Naiset_ Onko teistä koskaan kilpailtu?

kysynvaan

Miehet: Oletteko koskaan kilpailleet kenestäkään naisesta?

40

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On nuorena. Nyt ei tarvitse.

• kysyjä

Olitko nuorena hot?

• kysyjä kirjoitti:

Olitko nuorena hot?

Nyt mulla on mies. Mun ei tarvitse olla.

• Toi on valhe

• Sinä vääristelet, se on omasi valheesi.

• mazy

Ei ole, ei minun tietääkseni. Ei ole jonoksi asti ollut tykkääjiä.

Joskus on kyllä eräät tapelleet, koska silloisen poikakaverin kaveri ei tykännyt siitä miten se mun poikakaveri mua kohteli. Hän päätti ojentaa poikakaveriani. Tuli paini matsi ja pari ruhjettakin. Kun kysyin syytä ruhjeille, kertoivat kiltisti mistä riita syntyi.

• kysyjä

Olitko nuorena ruma?

• mazy
        kysyjä kirjoitti:

Olitko nuorena ruma?

Mjaa, en nyt sanoisi ruma mutta en mitenkään huomiota herättävän kauniskaan. Hukuin taustahälyyn. :)

Mielestäni olen hyvin tavallisen näköinen ollut aina. Ja hirmu vähän missään missä olisi voinut huomiota herättääkään. Kotihiiri enimmäkseen, harvoinpa kukaan kotoa osaa haeskella. Vaikka on sitäkin tapahtunut, että tikkaita pitkin on tultu ikkunan alle kyselemään, alatko olemaan mun kanssa. :D

• Olen..

• kampijakumpi

Kumpi voitti?

• kysyjä

Kannattiko kilpailu?

• kysyjä kirjoitti:

Kannattiko kilpailu?

No tulihan siinä vähän soo soota naisen puolelta mutta kyllä se sitten antautu. :D

• No jotain pientä on sattunut..

Vaikka mitä sitten, kun itse kuitenkin sen valinnan tekee..

Yhteisymmärryksessä tietty .

Mä en ole tippaakaan mustasukkainen.

• kysyjä

Kerro mitä tapahtui?

• kysyjä kirjoitti:

Kerro mitä tapahtui?

Typeryyksiä ..

• typppe

EN aio kilpailla, ei kylläkään ole tarvetta edes.

• kaksi.viitosta

olen nähnyt ja kuullut monesti kun arabimiehet pelaa korttia eli pokeria ja panoksena naiset välillä pelaa kuka saa panna naista ja välillä kuka omistaa naisen ja välillä myydään ostetaan tai vaihdetaan naisia tai ns vuokrataankin naisia hetken käyttöön

• kysyjä

Puhutko paskaa?

• nnnn
        kysyjä kirjoitti:

Puhutko paskaa?

Eihän tuo muuta osaakaan.

• ahdistaa

Miten mies voisi edes yrittää tutustua naiseen ilman että on keskellä kilpailua? Nainen voi koska tahansa vaikka liittyä Tinderiin, lähteä baariin tai tehdä jotain muuta joka avaa hänelle monia vaihtoehtoja. Jos hän juuri tietyllä hetkellä ei tee aktiivista kilpailutusta niin sekin on valinta jonka voi myöhemmin muuttaa.

• kysyjä

Pelottaako kilpailu?

• ahdistaa
        kysyjä kirjoitti:

Pelottaako kilpailu?

Ei pelko ole ehkä paras sana, mutta masentavaa se toki on.

• .. "Jos Nainen Kilpailuttaa, niin älä ainakaan Erehdy mihinkään Syvempään suhteeseen sellaisen naisen kanssa.".. ;P

- WiisasWiisaustenKirja

.. Toki Saa jos Haluu.. ;D

• oneatatime

Jees, fiksu ihminen ei aja toista siihen tilanteeseen että se joutu kilpailemaan, nainen ja mies keskittyköön yhteen kerrallaan!!!!!

• oneatatime kirjoitti:

Jees, fiksu ihminen ei aja toista siihen tilanteeseen että se joutu kilpailemaan, nainen ja mies keskittyköön yhteen kerrallaan!!!!!

.. "Jos Toinen on Laskelmoidusti Kilpailuttamatta, niin suurella TodNäköisyydellä ei kannata Erehtyä mihinkään Syvempään Suhteeseen sellaisen Kanssa, koska vain Aito on Aitoa..".. ;P

- WiisasWiisaustenKirja

.. Toki Saa jos Haluu.. ;D

• nocompetitor

En kilpaile naisesta.

Kahdesta syystä.
      Naisen pitää osata päättää kenet haluaa.
      Nainen joka syttyy siitä kun urokset kilpailevat hänestä, on huono seurustelukumppanina. Sama kuvio toistuu sitten parisuhteessa. Joudut puolustamaan saalista.

Pari kuukautta sitten oli tilanne jossa oli pikku kiinnostuksen poikasta ilmassa aika selkeästi nuoremman naisen kanssa. Tiedän että on pitkään toivonut löytävänsä kelpo kumppanin, niitä kun ei 2 000 asukkaan kylässä ole liiemmin tarjolla. Noh, illan aikana päätti sitten aika provosoivati siirtyä juttelemaan yhden paikallisen miehen kanssa, selkeästi toiveena että "osoitan miehekkyyteni" ottamalla mitä haluan. Sen JÄLKEEN kun oltiin jo kuherreltu. Yllätys oli suuri kun siirryin kylmän viileästi juttelemaan muiden kanssa ja ignoorasin naisen kokonaan. Sinnehän jäi sitten itkeskelemään. Itseäkin harmitti vaikken sitä mitenkään näyttänyt. Mutta ei ollut oikea nainen minulle.

• ei.niin.ei.semmosta

Niin, jos kilpailu, on palkintokin.
        Kuka nyt oikeasti jakaa elämäänsä palkinnon kanssa?
        Parempi sellainen josta tykkää ja joka tykkää.
        Naisen esineellistämistä en oikein koe omakseni ( = palkinto).

• JossainMuualla

Et ole ensimmäinen etkä tule olemaan viimeinen, jolle joku nainen tekee tuollaista.

Ensimmäisellä kerralla menin halpaan ja lähdin keulimaan tilanteeseen.

Ja hitoiksihan se tietenkin meni.

Toisella kerralla olin viisaampi ja ilmeenkään värähtämättä dumppasin muijan.

Viisaat tietävä ratkaisun etukäteen, minulla tarvittiin kaksi kertaa.

• Racebegin

En ole kilpaillut naisesta. Eikä minusta tietääkseni ole kilpailtu.

Mustasukkaisuutta minusta on ollut kyllä ja se napsahti minun nilkkaan, enkä sellaista kyllä hyvällä katso enää.

Minusta kivoin kilpailu on oman kullan kanssa, kumpi saa parhaimman olon toiselleen, jos nyt jostain pitäis kilpailla. Ja pusu palkintona kummallekin kilpailuun osallistuneelle, niin ja ne kilpailussa tulleet huomionosoitukset. Tasapeli tavoitteena. Mutta jos ei tule, ois toisen pusukin haalea...

• mikshakeehuomiota

Ihana vastaus ja hyvä asenne. Miksi ihmisestä pitää kilpailla? Sitä joko tykkää toisesta tai ei tykkää, kelpaa toiselle tai ei kelpaa. Siinäkin on jo riittävästi tunteita paljon tuntevalle.

• Näänytjäähuomaamatta
        mikshakeehuomiota kirjoitti:

Ihana vastaus ja hyvä asenne. Miksi ihmisestä pitää kilpailla? Sitä joko tykkää toisesta tai ei tykkää, kelpaa toiselle tai ei kelpaa. Siinäkin on jo riittävästi tunteita paljon tuntevalle.

Mikskö? Se on huono itsensä arvostus, pelko että jää vähemmälle, ei se miltä kokonaisuus tuntuu ja miksi sen kaiken saa?
        Pitää tuntee itsensä, että voi osata tuntea toinen.

• Siinähän kiistelevät. En ole siihen usuttanut.

• Verissä päin. Oma vika. Pitääkö miesten olla niin pässejä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Verissä päin. Oma vika. Pitääkö miesten olla niin pässejä.

Minä en ole Troijan prinsessa eivätkä he ole Troijan sotureita.

• jallu69

Just siistii vetää muijaa paskarööriin.

• valtaasesekin

.ei nainen eikä mies ole palkinto.feministinä sanosin.et ihminen on ihminen.jos on noin vielä nykysuomes.on feminismillä vieläkin paikka.tehdä tyttölapsista itseäänkunnioittava. eikä räkäjätkien itsetuhoinen asenne.näitä hellantelttujako nää äiteet viel kasvattaa.jopa on miehellä valtaa ollu ku pojistaan rökäleitä opettaa kasvattamaan.

• Mietin.vaan

Olen kilpaillut, ja ihme ja kumma voitin.

• Enolematelija

Musta on kilpailtu. En voi sietää että nokitellaan. Sanon siitä heti. Aikahan sen näyttää ja itse valitsen vaikka tollasessa tilanteessa maku menee molemmista. Miehet pilaa vaan mahdollisuutensa käyttäytymällä typerästi toisiaan kohden.
      Mä en kilpaile, heitän rätin kehään heti jos tulee sellainen tilanne.
      Mun ei tarvitse. En ole läheisriippuvainen enkä huomionkipeä. Kukaan mies ei ole matelun arvoinen. Jos välittää niin ei laita toista sellaiseen tilanteeseen.

• "Jos välittää niin ei laita toista sellaiseen tilanteeseen."

.. Aamen.. Kun Aidosti Välittää&Rakastaa Jne.. =`)

• eräskurppa

Kerran 4 miestä baarissa ryhtyivät joukkotappeluun, ku olin lähdössä kotiin ja kaikki illan aikana jututtaneet hyökkäsivät siihen samaan aikaan. En ollut kenestäkään heistä edes kiinnostunut ja menin yksin kotiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      2939
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1310
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1205
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      251
      1062
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1043
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      962
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      846
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      822
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      806
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      763
    Aihe