Chad ja Incel deittiohjelmassa! Naiset haluavat saman miehen!

Naisasialooser11

21

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoahienoa

Näyttää tosiaan siltä, että naisia kiinnostaa miehissä pelkkä ulkonäkö. Jo pienikin huono yksityiskohta on turn-off naiselle kuin naiselle.

• kuka ensinnäkin lähtee "deittiohjelmiin" ja kun kattoo noita naisia niin se kertoo jo kaiken lol mun mielestä se kikkarapää oli söde: p

• Ätmelsson

Kyllä siellä osa sai kikkarapäästä suoranaisen inhoreaktion. Kikkarapään kannattaisi ostaa leuka implantti niin löytyisi nainen helpommin. Siinäpä sitten joskus lapsen äidin ihmettelyihin kieroilisi, kun miettii oman lapsensa leuattomuutta.

Onkohan miehen hyvä olla söpö pariutumismarkkinoilla? Käsittääkseni sellane kelpuutetaan maximissaan kaveriks, joka kuuntelee

• Naisasialooser11

Kikkarapää on nätti poika, mutta tuolla suuressa maailmassa naiset ovat suomalaisiakin pinnallisempia. Ja sitäpaitsi söpö mies on seksuaalisesti yhtä haluttava kuin koiranpentu.

• Ätmelsson
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kikkarapää on nätti poika, mutta tuolla suuressa maailmassa naiset ovat suomalaisiakin pinnallisempia. Ja sitäpaitsi söpö mies on seksuaalisesti yhtä haluttava kuin koiranpentu.

Kyllä tuo pinnallisuusaste vielä suomenkin saavuttaa. Kaikki ilmiöt tulevat tänne peräpohjolaankin. Hitaasti, mutta varmasti. Uskoisin kuvasovellusten olevan yksi iso syy.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

mä sanoin aikasemmin että aika usein södet miehet on myös seksikkäitä,monet komeat eivät ole:) ehkä mä sitten olen jotenkin outo lol

• jos totta puhutaan mä ottaisin mieluummin kikkarapään kun ton ärsyttävän leukaäijän: p mulla onkin ollut aina vähän erilainen maku..söpö on aika usein myös seksikäs,kaikki komeat eivät ole seksikkäitä:) nää on sitten mun mielipiteitä..

• Ätmelsson

Sinut varmaan sytyttää myös seuraavat ominaisuudet miehessä:
        -keskikaljuus
        -pullohartiat
        -leveä lantio
        -nasaali/korkea ääni
        -ohuet ranteet

• Ätmelsson kirjoitti:

-keskikaljuus
        -pullohartiat
        -leveä lantio
        -nasaali/korkea ääni
        -ohuet ranteet

tossa on kyllä niin karu kombo että miksi kukaan saisi kiksejä,harva mies nyt omaa kaikki noi samaan aikaan,totaalinen "estrogen dominance" mies,ei kiitti:) en silti olisi törkeä,kyllä muille voi olla ystävällinen vaikka mitään kiksejä? ei saisikaan.

• Ätmelsson kirjoitti:

-keskikaljuus
        -pullohartiat
        -leveä lantio
        -nasaali/korkea ääni
        -ohuet ranteet

Kattelin tuossa sitä NCIS los angelesia..

Sillä mustalla poliisilla on jäätävät pullloon sukeltajan hartiat..

Mun käsittääkseni joillaki on ihan tarkotus reenata tollaset hartiat..

:D

• Ätmelsson

Innostuin kattomaan useammankin jakson inceltv:tä. Löyty sen niminen jakso vai oliko peräti trilogia, kun: jawline theory. Vakuutuin sitä katsoessa leuan olevan tärkein yksityiskohta miehen ulkonäössä. Menee hiustenkin edelle. Tiedänpähän nyt palstamiesten olevan järjestään leuattomia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      187
      1294
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      832
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      701
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      604
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      52
      552
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    Aihe