Chad ja Incel deittiohjelmassa! Naiset haluavat saman miehen!

Naisasialooser11

21

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoahienoa

Näyttää tosiaan siltä, että naisia kiinnostaa miehissä pelkkä ulkonäkö. Jo pienikin huono yksityiskohta on turn-off naiselle kuin naiselle.

• kuka ensinnäkin lähtee "deittiohjelmiin" ja kun kattoo noita naisia niin se kertoo jo kaiken lol mun mielestä se kikkarapää oli söde: p

• Ätmelsson

Kyllä siellä osa sai kikkarapäästä suoranaisen inhoreaktion. Kikkarapään kannattaisi ostaa leuka implantti niin löytyisi nainen helpommin. Siinäpä sitten joskus lapsen äidin ihmettelyihin kieroilisi, kun miettii oman lapsensa leuattomuutta.

Onkohan miehen hyvä olla söpö pariutumismarkkinoilla? Käsittääkseni sellane kelpuutetaan maximissaan kaveriks, joka kuuntelee

• Naisasialooser11

Kikkarapää on nätti poika, mutta tuolla suuressa maailmassa naiset ovat suomalaisiakin pinnallisempia. Ja sitäpaitsi söpö mies on seksuaalisesti yhtä haluttava kuin koiranpentu.

• Ätmelsson
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kikkarapää on nätti poika, mutta tuolla suuressa maailmassa naiset ovat suomalaisiakin pinnallisempia. Ja sitäpaitsi söpö mies on seksuaalisesti yhtä haluttava kuin koiranpentu.

Kyllä tuo pinnallisuusaste vielä suomenkin saavuttaa. Kaikki ilmiöt tulevat tänne peräpohjolaankin. Hitaasti, mutta varmasti. Uskoisin kuvasovellusten olevan yksi iso syy.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

mä sanoin aikasemmin että aika usein södet miehet on myös seksikkäitä,monet komeat eivät ole:) ehkä mä sitten olen jotenkin outo lol

• jos totta puhutaan mä ottaisin mieluummin kikkarapään kun ton ärsyttävän leukaäijän: p mulla onkin ollut aina vähän erilainen maku..söpö on aika usein myös seksikäs,kaikki komeat eivät ole seksikkäitä:) nää on sitten mun mielipiteitä..

• Ätmelsson

Sinut varmaan sytyttää myös seuraavat ominaisuudet miehessä:
        -keskikaljuus
        -pullohartiat
        -leveä lantio
        -nasaali/korkea ääni
        -ohuet ranteet

• Ätmelsson kirjoitti:

-keskikaljuus
        -pullohartiat
        -leveä lantio
        -nasaali/korkea ääni
        -ohuet ranteet

tossa on kyllä niin karu kombo että miksi kukaan saisi kiksejä,harva mies nyt omaa kaikki noi samaan aikaan,totaalinen "estrogen dominance" mies,ei kiitti:) en silti olisi törkeä,kyllä muille voi olla ystävällinen vaikka mitään kiksejä? ei saisikaan.

• Ätmelsson kirjoitti:

-keskikaljuus
        -pullohartiat
        -leveä lantio
        -nasaali/korkea ääni
        -ohuet ranteet

Kattelin tuossa sitä NCIS los angelesia..

Sillä mustalla poliisilla on jäätävät pullloon sukeltajan hartiat..

Mun käsittääkseni joillaki on ihan tarkotus reenata tollaset hartiat..

:D

• Ätmelsson

Innostuin kattomaan useammankin jakson inceltv:tä. Löyty sen niminen jakso vai oliko peräti trilogia, kun: jawline theory. Vakuutuin sitä katsoessa leuan olevan tärkein yksityiskohta miehen ulkonäössä. Menee hiustenkin edelle. Tiedänpähän nyt palstamiesten olevan järjestään leuattomia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5535
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2865
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2581
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2429
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2120
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1714
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1303
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1183
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1155
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90