Sinkkuus on häpeä

Atm-tapaus

Sukulaiset utelee ollakko jo parisuhteessa. Pitää vältellä sukulaisia.

150

2838

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ajattele että sinkkuus olisi häpeä, mutta joskus on vain parempiakin vaihtoehtoja.

    • Ole ylpeästi erilainen.

      Ei se sukulaisten vika ole.

      • Anonyymi

        Välttelin sukulaisia niin paljon että lopuksi erakoiduin kokonaan - mitäs siihen sanotte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttelin sukulaisia niin paljon että lopuksi erakoiduin kokonaan - mitäs siihen sanotte

        Kerro ihmees lisää olisi mukava tietää miksi päädyit kertomaasi tilanteeseen? En itse tunne ketään joka ajattelisi noin mun sukulaisis taas sinkkuus on oma valinta tai näin ne ainaki ajattelee he hyväksyvät sinkutki joka tuli mullekin yllätyksenä. Kaveripiiris kukaan ei utele sun suhteita mutta kyllähän kaveripiiris tietynlainen paine on aina jos oot sinkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttelin sukulaisia niin paljon että lopuksi erakoiduin kokonaan - mitäs siihen sanotte

        Ihan hyvä.
        Ei sukulaisia kiinnosta sinun asiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä.
        Ei sukulaisia kiinnosta sinun asiasi.

        Sukulaiset haluavat pitää hajurakoa epäonnistujaan.
        oikein ja luonnollista


      • Anonyymi

        Totta, olen epäonnistuja.

        t. yksiöjankuttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, olen epäonnistuja.

        t. yksiöjankuttaja

        Totta.
        Kaikki sen tietää.


    • Alkoi_ja_sammui

      Heh. Muutaman vuoden kuluttua voit kysellä niiltä nyt parisuhteessa eläviltä: "Mitenkäs se parisuhde, onko jo ohi ?" Kysymys kannattaa silloin esittää pieni virne naamalla.

      • Anonyymi

        Vastaus: ohi on juu, mut uusi nyt ja isommat tissit


    • Powersingle

      Tyhmiä sukulaisia. Kateellisia sun vapaudelle valita tekemisesi. Parisuhde on monelle pakkomielle kun ovat itsestään niin epävarmoja. Ajattelevat aina mitä muut ajattelee😂 ollaan suhteessa vaikkei niin hyvä ole ollakaan. Mietitään muita että saa päivän luistamaan.

      • J_S_V

        Niin juuri. Naimisiin menemisen pakkomielle on aiheuttanut onnettomia avioliittoja.


      • Velipoikanauraa

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön äidillä loisiva mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.


      • Anonyymi
        Velipoikanauraa kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön äidillä loisiva mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.

        Nii🤬


      • Anonyymi

        Nii tekevät. Jatkuvasti luuri kourassa sukulaisilla

        Kun joku puhu palstalla 40 ikäisestä äidin nurkissa lojuvasta sinkkumiehestä niin miten HIRVEE kammotus on yli viiskymppinen isän nurkissa lojuva muka aikuinen ukko.

        Voi hyvät pyhät kyllä sille on päätä pyöritelty suuntaan jos toiseenkin.

        Kehtooki tulla valittamaan läskistä ja sohvalle makkoomaan

        Kyllä pitäs miehen jo kiireesti saaha oma asunto ja auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii tekevät. Jatkuvasti luuri kourassa sukulaisilla

        Kun joku puhu palstalla 40 ikäisestä äidin nurkissa lojuvasta sinkkumiehestä niin miten HIRVEE kammotus on yli viiskymppinen isän nurkissa lojuva muka aikuinen ukko.

        Voi hyvät pyhät kyllä sille on päätä pyöritelty suuntaan jos toiseenkin.

        Kehtooki tulla valittamaan läskistä ja sohvalle makkoomaan

        Kyllä pitäs miehen jo kiireesti saaha oma asunto ja auto

        Moni hintahtava sinkku ajelee polkupyörällä. Kaljakassi iloisesti polkupyörän sarvessa
        kilisten. Mikä on tälläisen pällin tulevaisuuden suunnitelma? -Housuunpaskominen.


      • Anonyymi
        Velipoikanauraa kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön äidillä loisiva mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.

        Häpeä on luonnollinen tunne, joka auttaa ihmistä käyttäytymään tilanteeseen sopivalla tavalla. Tästä johtuen nynny mammelin poika jolla ei ole kavereita joutuu tyytymään läskiin.
        Työttömän naiseen.
        Pelimies ei yli 60kg naista huoli.
        Isot tissit ja hoikka vyötärö on kriteeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii🤬

        No just 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni hintahtava sinkku ajelee polkupyörällä. Kaljakassi iloisesti polkupyörän sarvessa
        kilisten. Mikä on tälläisen pällin tulevaisuuden suunnitelma? -Housuunpaskominen.

        Hyvä kun kerroit elämästäsi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni hintahtava sinkku ajelee polkupyörällä. Kaljakassi iloisesti polkupyörän sarvessa
        kilisten. Mikä on tälläisen pällin tulevaisuuden suunnitelma? -Housuunpaskominen.

        Entä jos ei ole hintahtava vaan sinkku ajeleekin uudenkarhealla Jaguar I-Pacella "luu ulkona" kesäisin ja talvisin käytössä on Mersun G-sarjalainen, jolloin suuremmatkaan lumipenkat eivät estä matkantekoa.


    • Naurua

      Mun mielestä kannattaisi kokeilla puuhun kiipeämistä; vain sen vuoksi, että näkisi kuinka itse asian kokee.

    • ILOINEN-NAAMA

      Varsinkin 1980-luvulla muutamat tyypit jankuttivat, että "poikamiehen elämä on ankeaa", ja että "normaalit " ihmiset menevät naimisiin. Hehheh. Jokainen ajattelukykyinen tajuaa, että kyseiset höpötykset olivat jonninjoutavaa lässytystä. Olen itsekin 1980-luvulla avioitunut, siis "normaali". Mutta avioliitossa oli joskus todella ankeaa, ei aina, mutta liian usein. Jo yli 10 vuotta sitten olen eronnut, olen siis ehkä "epänormaali". Mielenkiintoista vain, että viihdyn huomattavasti paljon paremmin "epänormaalin" roolissa, koska nyt voin toimia vapaasti. On sekä naispuolisia että miespuolisia ystäviä, joten ihan hauskaa on.

      • Anonyymi

        Läski työtä vieroksuva nainen ei pääse naimisiin vaan saattaa retkahtaa pulloon.

        pyhä Sylvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läski työtä vieroksuva nainen ei pääse naimisiin vaan saattaa retkahtaa pulloon.

        pyhä Sylvi

        Herranen aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranen aika

        Jestas sentään.


    • mklbgflrt

      Mikset voisi pokkana vain väittää, että et itse halua sitoutua? Että pidät vapaudestasi tehdä mitä itse haluat? Ja esitä että naisia kyllä olisi tarjolla, mutta et ole heistä kiinnostunut muuten kuin seksimielessä? Viljellä vanhoja vitsejä jotka toistavat sitä stereotypiaa minkä mukaan miehet ovat menettäneet pelin kun alttarille päätyvät?

      • isosedänmotto

        Tuohon on helppo yhtyä isosetäni iskulauseesta. Hän oli siis paatunut vanhapoika koko ikänsä.
        -"Mitä yksinäinen mies akalla tekee, kun ei muutakaan perhettä ole."


      • Anonyymi
        isosedänmotto kirjoitti:

        Tuohon on helppo yhtyä isosetäni iskulauseesta. Hän oli siis paatunut vanhapoika koko ikänsä.
        -"Mitä yksinäinen mies akalla tekee, kun ei muutakaan perhettä ole."

        😄 no joo mutta sääliks käy jos alle viiskymppinen mies on jo pappa


    • 0ttaalyönti

      Ikinä ei kannata sinkun kaverin kanssa lähteä baariin.
      Katkera luuseri jauhaa göntsää koko illan, sitä ei jaksa kuunnella.

    • Asiallisuutta_jo

      Sinkkuus ei ole häpeä. Elämässä on paljon oleellisempia asioita kuin se, että onko ihminen sinkku vai ei-sinkku. Sinkkuihin myönteisesti suhtautuu ihminen, jolla on harrastuksia ja muutenkin asiat kunnossa. Vain ns. pallo-hukassa-tyyppinen ihminen suhtautuu sinkkuihin negatiivisesti.

      • UjoP0IKA

        Ei sinkkuus ole huono uutinen,
        eihän kehitysvammaisiakaan arvostella. Jokainen tavallaan.


      • Anonyymi
        UjoP0IKA kirjoitti:

        Ei sinkkuus ole huono uutinen,
        eihän kehitysvammaisiakaan arvostella. Jokainen tavallaan.

        Ei sinkku ole vammainen.
        Ainoastaan heikkolahjainen.
        Ei tullut äLLiä kirjoituksissa. Suksi ei luista.
        Siitä ei voi niittää mihin ei ole kylvetty.
        Paskat geenit.

        narumyyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinkku ole vammainen.
        Ainoastaan heikkolahjainen.
        Ei tullut äLLiä kirjoituksissa. Suksi ei luista.
        Siitä ei voi niittää mihin ei ole kylvetty.
        Paskat geenit.

        narumyyjä

        Ei sinkkuus liity geeneihin vaan selkärangattomuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinkkuus liity geeneihin vaan selkärangattomuuteen.

        Ei välttämättä. Jännä kun aina ihmisillä on tollasia yleistäviä käsityksiä kaikesta. Esim. Suomalaisesta miehestäkin on tuhansia halventavia nimityksiä jos joku asia ei elämässä heti suju yhteiskunta leimaa.


    • Ei se häpeä ole. Minäkin olen se sukujuhlan puolivilli pönttö, jota joka vuosi tarkkaillaan kasvaako masu, onko sormusta, onko majoitus kahdelle ja tuoksuuko mekko miesten eau de colognelle.

      Mummot silmin nähden nauttivat härnätessään minua.
      Eipä tuo haittaa :D, kysyn takaisin, onko eläkeläiskerhossa mukavia pappoja näkösällä hahah. Mummelit antavat tosi hyviä ohjeita miesmetsälle, teidän pitäs arvostaa vähän sitä sukuanne...

      (naurua)

      • Ohhoh, meinasi mennä ohi tämä kommentti.

        Hmmmmmm....jotain kai pitäisi tehdä asian eteen.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Ohhoh, meinasi mennä ohi tämä kommentti.

        Hmmmmmm....jotain kai pitäisi tehdä asian eteen.

        Pitäisikö?
        Sittenhän mummoilta huvi loppuisi ja hymy hyytyisi.
        Voisko vanhoille ihmisille sellaista tehdä.

        :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitäisikö?
        Sittenhän mummoilta huvi loppuisi ja hymy hyytyisi.
        Voisko vanhoille ihmisille sellaista tehdä.

        :D

        Miksi kukaan haluaisi viedä mummuilta sitä härnäämisen iloa?

        Nauttikoon jos se tekee heidät iloisiksi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi viedä mummuilta sitä härnäämisen iloa?

        Nauttikoon jos se tekee heidät iloisiksi.

        Onhan se kiva ottaa marttakerhon korista mittanauha kerran vuoteen ja kiepsauttaa se minun masun ympärille

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onhan se kiva ottaa marttakerhon korista mittanauha kerran vuoteen ja kiepsauttaa se minun masun ympärille

        (naurua)

        Eikö raskaustesti ole luotettavampi tapa tehdä diagnoosi?

        Mitta voi näyttää väärää tulosta jos on vähän turvotusta..


      • Palstamäki kirjoitti:

        Eikö raskaustesti ole luotettavampi tapa tehdä diagnoosi?

        Mitta voi näyttää väärää tulosta jos on vähän turvotusta..

        Toivottavasti eivät lue palstaa ja ota vinkistäsi 'vaaria'? Vai voiko noin sanoa.

        Ei vaan, mutta onhan ne huiseja ne tietävät silmäniskut ja kysymykset "noh?".
        Mitäpä olisi elämä ilman yhtä härkittävää, ei mittään :D

        Siinä saavat ohjeistajat elää aina nuoruutensa uudelleen ja minä saan kokea itseni tosi "teiniksi".

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toivottavasti eivät lue palstaa ja ota vinkistäsi 'vaaria'? Vai voiko noin sanoa.

        Ei vaan, mutta onhan ne huiseja ne tietävät silmäniskut ja kysymykset "noh?".
        Mitäpä olisi elämä ilman yhtä härkittävää, ei mittään :D

        Siinä saavat ohjeistajat elää aina nuoruutensa uudelleen ja minä saan kokea itseni tosi "teiniksi".

        (naurua)

        Minä olen kateellinen siitä että naiset saavat tuollaisista jutuista jotakin kiksejä.

        Jos minä kertoisin jollekin sukulaiselleni että olen pannut jonkun paksuksi, niin syntyisi vain painostava hiljaisuus.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Minä olen kateellinen siitä että naiset saavat tuollaisista jutuista jotakin kiksejä.

        Jos minä kertoisin jollekin sukulaiselleni että olen pannut jonkun paksuksi, niin syntyisi vain painostava hiljaisuus.

        (pärsk) :'D

        Noh tuota niin.

        En ajatellut miehen kannalta noin pitkälle.
        Joo ei se taida joka suuntaa toimia, sama stategia.

        Siinä voi tulla glup-efekti.

        Mulla se katsos lisää nuorekkuutta; saan taantua aina lapsen tasolle hah tyyliin "mikä on mies??"


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (pärsk) :'D

        Noh tuota niin.

        En ajatellut miehen kannalta noin pitkälle.
        Joo ei se taida joka suuntaa toimia, sama stategia.

        Siinä voi tulla glup-efekti.

        Mulla se katsos lisää nuorekkuutta; saan taantua aina lapsen tasolle hah tyyliin "mikä on mies??"

        Minun vanhempani eivät koskaan edes onnitelleet minua lapsistani. Totesivat vain nähdessään heidät että onhan ne ihan minun näköisiäni.


      • Anonyymi

        Suvun ainut puolihomo työtön sinkkupoika. Ei kannata ulkona näyttäytyä.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        (pärsk) :'D

        Noh tuota niin.

        En ajatellut miehen kannalta noin pitkälle.
        Joo ei se taida joka suuntaa toimia, sama stategia.

        Siinä voi tulla glup-efekti.

        Mulla se katsos lisää nuorekkuutta; saan taantua aina lapsen tasolle hah tyyliin "mikä on mies??"

        No nyt hävettäs minnuuki.


      • Anonyymi
        Palstamäki kirjoitti:

        Ohhoh, meinasi mennä ohi tämä kommentti.

        Hmmmmmm....jotain kai pitäisi tehdä asian eteen.

        No mitä olet tehnyt, et mitään vuosiin.


      • Anonyymi
        Palstamäki kirjoitti:

        Minun vanhempani eivät koskaan edes onnitelleet minua lapsistani. Totesivat vain nähdessään heidät että onhan ne ihan minun näköisiäni.

        Ei kännipanoista onnitella.


    • 0skari0lematon

      Kyllä masentaisi olla peräkammarin ujo-poika sinkku.

      • yksilö_yes

        Enemmistö sinkuista ei asu peräkammarissa. Eivätkä kaikki sinkut ole ujoja eikä poikia. On ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin sitoutuminen. Joillakin alkeellisilla paikkakunnilla tätä ei tajuta, mutta onneksi nykyään useimmilla paikkakunnilla osataan ajatella laajalla näkökulmalla.


      • hohhoijakkaataas
        yksilö_yes kirjoitti:

        Enemmistö sinkuista ei asu peräkammarissa. Eivätkä kaikki sinkut ole ujoja eikä poikia. On ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin sitoutuminen. Joillakin alkeellisilla paikkakunnilla tätä ei tajuta, mutta onneksi nykyään useimmilla paikkakunnilla osataan ajatella laajalla näkökulmalla.

        Just joo, sehän on paikkakunnasta kiinni miten ihminen ajattelee, hohhoijakkaa taas.


      • yksilö_yes

        Paikkakuntien erot ovat tuossa asiassa tasoittuneet, mutta joskus n. 35 vuotta sitten mm. eräällä Etelä-Satakunnan paikkakunnalla ihmeteltiin aivan hirveästi sinkkujen "yksinäisyyttä". Sen paikkakunnan asukkaat eivät älynneet ajatella, että sinkuilla voi olla harrastuksia ja mielekästä elämänsisältöä jopa enemmän kuin monilla tylsässä avioliitossa olevilla.


      • Anonyymi
        yksilö_yes kirjoitti:

        Enemmistö sinkuista ei asu peräkammarissa. Eivätkä kaikki sinkut ole ujoja eikä poikia. On ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin sitoutuminen. Joillakin alkeellisilla paikkakunnilla tätä ei tajuta, mutta onneksi nykyään useimmilla paikkakunnilla osataan ajatella laajalla näkökulmalla.

        Sinkkuus on siis joko peräkamarilaisuutta tai sitten ihan nomaalihuorailua (eli asuu yksin näön vuoksi mutta käy milloin ketäkin panemassa tai milloin kenellekin antamassa)


      • Anonyymi
        yksilö_yes kirjoitti:

        Enemmistö sinkuista ei asu peräkammarissa. Eivätkä kaikki sinkut ole ujoja eikä poikia. On ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin sitoutuminen. Joillakin alkeellisilla paikkakunnilla tätä ei tajuta, mutta onneksi nykyään useimmilla paikkakunnilla osataan ajatella laajalla näkökulmalla.

        Miten voi baaritiskillä kertoa naiselle asuvansa äitin kanssa?

        Mitä nainen ajattelee tälläisestä miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi baaritiskillä kertoa naiselle asuvansa äitin kanssa?

        Mitä nainen ajattelee tälläisestä miehestä?

        Sanosin että kasva

        Enkä viittis hänenä kyllä baariin mennä tuommosta puhumaan.

        Sen pitee ensteks kasvaa äitistään ulos,juoskoon vaikka viis maratonia ja miettiköön siellä miten saa asunnon ja akan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi baaritiskillä kertoa naiselle asuvansa äitin kanssa?

        Mitä nainen ajattelee tälläisestä miehestä?

        Eiköhän niitä ole vielä normaalejakin miehiä,
        ei kenenkään naisen tarvitse haaskata elämäänsä johonkin äitilläeläjään.


      • Anonyymi
        hohhoijakkaataas kirjoitti:

        Just joo, sehän on paikkakunnasta kiinni miten ihminen ajattelee, hohhoijakkaa taas.

        Kyllä maalta löytyy enemmän peräkamarin miehiä.


      • Anonyymi
        yksilö_yes kirjoitti:

        Enemmistö sinkuista ei asu peräkammarissa. Eivätkä kaikki sinkut ole ujoja eikä poikia. On ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin sitoutuminen. Joillakin alkeellisilla paikkakunnilla tätä ei tajuta, mutta onneksi nykyään useimmilla paikkakunnilla osataan ajatella laajalla näkökulmalla.

        Ehkä joku uskoo sinkun selityksiä.
        Pullo on tärkeämpää kuin perhe.
        hui hai


      • Anonyymi
        yksilö_yes kirjoitti:

        Enemmistö sinkuista ei asu peräkammarissa. Eivätkä kaikki sinkut ole ujoja eikä poikia. On ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin sitoutuminen. Joillakin alkeellisilla paikkakunnilla tätä ei tajuta, mutta onneksi nykyään useimmilla paikkakunnilla osataan ajatella laajalla näkökulmalla.

        Peräkamarin poikuus on aliarvostettua.
        Iso säästö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän niitä ole vielä normaalejakin miehiä,
        ei kenenkään naisen tarvitse haaskata elämäänsä johonkin äitilläeläjään.

        Kenenkään miehen "normaalin" tai ei, ei kannata haaskata aikaa naisiin niistä suurinosa on nirsoja. Rumakin nainen ajattelee keskiverto miehestä hyi ei ikinä niinku olis itte oikein palkinto todellista totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän niitä ole vielä normaalejakin miehiä,
        ei kenenkään naisen tarvitse haaskata elämäänsä johonkin äitilläeläjään.

        Kenenkään miehen "normaalin" tai ei, ei tarvi haaskata aikaa naisiin. Mies tarttee naista vain yhteen asiaan toisinpäin ei toimi.


      • Anonyymi
        yksilö_yes kirjoitti:

        Enemmistö sinkuista ei asu peräkammarissa. Eivätkä kaikki sinkut ole ujoja eikä poikia. On ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin sitoutuminen. Joillakin alkeellisilla paikkakunnilla tätä ei tajuta, mutta onneksi nykyään useimmilla paikkakunnilla osataan ajatella laajalla näkökulmalla.

        Äiti kumminkin pesee pyykit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän niitä ole vielä normaalejakin miehiä,
        ei kenenkään naisen tarvitse haaskata elämäänsä johonkin äitilläeläjään.

        Kyllä tarvii. Joku YH tai tyhmä lähäri ei ole kovin kysyttyjä.
        Top 10 ei myöskään kuulu läskit juopot.
        Hyi olkoon.
        Alinta tasoa on läski juoppo työtön 40 nainen.
        Vain lähäri on alempana.


    • M50v

      Sinkkuna 2v ja seksiä enemmän kuin koskaan parisuhteessa. Ei tarvi käydä kauppaa seksistä enää minkään tyttöystävän tai avovaimon kans. Vapaus on parasta !

      • Miina38

        Samanlaisia kokemuksia minulla :)


      • Ohhoh!

        Oli varmaan aika paska parisuhde?


      • h567jh67
        Palstamäki kirjoitti:

        Ohhoh!

        Oli varmaan aika paska parisuhde?

        Ytmi ei voi ymmärtää, kuinka vähään ketmi parisuhteessa joutuu tyytymäänkään. Nainen on sellaisen miehen kanssa vain hyötyäkseen, ei sen takia että nauttisi miehestä.


    • 0lenhanMies

      Aloittajalle, ei sukulaisia pidä vältellä.
      Otat vaimon, vai oletko epänormaali latvalaho, dille paska?

    • IkiYksinAinaM77

      Yksinäisyys ja sinkkuus ovat loppupeleissä hyvin vapauttavia asioita. Ei ole ihmisiä, joista pitäisi huolehtia, ei tarvitse ajatella miten miellyttäisi toista, ei tarvitse kantaa vastuuta kuin itsestään. Seksiä ei tarvitse harrastaa ja säästyy sukupuolitaudeilta, saastaisen seksin jälkien siivoukselta, ehkäisyn toimivuuden huolehtimiselta ja vahinkolapsilta.

      Suunnattomilta ahdistuksilta siis lopulta sinkkuna säästyy. Toki jos ihmiset haluavat seksiä harrastaa sinkkuina, joutuvat he huolehtimaan noista viimeksimainituista asioista. Minä sanon ei kiitos myös seksille. Oma apu, jos on pakko.

      Vapaus on minulle äärimmäisen tärkeää. Yksin, sinkkuna ja ihmissuhteista riisuttuna saa olla enemmän vapaa, kuin muuten. Töissä toki on työkaverit. Se on pakko kestää, jos haluaa elantonsa saada. Toisaalta voi ajatella, että pienestä sosiaalisuudesta maksetaan. Joten ehkä sen kestää.

      Yksinäisyys ja seksitön sinkkuus on kaikin puolin parempi, kuin seksi-/parisuhteen kahleisiin itsensä sitominen.

      • Anonyymi

        No aikas surkeeta noinkin mut valinta on oma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aikas surkeeta noinkin mut valinta on oma

        Minä valitsin työttömyyden.
        Olen elämäntapatyötön.

        t. yksiöjankuttaja
        50+ äitillä asuva mies


    • JokaisellaRooli

      Parisuhteeseen kelpaamaton vanhapoika voi keskittyä puurtamaan töissä, hänen roolinsa on auttaa yhteiskuntaa saamatta koskaan vaimoa kainaloonsa, ihanaa tyttöstä.

      • Anonyymi

        Elääkö naimisiin kelpaava yhteiskunta sitten vanhojen poikien siivillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elääkö naimisiin kelpaava yhteiskunta sitten vanhojen poikien siivillä?

        Vanhapoika maksaa työvieroksujien elämän. Se on hänen elämänsä tarkoitus.
        Näin parisuhteeseen kelpaamaton mies pääsee pätemään.
        Työtön sinkku on turhake.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhapoika maksaa työvieroksujien elämän. Se on hänen elämänsä tarkoitus.
        Näin parisuhteeseen kelpaamaton mies pääsee pätemään.
        Työtön sinkku on turhake.

        Hyvin oivallettu.
        Sinkkupojat ovat kovia kehumaan töillään. Taas on tehty kovasti töitä ja saatu hyvä tili. Haukotus.
        Naisillaan eivät kehu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhapoika maksaa työvieroksujien elämän. Se on hänen elämänsä tarkoitus.
        Näin parisuhteeseen kelpaamaton mies pääsee pätemään.
        Työtön sinkku on turhake.

        Työttömien tuet maksaa valtio, ei työssäkäyvä ihminen. Työssäkäyvä ihminen maksaa valtiolle verot. Piste. Valtio päättää mihin verotulot käyttää. Yksi valtion käyttökohde on työttömistä huolehtiminen ja hyvä niin. Työllistetyt ihmiset siis eivät elätä työttömiä, vaan valtio. Verot joutuu työllistetty ihminen jokatapauksessa maksamaan huolimatta siitä miten valtio verotulot päättää käyttää.

        Väite "työssäkäyvät ihmiset maksavat työttömien elämän" on siis väärin lopulta. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömien tuet maksaa valtio, ei työssäkäyvä ihminen. Työssäkäyvä ihminen maksaa valtiolle verot. Piste. Valtio päättää mihin verotulot käyttää. Yksi valtion käyttökohde on työttömistä huolehtiminen ja hyvä niin. Työllistetyt ihmiset siis eivät elätä työttömiä, vaan valtio. Verot joutuu työllistetty ihminen jokatapauksessa maksamaan huolimatta siitä miten valtio verotulot päättää käyttää.

        Väite "työssäkäyvät ihmiset maksavat työttömien elämän" on siis väärin lopulta. Piste.

        Vihervasemmistolaista potaskaa. Jos ei olisi työssäkäyviä ihmisiä eivät ammattityöttöminä makaavat loiset saisi penninhyrrää siltä valtiolta.
        Jos näin olisi kenenkään ei tarvitsisi tehdä töitä, mutta valtio se vaan elättää pohjattomasta kirstustaan. Ainiin tuohan on yksi kommunismin muoto. Töitä tehdään valtiolle ei itseään ja elämäänsä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin oivallettu.
        Sinkkupojat ovat kovia kehumaan töillään. Taas on tehty kovasti töitä ja saatu hyvä tili. Haukotus.
        Naisillaan eivät kehu.

        Mä en oo kyllä kuullu yhdenkään parisuhteessa olevan työkaverin kehuskelevan naisillaan työpaikalla kaikilla muilla kyllä pätevät. Haukotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo kyllä kuullu yhdenkään parisuhteessa olevan työkaverin kehuskelevan naisillaan työpaikalla kaikilla muilla kyllä pätevät. Haukotus.

        Ei kannata kertoa, jutut leviää.


      • Anonyymi

        Ihana tyttö kainalossa 🤗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo kyllä kuullu yhdenkään parisuhteessa olevan työkaverin kehuskelevan naisillaan työpaikalla kaikilla muilla kyllä pätevät. Haukotus.

        Pitäisikö kehua?
        haukotus


    • Anonyymi

      Parisuhteessa oleminen on häpeä sitten myöskin.

      • Anonyymi

        Nii


      • Anonyymi

        Ei ole vaan normaalia.
        Poikkeavia ei parisuhde kiinnosta.
        Loismainen elämäntyyli kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Minulla sama tilanne kuin aloittajalla. Mutta olen vastannut uteluihin, että odotan pääsyä Renny Harlinin tai Hjallis Harkimon kainaloon , mutta että siellä on tällä hetkellä vähän ruuhkaa niin josko nämä sukulaiseni malttasivat vielä vähän odotella.

    • Anonyymi

      Jos on valittavana sinkkuus tai elisakettu /misspönttö, valitsen ensimmäisen. Sen sukulaisetkin ymmärtäisi.

    • Ei se anna kuin vapautta ammatikorkeakoulu kuulosti alkoholistelikerholta ilmasta kaljaa ja biletystä.

    • Anonyymi

      Sinkki on hyvä ravinnelisä myöskin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllähän se tyytyväinen sinkku saattaa joillekkin läheisriippuvaisille olla peloittava, outo ja täysin käsittämätön ajatus.

      • Anonyymi

        Aivan varmasti. Läheisriippuvuuteen auttaa kun on joka yö lämmin nainen kainalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti. Läheisriippuvuuteen auttaa kun on joka yö lämmin nainen kainalossa.

        Ihana tyttönen 🤗 kainalossa halittavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tyttönen 🤗 kainalossa halittavana.

        Ei teillä mitään naisia oo kainaloissa lopettakaa toi valehtelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti. Läheisriippuvuuteen auttaa kun on joka yö lämmin nainen kainalossa.

        Ihana tyttönen kainalossa halittavana 🤗.


    • Anonyymi

      Sinkkuus ja selibaatti ovat kovien miesten juttuja ja suuri kunnia. Mielummin yksin ja selibaatissa, kuin tossun alla nalkuttavan naisen kanssa ja seksuaalisten halujensa orjana.

      Selibaatissa elävä sinkkumies on todella vapaa.

      • Anonyymi

        Selibaatissa elävä sinkkumies on todella juoppo.
        Hautaan valmis jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selibaatissa elävä sinkkumies on todella juoppo.
        Hautaan valmis jo.

        Onko selibaatissa elävä sinkkunainen juoppo ja hautaan valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selibaatissa elävä sinkkumies on todella juoppo.
        Hautaan valmis jo.

        Luostareiden munkitko juoppoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko selibaatissa elävä sinkkunainen juoppo ja hautaan valmis?

        Ei vaan hullu.


    • Anonyymi

      Pikemminkin avioero on häpeä, ei sinkkuus.

      • Anonyymi

        Eron jälkeen etsitään uusi nainen.
        Viinaa ja yökerhoissa bailaamista.
        Kotona istuva vässykkä lahottaa päänsä
        ajatuksillaan.


    • Anonyymi

      Elätkö sukulaislle vai itsellesi? Meneekö suvun mielipide oman hyvinvointisi edelle?
      Itse elän sinkkuna ja juuri sellaista elämää kuin tahdon. Oma sukuni ei ole kysellyt, puhuvatko sitten selän takana en tiedä. Se ja sama minulle. En ole tilivelvollinen kenellekään.
      Tuntuu sille että valtaosa ihmisitä on valtavan ulkoaohjautuvia. Juostaan lauman mukana eikä omaa tahtoa ja mielipiteitä ole. Ei uskalleta erottua joukosta. Samaa harmaata massaa kaikki.

      • Anonyymi

        Aivan varmasti puhuvat ja naureskelevat vässykille, parisuhteeseen kelpaamattomalle pällille.


      • Anonyymi

        Kun ei mene sukujuhliin/hautajaisiin niin ei tarvitse katsella serkkupojan hymynvärettä "eikö akkaa taho löytyä? Ootko varma ettet ole homo? "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei mene sukujuhliin/hautajaisiin niin ei tarvitse katsella serkkupojan hymynvärettä "eikö akkaa taho löytyä? Ootko varma ettet ole homo? "

        Puolihomo sinkku pyöräilijämies pitää pyllyn piukkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti puhuvat ja naureskelevat vässykille, parisuhteeseen kelpaamattomalle pällille.

        Minkä sinkku luonnolleen voi.
        vässykkä tuli pojasta.


    • Anonyymi

      Sinkkuus on häpeä mutta ei ne sukulaiset kyllä mitään utele

      • Anonyymi

        Selän takana ihmettelevät mustaa lammasta.
        Turha odotella joulukortteja tai yhteydenottoja.
        Hautajaisiin eivät ilkeä olla kutsumatta.


    • Anonyymi

      Kumpi on "häpeällisempää", sinkkuus vai avioero?

      • Anonyymi

        YTM-sinkku, naisia joka varpaalle.

        ATM-sinkku, kotona pullon kanssa. Ei naisia. Tyhmä pää vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YTM-sinkku, naisia joka varpaalle.

        ATM-sinkku, kotona pullon kanssa. Ei naisia. Tyhmä pää vaivaa.

        Itse olet varmasti toi "ytm" etkä koskaan ole ollut "atm" hahhaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet varmasti toi "ytm" etkä koskaan ole ollut "atm" hahhaa!

        Tauski. SUPER-YTM.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet varmasti toi "ytm" etkä koskaan ole ollut "atm" hahhaa!

        Tauski. SUPER-YTM.


    • Anonyymi

      Etteivät joutuisi häpeään vielä.

    • Anonyymi

      Valinnan vapaus on tässä tasavallassa, kuin vaaleissakin on, ota minkä saat ensin on aina oma päätöksesi.

    • Anonyymi

      Avioliitto on lapsellisuuden alku.

    • Anonyymi

      Kenelle ja kenen ehdoilla pitäisi elää? Sukulaisten vai itsensä?
      Kauhea elämä sellainen jos sukulaisten mielipide painaa niin paljon että itseään pitää hävetä! Minkälainen ihminen? Tahdoton sätkynukke!
      Mitä hyvää siitä seuraa jos suvun painostuksesta syöksyy avioliittoon sokeasti ja harkitsematta, jotta ei vain joutuisi arvostelun kohteeksi! Onko sellaista vielä jossain ylipäätään? Avioerotilastoja koristamaan muutaman vuoden päästä, katkeruutta, riitaa. Elatusmaksuriitoja, lasten tapaamisista taistelua, kaikkea ihanaa. Mutta se kai on sitten se onnen huipentuma? Kenelle on kenelle ei.

    • Anonyymi

      Kyllä hävettäisi jos mikserillä olisi AKG-kuulokkeet päässään, hävettäisi, pitää olla KOISS- Hermann Koss, jotta olisi muuten kuulee äänet väärin päässään.

    • Anonyymi

      Maskipakko on tulossa jo aurinkorannoillekin jotta tytöillä on pakko olla tissilivvit ja oikeiastaan avaruuspuku kokonaan päällä aurinkoa ottaessa jotta ei tule iho-syöpä sekä korona-virus yhtäaikaakin, olisi hirvittävää.

      Tissimasipakko, ylätopin suositukset että pehmustetut ja jotta eivät virukset paase niistä läpi, lyijytoppaukset.

    • Anonyymi

      Sitten kun oikein virussuijatut-lyijytoppauksiset tissiliivit: törmää toiseen ihmiseen niillä, kun lyijy painaa hiemaan... tönäisee sitä toista ihmistä ja kaikki kaatuisivat kuin jonossa, kun joku tyttö lyijyliiveillä toista tönäisee bussissa vaikka, olisi huvittava tilanne.

      Liivien eli siis. ns. maskien massa tisseissä olisi niin valvavan suuti että jo melkein bussin kuljettajakin kaatuisi ohjauspyörän päälle tissien voimasta.

    • Anonyymi

      Kodin leikkiminen lapsien ja vaimon kanssa on häpeä miehelle, milloin kasvat aikuiseksi tuosta nukkekoti-leikistä?

    • Anonyymi

      "Kenelle ja kenen ehdoilla pitäisi elää? Sukulaisten vai itsensä?
      Kauhea elämä sellainen jos sukulaisten mielipide painaa niin paljon että itseään pitää hävetä! Minkälainen ihminen? Tahdoton sätkynukke!
      Mitä hyvää siitä seuraa jos suvun painostuksesta syöksyy avioliittoon sokeasti ja harkitsematta, jotta ei vain joutuisi arvostelun kohteeksi! Onko sellaista vielä jossain ylipäätään? Avioerotilastoja koristamaan muutaman vuoden päästä, katkeruutta, riitaa. Elatusmaksuriitoja, lasten tapaamisista taistelua, kaikkea ihanaa. Mutta se kai on sitten se onnen huipentuma? Kenelle on kenelle ei."

      Tässä se onkin. Mitään lisäämättä.

    • Anonyymi

      Sukuloimattomuus on karua hommaa, siinä on pääministerikin onnistunut kerran.

      • Anonyymi

        Mammanpoika ei sukujuhlissa käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mammanpoika ei sukujuhlissa käy.

        Totta, juhlat pitää löytää maailmalta.


    • Anonyymi

      >> Sinkkuus on häpeä <<

      Kyllä se häpeä on pelkästään sen puolella, joka sinkkuna olemista moittii tai antaa sinkun ymmärtää, että sinkkuudessa olisi jotain hävettävää.

      Sinkkuus on nykyään yksi suosittu elämäntapa, jonka moni valitsee ihan tieten tahtoen. Helsingissäkin taitaa yksi kaupunginosa olla tunnettu siitä, että siellä asuu pääasiassa sinkkuja. Itse olen asunut taloyhtiössä, josta eräs perheellinen tiedusteli, saako sinne edes perheenä muuttaa, koska melkein kaikki muut olivat taloyhtiössä sinkkuja.

      Sinkku olen itsekin, ollut kymmenisen vuotta jo, eikä edelleenkään ole aikomustakaan vaihtaa siviilisäätyä. Mutta kaikenlaista olen itsekin saanut osakseni sen takia. Olen kuitenkin huomannut, että huomauttelut ovatkin itse asiassa sen huomauttelijan omia arkoja paikkoja, eikä minun. Ja että yleensä huomauttelut aiheuttaakin kateus tai jonkinlainen kostomieliala, eikä esimerkiksi aito halu siitä, että minäkin löytäisin itselleni elämäntoverin. Se oma siippa kun ei aina ole niin ruusuinen. Se voi ärsyttää parisuhteessa olevia, kun joku toinen on valinnut olla sinkku ja vieläpä viihtyy siinä roolissaan. Ole siis sinäkin rohkeasti ja pää pystyssä sinkku.

    • Anonyymi

      Oi, tuo oli uutta! Että sinkkuus on häpeä?
      Enpä ole tajunnut hävetä, kai sitä nyt pitää sitten alkaa...

      Siis miten ulkoaohjautuva ja itsetuntoa vailla ihmisen pitää olla jos noin lauman mukana laukkaava pitää olla!
      Eipä tulisi mieleenkään. Olen sinkku koska haluan niin eikä siinä suvun tai ympäristön mielipiteet paina p.skankaan vertaa. Tiedän mitä tahdon ja elän sen mukaisesti.
      Minulta on joskua vanhat sedät kyselleet että miten olen yksin, ja kun sanon että koska haluan niin, niin on alettu saarnata että kyllähän mies pitää olla.
      Eivät ole osanneet sitten mitenkään järkevästi perustella miksi niin olisi.

      Minulla ainakin on oma tahto. Siihen ei kukaan pysty vaikuttamaan jos en halua.

    • Anonyymi

      Eipä ole udelleet. Ilmeisesti se on kohtalo.

    • Anonyymi

      Joo,,,no sitä en oo nyt niin ajatellu... näin on vain .....tyydyttävä kohtaloonsa.

      Meitä on paljon ...

    • Anonyymi

      Kyllä ne naisetkin on aika paljo puutteessa sen näkee jo naamasta mutta kun on tämä nykysome ym. missä naisten ei itse tarvi nähdä mitää vaivaa niin kyllähän se on pirullinen noidankehä naisten ihan ite aiheuttama.

    • Anonyymi

      Öhkömönkijäinen öhkömönkiöismuijineen saa sinkut tuntemaan ansaittua alemmuutta. kenties..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En häpeile sinkkuutta.
      Olen vain todennut ettei vain ole onnistanut.

    • Anonyymi

      Jaa, en minä sinkkuutta häpeä!

    • Siinäpähän kyselevät..ei se ole muuttunut miksikään 😄

    • Anonyymi

      Lapsellisuus eli synnyjä on luuse43us :ED:D

    • Anonyymi

      Kenen sukulaiset oikeasti ihmettelee jonkun sukulaispojan tai tytön sinkkuutta? Ennenkuulumatonta mutta ehkä joskus 70luvulla ihmeteltiin onneksi tuo kyttäävä painostava elämäntyyli alkaa kuolla sukupuuttoon naurettavuuksillaan niinkuin avioliitotkin konsanaan.

    • Anonyymi

      Lapsen tekeminen on häpeä koko kansakunnalle...

    • Anonyymi

      Jaa.no ehkäpä,mutta jos on ollut parisuhteessa ja toisessakin niin haha.

    • Anonyymi

      Mitä häpeilet? Sanot että ätmi tässä hei. Kiva tutustua!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      aika muuttaa käsitteitä, ennen yksin elävät oli suosista vanhoja poikia tai vanhoja piikkoja,

      • Anonyymi

        Alemman tason nainen ei pääse naimisiin.


      • Anonyymi

        Ennen vanhat pojat vuolivat hienoja katajakuppeja, kun ei ollut töllöä.


    • Anonyymi

      No mä en nyt jaksa alkaa hävetä, vaikka onkin takana jo 9 vuotta sinkkuna. Turha hävetä asiaa, mihin ei voi itse vaikuttaa.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Avioliitto on luuserin merkki, sen tiesi jo Rooman imperiumi aikoinaan, heikkouden merkki.

    • Anonyymi

      Tää on alotettu jo neljä vuotta sitten ja tänä aikana asenteet on muuttunu jo aika paljon. Ennen se oli normi että kaks lasta, tylsä työ, rivitalon pätkä, farmariauto ja koira. Ja tohon kun pääsi niin oli jotenkin saavuttanut kaiken. Etenkin sellasille lihaville äijille oli tosi vaikee selvittää etten näe mitään ongelmaa siinä, että mulla on ns. Poikuus tallella.

      • Anonyymi

        Nykypäivinä kaikki naiset on joitain "vaikuttajia" somessa miesten dissaajia tai "uranaisia" tai vaan huoria. Niinkuin se sanonta menee: "You dodge the bullet" ei tule tyhjästä. Kunnon naista ei tunnu löytyvän oikein mistään enää joka omaa traditionaaliset arvot tai jos löytyykin niin miten luotat?


    • Anonyymi

      Vieraus näyttäisi hienoudelta. Ja sitäkin on kartettava.

    • Anonyymi

      Kaipa tuosakin kohti vois kysyä onko oma elämä nui tylsää

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe