Tuli ihan oikean näköinen lasku postissa, ajoneuvoveroa karhusivat, vaikka olen kyllä ne maksanut. Firma oli joku ulkomaalainen trafikom. Varokaa näitä. Onneksi suomessa on niin vaikea kieli ettei se näiltä huijareilta taivu.
VAROKAA VEROHUIJARIA
5
<50
Vastaukset
Ettet vaan olisi itse ajanut tutkaan Virossa, esim. Pärnun keskustassa?
Sakottavat jälkikäteen, eivätkä suinkaan suomeksi.
Suomenkieltä kun ei ole tapana pitää ns. maailmankielenä.- Perskutarallaa
En ole ajanut Oulua etelämpänä 4 vuoteen tällä autolla. No, pistin takan lämmikkeeksi, mukavasti syttyi kun teki takkaan tulet pakkaspäivän kunniaksi.
- Karkkiviilari
Tota, taisit tehdä pikku munauksen. Saamasi lasku oli oikea autoverolasku, liikennevirasto, aiemmin Trafi, vaihtoi nimensä ja on nyt TrafiCom. Uuden laskun takassa poltetun tilalle... En tiedä mistä saat, oisko joku katsastusasema?
Toisaalta, en minäkään ymmärrä mitä monumenttia siellä jollekin johtajalle taas rakennetaan. Suomessa pitäisi kyllä valtion laitoksen nimi olla suomalainen, vai onlo traficomin asiakkaista suurin osa englanninkielisiä? Piruako arkikäyttöön tarkoitettu nimi pitää vääntää muotoon jota "alamaiset" eivät ymmärrä? - Itella
Ei voi olla suomenkielisiä nimiä koska Suomi kaksikielinen
Auton käyttövoimavero maksetaan ymmärtääkseni oma-aloitteisesti kerralla tai
jaettuna enintään neljään erään.
Jos siis Traficomista on tullut lasku, niin se on kyllä jo korollinen muistutuslasku.
Koska se lasku on takassa, auto on ns. ajokiellossa riippumatta siitä, vaikka sitä
ajetaan vain Oulun pohjoispuolella ja siitä seuraa vain suurempi lasku.
Kannattaisiko siellä Oulun pohjoispuolella kuitenkin ottaa "lusikka ns. kauniiseen
käteen?"
Vanha sananlasku sanoo, että sen minkä taakseen jättää - edestään löytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694452TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3281886Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241776Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681507
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468