Saako halvalla hyvää?

Epäilemättä saa. Minä en saanut, kun ostin lokakuun alussa Tokmannista ulkoilujalkineet, nyt on kummastakin kengästä pohja osittain irti

66

592

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin samoin käy kun ostan lapsille
      Pelkkää paperista tehtyä.

      • Minimaalisesti oli liimaa laitettu, reunoille ainoastaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minimaalisesti oli liimaa laitettu, reunoille ainoastaan

        Mun omat kengät on kalliit kesti näköään vuoden jo sivuista näkyy vähän kun venyttää.
        Ei taida talvea kestää.


      • kerran.käytettävä
        valtakunta kirjoitti:

        Mun omat kengät on kalliit kesti näköään vuoden jo sivuista näkyy vähän kun venyttää.
        Ei taida talvea kestää.

        vähän kuin tinderityttö tunnin pari se kestää ja sen jälkeen heitetään menemään eli sen pienen hetken osaa olla jotenkin siedettävä mutta ei kauempaa pysty niin sellainen on kertakäyttö tinderityttö


      • kerran.käytettävä kirjoitti:

        vähän kuin tinderityttö tunnin pari se kestää ja sen jälkeen heitetään menemään eli sen pienen hetken osaa olla jotenkin siedettävä mutta ei kauempaa pysty niin sellainen on kertakäyttö tinderityttö

        Tinderi tytöistä ei ole mitään tietoa kuin sen kuulin, että ovat hyvin nirsoja.


      • hieno.juttu
        valtakunta kirjoitti:

        Tinderi tytöistä ei ole mitään tietoa kuin sen kuulin, että ovat hyvin nirsoja.

        hyvä ettei olekkaan tietoa mutta siellä mainostetaan kalliita ja hyviä naisia mutta pettymys suuri ei ne korkeastikoulutetut tinderinaiset hyviä olleetkaan no ehkä kalliita mutta ei hyviä niin hieno juttu ettet tiedä tinderistä mitään ja äläkä koskaan ota edes selvää tinderistä niin hyvin menee


      • hieno.juttu kirjoitti:

        hyvä ettei olekkaan tietoa mutta siellä mainostetaan kalliita ja hyviä naisia mutta pettymys suuri ei ne korkeastikoulutetut tinderinaiset hyviä olleetkaan no ehkä kalliita mutta ei hyviä niin hieno juttu ettet tiedä tinderistä mitään ja äläkä koskaan ota edes selvää tinderistä niin hyvin menee

        En minun tarvitse.😁


      • oletkin.kunnon.nainen
        valtakunta kirjoitti:

        En minun tarvitse.😁

        ei kunnon naisten tarvitsekkaan


      • oletkin.kunnon.nainen kirjoitti:

        ei kunnon naisten tarvitsekkaan

        Oot suloinen aina kun puhut noin kivasti minusta💕
        Sinut pitäisi jo ihana kaapata omaksi.


      • kunnon.naiset.ihania
        valtakunta kirjoitti:

        Oot suloinen aina kun puhut noin kivasti minusta💕
        Sinut pitäisi jo ihana kaapata omaksi.

        no olethan sinä kiva ja kunnon naisia ei voi muuta kuin ihannoida ja kehua ja arvostaa ja kunnioittaa


      • Kinder.tyttö
        kunnon.naiset.ihania kirjoitti:

        no olethan sinä kiva ja kunnon naisia ei voi muuta kuin ihannoida ja kehua ja arvostaa ja kunnioittaa

        Kunnon nainen siis flirttailee suoli24 palstalla muille miehille?


      • Kinder.tyttö kirjoitti:

        Kunnon nainen siis flirttailee suoli24 palstalla muille miehille?

        Keimailu ei ole mitenkään tuomitsevaa, jos sillä ei ole tavoitteita.


      • Kinder.tyttö kirjoitti:

        Kunnon nainen siis flirttailee suoli24 palstalla muille miehille?

