Hollantilaismies, 69, yrittää alentaa oikeudessa

Liiavanha

12

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mählämi

      Johan tämä on arkipäivää Suomessa. Tai ainakin eräillä vauvoilla kasvaa parta.

      • 61857238

        Tämän hollantilaismiehen kannattaisi ehdottomasti ottaa yhteyttä erääseen turkulaiseen HC-ätmiin joka on nuorentunut viimeisen 4 vuoden aikana 30-vuotiaasta 27-vuotiaaksi.


      • Joka vuosi vauvalle kasvaa sormeen yksi rengas lisää!


    • ikäeipelkkänumero

      Mitenkäs se oikeus poistaisi ukkoontumisen, harmaantumisen yms.?

      • Totta useinhan sitä sanotaan, että ikä on vain numero, mutta tämä ei ole totta vaan siinä on yksikkö perässä. Jos se olisi pelkkä paljas luku, niin sehän olisi ihan sama vaikka se olisi itse asiassa paljas perseinen paviaani. Numerot tulevat itseasiassa ihmisen sormista ja niistä voikin laskea iän niinkuin puun vuosirenkaista #vauvoillaEiOleSormenjälkiä.


    • niinpä-

      Mitä? Siis charmikas komistus, mies parhaassa iässä eikä naiset vastaile Tinderissä. Eikös ton pitäisi tapailla jotain 16-vuotiasta tyttönaista? Nyt teoriat kusee.

    • mahtava.idea

      Se on papalla sitten uudestaan työelämää sellaiset 15 vuotta ennenkuin pääsee eläkkeelle!

      Huimia säästöjä saadaan, jos miehet alkaa alentamaan ikiään oikeuden päätöksellä.

      Meillähän on jo nyt aika runsaasti 17-vuotiaita harmaahapsisia ulkomaalaisvahvistuksia eläkepommia purkamassa, mutta ainahan joukkoon mahtuu lisää porukkaa!

      Lopussa kiitos seisoo.

    • tiedättekylläkukalooseri

      Jätkä on ätmi eikä mikään vanhemmiten komistunut mies.

    • en.ole.botti

      Tuo on ristiriidassa Naisasialooserin ja ExPUA:n sanoman kanssa.

    • VaiVieläOikeudenPäätös

      Johan noita harmaantuneita ukkoja on Tinderit ym.deitit täynnä. Iäksi laittavat 40-50v, vuodesta toiseen. Tyhminkin harakka näkee naamasta, että ikä on valehdeltu "hieman" alakanttiin...

    • Sukupuolella ei ole samanlaista yksikköä kuin iällä on vuosi (tai vaikka sekunti, jos SI-jäjestelmässä halutaan pysytellä). Mutta saakos tuollaisen iän edes ihmiselle antaa kuin 69? Eikös se ole vähän kaksimielinen, ei ihmekään että haluaa vaihtaa. Ei jaksa odotella ensi synttäreihinsä. Mutta sittenhän se taas edessä seisoo, jos alaspäin mennään.

    • poisvaan

      Parempi olisi että kaikkialta poistettaisiin viittaukset täysi-ikäisen ikään, miksi ylipäätään pitää ihmisiä luokitella syntymäajan perusteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      960
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe