Ei ole liikalihavuutta, normaalipainoisen kriteerit vain on muuttunut, kysykää vaikka palstanaisilta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b995b5c2-1e2c-44d4-9d13-0c342a2759a7 ei voi pitää paikkaansa
10
195
Vastaukset
Tuolla:
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri
Kun korvaa nuo:
Lievä ylipaino 25,0 – 29,9
Merkittävä ylipaino 30,0 – 34,9
Vaikea ylipaino 35,0 – 39,9
Sairaalloinen ylipaino 40,0 tai enemmän
näin:
Normaali suomalainen nainen 25,0 – 29,9
Normaali suomalainen nainen 30,0 – 34,9
Normaali suomalainen nainen 35,0 – 39,9
Normaali suomalainen nainen 40,0 tai enemmän
Kaikki ovat tyytyväisiä. Pitäiskin varmaan tehdä nettisivu jossa laskuri noin toteutettuna, olis varmaan hetkessä hitti.On ollu 31,20 bmi:kin. Ja sen kokoluokan vaatteet oli kaupoista melki aina loppus, jos joku alekori tai rekki oli mitä kävi läpi.
Että on niitä sen painoluokan tai kokoluokan naisiakin paljon. Oltava, kun 44-46 oli aina loppu!
.. "Ole Mitä Syöt..".. Pitänee Aikast Tarkkaan Kutinsa.. Noin PääPiirteittäin.. ;P
- vanhapalstalainenpalaa
Tai olet mitä juot. Esimerkiksi alkoholi paljon käytettynä nostaa painoa. Kaljamahat yms. Ihmettelin kyllä lukiossa, kuinka jatkuvasti alkoholia juova luokkakaverini oli niinkin laiha - itse olin abso 18-vuotiaaksi saakka. Mutta ehkä ne alkoholin aiheuttamat painohaitat alkavat näkyä vasta aikuisilla, kun aineenvaihdunta hidastuu?
Mutulla, myös kerma nostaa painoa. Ilmeisesti jopa maitokin, koska olen lukenut jonkin lehden laihdutusvinkkinä juoda mustaa kahvia maitokahvin sijaan. vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:
Tai olet mitä juot. Esimerkiksi alkoholi paljon käytettynä nostaa painoa. Kaljamahat yms. Ihmettelin kyllä lukiossa, kuinka jatkuvasti alkoholia juova luokkakaverini oli niinkin laiha - itse olin abso 18-vuotiaaksi saakka. Mutta ehkä ne alkoholin aiheuttamat painohaitat alkavat näkyä vasta aikuisilla, kun aineenvaihdunta hidastuu?
Mutulla, myös kerma nostaa painoa. Ilmeisesti jopa maitokin, koska olen lukenut jonkin lehden laihdutusvinkkinä juoda mustaa kahvia maitokahvin sijaan.Juon tavallista maitoa todella paljon, monta litraa viikossa, aina oon juonut, rasvatonta en juo muuta kuin pakosta jos ei muuta ole. Saattaahan maito joitakin lihottaa mutta mulla ei ole koskaan ollut ylipainoa, olutta en juo joten auttaahan sekin kai asiaa.
vanhapalstalainenpalaa kirjoitti:
Mutulla, myös kerma nostaa painoa. Ilmeisesti jopa maitokin, koska olen lukenut jonkin lehden laihdutusvinkkinä juoda mustaa kahvia maitokahvin sijaan... Jeps.. En laittanut tuota, vaikka kävi Khyl Mielesä.. ;P
.. Ja esim. AlkoMaHooli aiheuttaa Monia Muitakin huonoja Juttuja.. Sitä enemmän tietenkin, mitä Kohtuuttomampaa Käyttö on.. ;P
.. Terveelliset Tuotteetkin aiheuttaa LiikaKäytöllä.. Mut noi sitten Vielä Pal Enemmän.. ;P
- ihansoopaa
Vieläkö joku jostain painoindeksistä puhuu vaikka on tiedetty jo kauan että ihan soopaa. Mutta tottakai ennen ihmiset olivat hoikempia ja muutenkin paremmassa kunnossa, varmasti "entisajan" laiha painoi huomattavasti enemmän kuin nykypäivän kuikelot koska heillä oli lihasta.
- sssss
Jos tavallisen naisen painoindeksi on yli 30, onko se silloin laiha tai hoikka? Onko BMI ihan soopaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543