Jännämies haluaa vapaaksi

Kaikysyäsaa

14

253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertsamäki

      Tulipa jotenkin outo olo, kun tuota luki. Tuohan muistuttaa jotenkin Ananiasta. Voisiko hän olla meidän palstan oma pikku Pertsa? Samalla tavalla kuohahtelija ja opiskelijakin vielä.

      • sama.mieleen

        Onko Ananias?


    • vientiä.on

      "– Björkqvist on asiakirjoista ilmenevästi vankeusaikanaan suorittanut avoimessa yliopistossa liiketalouden approbatur -tutkinnon sekä Itä-Suomen yliopistossa luonnontieteiden kandidaatin tutkinnon pääaineenaan tietojenkäsittely. Tällä hetkellä Björkqvist suorittaa Itä-Suomen yliopistossa filosofian maisterin tutkintoa pääaineenaan tietojenkäsittelytiede siten, että tutkinnon on määrä valmistua vuoden 2019 aikana."

      Tämä tieto on se viimeinen naula naisen arkkuun, saa naiset kiinnostumaan tästä jännämiehestä.. yliopistokoulutus.

    • ei.pysty.käsittämään

      Miten hemmetissä näitä rikollisia hyysätään ja annetaan paremmat opiskelu ja opiskelun rahoitusmahdollisuudet?

      • .. Jeps.. Tää NarsuMarsuLandia on Khyl HassunKurinen Paikka.. MonenMonissa Jutuissa.. Ainaskin Mun Mielest.. ;P


    • Mistä vetoa, että tuotakin miestä tutut kuvailivat niin mukavaksi mieheksi, josta ei sitten niin ikinä olisi uskonut..

      • .. Noh, Tuosta Jantterista saa Khyl Aikast Vahvat PsykoPaattusMarsuMaiset Fibat.. ;P


      • niinniinniin
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Tuosta Jantterista saa Khyl Aikast Vahvat PsykoPaattusMarsuMaiset Fibat.. ;P

        No sähän saat melkein kaikista niitä fiboja.

        Minä epäilen myöskin, että ennen murhatyötään, tuota miestä sukulaiset ja tuttavat olisivat kuvailleet ”kiltiksi ja kunnolliseksi”.


      • niinniinniin kirjoitti:

        No sähän saat melkein kaikista niitä fiboja.

        Minä epäilen myöskin, että ennen murhatyötään, tuota miestä sukulaiset ja tuttavat olisivat kuvailleet ”kiltiksi ja kunnolliseksi”.

        .. Miks meni PalkoKasvi HengitysElimeen?.. Ne kantsis laittaa ennemmin Massuun.. Ovat meinaa Hyvin Ravinteikkaita.. Että Tierä SäkinSekin!!!.. ;D

        .. Marsuilla nyt muutenkin on ihan Ihmeelliset Kriteerit "kiltille&kunnolliselle".. Että ei se Ihme Ole, jos/kun Kuvaukset on MitäOn.. ;D


    • Työtön-ätmi

      Olisimpa itsekkin päässyt yliopistoon mutta kelalta eikä työkkäriltä tullu rahaa lanttiakaan. Kävin merkonomi linjaa 1,5 vuotta hyvillä arvosanoilla kun kelalta tuli ilmoitus että lopettavat työttömyysetuuden maksamisen koska olen opiskelija. En saanut siis käydä opiskelua loppuun eikä mitään tukea mistään. Siitä lähtien olen työtön ollut eli 4 vuotta. Ensin työkkäristä sanoivat mun pitää alkaa opiskella ja sitten en saa opiskella työttömyysrahalla. En sitten tee mitään sanoin niille. Paitsi pimeitä hommia olen tehnyt josta saanut rahaa 800 euroa kk.

      • Sitä varten on on opintotuki ja valtion takaama opintolaina.. Miten sä edes sait puoltoista vuotta opiskelijana työttömyystukea?


      • yhteishaku.vankilaan
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sitä varten on on opintotuki ja valtion takaama opintolaina.. Miten sä edes sait puoltoista vuotta opiskelijana työttömyystukea?

        Selvästi kannattaa hakea ensin vankilaan. Sieltä saa paremmat olot kuin minimitoimeentulolla ja koulutukseen pääsemistäkin on luultavsti helpotettu ja siihen saa enemmän apuja etc.


      • Ruma-ätmi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sitä varten on on opintotuki ja valtion takaama opintolaina.. Miten sä edes sait puoltoista vuotta opiskelijana työttömyystukea?

        Missään nimessä en ota lainaa opiskeluun koska haluan elää velattomana. Ei ollut edes vaihtoehto. Työkkärissä antoivat ymmärtää että saan opiskella työttömyystuella ja luotin siihen.


    • Mulla on teoria: tuo tuolloin 2v ollut tyttö on täällä Suomi24:ssakin erityisesti "Kielet ja kirjallisuus"-palstalla spämmännyt Jämsä-trolli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe