Saako sieltä iskettyä naisia kuten viinamies kovasti väittää?
Mitä kokemuksia teillä yökerhoista?
40
118
Vastaukset
- viinamies
Kun käy yökerhossa juomassa viinaa voi löytää kumppanin.
Jos ei juo viinaa eikä käy yökerhossa jää yksin. - 43-Sinkkumies
Silloin nuorempana kun kävin niin sai sieltä naisia kun oli hyvin pukeutunut eikä liikaa kännissä. taktiikkana oli hakea naista tanssimaan hitaita kappaleita että pääsi heti iholle ja sitten oli vaan oma itsensä ja pyysi naista drinkille baaritiskille. Naiset selvästi hake yhden yön juttuja ja niitä tulikin harrastettua. Pari hyvää suhdetta oli mutta sitten nainen päätti lähtee opiskelemaan joten se siitä. Jos olet 18-30 vuotias niin äkkiä yökerhoon, sitä vanhemman ei sinne kannata mennä. Vanhemmille miehille on baareja jossa monen monta suhdetta läpikäyneet naiset hakee sitä viimeistä elämänkumppaniaan.
- viinamies
Jos ei juo viinaa ja käy yökerhoissa, jää yksin.
- VähäVaa
viinamies kirjoitti:
Jos ei juo viinaa ja käy yökerhoissa, jää yksin.
Minä vietän viikonlopun äitin seurassa, jostain syystä naiskokemukseni ovat
vähäisiä. - Kakkossmiess
Nykyään ei enään soiteta hitaita
- JokaisellaRooli
Ei tietenkään saa, naisia saa kirjastosta ja lenkkipolulta. Grillikioskin jonosta.
Uimahalli on myös hyvä iskumesta, paljon vähäpukeisia naisia heiluvine tisseineen.
Aloittajan rooli on tehdä työtä yhteiskunnan hyväksi saamatta koskaan paritteluoikeutta. No niihin ei tahdo päästä sisään.
- PäivänPertti
misspönttöuuni kirjoitti:
Varmaan joku pituusrajoitus.
Hahhahhaa.
Olen tällä palstalla aina epäluuloinen ja epäilen noita heittoja tahattomiksi lipsautuksiksi. Pohjois-Karjalassa tuskin on pitkiä jonoja mihinkään ravintoloihin... PäivänPertti kirjoitti:
Hahhahhaa.
Olen tällä palstalla aina epäluuloinen ja epäilen noita heittoja tahattomiksi lipsautuksiksi. Pohjois-Karjalassa tuskin on pitkiä jonoja mihinkään ravintoloihin...No ei se ainakaan kengistä ole kiinni. Et ehkä usko, mutta mun tarvii yhä näyttää ovella paperit. Se on käppänöiden kirous.
On täällä jonoja; kun menet siihen uutena vuotena, pääset sisään juhannuksena.
Ne on imagojonoja (ja portsarit pääsevät sitten tahallisesti naista lämmittämään).PäivänPertti kirjoitti:
Hahhahhaa.
Olen tällä palstalla aina epäluuloinen ja epäilen noita heittoja tahattomiksi lipsautuksiksi. Pohjois-Karjalassa tuskin on pitkiä jonoja mihinkään ravintoloihin...Ota huomioon, että matkaoppaat voi bailata muuallakin kuin Karjalassa.
- PäivänPertti
Ota huomioon, että matkaoppaat voi bailata muuallakin kuin Karjalassa.
Karjalalainen matkaopas on turistina muualla.
PäivänPertti kirjoitti:
Karjalalainen matkaopas on turistina muualla.
Sehän tässä onkin koomista kun omaan maailman huonoimman suuntavaiston.
Mutta ei kukaan ole vielä hävinnyt, lauma on ollut aina kasassa :D (basaarit on haastavimpia)PäivänPertti kirjoitti:
Hahhahhaa.
Olen tällä palstalla aina epäluuloinen ja epäilen noita heittoja tahattomiksi lipsautuksiksi. Pohjois-Karjalassa tuskin on pitkiä jonoja mihinkään ravintoloihin...Jos mulla sisäänpääsy on tahmeeta, niin sulla uloslento on liukasta :D
- PäivänPertti
Sehän tässä onkin koomista kun omaan maailman huonoimman suuntavaiston.
Mutta ei kukaan ole vielä hävinnyt, lauma on ollut aina kasassa :D (basaarit on haastavimpia)Milloin tulet seuraavan kerran PK-seudulle?
- PäivänPertti
Jos mulla sisäänpääsy on tahmeeta, niin sulla uloslento on liukasta :D
En ole lentänyt ravintolasta ulos 30 vuoteen.
PäivänPertti kirjoitti:
Milloin tulet seuraavan kerran PK-seudulle?
Ai sinne kielenpyörittäjän kylään.
En osaa vielä sanoa. Kuis niin?PäivänPertti kirjoitti:
En ole lentänyt ravintolasta ulos 30 vuoteen.
Ens viikolla se voi jo sitten laskennallisestikin tapahtua :D
Mulla ois hyvä portsari tiedossa.- PäivänPertti
Ai sinne kielenpyörittäjän kylään.
En osaa vielä sanoa. Kuis niin?Kivenpyörittäjien kylästä kielenpyörittäjien kylään...
Mietin että voitais nähdä, käytäisiin vaikka kahvilla ja tutustuttaisiin vähän. Yrittäisin hurmata sinut... PäivänPertti kirjoitti:
Kivenpyörittäjien kylästä kielenpyörittäjien kylään...
Mietin että voitais nähdä, käytäisiin vaikka kahvilla ja tutustuttaisiin vähän. Yrittäisin hurmata sinut...Siinä pöydässä kävisi kamala mekastus.
Varmasti jäätyisit kun olisin nokkasi edessä.- PäivänPertti
Siinä pöydässä kävisi kamala mekastus.
Varmasti jäätyisit kun olisin nokkasi edessä.Meinaatko että en saisi suunvuoroa jutuiltasi?
Ei mulla ole tapana yrittää puhua naisia pyörryksiin, joten suotta pelkäät että jäätyisin. PäivänPertti kirjoitti:
Meinaatko että en saisi suunvuoroa jutuiltasi?
Ei mulla ole tapana yrittää puhua naisia pyörryksiin, joten suotta pelkäät että jäätyisin.Et sais jos alat puhumaan jostain Lidlistä.
Meillä on näet valmiiksi väännettävät aiheet. Aina törmätään palstoilla samoihin. Ja jästipäisesti ollaan niistä eri mieltä eikä livessäkään ole mitään takeita sivistyneestä käytöksestä.
Lisäksi siinä on se juttu, että mieskin varmaan tulisi mukaan ja sekin jäädyttää tilannetta.
Et sinä varattua saa yrittää hurmata..- PäivänPertti
Et sais jos alat puhumaan jostain Lidlistä.
Meillä on näet valmiiksi väännettävät aiheet. Aina törmätään palstoilla samoihin. Ja jästipäisesti ollaan niistä eri mieltä eikä livessäkään ole mitään takeita sivistyneestä käytöksestä.
Lisäksi siinä on se juttu, että mieskin varmaan tulisi mukaan ja sekin jäädyttää tilannetta.
Et sinä varattua saa yrittää hurmata..Huomaan että olet piikikkäällä tuulella, ja lisäksi tämä sivusto takkuaa.
Päätän keskusteluni tältä illalta tähän, mutta jatketaan seuraavalla kerralla tästä aiheesta. Öitä. PäivänPertti kirjoitti:
Huomaan että olet piikikkäällä tuulella, ja lisäksi tämä sivusto takkuaa.
Päätän keskusteluni tältä illalta tähän, mutta jatketaan seuraavalla kerralla tästä aiheesta. Öitä.Joo oikeassa olet, öitä sulle. Ja sivusto sanoo, "ei yhtään keskustelua".
- lisää.kokemuksia
Et sais jos alat puhumaan jostain Lidlistä.
Et sinä varattua saa yrittää hurmata..Voisitte kokeilla kolmen kimppaa
- ahdistaa
Jos näkee jossain lintuparven lentävän niin voi kuvitella kuinka helppoa on kesyttää yksi niistä kesken lennon. Samanlainen liito ja räpyttely on naisillakin menossa kaupungin yössä.
- MikkoA
Ei naisia kiinnosta alemman tason mies, naiset ei puuroja keittele.
- Oscarteline
Skodattua on seksisannaa ja irstastairkkua.
- Kokemustaon
Yökerhot on lihatiskejä.
- KovaKohtalo
Mies jolla ei ole naista on epäilyttävä. Kaikki pitävät outona. "varmaan päässä jotain vikaa" kaikki ajattelee, pikkuhiljaa kaveritkin häipyvät elämästä.
Työpaikasta tulee potkut jostain syystä, uutta ei löydy. Rekrytoija huomaa haastattelussa olevansa tekemisissä luuserin kanssa. Varmistaa vielä asian kysymällä perhesuhteista. Niitä ei ole!
Loppuelämä kiljua ja sosiaaliturvaa.
Alemman tason miehen kohtalo.- viinamies
Kun juo nuorena viinaa ja käy yökerhoissa löytää kumppanin.
Sitten ei ole enää outo ja epäilyttävä ja pärjää muussakin elämässä.
- mies--
Kymmeniä yhden yön juttuja yökerhosta löytynyt
- JossainMuualla
Ei se maailma sillä lailla toimi, että ätmit yökerhoista naisia iskevät.
Jos menet naisia iskemään ja jotain sanomaan, niin se on loukkaus naiseutta kohtaan.
Voi sitä naisten henkisen yrjötyksen määrää, "Hyi vittu!", "Mee vittuun siitä!" ja #MeToo!!!
Jos paskat nakkaat ja vietät kavereiden kanssa hauskaa iltaa, niin sekin on loukkaus naiseutta kohtaan.
Voi sitä aggression ja vihan määrää, "Mikä ***** sinä luulet olevasi?!!" ja "Sulle nyt ei ainakaan mitään naista löydy!".
Pitäkää tunkkinne. En oo koskaan ollu mikään yökerhoissa kävijä..
Ei vaan sytytä. :D- viinamies
Ei siellä yökerhoissa sen takia käydä että siellä viihdyttäsiin tai edes koettaisiin mitenkään sytyttäväksi paikoiksi.
Yökerhoissa käyminen ja viinan juominen ovat rankkaa ja usein vastenmielistäkin työtä jota pitää vain tehdä jotta voi tavata naisia ja perustaa perheen. viinamies kirjoitti:
Ei siellä yökerhoissa sen takia käydä että siellä viihdyttäsiin tai edes koettaisiin mitenkään sytyttäväksi paikoiksi.
Yökerhoissa käyminen ja viinan juominen ovat rankkaa ja usein vastenmielistäkin työtä jota pitää vain tehdä jotta voi tavata naisia ja perustaa perheen.Ei tulis mieleenkään perustaa perhettä pubiruusun tai yökerhosta bongatun eukon kanssa. :D
- sasad
KonnaKettu kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään perustaa perhettä pubiruusun tai yökerhosta bongatun eukon kanssa. :D
samoin. itellä on lapsi semmosen kanssa siunaantunut kun ei tullu kumia käytettyä,mut tosiaankaan perhe-elämä ja parisuhde ei kiitos. en kadu kuitenkaan kun lapsi on mahtava eikä tuo ole äitinä huono. baareiluki sillä on jäänyt onneksi. niin on itselläkin jäänyt. heh
- sasad
joo mut ei ole vaimoainesta. parastra seksiä saanu kyl ihan muualta tavatun kanssa eikä ollu alkoa kuviossa et viinamiehen puheet on jokun räkälän omistajan sisäänhoukutuspuheita
- Kerholainen
Komppaan viinamiestä, on tullut yökerhosta naisia saatua.
Kaupasta tai kirjastosta en ole saanut ketään.
Aina ei jaksa viinaa vetää, olen ollut yökerhossa selvin päinkin, voi siellä juoda vissyäkin.
Nettideittejä en ole kokeillut, ei kiinnosta alemman tason naiset jotka eivät uskalla yökerhoon mennä.- viinamies
Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi löytää kumppanin. Jos ei juo viinaa, ei selvinpäin kumppania löydä vaikka kävisikin yökerhossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175