Ruotsin naisilla on kyllä asiat hyvin, jännämiehiä on sullottu varastot täyteen niin niitä varmaan riittää siellä tulevaisuudessakin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsin-vankilat-ovat-liian-taynna-kayttoaste-jopa-99-prosenttia-suomessakin-vankiluku-kasvaa-mutta-meilla-ei-silla-tavalla-ole-ongelmaa/7154380
Suomessa tilanne on paljon surkempi, käyköhän niin että tulevaisuudessa osa suomen naisista joutuu hakemaan jännämiehensä Ruotsista? Niistä tuontivehkeistä kun aina ei tiedä miten luotettavia ja historiakin hämärän peitossa nii n varmaan olisi parempi kun olisi omasta takaa riittävästi naisille jännämiehiä.
Ruotsin jännämiesvarastot täynnä
7
153
Vastaukset
- asjakuntoo
Tuomioita pitää lieventää, eihän vankila poista tekoa.
Suomen malli, esim taposta ensikertalainen istuu pari vuotta ja loput ehdollista. - jaksaajsksaa
Jaksaa kaksaa jaksaa kaks saa
- Joo.o
Eikö niissä Ruotsin varastoissa ole enimmäkseen sitä parempaa tummaa ainesta? Suominaisethan kiimoissaan repisi toisensa kappaleiksi jos niitä tulisi markkinoille.
- Kaisanoasaa
Naiset joutuu sinkkuja olemaan koska jännämiehet on vankilassa ja syntyvyys on sen takia vähentynyt suomessakin huomattavasti. Naisille pitää taata vapaa pääsy vankiloihin jotta saavat lapsia tehtyä.
Ei se sitä tarkoita, etteikö muut tavalliset miehet saisi lapsia hankituksi, vaikka sä itse oletkin joku naisettomuudesta kärsivä ätmluuseri. Sulla varmaan on aika huonot sosiaaliset taidot. kun et ole osanut naisia missään lähestyä. Turha sun siitä on naisia syyllistää, kun ei se heidän vikansa ole, jos sä oot itse ätmi ja sosiaalisilta taidoiltasi ihan surkea.
- Kaisanoasaa
DarkFear kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita, etteikö muut tavalliset miehet saisi lapsia hankituksi, vaikka sä itse oletkin joku naisettomuudesta kärsivä ätmluuseri. Sulla varmaan on aika huonot sosiaaliset taidot. kun et ole osanut naisia missään lähestyä. Turha sun siitä on naisia syyllistää, kun ei se heidän vikansa ole, jos sä oot itse ätmi ja sosiaalisilta taidoiltasi ihan surkea.
Sinäkin olet ätmiluuseri etkä koskaan saa naista.
Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464