Yleensähän hiuksia kammataan enimmäkseen ylhäältä alaspäin, minä kampasin alhaalta ylöspäin. Oletteko testanneet? Aika mielenkiintoisen näköinen kampaus tuli
Käänteinen kampaus
22
339
Vastaukset
Nyt vasta testasit?
- tukka.hyvin
Itsenäisyyspäivän kampaus?
Kokeilepa Robin Hood-kampausta.
pujotteIija kirjoitti:
En oo koskaan kuullutkaan, millanen on?
Sekin on eräänlainen käänteinen kampaus, siinä annetaan rikkailta köyhille.
Kasvatetaan pitkä sivutukka, joka sitten kammataan pään yli niin että paljas päälaki peittyy.
.. Ehkä Siellä.. Missä on Tukka Edes.. Ja Elämä Takana.. ;D
#TukkaTakanaJaElämäEdes- kysyyyyy
Mitä se sun elämään vaikuttaa,jonkun hiukset?
kysyyyyy kirjoitti:
Mitä se sun elämään vaikuttaa,jonkun hiukset?
.. Ei Mitenkään.. Kuhan jäi Ihmetyttämään Tässäkin Asiassa Tuo "Yleensä".. Ja Kuhan Tokaisin Jottain NaseVaa Siihen.. ;D
.. Mulla On Nykyään Yleensä VäliMallia.. EdesTakaaPystysAlasYlös.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei Mitenkään.. Kuhan jäi Ihmetyttämään Tässäkin Asiassa Tuo "Yleensä".. Ja Kuhan Tokaisin Jottain NaseVaa Siihen.. ;D
.. Mulla On Nykyään Yleensä VäliMallia.. EdesTakaaPystysAlasYlös.. ;D.. AiNiin.. Miks Kysyit?.. Otitko liian Tosissas ja PalkoKasvi Vyörys HenKitysElimeen, kun Sun Tukkas on Yleensä Eres?.. ;D
pujotteIija kirjoitti:
Luulisin että sulle sopis tsekkitukka aika hyvin
.. Ai?.. MimMone SeOn?.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ai?.. MimMone SeOn?.. ;D
Semmone mikä ei likimainkaan mahdu jääkiekkokypärän alle :D
pujotteIija kirjoitti:
Semmone mikä ei likimainkaan mahdu jääkiekkokypärän alle :D
.. Eih.. Liian KuumaMalli.. ;D
.. Ehkä.. Jos Asuisin Navalla, niin sitten.. ;D
- pitkätukka-68
Jos kampaisin hiukseni ylöspäin, en mahtuisi kulkemaan ovesta kumartumatta.
- pitkätukka-68
pujotteIija kirjoitti:
Olettaen tietysti että ne jämähtävät pystyasentoon
Löytyyhän niitä tököttejä että jämähtää halutessaan. Ja olihan mulla nuoruudessa tukka pystyssä, mut silloin oli kyllä lyhkäsempi fleda.
Nykyään kampaan kyllä edestä taaksepäin enkä ylhäältä alas, vaikka meneehän ne nyt takaa sit alas..
Mun täytyy aloittaa latvoista ylös päin sen verta pitkä tulla ja kampa olisi sit jumissa koko ajan.
pujotteIija kirjoitti:
Oisko harja parempi?
Kyllä pahimmat sormin aukea mutta harja ja vain tietty harja kelpaa ei kaikki.😑
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54598
- 78571
- 39538