Jutelkaa putkakokemuksista

Likinäkörillitäti

Kertokaa, millaista oli olla putkassa. Oliko siellä harmillista, tylsää ja ankeaa ? Nolottiko ?

20

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjjjjjjjjjjkö

Voi ku jännääää............udella ihmisten töppäyksiä. Aloittaja on tyypillinen STT.

• Putkassa on tylsää. Viimeksi jouduin putkaan kolme vuotta sitten ihan vain kovan kännin takia. Olin niin jurrissa etten edes muista mitään.

Heräsin vain kuudelta aamulla ja kun avasin silmäni niin havaitsin, että aha putkassa ollaan. Sen jälkeen alkoi neljän tunnin odotus poispääsemiseksi ja voin sanoa, että silloin aika mateli.

Olen päätynyt juoppoputkaan kaikkiaan kahdesti elämäni aikana.

• ihana.kokemus

Mistä tiesit paljonko kello on kun heräsit? Mitä itse ollut pari kertaa juoppoputkassa niin ei ole ollut herätessä mitään hajua onko aamu vai ilta. Kun ei ole ikkunoita eikä kelloa.

• ihana.kokemus kirjoitti:

Mistä tiesit paljonko kello on kun heräsit? Mitä itse ollut pari kertaa juoppoputkassa niin ei ole ollut herätessä mitään hajua onko aamu vai ilta. Kun ei ole ikkunoita eikä kelloa.

Olin ilmeisesti yöllä kertonut putkavartioille sairastavani 2-tyypin diabetesta ja lääkäri tuli aamulla mittaamaan verensokeriani aika lailla samoihin aikoihin kun heräsin ja silloin kysyin häneltä kellonaikaa.

Ensimmäisellä putkareissullani kahdeksan vuotta aiemmin oli oma vittumaisuulisänsä siinäkin kun ei ollut harmainta aavistusta edes kellonajasta ja ulospääsyn odottelu tuntui sitäkin pidemmältä.

• Itse olen ollut yhden kerran laitettuna putkaan ja monta kertaa työn puolesta. Yhtenä vuonna en saanut muuta töitä niin menin oikeus-ja poliisitalolle siivojaksi. Siihen hommaan kuului putkien siivoaminen. Lyhyen aikaan siivoaminen ei niin niin rasittanut, mutta yhtenä iltana myöhemmin jouduin putkaan ja pääsin sieltä seuraavana päivänä vasta pois. Syytä en kerro, mutta huomasin olevani uskovainen, sillä tuli liikunnan puutteessa kuljettua putkassa ympyrää ja rukoiltua Isä meidän -rukousta. En tykännyt ollenkaan siitä, että ei ollut minun päätettävissä se, että milloin saa mennä raikkaaseen ulkoilmaan. Ei kiva kokemus, mutta ehkä koskettava ja ei sitä hävennyt niin hirmuisesti, sillä tiesi monen muunkin viettäneen sellaisessa aikaansa. Yhden yön siis olen putkassa viettänyt.

• Viinamies

En ole koskaan joutunut putkaan. En juo niin paljon että sammuisin johonkin puskaan. Kotona on parempi nukkua kun putkassa luulen.

• aivankyllä

Osaat siis toimia asiallisesti.

• luuvitonen

Jouduin putkaan kun vedin yhtä paskaa turpaan. Myöhemmin vielä sain sakkoja ja jouduin maksamaan paskalle kärsimyskorvauksia, vaikka se paska tasan tarkkaa ansaitsi sen, kun auko mulle päätä.

• Ätmelsson

En ole ollut, mutta jos nainen kysyisi livenä niin vastaisin: kysy vain kuinka monesti

• shdshgdshr

valehtelen ämmille olevani linnakundi niin saan pillua.

• hähhähhää

Hei Likinäkörillitäti- kerroppa omasta lusimiskokemuksesta. Oliko vaikeeta olla siellä erittäin likinäkönen paksulinssinen rillipää.

• Likinäkörillitäti

Olipa epäsivistynyt kysymys. Älä puutu minun asioihini.

• Runkkasin ja heitin spermat putkakameran linssille.

• Pääasiassa olen nukkunu melkein koko putkassa olon ajan..

• Piupaau

Se oli helmikuu -06.
      Erinäisten tapahtumien ja v*ttumaisten ihmisten seurassa oltua seurauksena putka, jonne menin ns vapaaehtoisesti (eivät suostuneet jättämään uloskaan ja epäilivät kuntoani kotio päätyä..) lopulta.

Oli ihan mukava paikka olosuhteisiin nähden.
      Sain jopa vessapaperia ja viltin, joku pehmuke oli peräti tyynynäkin. Taisin olla vielä siihen aikaan se söpö pieni tyttönen joten poliisisedät sääli.. :D
      Aamulla toivoteltiin hyvät huomenet jne..

• AsiallinenOlen

Pitää toimia niin että ei joudu putkaan.

• Lillikki

Menen viideltä saunaan.

• olis.ollu.kiltisti

misspönttöuuni tietää kun joutui ns putkaan kun riehui vaalitoimistossa niin ilmeisesti ei ollut kivaa mutta häntä varoitettiin ettei riehu mutta ei uskonut ja poliisit haki niin ilmeisesti putka ei kannata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe