Vai oliko vainaja hieno?
Olikohan uskossa Jeesukseen?
Pidetäänkö Terhokodissa evankeliumia esillä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/06fb84ae-2513-43e2-87ed-b7e893aaaaf9
Onko Helvetti hieno
13
<50
Vastaukset
- lepoa
"Pidetäänkö Terhokodissa evankeliumia esillä?"
Sinne hakeudutaan siksi, että saa hyvää hoitoa ja saa kuolla rauhassa. Kullekin vain sitä, mitä itse haluaa. Kolportöörejä, funduja, uhkailijoita ja tyrkyttäjiä ei päästetä sisälle.Näin minäkin olen asian käsittänyt. Fundikset ovat joka paikassa kaivelemassa malkoja toisten silmistä. Ei omistaan.
- Johanneskalastaja
Ihmisen iankaikkisuus riippuu siitä kenen puolella hän on kun lähtee tästä ajasta. Joko ihminen on Jeesuksen oma, uskossa Jeesukseen tai sitten ei ole. Mitään välitiloja ei ole. Jos ihminen on uskossa Jeesukseen kuollessaan, pääsee hän Jumalan valmistamaan iankaikkisuuteen Jos ei ole uskossa Jeesukseen, ei pääse sinne minkä Jumala on varannut omilleen. Raamattu sanoo selvästi ettei ole mitään muuta tietä iankaikkiseen elämään kuin uskoa Jeesukseen syntiensä anteeksiantajana.
Voit sanoa että et usko Jumalaan etkä Jeesukseen etkä iankaikkisuuteen. Raamattu sanoo sellaisia ihmisiä epäuskoisiksi tai jumalattomiksi. Raamattu kertoo myös että epäuskoisten paikka ikuisuudessa on siellä missä tulta ja tulikiveä palaa.
Tämä aika on annettu meille siksi että etsisimme Jumalaa ja yhteyttä Häneen. Jokaiselle on annettu mahdollisuus päästä iankaikkiseen elämään sillä että Evankeliumia pidetään esillä. Torjumalla Evankeliumin ihminen torjuu itseltään kaikkein tärkeimmän, sielunsa pelastuksen.
"Onko Helvetti hieno"
Mollaan niiku asjantuntijaa. Kun on potkassu tyhjää, on si kaks mahollista paikkaa, mut ei niilloo sellasii nimii, ku luullaan. Noon vaan pikat A ja B.
A-paikkaan joutuu vundikset. Soon enämpi aiallinen. Siel soitetaan harppuu ja jollakin on sitrakin. Virsiä lauletaan ja hengellisii lauluja, mut muuta ei pidetä sopivana. Vundikset alvaria tappelee, mikä on niiku oikee oppi.
Paikassa B on vapaampaa. Musaa tulee monelta kanavalta. Ei kun valita. Voi valita myös hiljasuulen. Tulee suoraan korviin, niet ei tarvii kuulokkei. Telkkoja on ja usei ohjelmii. Ohjelmat tulee suoran silmiin, niet toisen toinen kanava ei häiritse. Harrastetaan ilotteluu. Välillä loikoillaan. Sinne pääsee tavikset.
Mollaan käyty ajoittain uskomusolentojen kaa paikassa B ja siel kyl viihtyy. Vundikset kyl yrittää selittää, et siellon ikuista kidutusta mut onneks nei tiedä, eikä pyri pääseen sisään. Vaan ei niitä päästettäiskään. Paikkaa A mollaan katottu vaan ovelta, mut ei se houkuttele.
Niet tämmöstä.- sage8.ei.kirj
Ihan hyvä juttu ja jos siellä raskas rock soisi niin se kävis minullekin hyvin. Kyllä tavallinenkin rock kelpais.
- CommandoHauis49cm
sage8.ei.kirj kirjoitti:
Ihan hyvä juttu ja jos siellä raskas rock soisi niin se kävis minullekin hyvin. Kyllä tavallinenkin rock kelpais.
Jos joudun helvettiin on elämäni epäonnistunut. Seuraus on jotakin läpikotaisin kauhua. Jokainen päivän helvetissä viettänyt vaihtaisi 50 vuoteen keskitysleirissä.
https://www.youtube.com/watch?v=-JcOFHrcWOE
Jos olen pelastuneiden joukosaa ensimmäisessä ylösnousemuksessa/ylöstempauksessa niin olen autuas. Onkohan sanoja kuvaamaankaan tyytyväisyyttäni jos huomaan olevani pelastuneiden joukossa, jossa Jeesuskin on.
Ilmeisesti puolet pelastumista vartovista pelastuu, viisaat neitsyet ja puolet ei pelastu, joilla kuitenkin on ajatuksissa:" mä pelastun".
Mutta kun Jeesus sanookin ettei tunne heitä omikseen niin yllätys tuskin on iso. Toisaalta se voi olla isokin yllätys joillekin. Onhan se niinkin ettei ole tullut mieleen milkaisen Vaimon, kristityn Sulhanen haluaa.
Kuka haluaa uskottoman aviopuolison? Kuka haluaa uskollisen aviopuolison ?
Millaisen aviopuolison Jeesus haluaa? Synnin tahraaman ja synnin rypyttymän vai parannuksen vedessä puhdistuneen tahrattoman puhtaan ja parannuksen teossa rypyttömän ihon pitäneen? - oi.miten.lempeätä
CommandoHauis49cm kirjoitti:
Jos joudun helvettiin on elämäni epäonnistunut. Seuraus on jotakin läpikotaisin kauhua. Jokainen päivän helvetissä viettänyt vaihtaisi 50 vuoteen keskitysleirissä.
https://www.youtube.com/watch?v=-JcOFHrcWOE
Jos olen pelastuneiden joukosaa ensimmäisessä ylösnousemuksessa/ylöstempauksessa niin olen autuas. Onkohan sanoja kuvaamaankaan tyytyväisyyttäni jos huomaan olevani pelastuneiden joukossa, jossa Jeesuskin on.
Ilmeisesti puolet pelastumista vartovista pelastuu, viisaat neitsyet ja puolet ei pelastu, joilla kuitenkin on ajatuksissa:" mä pelastun".
Mutta kun Jeesus sanookin ettei tunne heitä omikseen niin yllätys tuskin on iso. Toisaalta se voi olla isokin yllätys joillekin. Onhan se niinkin ettei ole tullut mieleen milkaisen Vaimon, kristityn Sulhanen haluaa.
Kuka haluaa uskottoman aviopuolison? Kuka haluaa uskollisen aviopuolison ?
Millaisen aviopuolison Jeesus haluaa? Synnin tahraaman ja synnin rypyttymän vai parannuksen vedessä puhdistuneen tahrattoman puhtaan ja parannuksen teossa rypyttömän ihon pitäneen?"Jos joudun helvettiin on elämäni epäonnistunut. Seuraus on jotakin läpikotaisin kauhua. Jokainen päivän helvetissä viettänyt vaihtaisi 50 vuoteen keskitysleirissä."
Voi miten kutsuvaa on puhtaan sanan julistaminen!
Jesaja 52:7 Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!"
- evlut101
Älkää nyt ihmeessä pilkatko kuollutta ihmistä. Tuomitseminen ei kuulu ihmiselle emmekä tiedä kenenkään sydämestä ja uskosta. Vain Jumala tietää. Rukoilkaamme omaisille jaksamista suruun.
- TotuusTotuus
Väärän todistuksen antamiseen taisit syyllistyä juuri.
Tässä ketjussa en löydä vainajapilkkaa mutta kirjoittajia kohtaan löytää pilkkaa.
- Takapenkkiläinen
Onneksi evlut101 kirjoitti. Luin kauhistuneena näitä ns. mielipiteitä, joita kirjoitatte juuri menehtyneen ihmisen jälkikirjoituksiksi.
Olette USKOVAISIA muka.
Tämä on järkyttävä palsta.
Vihaatte ja halveksitte. Varmuuden vuoksi. Mikähän siinä on että nää laitalahkolaisvemputtajat jaksavat kyllä muuten jauhaa tästä yksin Kristus, yksin Jeesus -pelastustiestä mutta kun otetaan esiin juutalaiset, joista tänäänkin kuolevista 99,9 % ei usko Jeesukeen millään opillisella tavalla niin loppuu heti tää posmotus.
- ihmetystä
Niin ja pitäisi olla vielä Jumalan valittu kansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673