Valkoinen heteromies on sorron kohde

feministit.alas

23

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorron kohteeksi nimittely on liioittelua. Valkoinen heteromies, ja nimenomaan onnistunut ja menestynyt sellainen, nyt vain on ihmisyyden standardi, jumalankuva, jota kohti kaikkien toiseuksien olisikin syytä kulkea. Ottakaa mallia. Tsemppiä! Puheet toksisesta maskuliinisuudesta tulevat vain luovuttajien ja luusereiden suusta.

• mklbgflrt

Onko se sortoa, jos syyllistetään kutakuinkin kaikesta? Jos on, niin sitten kyllä valkoinen heteromies on sorrettu, mutta jos ei, niin sitten ei ole. Valkoisen heteromiehen yhteiskunnallinen asema on kyllä melko hyvä, mutta julkista tuomiota tulee oikealta ja vasemmalta, teki niin tai näin.

• 123d123123f

Tuommoinen valkoisen tavan ihmis hetero miehen nostaminen jumal kuvaksi on niin väärin kuin kenellekkään voi tehdä.

• yläfemma

Aika aikaansa kutakin.

• uli.uli.uli

Uhriutuminen on päivän sana

• h567jh67

Naiset sen uhriutumisen vasta osaavatkin. Ei ole sellaista asiaa mitä ei voisi kääntää sellaiseksi että se alistaa naisia.

• 123d123123f123

tästä kommentistä näkee miten valkosien heteromiesten uhriutumista soimataan mutta kaikkien muiden ryhmien uhriutuminen on ok kaikkien mielestä.

itse aijon hylätä valkoisten heteromiesten luokan ja liittyä vasenkätisten vähemmistö ryhmään. tiesittekö että vasenkätisen euro on 70senttiä?

• 123d123123f

• Teknodonna

Mjaa

Itse olen valkoinen heteromies enkä koe millään tasolla tulleeni sorretuksi.

Kerran kyllä lentokentällä sattui niin, että maahanmuuttajataustainen bussikuski ei ottanut minua aamuyöllä kyytiin. Räpläsin nimittäin HSL:n sovellussta auki, eikä se suostunut yhteistyöhön. Kuljettaja lähti ilman minua.

Otin taksin.

(Naurua)

• nyenusko

Sinä olet kylläkin se 39:s sukupuoli.

• luin.jutun

Tuo oli todella hyvä juttu, tilasin kirjan kirjastosta. Sinkkonen on huippusymppis tyyppi, kirjaa hän siis nimitti testamentikseen.

• u95fverjgafaer

Mitenköhän meitä valkoisia miehiä sorretaan, jollei ole kehittänyt elämässään omaisuutta tai statusta menestyäkseen niin kyllä se on oma vika eikä muiden. Aivan samanlaiset miehet menestyvät niinkuin ennenkin.

• tiedä.sinä.se

Ei ole oma vika. Se on naisten vika!

• yurft7ybtrfitryfxuymfx8i

Luulet vaan.

• wanhaämmä

Luitko pelkän otsikon, kun ei ollut enempää sanomista? Laitahan kopio tekstistä myös.

• mies.koirana

Homot ja muut poikkeavat kyllä saavat osakseen hyysäystä, mutta valkoista heteromiestä kohdellaan kuin koiraa

• ja.eleintenpito.kiellon

Ei pidä paikkaansa. Jos koiraa kohdeltaisiin samalla tavalla niin saisi hätäseen syytteen.

• t.Patologianlaitos

Valkoinen heteromies ei suinkaan ole sorron kohde, vaan VAINAJA, jos väri on kadonnut hipiästä.

• "Jari Sinkkonen on ollut vaimonsa Mirjan kanssa naimisissa yli 36 vuotta. ”Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut”, lastenpsykiatri sanoo aikuisten psykoterapeuttina työskentelevästä vaimostaan. "

<3

• Kovin on nynnyjä valkoiset heteromiehet. Oikeita itkijäakkoja.

• Tuota nyt en päässyt lukemaan kun en ole tilaaja mutta Sinkkosesta muuten on todettava että mielellään hänen ajatuksiaan olen lukenut. Pohtimisen aiheita parisuhteisiin ja lasten kanssa toimimiseen sekä myös muihin elämän alueisiin.

Puhuessan esimerkiksi Suomen jälleenrakennusajasta niin toteaa vaikutukset tähän päivään. "– Mehän olemme hyviä juhlimaan hautajaisia ja surujuhlia yleensäkin. Ne ovat arvokkaita tilaisuuksia, Sinkkonen arvioi"

• ihanymmärrettävää

Etuoikeuksien menetys selvästi vituttaa

• nihhhhhhhhhhhh

Ei valkoiset heteromiehet tai yleensäkään miehet mitään yksiselitteisiä uhreja ole, mutta eivät he mitään etuoikeutettujakaan ole kuin korkeintaan jossain yksittäisillä elämän osa-alueilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1512
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe