Kertokaa, millaista oli olla putkassa. Oliko siellä harmillista, tylsää ja ankeaa ? Nolottiko ?
Jutelkaa putkakokemuksista
20
87
Vastaukset
- jjjjjjjjjjjjjjkö
Voi ku jännääää............udella ihmisten töppäyksiä. Aloittaja on tyypillinen STT.
Putkassa on tylsää. Viimeksi jouduin putkaan kolme vuotta sitten ihan vain kovan kännin takia. Olin niin jurrissa etten edes muista mitään.
Heräsin vain kuudelta aamulla ja kun avasin silmäni niin havaitsin, että aha putkassa ollaan. Sen jälkeen alkoi neljän tunnin odotus poispääsemiseksi ja voin sanoa, että silloin aika mateli.
Olen päätynyt juoppoputkaan kaikkiaan kahdesti elämäni aikana.- ihana.kokemus
Mistä tiesit paljonko kello on kun heräsit? Mitä itse ollut pari kertaa juoppoputkassa niin ei ole ollut herätessä mitään hajua onko aamu vai ilta. Kun ei ole ikkunoita eikä kelloa.
ihana.kokemus kirjoitti:
Mistä tiesit paljonko kello on kun heräsit? Mitä itse ollut pari kertaa juoppoputkassa niin ei ole ollut herätessä mitään hajua onko aamu vai ilta. Kun ei ole ikkunoita eikä kelloa.
Olin ilmeisesti yöllä kertonut putkavartioille sairastavani 2-tyypin diabetesta ja lääkäri tuli aamulla mittaamaan verensokeriani aika lailla samoihin aikoihin kun heräsin ja silloin kysyin häneltä kellonaikaa.
Ensimmäisellä putkareissullani kahdeksan vuotta aiemmin oli oma vittumaisuulisänsä siinäkin kun ei ollut harmainta aavistusta edes kellonajasta ja ulospääsyn odottelu tuntui sitäkin pidemmältä.
Itse olen ollut yhden kerran laitettuna putkaan ja monta kertaa työn puolesta. Yhtenä vuonna en saanut muuta töitä niin menin oikeus-ja poliisitalolle siivojaksi. Siihen hommaan kuului putkien siivoaminen. Lyhyen aikaan siivoaminen ei niin niin rasittanut, mutta yhtenä iltana myöhemmin jouduin putkaan ja pääsin sieltä seuraavana päivänä vasta pois. Syytä en kerro, mutta huomasin olevani uskovainen, sillä tuli liikunnan puutteessa kuljettua putkassa ympyrää ja rukoiltua Isä meidän -rukousta. En tykännyt ollenkaan siitä, että ei ollut minun päätettävissä se, että milloin saa mennä raikkaaseen ulkoilmaan. Ei kiva kokemus, mutta ehkä koskettava ja ei sitä hävennyt niin hirmuisesti, sillä tiesi monen muunkin viettäneen sellaisessa aikaansa. Yhden yön siis olen putkassa viettänyt.
- Viinamies
En ole koskaan joutunut putkaan. En juo niin paljon että sammuisin johonkin puskaan. Kotona on parempi nukkua kun putkassa luulen.
- aivankyllä
Osaat siis toimia asiallisesti.
- luuvitonen
Jouduin putkaan kun vedin yhtä paskaa turpaan. Myöhemmin vielä sain sakkoja ja jouduin maksamaan paskalle kärsimyskorvauksia, vaikka se paska tasan tarkkaa ansaitsi sen, kun auko mulle päätä.
- Ätmelsson
En ole ollut, mutta jos nainen kysyisi livenä niin vastaisin: kysy vain kuinka monesti
- shdshgdshr
valehtelen ämmille olevani linnakundi niin saan pillua.
- hähhähhää
Hei Likinäkörillitäti- kerroppa omasta lusimiskokemuksesta. Oliko vaikeeta olla siellä erittäin likinäkönen paksulinssinen rillipää.
- Likinäkörillitäti
Olipa epäsivistynyt kysymys. Älä puutu minun asioihini.
Runkkasin ja heitin spermat putkakameran linssille.
Pääasiassa olen nukkunu melkein koko putkassa olon ajan..
- Piupaau
Se oli helmikuu -06.
Erinäisten tapahtumien ja v*ttumaisten ihmisten seurassa oltua seurauksena putka, jonne menin ns vapaaehtoisesti (eivät suostuneet jättämään uloskaan ja epäilivät kuntoani kotio päätyä..) lopulta.
Oli ihan mukava paikka olosuhteisiin nähden.
Sain jopa vessapaperia ja viltin, joku pehmuke oli peräti tyynynäkin. Taisin olla vielä siihen aikaan se söpö pieni tyttönen joten poliisisedät sääli.. :D
Aamulla toivoteltiin hyvät huomenet jne.. - AsiallinenOlen
Pitää toimia niin että ei joudu putkaan.
- Lillikki
Menen viideltä saunaan.
- olis.ollu.kiltisti
misspönttöuuni tietää kun joutui ns putkaan kun riehui vaalitoimistossa niin ilmeisesti ei ollut kivaa mutta häntä varoitettiin ettei riehu mutta ei uskonut ja poliisit haki niin ilmeisesti putka ei kannata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960