https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7856ce00-4cdc-4e55-b9d3-827e18cbb974
Tuolta näyttää kämppä mt-ongelmaisen HC-AT-miehen jäljiltä.
40v HC-ATM teki vuokranantajalle pikku källin
8
189
Vastaukset
- 43-mies
Yököttävä juttu. Kerran itse tuollaiseen asuntoon olen mennyt ja oksensin samantien. Sanoin pomolle että en varmana siivoa kun meidän työkavereiden kanssa piti se siivota. Sitten se piti remontoida lopulta minä suostuin 7500 egen kuukausi palkalla.
Tuokin vuokralainen varmasti mietti päivät pitkät pulloihinsa kusten, että miksi ihmeessä hänellä ei ole tyttöystävää.
Niin varmaan miettiikin. Kun eipä sitä ätmit osaa koskaan nähdä mitään vikoja heissä itsessään, sillä heidän mielestä kun se vika on aina pelkästään vain naisissa ja kaikissa muissa ihmisissä
- Naisasialooser11
Hän oli myös paskonut lattialle kämpässään. Jos kyseessä olisi komea mies niin naiset olisivat olleet rivissä oven takana mielellään tulossa siivoomaan kämpän ja antamaan miehelle pillua.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Hän oli myös paskonut lattialle kämpässään. Jos kyseessä olisi komea mies niin naiset olisivat olleet rivissä oven takana mielellään tulossa siivoomaan kämpän ja antamaan miehelle pillua.
Syyttäköön vaan ätmiluuseri itseään siitä, kun ei ole näköjään tarpeeksi haluttava naisten keskuudessa.
järkyttävään kuntoon sotkettua kämpän... kussu pulloihin jne jne..
syy tuohon siivottomuuteen? vuokrarästit joita ei itse hoitanut, vai narkkis.............- ei--botti-
Mistäs päättelit ettei tuolla asukkaalla ollut rahaa eikä statusta?
Hurjakuntoinen kämppä, aika uskomatonta että tuollaisia on olemassa. Ehkä kyseessä oli panomies joka vähemmän viihtyi kotona, käynyt siellä varmaan vaan kääntymässä panojen ja tyttöystävien välillä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392