Tarkoittaako nainen joskus sitä, mitä sanoo?

Häilyvä_nainen

Tämä ihmettely lähti siitä, kun aamulla sovimme vaimon kanssa aloittavamme viikkosiivouksen makuuhuoneesta, ja työnjako oli se, että minä imuroin huoneen sekä huonekalut ja hän pyyhkii pölyt ja lattian. Sovimme myös huomenna sitten jatkavamme muista huoneista.

Niinpä imuroin huolellisesti makuuhuoneen ja sitten ryhdyin putsaamaan imurin suuttimia ja laittamaan imuria siivouskomeroon. Silloin alkoi äkäinen ihmettely, miksi en ollut imuroinut muita huoneita, vaikka niissäkin on ainakin vähän pölyä. Ei lainkaan auttanut, että kerroin näin sovitun. Olen kuullemma vain laiska vötkylä, joka ei halua käyttää aikaa kodin eteen.

Pitäisikö minun olla huolissani vaimon muistista tai mielenterveydestä? Vai onko tämä vain tyypillinen naisten käyttäytymistapa, että on aivan sama, mistä sovitaan, jos myöhemmin tuntuu toisenlaiselta, niin juuri näin on sovittu?

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleispäteväneuvomiehille

Nyt kerron sinulle miten nainen on rakennettu. Nainen puhuu saadakseen tunnereaktioita. Naisen puhe ei koskaan tarkoita sitä että olisi jotain sovittu. Kyllä nainen sitten kertoo, jos olisikin sovittu.

Miehenä kannattaa suhtautua puhuttuun niin kuin se olisi epäluotettävastä lähteestä kuultua juttua. Eli antaa mennä kovasta sisään ja toisesta ulos. Sen sijaan miehen tulee keskittyä tunneilmaisuun. Tai siis feikkaamaan tunneilmaisua. Näitä tunteiden näkymisiä nainen on vain vailla.

Ilahtumista tavatessa. Onnea juttelusta. Myötäelämistä naisen kertomaan. Kimpaantumisia, vihastumisia, loukkantumisiakin joskus. Surua, mokailua ja nolostumisia. yms. Nämä on asiat joita nainen haluaa nähdä kun se puhuu sinun kanssasi. Kun annat naisellesi näitä tunteen näkyjä on nainen onnellinen. Jos puhut asiaa ja saat jotain sovittua etkä itke onnesta kun saitte asian "sovittua" on nainen seuraavana päivänä sinulle vihainen. Kertoo sinut tyhmäksi ja huonoksi siivoojaksi ja laiskaksi, vaikka nainen on pettynyt edellispäivän itkemättömyydestäsi tms.

Eli naisen kanssa eläminen edellyttää mieheltä näyttelijän lahjoja. Joa päivälle pitäisi sille omalle naiselle antaa itsestäsi tunneilmaisu. Naisen kanssa ei ole mitään syytä sopia mistään. Voit sitten sanella naiselle miten toimitaan, kunhan pidät huolen, että se saa tunneilmaisunsa.

• sklfksdfkjjjksl

Ahaa, siksikö naiset suuttuvat kun he puhua pölöttävät mulle niin paljon ja nopeasti etten edes käsitä mitä se puhuu. Eikä mulla naaman ilme muutu neutraalista miksikään niin sitten jonkinajan kuluttua naisen ilme muuttuu norsunvitulle.

• kivaonoppia
        sklfksdfkjjjksl kirjoitti:

Ahaa, siksikö naiset suuttuvat kun he puhua pölöttävät mulle niin paljon ja nopeasti etten edes käsitä mitä se puhuu. Eikä mulla naaman ilme muutu neutraalista miksikään niin sitten jonkinajan kuluttua naisen ilme muuttuu norsunvitulle.

Jep

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      169
      11046
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6252
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      175
      5615
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      102
      5549
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      177
      4520
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      78
      4392
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4003
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      61
      3880
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      30
      3538
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      87
      3137
    Aihe