Minkä auton ostaisit

automies-

Minusta tuo lootus olis mun tyylinen auto jos se olis punainen väriltään. Sisustuksen voisi kans vaihtaa vaaleammaksi.

https://www.autotalli.com/vaihtoauto/36587643/Ferrari/California/2015/Helsinki?utm_source=mtv.fi&utm_medium=partner&utm_campaign=autotalli_kohdenosto&utm_content=mtv_468x400_16-4-urh

https://www.autotalli.com/vaihtoauto/36782736/Lamborghini/Gallardo/2005/Turku?utm_source=mtv.fi&utm_medium=partner&utm_campaign=autotalli_kohdenosto&utm_content=mtv_468x400_16-4-urh

https://www.autotalli.com/vaihtoauto/36780583/BMW/i8/2015/Raisio?utm_source=mtv.fi&utm_medium=partner&utm_campaign=autotalli_kohdenosto&utm_content=mtv_468x400_16-4-urh

https://www.autotalli.com/vaihtoauto/36466989/Lotus/Exige/2018/Vantaa?utm_source=mtv.fi&utm_medium=partner&utm_campaign=autotalli_kohdenosto&utm_content=mtv_468x400_16-4-urh

33

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi, mutta tämä ei ole autofoorumi.

• (kyykkynaurua)

yllättävä takaisin vastaus.

• misterkaakeliuuni

Anteeksi, mutta kiltti ja kunnollinen sinkkumies tarvitsee hienon auton, jotta saisi pillua tai ainakin voisi noutaa tilaamansa seksinuken postista.

Siksi autoista on korrektia keskustella tällä palstalla.

• misterkaakeliuuni kirjoitti:

Anteeksi, mutta kiltti ja kunnollinen sinkkumies tarvitsee hienon auton, jotta saisi pillua tai ainakin voisi noutaa tilaamansa seksinuken postista.

Ymmälläni olen.

Mutta pisteet nimimerkistäsi :D

• misterkaakeliuuni
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ymmälläni olen.

Ihmiset toisinaan ovat. Hidasjärkiset useammin.

Väännän rautalangasta: Autokeskustelu kuuluu sinkut-palstalle, koska hieno auto parantaa leuattoman, lyhyen, kaljun ja mahakkaan, mutta luonteeltaan kiltin ja kunnollisen AT-miehen mahdollisuuksia solmia eroottispohjaisia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Tai omaan, jos on homoseksuaali.

• palstapohtija
        misterkaakeliuuni kirjoitti:

Ihmiset toisinaan ovat. Hidasjärkiset useammin.

Väännän rautalangasta: Autokeskustelu kuuluu sinkut-palstalle, koska hieno auto parantaa leuattoman, lyhyen, kaljun ja mahakkaan, mutta luonteeltaan kiltin ja kunnollisen AT-miehen mahdollisuuksia solmia eroottispohjaisia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Tai omaan, jos on homoseksuaali.

Tämä on vahvistettava ilman muuta ja välittömästi!
        Sikäli kuin olen selvillä palstajengin ajatusmalleista, tämä lienee tarkalleenkin
        universaalin palstamarkkina-arvoteorian mukaista.

"eroottispohjainen suhde vastakkaiseen sukupuoleen.."
        En tiedä teoriaa täsmentävistä alamomenteista, ajatuksena vaan että lieneekö eroottispohjainen suhde vaan autoon sinällään myös teorian mukaista ja siten suositeltavaa.....
        ps. kumpaa sukupuolta auto muuten on?

• Joku nelivetoinen Citymaasturi ois kiva

• Ha-ha

Jos haluat auton, niin osta itse minkäläisen haluat! Ei kukaan osta sinulle sitä 🖕

• Tämä-selvä

Kyllä Mies tarvii kalliin auton että saisi pillua.

• nom

Sen kun lähdet ja ostelet omalla rahalla sitä autoa. Kukaan ei välitä siitä

• Virhe.Käsittelyssä

Tässä sinulle sopiva! 🤣 Myyn sen sinulle ja halvalla, ainoastaan 125 000 € muut kulut
      Käy tsekkaa ..

https://aijaa.com/nhUjqS

• ikävä.kyllä

Lootus automerkkiä ei ole edes olemassa.

• Kumpi vanhemmistas oli auto? 🙃

• misterkaakeliuuni

Äiti. Hän oli hieno Ferrari. Isäni sen sijaan oli ruosteinen kottikärry. Arvaat varmasti, että nuo kun risteytyivät, minun kohtalonani oli syntyä sinistä savua äänekkäästi piereväksi moottoripyöräksi. Ei erityisen kadehdittava kohtalo.

Äiti. Hän oli hieno Ferrari. Isäni sen sijaan oli ruosteinen kottikärry. Arvaat varmasti, että nuo kun risteytyivät, minun kohtalonani oli syntyä sinistä savua äänekkäästi piereväksi moottoripyöräksi. Ei erityisen kadehdittava kohtalo.

Mua on täällä sanottu koiranaiseksi...että sikäli..

• Unelmoidahanvoi

No jos mulla ois varaa ostaa mikä auto tahaansa, eikä tartteis miettiä muita autossa istujia yhtään, niin ostaisin tälläisen.

https://goo.gl/images/erjRZJ

Ehkä vois olla renkaat enemmän maastokovioiset ja vähemmän blingblingiä, mutta että sillä pääsis monenlaisessa maastossa ja vois vetää perässä isompaakin kärriä.

Mutta turhan tyyris mulle, joten tiruutin diiselisitikalla mielellään...

• K A M A L A.

Kerran näin kun tuollaisen kuskin paikalta tuli ulos pieni heiveröisen näköinen nainen, odotusten vastaisesti.

• Wwuwuw kirjoitti:

K A M A L A.

Kerran näin kun tuollaisen kuskin paikalta tuli ulos pieni heiveröisen näköinen nainen, odotusten vastaisesti.

Taisi olla vielä joku arabi.

• macynhaamu

Jos mulla olisi varaa, mä en ajaisi autolla itte ollenkaan. :D

palkkaisin itselleni hovikuskin. Auto saisi olla nopee ja reagoida kaasuun heti.

• Kunnonpeliprkle
        Wwuwuw kirjoitti:

K A M A L A.

Eikä oo!!!

Jos ois hynää niin, etten pa.kalle taipuis, sen pitäis olla tuollanen kunnon monsteri. Pikkuruiset kääpiöt viskois pikkuämpäreillä diiseliä mäntien päälle, ainakin niitä oikealla jalalla potkasis persuuksiin. 😂

Sitten vois hätätilassa nykästä vaikka tuon takpihan vaahtelankannon sillä näin...

https://youtu.be/RBQ8ywSd7R4

Hehhhehee!!! Ja jossais prisman parkkiksella vois vahingossa tilsata jonkun ford ka;n tai smartin ja ois kovin pahoillaan omistajalle, kun se nyyhkis koppimoponsa ruhjoutumista. 🤣
        ”Olen todella.... todella pahoillani. Kyllä minun vakuutus tuon littanan autosi korvaa.... tule, mennään yhdessä tekemään ilmoitus, ota nessu”. 🤣🤣🤣

• Totteleesenaistakin
        Wwuwuw kirjoitti:

K A M A L A.

Fiksu nainen.... ei oo huonoa rassia valinnut. 😉

• macynhaamu

Seuraavakin auto on varmaan Avensis. Uudempi farmari mitä nyt. :)

• seolishieno

Sellainen vuoden 69 mustanki jolla John Wick ajelee olis kiva

• Dodge Ram 3500..

• Nainen39vee

Sekö on Lapin äo 50 natsien lempiauto?

• Jos tällaisen perus työ miehen palkalla saisi ostettua jonkun uuden Leksuksen niin se tarjoaisi varmaan vieläkin herraskaisempaa kyytiä kuin tämä kasipätkä Volvo ja olisi vielä emo yhtiö Toyotan laatua.

Se on meinaan itellä ollut aina Toyotia ennen tätä Volvoa eikä koskaan ole jättänyt tielle eikä ole ollut ihmeempiä murheita. Mun vanha E mallin Carina on nyt poikani Jeren käyttö autona mitä hän pystyy aivan hyvin ylläpitämään opiskelijabudjetilla.

• Niin Lexus kyllä varmasti tarjoaisi vieläkin herraskaisempaa kyytiä, kun mitä se Kasipätkän Volvo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Lisäksi se olisi myös sitä samaa kunnon Toyota-laatua:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Mutta kyllähän niitä käytettyjä Lexuksia varmasti löytyisi ihan kelpo hintaan, niin sellaisen voisi varmasti hommata hyvin vielä senkin jälkeen, vaikka sillä olisi ajettuna joku 400 tkm:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sun poikasi saanut kyllä erittäin hyvän ja luotettavan käyttöauton tosta sun vanhasta E-mallin Carinasta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ei ehkä mikään varsinainen Bemarin kaltainen brassailuauto, jota esitellä nuorisolle, mutta ainakin varmasti edullinen ylläpidettävä ja vielä erittäin luotettava.

• Lämmin kiitos ilmaisesta mainoksesta 🤗

Mutta noin muuten meni hieman metsään. Nimittäin mun vm.2008 Vito on varsin siistikuntoinen ja kevään tullen vielä siistimpi kun otan pari alkavaa ruostepilkkua työn alle ettei pääse etenemään pahaksi.

• HerranPieksut

Nykäsen Matin entisen turbo-Saabin. Joku jenkki voisi voisi kanssa olla kiva... vaikka '68 Camaro.

• punaiset

Sinkulle sopivia urheiluautoja on vain Porche 911 ja Corvette 69–

• 40mies

Menasin ostaa teslan mutta luin juttuja että ne posahtelee ja niissä on isoja vikoja joten ostin fordin

• vvvp-

Ja fordissako sitten ei ole mitään vikoja?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2992
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      102
      2258
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2094
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe