Valkoinen heteromies on sorron kohde

feministit.alas

23

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorron kohteeksi nimittely on liioittelua. Valkoinen heteromies, ja nimenomaan onnistunut ja menestynyt sellainen, nyt vain on ihmisyyden standardi, jumalankuva, jota kohti kaikkien toiseuksien olisikin syytä kulkea. Ottakaa mallia. Tsemppiä! Puheet toksisesta maskuliinisuudesta tulevat vain luovuttajien ja luusereiden suusta.

• mklbgflrt

Onko se sortoa, jos syyllistetään kutakuinkin kaikesta? Jos on, niin sitten kyllä valkoinen heteromies on sorrettu, mutta jos ei, niin sitten ei ole. Valkoisen heteromiehen yhteiskunnallinen asema on kyllä melko hyvä, mutta julkista tuomiota tulee oikealta ja vasemmalta, teki niin tai näin.

• 123d123123f

Tuommoinen valkoisen tavan ihmis hetero miehen nostaminen jumal kuvaksi on niin väärin kuin kenellekkään voi tehdä.

• yläfemma

Aika aikaansa kutakin.

• uli.uli.uli

Uhriutuminen on päivän sana

• h567jh67

Naiset sen uhriutumisen vasta osaavatkin. Ei ole sellaista asiaa mitä ei voisi kääntää sellaiseksi että se alistaa naisia.

• 123d123123f123

tästä kommentistä näkee miten valkosien heteromiesten uhriutumista soimataan mutta kaikkien muiden ryhmien uhriutuminen on ok kaikkien mielestä.

itse aijon hylätä valkoisten heteromiesten luokan ja liittyä vasenkätisten vähemmistö ryhmään. tiesittekö että vasenkätisen euro on 70senttiä?

• 123d123123f

• Teknodonna

Mjaa

Itse olen valkoinen heteromies enkä koe millään tasolla tulleeni sorretuksi.

Kerran kyllä lentokentällä sattui niin, että maahanmuuttajataustainen bussikuski ei ottanut minua aamuyöllä kyytiin. Räpläsin nimittäin HSL:n sovellussta auki, eikä se suostunut yhteistyöhön. Kuljettaja lähti ilman minua.

Otin taksin.

(Naurua)

• nyenusko

Sinä olet kylläkin se 39:s sukupuoli.

• luin.jutun

Tuo oli todella hyvä juttu, tilasin kirjan kirjastosta. Sinkkonen on huippusymppis tyyppi, kirjaa hän siis nimitti testamentikseen.

• u95fverjgafaer

Mitenköhän meitä valkoisia miehiä sorretaan, jollei ole kehittänyt elämässään omaisuutta tai statusta menestyäkseen niin kyllä se on oma vika eikä muiden. Aivan samanlaiset miehet menestyvät niinkuin ennenkin.

• tiedä.sinä.se

Ei ole oma vika. Se on naisten vika!

• yurft7ybtrfitryfxuymfx8i

Luulet vaan.

• wanhaämmä

Luitko pelkän otsikon, kun ei ollut enempää sanomista? Laitahan kopio tekstistä myös.

• mies.koirana

Homot ja muut poikkeavat kyllä saavat osakseen hyysäystä, mutta valkoista heteromiestä kohdellaan kuin koiraa

• ja.eleintenpito.kiellon

Ei pidä paikkaansa. Jos koiraa kohdeltaisiin samalla tavalla niin saisi hätäseen syytteen.

• t.Patologianlaitos

Valkoinen heteromies ei suinkaan ole sorron kohde, vaan VAINAJA, jos väri on kadonnut hipiästä.

• "Jari Sinkkonen on ollut vaimonsa Mirjan kanssa naimisissa yli 36 vuotta. ”Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut”, lastenpsykiatri sanoo aikuisten psykoterapeuttina työskentelevästä vaimostaan. "

<3

• Kovin on nynnyjä valkoiset heteromiehet. Oikeita itkijäakkoja.

• Tuota nyt en päässyt lukemaan kun en ole tilaaja mutta Sinkkosesta muuten on todettava että mielellään hänen ajatuksiaan olen lukenut. Pohtimisen aiheita parisuhteisiin ja lasten kanssa toimimiseen sekä myös muihin elämän alueisiin.

Puhuessan esimerkiksi Suomen jälleenrakennusajasta niin toteaa vaikutukset tähän päivään. "– Mehän olemme hyviä juhlimaan hautajaisia ja surujuhlia yleensäkin. Ne ovat arvokkaita tilaisuuksia, Sinkkonen arvioi"

• ihanymmärrettävää

Etuoikeuksien menetys selvästi vituttaa

• nihhhhhhhhhhhh

Ei valkoiset heteromiehet tai yleensäkään miehet mitään yksiselitteisiä uhreja ole, mutta eivät he mitään etuoikeutettujakaan ole kuin korkeintaan jossain yksittäisillä elämän osa-alueilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe