Autotalo Laakkonen Hyvinkää

Kari1980

En suosittele!!
Huono asiakaspalvelu ja varsinkin tämä Myyntipäällikkö Antti Marjakoski.
Ostin auton heiltä ja ilmoituksessa luki, että auto on erittäin siisti ja hyvä kuntoinen, ja seuraavana päivänä kuulin selvä ääni automaatti vaihteistossa jonka jälkeen todettiin auton vikana oli automaattivaihteiston vauhtipyörä.
Otin yhteyttä ja he olivat epäkohteliaita ja ei tullut vastaan.

16

2149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysss

      Et kertonut autosi vuosimallia tai kilometrilukemaa. Jos on uudehko eikä 400tkm ajettu niin kyllä niiden täytyy vielä tulla vastaan.

      Pistä ilmoitusta Kuluttajariitalautakuntaan.

      • Kari1980

        Volkswagen Passat 2007 ajettu 225tkm.


      • kannattaismuistaa
        Kari1980 kirjoitti:

        Volkswagen Passat 2007 ajettu 225tkm.

        Eli loppuunajettu ikivanha auto. Ikää yli 10 vuotta, ajettu yli 200tkm, noinkin vanhaan ja loppuunajettuun on, käsittämätöntä ja täysin epäoikeudenmukaista kylläkin, mahdollista saada 10-15% osanotto liikkeeltä, tämä tosin edellyttää toimia myös sinulta Kari. Sinun on tehtävä valitus kuluttajalautakuntaan ja odoteltava sieltä päätös, jonka jälkeen, mikäli osanottoa suositellaan (voi olla myös että oikeus toteutuu, eikä suositella) autosi korjataan myyjän valitsemassa paikassa (ei suinkaan merkkiliikkeessä niinkuin varmasti jo ajattelit), autosi saat takaisin korjattuna, kun suoritat osuutesi laskusta (eli jos osanottosuositus oli 10%, lasku 1000€, osuutesi on 900€). Tietenkinhän kuvittelit, että sinulle vaihdetaan uusi vauhtipyörä veloituksetta merkkiliikkeessä...., mutta ostitko uuden, ajamattoman auton? Ainiin autohan oli 10v vanha ja ajettu 225tkm, ja maksoi oletettavasti n.10-15% uuden hinnasta...


      • JÄRJENKÖYHYYSkarit
        kannattaismuistaa kirjoitti:

        Eli loppuunajettu ikivanha auto. Ikää yli 10 vuotta, ajettu yli 200tkm, noinkin vanhaan ja loppuunajettuun on, käsittämätöntä ja täysin epäoikeudenmukaista kylläkin, mahdollista saada 10-15% osanotto liikkeeltä, tämä tosin edellyttää toimia myös sinulta Kari. Sinun on tehtävä valitus kuluttajalautakuntaan ja odoteltava sieltä päätös, jonka jälkeen, mikäli osanottoa suositellaan (voi olla myös että oikeus toteutuu, eikä suositella) autosi korjataan myyjän valitsemassa paikassa (ei suinkaan merkkiliikkeessä niinkuin varmasti jo ajattelit), autosi saat takaisin korjattuna, kun suoritat osuutesi laskusta (eli jos osanottosuositus oli 10%, lasku 1000€, osuutesi on 900€). Tietenkinhän kuvittelit, että sinulle vaihdetaan uusi vauhtipyörä veloituksetta merkkiliikkeessä...., mutta ostitko uuden, ajamattoman auton? Ainiin autohan oli 10v vanha ja ajettu 225tkm, ja maksoi oletettavasti n.10-15% uuden hinnasta...

        "Ikää yli 10 vuotta, ajettu yli 200tkm, noinkin vanhaan ja loppuunajettuun on, käsittämätöntä ja täysin epäoikeudenmukaista kylläkin, mahdollista saada 10-15% osanotto liikkeeltä, tämä tosin edellyttää toimia myös sinulta Kari."

        Voi vttu Kari. Itkupilli. Ja älytöntä kuluttajaosanoton suositusta alkujaankaan...


    • Oli asia miten tahansa, hyviin tapoihin ei mielestäni kuulu syyttää
      ketään omilla nimillään. Olisi hyvin riittänyt pelkkä viittaus esim. vain
      myyntipäällikköön.
      Sinussa itsessäsi ei siis ollutkaan mitään vikaa?
      Etkö koeajanut autoa? Jos niin olisit tehnyt, olisit ilmeisesti itse huomannut vian.
      Automaattivaihteistot kestävät kyllä oikein käytettyinä manuaalisia vaihteistoja
      paljonkin pidempään, joten oletusarvo on - kuten joku muu jo sanoi - että vaihteisto
      on tiensä päässä.
      Se taas, että merkittävällä tavalla epäkuntoisia autoja pidetään kaupan, on kokonaan
      eri juttu.

    • Vw-ei_koskaan_enää

      Ei noin ison firman pitäisi myydä viallisia autoja ollenkaan koska autojen hinnat ovat kuitenkin korkeammat kuin pienemmillä firmoilla. Käytetty auto kannattaa hakea Euroopasta merkkiliikkeestä, sieltä et paskaa löydä sillä vähänkin epäkuratti tavara lähtee jobbareille. Kaksoismassavauhtipyörä ei ole ns. kulutusosa ja sen pitäisi kuulua liikkeen vastuulle. Volkkareista en tiedä.

    • RMB54

      - Eräs asiakas kertoi saaneensa huonoa asiakaspalvelua kun ei saanut ilmaista sijaisautoa huollon ajaksi.
      - Toinen asiakas taas sai ilmaisen sijaisauton. Mutta tuli sen vaihtamaan toiseen, koska tässä ei ollut tarpeeksi bensiiniä. Olisi joutunut ITSE tankkaamaan.
      - Asiakkaan mielestä huonoon palveluun kuuluu myös jos pihalta joutuu etsimään parkkipaikkaa autolleen.
      Siis millä mittarilla mitataan asiakkaan mielestä hyvä/huono palvelu?

      "Otin yhteyttä ja he olivat epäkohteliaita ja ei tullut vastaan."
      Tässä aloittajan ainoa epäkohteliaisuus oli se ettei asiakasta tultu vastaan. Olisiko ulko-ovi pitänyt juosta avaamaan?
      Et kerro kuinka paljon autolla oli ajettu. Myyjän vastuu pystyy hyvin mittaamaan ajettujen kilometrien mukaan.
      Mitä lukee sopparissa?
      On erittäin epäkohteliasta kertoa myyjän nimi. Itse kuitenkin piiloudut nimimerkkisi taakse.

    • 2212

      Älkää takertuko sivuseikkoihin. Ei tässä nyt ollu mistään myyntipäällikön nimestä kyse.

    • rehellinenrei

      Aloittajalle,

      Otan osaa. Onhan tuossa taas Laakkoselta täysi huijaus.
      Toivon että saat kaupan purettua.

      Laakkonen on liike johon ei kannata mennä. Tulee asiakas taatusti petetyksi.
      Niiden korjaamo on kuuluisa sanonnasta,,, älä riko autoasi tuo se Laakkoselle me teemme sen.

      Kuluttajavalituksen kanta on yleensä näin,,, Autolla 10 vuotta ikää tai 200000km niin asiakas omillaan. Laakkonen tietää sen ja toimii tavalla joka tuo PÄÄ LAAKKOSELLE rahaa.

    • Oikeus-apu

      Kuluttajasuojalaista. Lyötyy täysin selkeä säännös. Näihin ongelmiin. Tässä tapauksessa. Myyjä on se osapuoli. Jonka vastuulle kuuluu, asiantuntemus, sekä tuotteen. Oikeilisuus ja kunto. Myynti hetkellä.

    • VälttäkääLaakkosta

      Sama meno muillakin Laakkosilla, itse Herttoniemessä asioineena ostin vuoden vanhan auton ja myynti-ilmoituksessa mainittuja lisävarusteita ei autossa ollutkaan. Kuluttaja-asiamiehenkään mukaan kyseistä lisävarustetta ei voi koeajossa testata (automaattinen hätäjarrutus kolarin uhatessa), Laakkonen ei suostunut lisävarusteen hintaa hyvittämään kuluttaja-asiamiehen suosituksesta huolimatta. Samapa tuo, nuolen haavani ja ilmoitan kohta saapuvaan kuluttaja-asiamiehen kyselyyn etteivät vieläkään ole korvanneet ja ostan autoni jatkossa muualta :)

      Ja ne Laakkosen valohoito-huollot eivät ole ihan tuulesta temmattuja, tutun autoon piti jarrunesteet vaihtaa ja operaatio oli laskutettu, mutta huollon jälkeen neste näytti edelleen vanhalta ja jarrunipat oli edelleen kiinniruostuneet eikä ollut käytetty edes auki. Silti intetään korjaamopäällikköä myöten, että varmasti on vaihdettu :D

      • ISO_vrt_PIENET

        "Laakkonen ei suostunut lisävarusteen hintaa hyvittämään kuluttaja-asiamiehen suosituksesta huolimatta. "

        Niin ne vaan ISOT OSAA, jos ei vaan huvita niin ei huvita... pienliikeherjaajalle tiedoksi: TÄSTÄ LAAKKONEN pääseekin sinne kuluttaja.fi MUSTALLE LISTALLE aikanaan, voit sieltä vertailla miten hyvin tai huonosti ISO LIIKE jolla useiden eri merkkien merkkiedustuksia toimii...

        Pienemmällä alan toimijalla ei ole varaa (vaikuttaa heti asiakasvirtoihin) noin toimia. Tai jos toimisi, mustalista merkintä hoitaa pienemmän noin toimivan huitinvttuun markkinoilta vuodessa tai parissa.


      • Lista-Laakkonen

        Eipä taida Laakkosta kiinnostaa, onhan se siellä listalla ollut ennenkin...


      • Eikorcausta
        ISO_vrt_PIENET kirjoitti:

        "Laakkonen ei suostunut lisävarusteen hintaa hyvittämään kuluttaja-asiamiehen suosituksesta huolimatta. "

        Niin ne vaan ISOT OSAA, jos ei vaan huvita niin ei huvita... pienliikeherjaajalle tiedoksi: TÄSTÄ LAAKKONEN pääseekin sinne kuluttaja.fi MUSTALLE LISTALLE aikanaan, voit sieltä vertailla miten hyvin tai huonosti ISO LIIKE jolla useiden eri merkkien merkkiedustuksia toimii...

        Pienemmällä alan toimijalla ei ole varaa (vaikuttaa heti asiakasvirtoihin) noin toimia. Tai jos toimisi, mustalista merkintä hoitaa pienemmän noin toimivan huitinvttuun markkinoilta vuodessa tai parissa.

        Autoliikkeet yleensä vaan nauraa kuluttavalituslautakunnan päätöksille.


    • Vastapalloon

      "...he olivat epäkohteliaita ja ei tullut vastaan."

      Vastaan minne? Jonnekin vtun Utsjoelle?

    • Anonyymi

      Mitäs ostit, pöljä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

      "IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      414
      9156
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

      Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3760
    3. Kuka pistetty kylmäksi

      Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2228
    4. Mietin että

      Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1393
    5. Kaipaatko sinä

      Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      114
      1148
    6. Postilaatikoista

      Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1145
    7. Sylikkäin.

      Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

      "Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      80
      1116
    9. Oletko samaa mieltä

      Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

      En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1063
    Aihe