Karvakäden silmästä silmään?
Pystytkö kohtaamaan
19
<50
Vastaukset
Miksei joku pystyisi?
- 0npasRauhasta
Niin kauan kuin ongelma pysyy 0ulussa ja Helsingissä olemme turvassa muualla maassa.
0ulu ja Hki voitaisiin julistaa no-go alueiksi johon muualta ei pääse ja sieltä ei pääse muualle pilaamaan rauhaisaa elämää.- kammarissarauhassa
No ettehän te ätmit missään sieltä peräkammaristanne käy muutenkaan.
- pihallatipunen
En, vaan karvasta karvaan. Sitähän sää trolli kysyit...
- Näin.on
Itse teit aloituksen joten missä trolli? Sinällään kyllä ihan aiheellisen kysymyksen esitit.
- Näin.on
Näin.on kirjoitti:
Itse teit aloituksen joten missä trolli? Sinällään kyllä ihan aiheellisen kysymyksen esitit.
No en tehnyt aloitusta itse.
- suosittelen
Kebukioskilla ole kohdannut monestikin. Täällä on maailman parhaimmat rullakebut.
Pystyn!
Jos meen kyykkyyn. :D- huhuuuuuuuu
Tarkoitat siis polvillesi, mutta et silloin silmiä näe jollei pää käänny kuin pöllöllä.
No en mielelläni kattele tiettyjä silmiin lainkaan...
tietenkin?eipä mulla oo ollut mitään ongelmia niiden kanssa ikinä..
Kaikki miehet ovat karvapalleroita...
- Kaikysyäsaa--
Mikä on karvakäsi. Mullakin on kädessä karvoja, olenko joku apina vai?
- Nesuvakkienlemmikit
Kyllä sä tierät,ketkä on karvakäsiä ja rumia pistäväsilmäisiä mustapartarumppia.
Eine ainakaan ole suomalaisia,vaan elätiksi työntyneitä monikultturismiä pahojaan tekemään. - fsdfdfsdfsdf
Jos sillä on silmä kädessä niin sitten, mutta ellei niin kohtaan karvakäden sormesta sormeen. Mitä yleensä tarkoittaa kodata silmästä silmään; kun edes "kohdasta silmästä" ei tarkoita mitään. Helpompaa olisi löytää silmästä silmä, eli kun siis kun katsoo toisen silmää niin vois nähdä siinä oman heijastuksensa ja erottaa ehkä jopa oman silmänkin.
- Silmäsilmästä
Kuuleppa,kätteleminen siinnä uskossa on kielletty,joten pidäppä
sormesi kurissa,tai imaani puuttuu asiaan.Nääs ne ihmisoikeudet. Ihan kun nyt olisi kyse siitä parimetrisestä Jetistä, lumimiehestä. Katsoin kerran dokumentin.
Joku karvatukko siinä puskassa vilahti. En sitten tiedä, oliko materiaali lavastettua? Hyvin jännittävä taustamusiikki ja matala kertojan ääni.
Myös karvaa olivat saaneet napsaistua vitriiniin tuijoteltaviksi.- wanhaämmä
Karvakädet on ihania!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077