Olen ehkä ennenkin kysynyt.
Nämä eivätvät ole paremmuusjårjestyksessä.
- vastaleikattu nurmikko
- hevonen
- sipuli
Parhaat tuoksut
43
422
Vastaukset
Jäämeri
Syksyinen luonto
Vastapyydetty kala- ahdistaa
Ehkä terva, kahvi ja kukkiva syreeni.
- pitkätukka-68
Noihin myös menen. Lisäisin yllättävästi puhtaassa tilassa sytytetty tupakka.
Kolmeko laitetaan? no laitetaan kun kerran muutkin, paremmuusjärjestystä en osaa arvoida mutta nämä ainakin on hyviä:
- Sampoon tuoksu naisen hiuksissa
- Tuoreen, vasta unnista otetun pullan tuoksu
- Raikas ilma heti sateen jälkeenPalstamäki kirjoitti:
Vai MGTOW?
Vaikuttaa kyllä ihan muulta.Rautainen tahdonvoima ja olsosuhteet toki voivat pïtää erillään noista, ei ne ole välttämättömyyksiä.
Harmaaritari kirjoitti:
Rautainen tahdonvoima ja olsosuhteet toki voivat pïtää erillään noista, ei ne ole välttämättömyyksiä.
Jotenkin tuntuu että kaipuu parisuhteeseen on kova.
En tuomitse sinua, nuorempana valitsin itsekin suhteen. Nyt on muut asiat päällimmäisenä.- pitkätukka-68
Mun puolestani saa laittaa miten monta haluaa. Ei kai silti koko romaania tarvitse kirjouittaa.
- Elluhalloyb
Vasta leikattu nurmikko...
Saunasta ..puhdas mies...
Pesty..puhtaat vaatteet.... vauva.....👍😂🌠- pitkätukka-68
Muistan kun olin reissussa, niin kotiin tullessani haistelin monta tuntia koiraani kun oli ollut niin ikävä. Muut väittävät et koirat haisee.
Mutsini on sitä mieltä et vauvat haisee (eikä hän ole tehnyt kuin kuus muksua).
Hevonen kyllä jostain syystä tuoksuu hyvälle! :)
- kaikysyäsaaa
Koska ne hikisukat tulee myyntiin?
- pitkätukka-68
Välillä käyn tallilla ihan vain haistelemassa. Luulen kyllä et mulla se hevostuoksunrakkaus johtuu ensirakkaudestani.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Välillä käyn tallilla ihan vain haistelemassa. Luulen kyllä et mulla se hevostuoksunrakkaus johtuu ensirakkaudestani.
oih,pääsispä tallille taas..ihan vain nuuhkuttelemaan heppoja:) se tuoksu on jännä,miellyttävä. sulla tietty voi olla toi tunneyhteys siihen tuoksuun,mutta haitanneeko tuo?:)
kaikysyäsaaa kirjoitti:
Koska ne hikisukat tulee myyntiin?
ai niin..mun uusi bisnes,hikisukat myyntiin haha:D hyvä kun muistutit,täytyy katsoa hintoja;D jos oltais japanissa myisin käytettyjä pikkareita ^-^
- Teknodonna
Mjoo
Toi on jännä toi avaussetti, sillä mä koen noi kolme jotenkin näin:
Vastaleikattu nurtsi: murha
Hevonen: runo
Sipuli: uskonto
Mun elämä on yhtä draamaa.
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=Uj6shBUMZa4- pitkätukka-68
Jännä kommentti. Vaikka luenkin aika paljon, runoja en osaa lukea. Olen myös uskonnoton sivari.
- pitkätukka-68
Biisivalintasikin oli aika omituinen. Ei mun makuuni.
Melkein ainoa teknobiisi josta tykkään on tää: https://www.youtube.com/watch?v=oYQwHa3FytM - Teknodonna
pitkätukka-68 kirjoitti:
Biisivalintasikin oli aika omituinen. Ei mun makuuni.
Melkein ainoa teknobiisi josta tykkään on tää: https://www.youtube.com/watch?v=oYQwHa3FytMHups
Mä olin viemässä kuvakaappausta, mutta jäi estradille.
Oikea biisi oli tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=F7jSp2xmmEE
- helmiä_sioille
3) Röökin tuoksu röökin himoissa
2) Kevät
1) Lagavulin- helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
Ohhoh, Lagavulin.
Et sinä nyt ihan nolla sentään voi olla.Se, että sinä olet nolla, ei tee muista nollia... :D
- pitkätukka-68
Palstamäki kirjoitti:
Ohhoh, Lagavulin.
Et sinä nyt ihan nolla sentään voi olla.Lagavutin? En oo koskaan kuullutkaan.
- helmiä_sioille
pitkätukka-68 kirjoitti:
Lagavutin? En oo koskaan kuullutkaan.
Se on Lagavulin.
https://www.alko.fi/tuotteet/119707/Lagavulin-16-Year-Old-Single-Malt helmiä_sioille kirjoitti:
Se, että sinä olet nolla, ei tee muista nollia... :D
Joku on aikaisemmin maininnutkin, että sinussa on Nuuskamuikkusen elkeitä.
Toisinaan te haisette niin paljon samalle, että on vaikea erottaa teitä toisistanne.- pitkätukka-68
helmiä_sioille kirjoitti:
Se on Lagavulin.
https://www.alko.fi/tuotteet/119707/Lagavulin-16-Year-Old-Single-MaltIhan outo mulle. Mut joo: sammutettu kynttilä ja savu.
- helmiä_sioille
pitkätukka-68 kirjoitti:
Ihan outo mulle. Mut joo: sammutettu kynttilä ja savu.
Hinnalla saatta olla jotain tekemistä asian kanssa... :)
Mut melkeinpä sanoisin, että parasta sinkkuviskiä, mitä handelin hyllystä löytyy. Tilauskama sit erikseen. Ja sen tuoksu... Sen tajua sit ku nuuhkasee... - helmiä_sioille
Palstamäki kirjoitti:
Toisinaan te haisette niin paljon samalle, että on vaikea erottaa teitä toisistanne.Höpöttele pentutehtailijalle. Sitä saattaa kiinnostaakin.
Palstamäki kirjoitti:
Toisinaan te haisette niin paljon samalle, että on vaikea erottaa teitä toisistanne... Jeps.. Monella voi (Ainakin Toisinaan) olla Sellaisia Elkeitä, että Kuittaa Takas Sunkin Kuittailuihin&Hyökkimisiin.. Ja Sä se olet tainnut Lähes aina Olla, joka on Tuollaisia Maininnut.. Joko Suoraan ja/tai Puskista.. Jokunen muu on Voinut joskus Innostua Provoilemaan siinä Sivussa.. ;P
- pitkätukka-68
Tosta röökistä vielä. kerran seurustelin tupakoimattoman naisen kanssa, joka ei tietenkään digannu röökilöyhkästä. Silti hän tykkäs piipun tuoksusta, kun hänen pappa sitä poltti.
Mun piti sit alkaa polttamaan Kiltaa. Oli asiallinen kompromissi.
Vanilja
Kahvi
Bensiini
MeriOho! Ajattelin juuri noita myös itse!
Tuohon lisäisin vielä saunan, kielon, orvokin, sireenin ja metsän.
Tervaspuu
2-tahti pakokaasu- pitkätukka-68
Entä kamalimmat hajut?
- tunkkainen kostea asunto (ja ehkä home vaikka rakastankin sinihomejuustoa)
- ulosteet
- MennenKamalimmat hajut jotka tiedän (en nimeltä), on halvat hajuvedet joita osa naisista pirskottaa päälleen.
Se on viimeisen päälle epäeroottista kun "kärpäsmyrkylle" haiseva daami ilmaantuu pilaamaan hengitysilmaasi. Tuo×3- pitkätukka-68
Ja kookos.
Hyi helvetti kun käyn mutsin luona, niin hällä on aina kookossaippuaa.
Koita sit pestä kädet kun ne alkaa pesussa haisemaan paskemmalle ku paska. pitkätukka-68 kirjoitti:
Ja kookos.
Hyi helvetti kun käyn mutsin luona, niin hällä on aina kookossaippuaa.
Koita sit pestä kädet kun ne alkaa pesussa haisemaan paskemmalle ku paska.mä rakastan kookosta muuten,joutuu syömään sitä paljon mutta jostain syystä jotkut kookostuotteet rupeavat dunkkaamaan! kerran käytin jotain naturellia kookos hiusöljyä..se rupesi haisemaan aivan oksennukselle mun päässä,karmea lemu :S
- rhutipgh
Sen tyynyn tuoksu, jolla rakastettuni pää lepäsi rakasteltuamme
- Nuuuh
Tunnusta vaan, että naisen tuheron tuoksu se on ihanin tuoksu.
Et vaan kehtaa tunnustaa, vaan peitit asian ytimen toisella karvalla eli naisen päällä hiuksilla. - pitkätukka-68
Toi on muuten totta. Rakkaan kaulahuivia on kiva pitää. Tuoksuu Häneltä vaikkei oliskaan paikalla.
- Löperfyym
Vanilja, minttu, höylätty lauta, naisen tuoksu neuleessasi, savustettu.
- pitkätukka-68
Tuo työstetty puu on kans muuten tosi hyvä tuoksu. Peruskoulun puukässäluokka tai sit joku puusepänverstas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533