Trollipeikko hekumoi

Trollipeikko

Aaaahh!

Kokosin juuri jalkalampun. Se oli ihanaa! Voisin koota kaikki maailman palasina olevat laitteet!

Oletteko te nyt ihan varmoja, että minä olen nainen?

24

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei tehdään yhteistyötä.. Mä voin pistää palasiks kaikki maailman laitteet..

Olinko eka?

• Trollipeikko

Kunhan pistät ne palasiksi tehtaassa, asettelet osat siististi pakkaukseen ja pakkaat kokoamisohjeet mukaan.

Muussa tapauksessa ei käy.

• Trollipeikko kirjoitti:

Kunhan pistät ne palasiksi tehtaassa, asettelet osat siististi pakkaukseen ja pakkaat kokoamisohjeet mukaan.

Muussa tapauksessa ei käy.

Eihän se olis kivaa!

Mä näin jo itteni heilumassa moukari kourassa...

• Trollipeikko
        Wwuwuw kirjoitti:

Eihän se olis kivaa!

Mä näin jo itteni heilumassa moukari kourassa...

Olen sitä mieltä, että minulla on ”rakentavampi” käsitys hauskanpidosta kuin sinulla.

• Trollipeikko

Työnsin lampun perseeseeni ja masturboin.

• Trollipeikko

Aivan liian huono yritys matkia minua. Ilmennän seksuaalisuuttani hieman eri tavoin kuin mitä sinä kuvasit.

En myöskään suosittelisi särkyviä esineitä kuvaamaasi tarkoitukseen.

• Mietin.vaan
        Trollipeikko kirjoitti:

Aivan liian huono yritys matkia minua. Ilmennän seksuaalisuuttani hieman eri tavoin kuin mitä sinä kuvasit.

En myöskään suosittelisi särkyviä esineitä kuvaamaasi tarkoitukseen.

No nyt on ainakin selvää, että olet nainen. Vain nainen "ilmentää seksuaalisuuttaan".

Mutta eipä se ole ihme, kyllä se Trollipeikon tarina metsästä, marjoista, sienistä ja karhuista onkin selvästi naisen kädestä lähtöisin. Näin jälkikäteen arvioituna ainakin.

• Trollipeikko

Oihhh! Oi oi oi.

Kokosin vielä kenkätelineenkin!

Käytin ihan oikeaa Miesten Ruuvimeisseliä! Sellaista, jossa on sininen kahva. Pinkkikahvaiset ovat tyttöjä varten.

Kokoamisen seurauksena penikseni kasvoi ainakin 1,5 senttimetriä.

• korpikuusenkanto

Kis kis trollipeikko...

Tule...
      tule ja tuo haaparouskuja.

Ota lamppu matkaan. Syödään sienet varjostimen alla ja saat kietoa häntäsi ympärilleni.

• Trollipeikko

Nyt kuulostaa hyvältä! Häntäni vallan jäykistyy moisista puheista!

• korpikuusenkanto
        Trollipeikko kirjoitti:

Nyt kuulostaa hyvältä! Häntäni vallan jäykistyy moisista puheista!

Hahah. Jäykistyy.
        Tämä ei jokseenkaan tullut yllätyksenä.

• Trollipeikko
        korpikuusenkanto kirjoitti:

Hahah. Jäykistyy.
        Tämä ei jokseenkaan tullut yllätyksenä.

Mutta korpikuusenkannon alla on Mörrimöykyn kolo.

• korpikuusenkanto
        Trollipeikko kirjoitti:

Mutta korpikuusenkannon alla on Mörrimöykyn kolo.

Totta kai. Niinpä tietysti.
        Hahah. Näköjään.

Onko mörrimöykky ja trollipeikko sitten yksi ja sama asia, ja kolo siten
        vain yhden peikon? Muussa tapauksessa kololla on useampi mörrimöykky?

Silitän häntää. Kokeilen onko se oikea häntä. Onko se minulle kuuluva häntä?

• Trollipeikko
        korpikuusenkanto kirjoitti:

Totta kai. Niinpä tietysti.
        Hahah. Näköjään.

Onko mörrimöykky ja trollipeikko sitten yksi ja sama asia, ja kolo siten
        vain yhden peikon? Muussa tapauksessa kololla on useampi mörrimöykky?

Silitän häntää. Kokeilen onko se oikea häntä. Onko se minulle kuuluva häntä?

”Silitän häntää. Kokeilen onko se oikea häntä. Onko se minulle kuuluva häntä?”

Tämä tuntuu mukavalta. 😊

• "Oletteko te nyt ihan varmoja, että minä olen nainen?"

Olen aika varma että jo kohtapian voit liittyä jo valtavaan länsinaisten armeijaan joka ei häviä koskaan yhtään taistelua. Ensiaskelen olet jo ottanut, varmaan kohta kun vielä kiinnität taulukoukun seinään oivallat että miestä ei tarvitse mihinkään ja voit alkaa julistamaan vahvaa naiseuttasi.

• trolli

Jos jostain kumman syystä olet kuvitellut, mun poraavan seiniin reikiä tai ripustavani tauluja seinille ... niin ihan vaan tiedoksi; etten vieläkään ala kattolappujen kantoja vaihtamaan tai sokeripalojen kanssa leikittelemään!
        Mä olen hyvin lyhyesti vain trolli... ja tuo mikä lie peikonpoikanen on joku muu!

• Trollipeikko

Niin. Sinusta vain ei-vahva naiseus on oikeanlaista naiseutta.

Kerron sinulle salaisuuden: vahva naiseus löytää käyttöä miehelle siinä missä heikompikin. 😂

Laitoin tänään myös öljyä saranoihin ihan itse. Jos asunnossa olisi ollut mies, olisikohan hän kokenut itsensä kovin tarpeettomaksi moisen tempaukseni seurauksena? 😂

• Trollipeikko
        trolli kirjoitti:

Jos jostain kumman syystä olet kuvitellut, mun poraavan seiniin reikiä tai ripustavani tauluja seinille ... niin ihan vaan tiedoksi; etten vieläkään ala kattolappujen kantoja vaihtamaan tai sokeripalojen kanssa leikittelemään!
        Mä olen hyvin lyhyesti vain trolli... ja tuo mikä lie peikonpoikanen on joku muu!

Näin on. Me olemme eri nimimerkkejä ja myös eri ihmisiä.

Mutta Harmaaritari kirjoitti minulle.

• trolli kirjoitti:

Juu, en sekoittanut sinuun, olen aina pitänyt teitä eri henkilöinä vaikka peikollakin on trolli tuossa nikissään.

• Trollipeikko kirjoitti:

Niin. Sinusta vain ei-vahva naiseus on oikeanlaista naiseutta.

Kerron sinulle salaisuuden: vahva naiseus löytää käyttöä miehelle siinä missä heikompikin. 😂

Laitoin tänään myös öljyä saranoihin ihan itse. Jos asunnossa olisi ollut mies, olisikohan hän kokenut itsensä kovin tarpeettomaksi moisen tempaukseni seurauksena? 😂

Ehkä se ois voinut sillä aikaa keittää kahvit kun sä öljyilit saranoita, tuskin sille ois kovin isoa haavaa iotsetuntoon tullut vielä tuosta.

• trolli
        Trollipeikko kirjoitti:

Näin on. Me olemme eri nimimerkkejä ja myös eri ihmisiä.

Mutta Harmaaritari kirjoitti minulle.

Ihan hyvä niin ett ihan itse osas erottaa meidät.
        Ihan vaan varmuudeksi mä kirjoitin hänelle, kuten huomasitkin!
        Ja nyt poistun taka vasemmalle... mulla on tekemättömiä iltatoimia, vaikka en ole pyyntöä tänään saanutkaan. Olen mielensäpahoittajan seurassa tänään, olen huomannut!

• FaithHopeLove

Maistoin paskaani. Haisi pahalle mutta maistui yllättävän hyvälle.

• trolli

Suksi sinä nikkevaras hevon kuuseen, p*sk*sen kitasi kanssa!

• .. Kuka nyt ei Tykkäis kasata AikuistenLegoja?.. Ainakin Toisinaan.. ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe