ROT:n opin mukaan kyseessä onkin mutakakku! Paitsi aivan ytimessä pikkasen graniittia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kheopsin_pyramidi
Ei ole kiveä, ei...
19
<50
Vastaukset
Kheopsin pyramidin kiviaineksessakin on fossiileja.
https://www.geopolymer.org/archaeology/pyramids/pyramids-2-the-evidences/- VoeHyvänenAika
Et kai väitä tätäkin tieteelliseksi argumentiksi?
- Tämäkin.piti.opettaa
Totta kai kalkkikivessä on fossiileja, koska se on sedimenttikivilaji.
Etkö tiennyt tätäkään? - tieteenharrastaja
Siitähän tietää, että se on miljoonia vuosia eikä 4500 vuotta vanhaa.
Palanen pehmeää kalkkikiveä hakattiin irti loukoksesta ja jätettiin 24 tunniksi veteen. Sinnehän se 'kivi' liukeni jolloin savi ja huokoseläimet irtautuivat toisistaan.
- Vaihda.lääkkeet
Mitä oikien höpötät? Mistä tällaisen tarinan keksit.
- tieteenharrastaja
Tuon väitetyn urotyön tekijä on Wikille tuttu:
"Davidovits' theory is inconsistent with the geological evidence." Tietysti hapan vesi syövyttää kalkkikiveä. Aivan lievästikin hapan vesi pystyy siihen.
Sitähän se happosade Keski-Euroopassa on tehnyt, tuhonnut mm. keskiaikaisten kirkkojen koristepatsaita.- jhkjhkj
kekek-kekek kirjoitti:
Tietysti hapan vesi syövyttää kalkkikiveä. Aivan lievästikin hapan vesi pystyy siihen.
Sitähän se happosade Keski-Euroopassa on tehnyt, tuhonnut mm. keskiaikaisten kirkkojen koristepatsaita.Ei kuitenkaan 24 h:ssa, kuten ROT väittää.
Hienosti kekek-kekek ampui itseään jalkaan. Selvisi taas yksi asia, joka vaan vahvistaa vedenpaisumuksen vaikutusta näiden pehmeiden 'kiviainesten' muodostumiseen. Kiitos!
- NoloaROT
Taisit itse ampua itseäsi jalkaan linkittäessäsi sivustoon, joka on kaikkea muuta kuin tieteellinen. Eikä se ole sinulta ensimmäinen kerta ja tuskin se jää myöskään viimeiseksi.
Totisesti minä sanon sinulle, katso, ennen kuin sukupolvi on kolmesti vaihtunut, kreationistilahkot ovat sivistyneissä länsimaissa kuolleet tai kuolemssa sukupuuttoon geneettisen rappeutumisen takia. Vaviskaa tietämättömät.
Sillä totisesti minä sanon teille veljet, järjetön oppinne muodostaa vahvan isolaation, joka estää geenien vaihdon geneettisesti terveemmän valtaväestön puolelta. Ja katso, toisiaan naivat kreationistit tulevat henkisesti ja geneettisesti rappeutumaan sukupolvi sukupolvelta.
Herätkää, sillä aikaa on vähän. Itse olet kirjoittanut v. 2500 eKr tapahtuneesta vedenpaisumuksesta.
Niin ne muinaiset egyptiläiset meren pohjassa vaan kiviä kanteli ja pyramidia kasasi, ei olleet tietääkseenkään paisumuksesta...Kukaan muu ei ole näistä totuuksista tietoinen. Enää ei piisaa luovuus genetiikasta sekoiluun ja siirrytty geologian piiriin jotta kreationismi tulisi entistä enemmän nolatuksi?
- Rohkeasti.eteenpäin
ravenlored kirjoitti:
Kukaan muu ei ole näistä totuuksista tietoinen. Enää ei piisaa luovuus genetiikasta sekoiluun ja siirrytty geologian piiriin jotta kreationismi tulisi entistä enemmän nolatuksi?
Mutta siitä varmaan olemme samaa mieltä että ROT on yhtä pätevä asiantuntija geologiassa kuin on genetiikassakin.
Ehkä ROT laajentaa asiantuntemattomuuttaan seuraavaksi aivokirurgiaan tai antropologiaan? Alueita, joilla voi osoittaa yleissivistymättömyyttään on liki loputtomasti. Rohkeasti.eteenpäin kirjoitti:
Mutta siitä varmaan olemme samaa mieltä että ROT on yhtä pätevä asiantuntija geologiassa kuin on genetiikassakin.
Ehkä ROT laajentaa asiantuntemattomuuttaan seuraavaksi aivokirurgiaan tai antropologiaan? Alueita, joilla voi osoittaa yleissivistymättömyyttään on liki loputtomasti.Biologia ja geologia on kirjoitettu rot.in toimesta uusiksi, olemme jännän äärellä mitä seuraavaksi tapahtuu, litteä maa ei vielä ole asialistalla, mutta lienee vain ajan kysymys koska rot asustaa litteässä maassa missä vuoret ovat jäätynyttä mutaa.
- oletkoROT
ajatellut mitä vahinkoa teet oikeille rehellisille kreationisteille yrittämällä päätä seinään hakaten todistaa luomisen tieteellä aivan kuin se tarvitsisi jotakin todistamista? Itse siis epäilet sitä niin paljon että päivystät täällä viiden aikaan aamulla hokemassa noita lauseitasi rappeutuvan maailmasi loppuun asti? Mitä sen jälkeen koet saavuttaneesi?
- Hulvaton.ROT
Koska RoT:n uuden geologian mukaan myös liuskekivi on mutakakkua jota ei voi kiveksi sanoa, niin kaikkia heitä joilla on esimerkiksi liuskekivikäytäviä puutarhassaan jännittää sulavatko nuo liuskekivilaatat syyssateiden ja kevätauringon sulattaman lumen kastelemina niin että he joutuvat ostamaan uudet kivet vanhojen tilalle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liuske - Kreationismi_on_sairaus
En ole kyllä koskaan ymmärtänyt sitä että mistä sikiää tämä jeesuksenmorsianten loppumaton halu tehdä itsestään totaalisia pellejä. Otetaan nyt vaikka tämä tapaus biibbeli. Kun hän on yhdessä avauksessa nolannut itsensä perinpohjaisesti niin ei kun kohti seuraavaa itsensä nolaamista. Elääkö biibbeli jossain todellisuusvääristymäkuplassa jossa ei itse ymmärrä sitä että on täysi pelle vaan luulee olevansa koko tiedemaailmaa paremmin perillä asioista?
- NoloNolompiRot
Miten on Rot,onko sieltä parodiahorisontin takaa hauskakin huudella ja mölähdellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564