Olen itse ollut masentunut pitkään. Minua kuitenkin pidetään skarppina ja osaan esittää läheisilleni aika virkeää minua. Isäni näkee tosin lävitseni. Minulla on mennyt jo pari vuotta niin että en tahdo nousta sängystä ylös. Jaksan hoitaa lapseni asiat mutta se jo kuluttaa minut loppuun. En halua nähdä ketään, ja koen että tehtäväni on vain pitää lapseni tyytyväisenä, ei muuta. Itse usein mietinkin että olen vain laiska, en jaksa kiinnostua mistään tai tehdä mitään. Oma vika. Näen asian niin että koska olen jo lähes 40, kaikki on jo ohi. Minulla oli lapseni isä, ja toista ei tule. Onneksi on ilona edes lapsi.
Onko masentunut, laiska, vai oikeasti sairas?
AamiainenTiffanyllä
2
163
Vastaukset
- nataS666reficuL
Laiska vaan. Voi kyynel.
- ykstoiveikas
Heh heh, kaikki on ohi joo hyvä kun olet edes puolivälissä. Ehdit siis elää vielä toisen elämän kun aloitat alusta. Hae toimiva lääkitys aluksi siitä se lähtee. Sitten ei yllättäen masennakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5026527Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2982431Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301112
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51094- 77912
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel94892- 39774