaikki kaduilla kulkevat tärisevät ja sekavasti käyttäytyvät miehet eivät ole vieroitusoireisia narkkeja, osa heistä on ätmejä joille nainen on puhunut.


      • ddfsfgfdg45tg

      • lempeästi.turpaan

    • iloinennaama

      Entä millainen ilme naisella on, jos joku reuho yrittää tehdä tuttavuutta?

    • noitanetissäpaljon

      Ihan kuin Silvennoisen ilme "tonnin setelissä". Aika hupaisa kuvaotos... :oD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe