Joka viides 1997 syntynyt poika on saanut rikostuomion
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a152c977-ee3a-4750-b77e-9506e641f0aa_u0.shtml
Paskojen sukupolvi!
25
488
Vastaukset
- paskat_tyhmiä
Tyhmyys ja rikollisuus korreloivat. 3/4 niistä joiden peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli alke 7 on saanut rikostuomion.
- koulut.on.turhia
Kouluarvosanoilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Hyviä arvosanoja saavat tytöt, koska ovat niin tyhmiä, että luulevat koulujuttuja tärkeiksi.
- rikolliset.saa
Mutta kenelläkään noista rikostuomion saaneista tuskin on enää poikuus talella
- en-ole-botti
Loistavaa, heidän ansiostaan saadaan syntyvyys nousuun :)
- Tulehyväkakka
Niin kakkahan on tunnetusti kova lisääntymään :)
- hienoahienoa
En ole vielä tätä kirjoittaessani katsonut tilastoja, mutta *veikkaan*, että 70-luvullla syntyneistä naisista löytyy paljon yh-äitejä! Nimittäin tutkimusten mukaan yh-äitien lapsista tulee usein rikollisia:
https://www.ncjrs.gov/App/Publications/abstract.aspx?ID=167327
Nyt kävin katsomassa tilaston:
https://www.stat.fi/til/perh/2016/02/perh_2016_02_2017-11-24_fi.pdf
Sivu 7 löytyy kuvio 1B, josta käy ilmi, että 2016 jotakuinkin 35-50 -vuotiaista (liian vanhoja ei kannata huomioida koska heidän partneri saattaa olla kuollut) löytyi eniten yksinhuoltajia, eli n. 1966-1981 syntyneistä. Ja koska yksinhuoltajista suurin osa on naisia, niin nyt tiedämme varmuudella, että tuon ikäiset naiset ovat eniten suosineet jännämiehiä lisääntymismielessä. Ja koska tiedetään, että yh-mutsien lapsista tulee herkästi käytöshäiriöisiä ja rikollisia, niin tiedämme, että 1966-1981 syntyneiden naisten lapsista löytyy paljon noita jännälapsia. On jännämiesgeenit ja yh-mutsi, niin tiedämme sitten ihan tutkimusten pohjalta, että "asia on näin".
Mutta eikös olekin jännä? Arvasin ihan oikein, että 70-luvulla syntyneistä naisista moni on yh-äitejä. Ja vannon, että katsoin tuon tilaston vasta arvaamisen jälkeen!
https://pastebin.com/3vrhmewHVoinhän mäkin napata esiin vaikka tilaston siitä kuinka paljon liikenneonnettomuuksia tapahtuu Intiassa ja sitten toisen tilaston siitä kuinka paljon Suomessa on autoilijoita.
- hienoahienoa
Wwuwuw kirjoitti:
Voinhän mäkin napata esiin vaikka tilaston siitä kuinka paljon liikenneonnettomuuksia tapahtuu Intiassa ja sitten toisen tilaston siitä kuinka paljon Suomessa on autoilijoita.
Minä olen oikeassa ja sekös sinua harmittaa. :D :D :D
hienoahienoa kirjoitti:
Minä olen oikeassa ja sekös sinua harmittaa. :D :D :D
No mä nyt en menis heti uskomaan, että Suomessa yksinhuoltajien poikalapset tekevät enemmän rikoksia kuin pariskuntien..
Mutta se toksinen maskuliinisuus taas. Tytöt ajaa poikien ohi mennen tullen..pojat syrjäytyvät ja rikostelevat. Onko se hauskaa?- logiikkasi.ontuu
Syy jännämiehissä vai jännänaisissa? Jos jännänainen eroaa jännyyttään miehestä tai aiheuttaa eron jännyydellään niin tarkoittako se sinun logiikalla sitä että se mies on jännä eikä nainen?
- hienoahienoa
logiikkasi.ontuu kirjoitti:
Syy jännämiehissä vai jännänaisissa? Jos jännänainen eroaa jännyyttään miehestä tai aiheuttaa eron jännyydellään niin tarkoittako se sinun logiikalla sitä että se mies on jännä eikä nainen?
Syy on feminismissä.
- Tämä-selvä
Pojat alkaa jännämiehiksi koska jäävät muuten ikisinkuiksi eli eivät saa koskaan naista ja seksiä. Palstan ätmi eivät ole tehneet rikoksia ja ovat kokemattomia vielä 40 vuotiaana kuten dark fear ka muut ätmit. Kun nuorena tekee rikoksia niin saa pilluakin nuorena ja sen takia tuo juttu onkin hyvä.
- mietityttää
Paljonkohan tuossa ikäluokassa on toisen polven matuja?
- Niinpäs
Saattaa ola ensimmäisenkin polven. Missään ei maittu missä maassa ovat syntyneet. Kansalaisuushan voi olla suomi vaikka on muualla syntynyt.
Aloittajan linkittämän iltiksen jutun mukaan joka viides oli saanut tuomion taikka rangaistuksen rangaistusmääräysmenettelyn kautta. Tämä siis pitää sisällään paljon liikennerikkomuksia, ja kuten jutussakin todetaan, valtaosa kyseisen ikäluokan rikosnimikkeistä koskivat liikennettä taikka näpistämistä.
Liikenneturvallisuuden vaarantaminen oli jutussa nimetty yleisimmäksi ikäluokkaa koskevaksi rikosnimikkeeksi, se kertoo asenteista liikeenteeseen, mutta myös valvonnan kiristymisestä. En nimittäin usko, että juuri kortin saaneet nuoret miehet töpeksisivät liikenteessä sen enempää kuin aikaisemminkaan, vaan hurjastelut ovat tallentuneet kameroille entistä tehokkaammin.
Toiseksi yleisimpänä nimikkeenä on näpistys, mikä ei ole ihme, sillä juoksukaljasta tuli muutama vuosi sitten aivan yleinen käsite ja suorastaan tapa hankkia alkoholijuomaa alaikäisenä. Tämä johtui kiristyneestä alkoholikontrollista.
Toisin sanoen, nuoret ikäluokat saavat rangaistuksia sellaisista typeryyksistä, mitä vanhemmat ikäluokat heille esimerkkinä ovat näyttäneet, ja niistä pitkälti ilman seuraamuksia selvinneet.
Tämä uutisointi kertoo vain valvonnan tulemisesta tehokkaammaksi, ei lisääntyneestä rikollisuudesta taikka menetetystä ikäluokasta... Jeps.. Noi on Ihan Mitättömiä Juttuja muutenkin Verrattuna ihan Normi Narsu-&PsykoMarsujen Touhuihin.. ;P
.. Jeps.. Noi on Ihan Mitättömiä Juttuja muutenkin Verrattuna ihan Normi Narsu-&PsykoMarsujen Touhuihin.. ;P
- ei.toivoakaan
Tulevaisuuden toivot, pettymyksiä jo tänään.
- Kohtatuleevauvoja
Jännämiehiä kasvamassa mikä tarkoittaa että syntyvyys tulee nousemaan. Rikollisuudestako ratkaisu suomalaiseen väestökasvuun?
- ruoskaa.ja.kuritusta
Pullamössö- ja kermaperse sukupolvi. He tuntevat itsensä valheellisesti etuoikeutetuiksi, eikä niillä ole minkäänlaista vastuuntuntoa. Vääryyksien tekeminen vain innostaa niitä uuusiin vääryyksiin. Tuossa "korjataan" huonon kasvatuksen ja paapomisen satoa. Heikompaa ainesta!
- Naisasialooser11
Minulla on vain yksi rikostuomio koska vain kerran olen jäänyt rikoksesta kiinni ja päätynyt käräjille ja tuolloinki päätekijä oli ATM kaverini, itse olin sivuroolissa. Rikoksia olen tehnyt lukuisia ja niistä on ollut lehdissäkin, mutta huippuälykkäänä en ole jäänyt niistä kiinni.
Eipä sitten kuitenkaan kaikki rikolliset niitä naisia saa, eli on näköjään niissä jännämiehissä myös teitä ätmejäkin.
Ei kannata palstan ätmien yleistää sitä, että kaikki rikolliset ja jännämiehet saisivat aina helposti naisia, kun naisasialuuseri on hyvä esimerkki siitä, ettei se pidä paikkaansa. Samalla taas vastaavasti jotkut tavalliset miehet ovat parisuhteessa ja heillä on lapsiakin, vaikka heillä ei olisi minkäänlaista rikosrekisteriä.- sdklsdklflkfs
Mitähän rikoksia, pieraisit uhalla kovaäänisesti kirjastossa ja juoksit pakoon mutta omatunto kolkutti ja menit tunnustamaan poliisilaitokselle?
- Kaisanoasaa
Nuoret varmistaa sen että saavat pillua jatkossakin koska tytöt automaattisesti alkavat rikollisten jännämiesten kanssa seurustella.
Älä sä turhaan täällä naisia syyllistä. Ehkä niissä miehissä on sitten itsessään jotain vikaa, jos eivät kerran pääse naisten kanssa seurustelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5711972- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki3785Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553