        Kun joku ihana kunnon nainen kaappasi hänet, se on ihan oikeutettua tuollaiselle suloiselle miehelle. Hänet on täysin tarkoitettu tärkeälle ihmiselle. Ihmettelen miten on ihan vapaalle päästetty.


      • Kinder.tyttö kirjoitti:

        Kunnon nainen siis flirttailee suoli24 palstalla muille miehille?

        Puntissa kyllä roikkuisin jos en olisi varattuna sais Irrottaa minut rautakangella,niin helposti en irtoutuisi.🌸💕🌸💕🌸💕


      • Kinder.tyttö kirjoitti:

        Kunnon nainen siis flirttailee suoli24 palstalla muille miehille?

        Eihän se minulle vois sanoa pahasti,muuten olisin jo kaukana.😁


    • hetken.huvi

      ei saa ei eikä tinderistä hyvää naista saa kumppanista tai vaimosta puhumattakaan eikä tinderistä saa edes hyvää seksiä eli mitä halvempi nainen niin sitä huonompaa seksiä tai taudin saat tai jonkun muun takia tinderissä eli hyvät on alan ammattilaisia eli luksus huoria mutta tinderissä on ne jotka ei hyväksi ammattilaiseksi pääse

      • Saako tinderistä kalliilla hyvän naisen?


      • Palautit keskustelun asialinjalle, siitä kiitos! ; )


      • mielipahaa.saa
        pujotteIija kirjoitti:

        Saako tinderistä kalliilla hyvän naisen?

        tuskin kai se jostain muualta on hankittava ehkä esim hotellien tai motellien portsarit taksikuskit tietää mistä hyvän saa mutta tinderistä ei sitä saa


    • wanhaämmä

      Ostan käyttöön vain laadukkaita nahkakenkiä. Onhan ne hintavia kertaostoksia, mutta kestää vuosia ja muokkautuu omalle jalalle sopiviksi.

      Vaatteissa sama juttu, halvat on lumppuja parin pesun jälkeen.

      • Mitä laadukkaat suunnilleen maksaa? Noi Tokmannin halvat oli alle 20€


      • kaikista.ei.hyvää.saa

        sama juttu korkeastikoulutetuissa ja tinderinaisissa ovat lumppuja mutta kunnon nainen on hyvä ja kestää koko loppu elämän ja se pitää kyllä hyvää huolta


      • wanhaämmä
        pujotteIija kirjoitti:

        Mitä laadukkaat suunnilleen maksaa? Noi Tokmannin halvat oli alle 20€

        Siinä parin satkun kieppeillä...


      • kaikki.ei.ole
        pujotteIija kirjoitti:

        Mitä laadukkaat suunnilleen maksaa? Noi Tokmannin halvat oli alle 20€

        ammattikoulun käymisen tai työläistytöksi syntymisen ja kunnon kotikasvatuksen saanut ja hyvästä kunnon perheestä eli sen se maksaa


      • wanhaämmä
        kaikista.ei.hyvää.saa kirjoitti:

        sama juttu korkeastikoulutetuissa ja tinderinaisissa ovat lumppuja mutta kunnon nainen on hyvä ja kestää koko loppu elämän ja se pitää kyllä hyvää huolta

        Paljonko välimerkit maksaa?


      • Mariaaaaaa
        pujotteIija kirjoitti:

        Mitä laadukkaat suunnilleen maksaa? Noi Tokmannin halvat oli alle 20€

        Pistä tänne hakusanaksi Miesten urheilukengät, ja valitse valikosta "suurimmat alennukset". Kannattaa tilata ainakin yhtä kokoa suuremmat, mitä yleensä ostat. https://www.shopalike.fi/


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Siinä parin satkun kieppeillä...

        Sillähän saa jo leivonnaisia huomattavan määrän


      • wanhaämmä
        pujotteIija kirjoitti:

        Sillähän saa jo leivonnaisia huomattavan määrän

        Mutta pysyy linjat kuosissa, kun sijoittaa viinereiden sijaan kunnon kenkiin. :)


      • yrittäjät.kiittää
        wanhaämmä kirjoitti:

        Paljonko välimerkit maksaa?

        eräs pienyrittäjä antoi niille henkilökohtaisin perustein irtisanomisen ja isoille kirjaimille palkan alennusta eli isoja kirjaimiakaan ei näy kiitä sipilää ja ammattiliittoja jotka suostui


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Pistä tänne hakusanaksi Miesten urheilukengät, ja valitse valikosta "suurimmat alennukset". Kannattaa tilata ainakin yhtä kokoa suuremmat, mitä yleensä ostat. https://www.shopalike.fi/

        Oli siellä joitain kiinnostavia korkeavartisia


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Mutta pysyy linjat kuosissa, kun sijoittaa viinereiden sijaan kunnon kenkiin. :)

        Pysyy ne viinereilläkin, äskettäin söin 3, herkullisella ananas viipaleella päällystettyä


      • wanhaämmä
        yrittäjät.kiittää kirjoitti:

        eräs pienyrittäjä antoi niille henkilökohtaisin perustein irtisanomisen ja isoille kirjaimille palkan alennusta eli isoja kirjaimiakaan ei näy kiitä sipilää ja ammattiliittoja jotka suostui

        Sipilä olis vieny Ä:n pisteetkin. Sipila.

        Kai sussa nyt sen verran lakkohenkeä on, että otat arsenaalin käyttöön siitä huolimatta!


      • wanhaämmä
        pujotteIija kirjoitti:

        Pysyy ne viinereilläkin, äskettäin söin 3, herkullisella ananas viipaleella päällystettyä

        Mutta nyt sulla ei ole kunnon kenkiä.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Mutta nyt sulla ei ole kunnon kenkiä.

        Korkeavartisten goretexien hankinta on harkinnassa


      • koulutettujen.toive
        wanhaämmä kirjoitti:

        Sipilä olis vieny Ä:n pisteetkin. Sipila.

        Kai sussa nyt sen verran lakkohenkeä on, että otat arsenaalin käyttöön siitä huolimatta!

        ei siinä yhden ihmisen sana paina kun korkeastikoulutetut ja työläiset haluaa niin ja ettei välimerkkejä käytetä niin niitä ei käytetä mutta terraflame saa joka kuukausi 500 miljoonaa euroa valtiolta rahaa mutta siitä ei kukaan enään puhu


      • wanhaämmä
        koulutettujen.toive kirjoitti:

        ei siinä yhden ihmisen sana paina kun korkeastikoulutetut ja työläiset haluaa niin ja ettei välimerkkejä käytetä niin niitä ei käytetä mutta terraflame saa joka kuukausi 500 miljoonaa euroa valtiolta rahaa mutta siitä ei kukaan enään puhu

        Kato: ,,,,,......,,,,,,..... HÄHÄÄ!!


      • pujotteIija kirjoitti:

        Korkeavartisten goretexien hankinta on harkinnassa

        Itse hyödynnön ale- ja poistomnyyntejä aika paljon kenkien kohdalla, Budget sportista, XXL:stä ja stadiumista saa laadukasta kohtuuhinnalla kun ostaa isolla aleprosentilla vaikka ei just silloin oliskaan tarvetta. Ovh-hinnathan noilla on aika kovia laatumerkeissä, 100e ja yli yleensä mutta jollain neljällä-viidelläkympillä alesta saa hyviä kenkiä ja muutakin kampetta. Eikä irtoo pohjat ihan heti. Itse suosin salomonia aika usein merkkinä kengissä kun on mulle hyvän mallinen lesti niissä, vähän kapeampi kuin monessa muussa. Kyselit tuolla korkeavartisia goretexejä? Tilaa vaikka noi, et tuu pettymään etkä koskaan enää ostamaan tokmannin halpiksia:

        http://www.rantalanpky.fi/quest-4d-2-gtx-kävelytakit-iguana-vihreä-asfaltti-tumma-titaani-miesten-vaelluskengät-salomon-kengät-p-6909.html


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Itse hyödynnön ale- ja poistomnyyntejä aika paljon kenkien kohdalla, Budget sportista, XXL:stä ja stadiumista saa laadukasta kohtuuhinnalla kun ostaa isolla aleprosentilla vaikka ei just silloin oliskaan tarvetta. Ovh-hinnathan noilla on aika kovia laatumerkeissä, 100e ja yli yleensä mutta jollain neljällä-viidelläkympillä alesta saa hyviä kenkiä ja muutakin kampetta. Eikä irtoo pohjat ihan heti. Itse suosin salomonia aika usein merkkinä kengissä kun on mulle hyvän mallinen lesti niissä, vähän kapeampi kuin monessa muussa. Kyselit tuolla korkeavartisia goretexejä? Tilaa vaikka noi, et tuu pettymään etkä koskaan enää ostamaan tokmannin halpiksia:

        http://www.rantalanpky.fi/quest-4d-2-gtx-kävelytakit-iguana-vihreä-asfaltti-tumma-titaani-miesten-vaelluskengät-salomon-kengät-p-6909.html

        Hyvän väriset, ei näy lika helposti


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hyvän väriset, ei näy lika helposti

        Juu on, mulla itellä on melkeen tuollaset mutta mustat talvikenkinä olleet jotain kolme vuotta ja menee vielä ainakin pari lisää kun ihan uudenveroisena pysyneet melkein, Ei tartu lika eikä oo menny vesi vielä koskaan lävitse ja pohjat niissa on parhaat kun tosi joustavat, tosi mukavat kävellä ja pitävät hyvin jäälläkin vaikkei oo nastoja. Kyllä uskallan suositella siinä mielessä kun tiedän kestäviksi ja jalassa tosi mukaviksi kengiksi nuo tuontyyppiset salomonin mallit. Mulla on toisetkin melkein samanlaiset käyttämättömät kun otin kerran isosta alesta että on sitten seuraavaksi kun noi nykyiset särkyy mutta näillä näkymin näyttää että menee vuosia ennen kuin tulee ne uudemmat käyttöön kun ei ne näytä kuluvan yhtään miksikään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu on, mulla itellä on melkeen tuollaset mutta mustat talvikenkinä olleet jotain kolme vuotta ja menee vielä ainakin pari lisää kun ihan uudenveroisena pysyneet melkein, Ei tartu lika eikä oo menny vesi vielä koskaan lävitse ja pohjat niissa on parhaat kun tosi joustavat, tosi mukavat kävellä ja pitävät hyvin jäälläkin vaikkei oo nastoja. Kyllä uskallan suositella siinä mielessä kun tiedän kestäviksi ja jalassa tosi mukaviksi kengiksi nuo tuontyyppiset salomonin mallit. Mulla on toisetkin melkein samanlaiset käyttämättömät kun otin kerran isosta alesta että on sitten seuraavaksi kun noi nykyiset särkyy mutta näillä näkymin näyttää että menee vuosia ennen kuin tulee ne uudemmat käyttöön kun ei ne näytä kuluvan yhtään miksikään.

        Ai niin se pitää vielä mainita että jos tilaat salomonin kengät mitoitus niissä on semmmoinen että numero saa olla yhden pykälän enemmän kuin yleensä eli jos "normaalisti" sun kengänumero on 44 sitten kannattaa ottaa nelivitoset niin on sopivat.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ai niin se pitää vielä mainita että jos tilaat salomonin kengät mitoitus niissä on semmmoinen että numero saa olla yhden pykälän enemmän kuin yleensä eli jos "normaalisti" sun kengänumero on 44 sitten kannattaa ottaa nelivitoset niin on sopivat.

        Parempi tietysti ois jos pääsis sovittamaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Parempi tietysti ois jos pääsis sovittamaan

        Totta joo mutta sitten ei oo ehkä niin hyvää alee. No noita salomoneja kyllä on kaikissa urheiluvälinekaupoissa niin jos käyt tsekkaa ja sovittelet niin selviää koko ja voit sitten tilata verkkokaupasta jos kokeilluissa ei hinta miellytä. Nuo tosin on kyllä niin hyviä kenkiä minusta että ei hirveesti kyllä haittaa vaikka maksaiskin vähän enemmän.


      • wanhaämmä
        pujotteIija kirjoitti:

        Parempi tietysti ois jos pääsis sovittamaan

        Ale-kenkiä ei saa aina palauttaa ja palauttamisessakin on oma vaivansa. Jollei ole aivan varmasti omalle jalalle tuttu ja sopiva malli, ei kannata ostaa kokeilematta.

        Tein kans kerran hutiostoksen Merrellin kengistä, tuohon alempaan keskusteluun viitaten. Ekalla käyttökerralla meinasin reväyttää selkäni enkä sen jälkeen ole niitä liidokkeja jalkaani laittanut. Olivat alennuksessa, eikä niitä siis saanut edes palauttaa.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Ale-kenkiä ei saa aina palauttaa ja palauttamisessakin on oma vaivansa. Jollei ole aivan varmasti omalle jalalle tuttu ja sopiva malli, ei kannata ostaa kokeilematta.

        Tein kans kerran hutiostoksen Merrellin kengistä, tuohon alempaan keskusteluun viitaten. Ekalla käyttökerralla meinasin reväyttää selkäni enkä sen jälkeen ole niitä liidokkeja jalkaani laittanut. Olivat alennuksessa, eikä niitä siis saanut edes palauttaa.

        Heh, Merrellin kengät tuntuu olevan vaarallisemmat kuin viina ja tupakka yhteensä. Jos olisin yliopistotutkija tämän ketjun innoittamana käynnistäisin tutkimuksen merrellien yhteydestä onnettomuuksiin, varmaan saisin kasaan semmoiset tilastot että merrellien tuonti EU:n alueelle kiellettäisiin. Niiden tuonti voitaisiin luokitella kansanmurhayritykseksi.


      • wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, Merrellin kengät tuntuu olevan vaarallisemmat kuin viina ja tupakka yhteensä. Jos olisin yliopistotutkija tämän ketjun innoittamana käynnistäisin tutkimuksen merrellien yhteydestä onnettomuuksiin, varmaan saisin kasaan semmoiset tilastot että merrellien tuonti EU:n alueelle kiellettäisiin. Niiden tuonti voitaisiin luokitella kansanmurhayritykseksi.

        Törkeää että sellaisia saa myydä talvikenkinä. Myyjäkin vielä kehui että pito on hyvä, kun oikein erikseen painottaen kysyin, se oli mulle tärkeä ominaisuus. Pohja _näytti_ todella pitävältä. Hintaa niillä oli alennuksessakin toistasataa euroa. Karhistaa vieläkin kun ajattelee... >:- [

        Ei niitä kielletä ikinä... kuitenkin joku Sipilä tai sen seurainkaveri diilaa niitä tänne hyvällä voitolla. Jos vedät niillä tossuilla pahat lempat, saat vaan helpommin monoa töistä.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Törkeää että sellaisia saa myydä talvikenkinä. Myyjäkin vielä kehui että pito on hyvä, kun oikein erikseen painottaen kysyin, se oli mulle tärkeä ominaisuus. Pohja _näytti_ todella pitävältä. Hintaa niillä oli alennuksessakin toistasataa euroa. Karhistaa vieläkin kun ajattelee... >:- [

        Ei niitä kielletä ikinä... kuitenkin joku Sipilä tai sen seurainkaveri diilaa niitä tänne hyvällä voitolla. Jos vedät niillä tossuilla pahat lempat, saat vaan helpommin monoa töistä.

        Joo ja ne tosiaan näytti minustakin pitäviltä, no eka lumentulo jään päälle kerttoi totuuden kun kipsahdin kyljen kipeeks.

        Saakohan niiltä turvakenkiä? Oisikin paha niitti sipilälle kun jonkun yitin tms. hankintavastaava hommais merrelin talviturvakenkiä koko henkilöstölle. Vähänkö alkais nillitys ihmisten liiallisista sairaslomista :D


    • MacTonni

      Sitä varten niitä sanotaan ulkoilujalkineiksi. Roskaihmiset ei niitä käytä.

      • 8116

        Siis mitä varten, en ymmärtänyt?


    • Hinta ei ole laadun tae, mutta kyllä hinnakkaampi on lähes säännönmukaisesti parempi kuin halvempi.

      Ehkä joku poistomyynnissä halvalla myytävä laatutuote voi olla esimerkki hyvästä ja halvasta, mutta noihin törmää harvemmin.

      Itse luulin viime talvena tehneeni sikahyvät kaupat kun löysin Prismasta muistaakseni 70 eurolla Merrelin ulkoilujalkineet. Pettymys oli karsea kun ensimmäistä kertaa pakkasella kävellessäni tajusin että pohjat oli jotakin v.tun (kyllä) liukasta muovia. Jos olisin maksanut 70 euroa lisää, niin mulla olisi nyt hyvät ulkoilujalkineet.

      • Nyt kun mainitsit niin mullakin oli kerran merrellin talvikengät, menin niillä ekaliukkailla nurin sen verran hyvin ettei niitä tullut sitten pidettyä kuin pari kertaa.


      • Samanlaisia kokemuksia on joskus ollut


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nyt kun mainitsit niin mullakin oli kerran merrellin talvikengät, menin niillä ekaliukkailla nurin sen verran hyvin ettei niitä tullut sitten pidettyä kuin pari kertaa.

        Nämä oli mulle ekat Merrellin talvikengät, mutta oletin hinnan perusteella että se oli joku Prismalle tehty halpismalli kun en löytänyt sitä kenkää Merrellin omasta netin tuoteluettelosta.

        Voihan se olla niinkin, että tilanne olisi ollut sama hintavampienkin mallien kanssa.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia on joskus ollut

        Ehkä Merrell ei ole oivaltanut että muovopohja on lumella (v.tun) liukas.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Nämä oli mulle ekat Merrellin talvikengät, mutta oletin hinnan perusteella että se oli joku Prismalle tehty halpismalli kun en löytänyt sitä kenkää Merrellin omasta netin tuoteluettelosta.

        Voihan se olla niinkin, että tilanne olisi ollut sama hintavampienkin mallien kanssa.

        Olis varmaan ollut sama tilanne, Mulla ne merrellit oli yhden intersportin poisto/loppuunmmyynnistä ja minäkin ihemttelin kun pohja kyllä oli ihan hyvin ruussattu eikä edes tuntunut mitenkään muoviselta niin ei ois pitänyt olla liukas mutta oli vaan ihan h..in liukas ja muistaakseni silleen yllättävä että luulet että pitää mutta ykskaks vippaakin selälleen. En muista kumpi kylkiluu vai nilkka siinä otti osumaa sen verran että totesin vaarallisiksi enkä pitänyt enää kun oli muutenkin vähän pienet ne kenägt muistaakseni.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olis varmaan ollut sama tilanne, Mulla ne merrellit oli yhden intersportin poisto/loppuunmmyynnistä ja minäkin ihemttelin kun pohja kyllä oli ihan hyvin ruussattu eikä edes tuntunut mitenkään muoviselta niin ei ois pitänyt olla liukas mutta oli vaan ihan h..in liukas ja muistaakseni silleen yllättävä että luulet että pitää mutta ykskaks vippaakin selälleen. En muista kumpi kylkiluu vai nilkka siinä otti osumaa sen verran että totesin vaarallisiksi enkä pitänyt enää kun oli muutenkin vähän pienet ne kenägt muistaakseni.

        Olipa hyvä että tuli puheeksi tämä juttu, nyt tiedän katsella muita talvikenkiä.

        Vaellusjalkineena ja -sandaalina kuitenkin hyvä merkki.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Olipa hyvä että tuli puheeksi tämä juttu, nyt tiedän katsella muita talvikenkiä.

        Vaellusjalkineena ja -sandaalina kuitenkin hyvä merkki.

        Juu, no kuten yllä totesin itse suosin salomonia merkkinä, ei ole vielä tuottanut petttymystä. Kun on ranskalainen niin on vähän lumestakin kokemusta ja ainakin minun salomonit pitää tosi hyvin. Toisissa joita en ole vielä ottanut käyttöön on semmoiset nastantapaisetkin, jotka ei kuitenkaan sillä tavalla ole nastat että rapisisivat, mutta nuo ihan pelkät kumipohjaisetkin on kyllä pitäneet hyvin kelillä kuin kelillä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, no kuten yllä totesin itse suosin salomonia merkkinä, ei ole vielä tuottanut petttymystä. Kun on ranskalainen niin on vähän lumestakin kokemusta ja ainakin minun salomonit pitää tosi hyvin. Toisissa joita en ole vielä ottanut käyttöön on semmoiset nastantapaisetkin, jotka ei kuitenkaan sillä tavalla ole nastat että rapisisivat, mutta nuo ihan pelkät kumipohjaisetkin on kyllä pitäneet hyvin kelillä kuin kelillä.

        Täytyypä pistää merkki mieleen. Pito-ominaisuudet on tärkeä juttu talvikengissä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Täytyypä pistää merkki mieleen. Pito-ominaisuudet on tärkeä juttu talvikengissä.

        Joo, ei tarvii kun kerran taittaa kunnolla nilkka niin sen sitten viimein uskoo :D


      • meit.o.kaikkii

        no ei teko pimppiä jalkoihin laiteta tai kai niilläkin kävellä voi kun kumpaankin jalkaan ne laittaa mutta luulisi sen jo taujavan että on liukasta muovia a varmasti on liukkaat vai käytitkö liukuvoidettakin no ei ihme että on liukkaat mutta osta ensi kerralla oikeat kengät on parempi kävelläkkin


    • velekanen

      Ootko kauppias samaa kuraa myydään samoilta tehtailta ja lopputulos on ihan sama kulutusta lisätään ei ole tarkoituskaan maksaa hyvästä tuotteesta vaan logolla varustetusta brändistä jos sulla ei oo varaa niin ei oo oot sit halvemmilla liikkeellä ja sen kyllä huomaa...

      • Huomaahan sen kompuroinnista, kun irtoavat pohjat tökkivät alustaan


    • Joskus oli Tokmannissa tyynyt neljä kappaletta kympillä. Sen voin sanoa että ne oli huonoja. Mutta kyllä sieltä saa hyvääkin tavaraa halvalla. Ne on vaan nää kengät ja tyynyt semmosia asioita, joihin kannattaa panostaa. Liekö jokkii ihmise ääripäissä että ne on tähelliset. Mut käsineet kelpaa kyllä halvemmatkii.

      • Täällähän onkin ollut juttua että tyynyyn ja patjaan kannattaa panostaa, ilmeisesti sitten myös jalkineisiin


    • nykyäänkallista

      Kerran ostin inttimaiharit 30 egellä mitkä palvelivat monta vuotta, sen jälkeen en olekaan yhtä hyvää hinta/laatusuhdetta löytänyt.

    • 30mies

      Kyllä halvalla saa hyvää pillua. 150-200 euroa jsaa nuorta kaunista naista.

    • Ulkoilukenkä mainosta pukkaa niin perkeleesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe