Miksi pieni Israel olisi syyllinen muslimimaiden ongelmiin.

mitätämäon

Kukaan ei tälläkään palstalla syytä jemeniläisiä, syyrialaisia, irakilaisia, iranilaisia, gazalaisia, libaninilaisa, afganistanilaisia jnejne vaikka niissä maissa tehdään jatkuvasti sotarikoksia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan.

12

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatusta.löytyy

Israel on Jumalan silmäterä mutta maailman silmätikku.

• Jaa. Itse ainakin olen syyttänyt terroristeja ja sotahulluja. Aivan sama missä niitä on. Sellainen toiminta kun saa ihmiset jättämään kotimaansa.

• Israel on luultavasti kykenemätön tekemään valintaa kahden eri vaihtoehdon välillä: Oikea vai vasen? Luulisin, että miehet ovat siellä valinneet oikeiston vallan, mutta naiset ovat valinneet vasemmiston vallan. Tämä on ainoa ongelma, joka Israelilla on Jehova-Nissin silmissä.
      Kävin itse Israelissa 1996 ja se oli silloin tavattoman köyhä maa. Kaikki autot olivat 60-luvun autoja ja samoin työkoneet. Luulisi, että itsestään selvä valinta olisi naisten valitsema vasemmisto, mutta monet haikailevat pääsyä koko Israelin kattavaan yltäkylläisyyteen ja rikkauteen. Minusta tuo on melko utopistinen odote.
      Voiko olla muu mahdollista kylläkään, että Vesimiehen aikana valittaiisiin OIKEISTO ja sitten 2000 vuoden kuluttua Kauriin aikana VASEMMISTO.
      Yhtenäisen näkökulman löytyminen on mahdollista aikaisintaan 2400 jKr, jolloin odotetaan Elian tulevan yhdistämään vanhempien ja lasten uskon yhteen ja samaan asiaan.
      Ei Israel ole syypää vain muslimien ongelmiin, vaan on kironnut kaikki kansat, jotka tukevat Palestiinaa aina kadotukseen asti. Myös Suomi on siellä kirottu tai ainakin oli 1996. Sain kotiin tuotavaksi viestin, jossa sanottiin Suomen kansan olevan menossa tuhoon ja kadotukseen. Israel ei osaa valita oikean ja vasemman välillä ja muut eivät osanneet ajoissa valita Israelin ja terroria ja kiristystä harjoittaneen Palestiinan välillä.

• valehtelet

Miksi valehtelet?

• Ihmettelevä

Tuo "Kävin itse Israelissa 1996 ja se oli silloin tavattoman köyhä maa. Kaikki autot olivat 60-luvun autoja ja samoin työkoneet." vaikutti aika hassulta. Olin vuonna 1995 kuukausia Jerusalemissa. Näin tasan yhden auton 60-luvulta. Se oli kuorma-auto, joka oli seissyt pitkään käyttämättömänä ja sen edesmenneen omistajan poika halusi kunnostaa siitä itselleen työkalun. Tuolloinkaaan Israel ei ollut "tavattoman köyhä maa".

• Eikiitosjeesus

Miksi pieni Israel olisi jumalan valittu kansa, miksi jumala yleensäkään päätti toimia noin mitättömän porukan kautta.

• kylläJeesus

Miksi ei?

• ArtoTTTeikirjautunut

Pakistanissa kristitty nainen on virunut kahdeksan vuotta vankeudessa juotuaan samasta kaivosta vettä muslimien kanssa, saanut kuolemantuomion, joka nyt peruttu, mikä ei ole estänyt lupaamasta hänestä palkkiota, missä boikotit, missä feministien mielenosoitukset?

"Kahdeksan vuotta allahinpilkka-syytöksistä vankina olleelle kristitylle vapauttava päätös Pakistanissa
      Kristitty äiti oli yksin koko maata vastaan eikä yksikään feministinen järjestö tukenut häntä - nyt islamistit ovat luvanneet hänen päästään 50 miljoonan rupian (375 000 dollaria) palkkion

Pakistanin korkein oikeus on kumonnut keskiviikkona viiden lapsen äidin, Asia Noreen Bibin kuolemantuomion. Hänet määrättiin hirtettäväksi allahinpilkasta vuonna 2010 oikeudenkäynnissä ja hän on ollut vangittuna siitä asti.(oikea media)"

• Pakistan on yksi niistä neljästä pahimmasta muslimimaasta. Siellähän piiloteltiin Osama Bin Ladenia.

• Minä muistan kyllä lähettäneeni vuonna 2014 Amnestyn kehoituksesta asiaa koskevan vastalauseen ystävieni kanssa sähköpostilla Pakistanin pääministerille.

• jeesusfani1

Islam-opin mukaan Israel on todella suuri ongelma muslimeille.

Syynä on se, että muslimit odottavat omaa ”messiastaan” Mahdia, joka Islam-opin mukaan ei palaa ennen kuin kaikki islamin uskolle valloitetut maa-alueet on palautettu takaisin Allahin huomaan.
      Kun opin mukaan Mahdi palaa joko muslimien kolmanneksi pyhimpään kaupunkiin Jerusalemiin (voi myös palata Damaskokseen), niin muslimien tulee valloittaa Jerusalem Allahille ennen Mahdin paluuta.
      Elämme siis aikaa, josta Jumalan sana on ilmoittanut jo kolmisen tuhatta vuotta sitten: ”Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta”.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      128
      2315
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2053
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      2010
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1764
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      149
      1276
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1152
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1110
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1029
    Aihe